Wij hebben nog veel gedaan voor de vakantie en voor de bezichtiging morgen. Echt weer spannend, ben benieuwd. Hopelijk vannacht lekker slapen. Iedereen een goede nachtrust gewenst!
Kaatje: leuke spullen en die actie; hahahaha, sorry Rono: Al die oma's boefje pakjes zijn hier door schoonmoeders al gekocht.. Inclusief de born in 2011 sokjes erbij en het bijpassende broekje haha. Vrouwtje is weer helemaal koopziek MNM: heel veel succes met de bezichtiging morgen! Waar gaan jullie naartoe op vakantie(dat heb ik gemist sorry)? Miracle: ik doe rustig hoor Strijken: ik voel me nu echt een overspannen huismus.. Ik strijk nog steeds de spuugdoekjes*schaam* ook de lakentjes enz.. Zelfs vriendlief doet dat hahaha. Dan kan ik ze kleiner opvouwen en het staat zo netjes *schaamt zich nog meer* Als iets niet netjes in zijn kast heeft gelegen en daardoor is gekreukt dan gooi ik het in de was of strijk ik het opnieuw voordat ik het hem aantrek*schaamt zich nu echt dood*. Jullie willen waarschijnlijk niet weten hoe ik was toen ik nesteldrang had Dat was echt heeeeeul erg hoor..
Ik zeg altijd vrouwtje over mijn schoonmoeder maar misschien wel handig om erbij te vermelden dat het een klein indisch dametje is die net de 1, 55 haalt hahaha dan heb je er een beeld bij hahaha
Goedemorgen Hier eindelijk weer een keer goed geslapen, 4 x wakker geweest ofzo, maar ik kon wel zo weer doorslapen. Net al de strijkwas gedaan. Even rusten en dan de doucheschermen doen en dan zitten mijn klusjes erop, mark doet de rest. Om kwart over 1 is de bezichtiging.
We gaan morgenvroeg naar tenerife! Hihi ik ben niet zo erg als jou, maar ik strijk ook veel. Handdoeken en spuugdoekjes etc vind ik echt too much
morge dames. fight for love en martje gefeliciteerd met de echo's fijn dat alles goed is. belliebel. Wat fijn dat je nu hulp krijgt. dikke knuf meid. hier drukke dag voor de boeg. zal er dus niet veel zijn. Dames fijne dag.
Moguh allemaal! Hier heerlijk geslapen. Heb gedroomd over mijn bevalling vannacht whaha. Volgens mijn droom ga ik via de natuurlijke weg bevallen en deden de weeën nauwelijks pijn, whihi, nouja tegen die tijd zal ik er wel heel anders over denken. Hier strakjes boodschapjes doen, Dinand ligt op bed, die was verschrikkelijk aan het jengelen. Kijken of hij even wil slapen! Zo, en nu eerst een lekker pistoletje afbakken in de oven en lekker smikkelen.
Goedemorgen dames! Hier weer heerlijk geslapen. Kleine heeft de tic vooral links te liggen en de kont zo ver uit te steken dat ik moet bijdraaien, anders doet het mij pijn. Eerst werd ik er wakker van, maar merkte vannacht dat ik in mijn slaap nu anders ga liggen Ook voor mij een drukke dag. Dus niet teveel kletsen, moet het ook nog teruglezen! Wij gaan vandaag shoppen voor een kinderkamer en kinderwagen!
Goedemorgen Ferry hoorde ik om 2uur thuis komen. werd om 04.30 weer wakker. geen Ferry naast me. Was hij beneden op de bank gaan liggen haha MNM fijne vakantie morgen
MNM geniet van je vakantie! Heerlijk naar de zon. Meiden met een goede echo gefeliciteerd ik ben aan het aftellen nog 5 nachtjes. Kaatje ik heb dat shirtje van Born in 2011 ook in het paars, gekregen van een dinnetje. Zo cute! Gisteren ben ik me ook te buiten gegaan en heb zulke leuke kleertjes gekocht. Nu maar hopen dat het donderdag nog steeds een meisje is anders kan ik alles terug brengen (of had ik dit al verteld? zwsdementie?) Verder heb ik ook heel erg raar gedroomd vanacht. Ik beviel een poes en die poes van een witte rat?!?!?!?!? Vandaag maar even de stofzuiger door het huis slingeren. Gisteren heeft mijn Lief het logeerbed naar zolder verhuisd dus nu is de babaykamer helemaal leeg. Dan nog even boodschappen doen en mijn laarzen bij de schoenmaker ophalen en dan ben ik klaar voor vandaag. Vanavond eten wel die lekkere gemarineerde kip mmmmjummie heb ik nu al zin in!
Haha, dat klinkt als de beschrijving van Marcel zijn oma Dat is ook een klein indisch vrouwtje wat net de 1.55 haalt!
MNM Spannend zeg, weer een bezichtiging. Succes ermee en alvast heeeeeeeel veel plezier op vakantie. Geniet er lekker van! Jac Succes vandaag met alles wat je gaat doen! Kaatje Had je dus lekker het bed voor jezelf! Wilde hij je niet wakker maken? BB10 Haha, leuk he die dromen! Ik droomde van de week dat ik ergens op een treinstation was en niet meer thuis kon komen (ergens ver weg). Gelukkig had mijn vk daar spreekuur (???) en kon ik met haar mee naar huis rijden. Vanmorgen was Jara erg lief! In tegenstelling met de afgelopen weken. Een echte peuterpuber maar vanmorgen dus erg lief. Samen even de stad in geweest en even naar de 'babywinkel' geweest. Er zijn echt heeeeel weinig kleertjes die voor een jongen en een meisje kunnen, maar heb toch een leuk broekje van Noppies kunnen vinden.
Hahaha nou ik wist niet dat je een meisje krijgt hoor bb! Wel erg leuk!! Erg slecht geslapen vanacht... dochter werd om half 5 wakker... sliep pas weer om 7 uur. Vervolgens kreeg ik darmkrampen en heb ik wel 3 keer op de wc gezeten.... Denk dat kippetje gister niet goed gevallen is!
Kaatje wat een grappige actie Net boodschappen gedaan. Mannetje gaat lekker koken na zijn werk, maar kan ook nog morgen... bij hem weet je het nooit Ik krijg vanavond na de dialyse warm eten dus dat scheelt. Zo meteen afwassen, is dat ook weer klaar. Morgen hopelijk de babykamer schoonmaken en de was opvouwen. Strijken doe ik al helemaal niet hihih.. misschien toch maar eens aan beginnen
Heey meiden @mnm, heerlijk hoor op vakantie, geniet ervan! @angie, fijn dat je 50% kan werken tot je verlof, hier hetzelfde als ik dat al volhoud. @kaatje, goeie actie en erg leuke dingen heb je gekocht! @frummel, haha nou jou kasten zien er zeker erg netjes uit! beter dan die van mij haha @bellie, nou dat zou fijn zijn he zo een bevalling @bb10, oh spannend nog 5 nachtjes.... hopelijk is het idd nog steeds een meisje Jummie kip! Verder alles goed?? @marleen, leuk he die peuterpuberteit gelukkig is het hier al een stuk minder. Maar nu lekker kunnen shoppen met je meisje! @rono, voel je je nu weer wat beter? @danitjuh, heerlijk he een man die kookt, wat gaat hij maken? Zo hier weer lekker uitgeslapen vandaag, tja... daar is het weekend voor straks nog even boodschappen doen. Hopelijk wil Celeno nog even slapen, maar ben bang dat het niet al te best gaat lukken we zullen het zien.. Hebben jullie ook zo een lekkere trek??? zucht.. ik eet echt zoveel slechte dingen nou ja, dan maar weer afvallen straks
Goeiemiddag! Eindelijk afgewerkt. Zometeen lekker douchen en even op de bank liggen, ben gesloopt na een ochtend werken.