Juli 2011 mama's DEEL 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Kaatje mooie buik hoor!

Zo wij waren om 12 uur wakker :D Echt heerlijk geslapen! De woonkamer is al schoon en de keuken ook. Dus eigenlijk moet ik zo de was gaan opvouwen in de babykamer ;) En ook nog een was ophangen dus heb nog wel wat te doen helaas.

Gebruiken jullie een wikkeldeken??

2. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @jac, zeker netjes 3 kilo!

@marleen, dat doe ik idd vaak ook (ook vanwege me rug) op het bed was vouwen.

@bellie, lekker een keertje weer ongestoord uitslapen!

@angie, leuke verrassing! :D maar ik mag ook niet klagen, die van mij helpt ieder geval altijd en begint ook uit zichzelf.

@kimm, zo dat is een lijst ;)
    Hier ook last van een erg droge huid, maar daar heb ik in de winter altijd last van.
    Ik probeer nu ook maar wat meer op te letten met eten, want idd met Celeno zat er ook 20 kilo aan...

@mamatien, leuk he nesteldrang ;) hier ook met vlagen hihi

@danitjuh, een wikkeldeken straks voor de baby? om in te bakeren?

Zo hier het hele huis weer spik en span, toch altijd weer lekker :D
    Zijn maar niet naar buiten te gaan, want het regent alleen maar :( hopelijk aankomende week idd beter weer!
    Ik wil lente!!!!

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wikkeldeken : Had er bij Levi wel eentje,maar heb die eigenlijk alleen de eerste paar dagen gebruikt om het lekker warm te houden. Daarna werd het al snel te warm voor hem.

4. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    wikkeldeken? nee nog nooit gebruik. Ben erg makkelijk hoor. (misschien wel iets te makkelijk)

ik heb van de week denk ik te goed opgeruimd. Kan nu een standaard van een plateau niet vinden.... zucht...

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
  6. Rono

Rono Niet meer actief

Hoi Dames...

Hoe gaat t hier?

Lees iets over een wikkeldeken? Wij hebben het bij noelle veel gebruikt en daarna voor het cb. Maar Noëlle is natuurlijk een november kindje. Voor dit kindje hebben we een lodger wrapper en 1 van lief! Allebei gekregen dus dan is het leuk ;)

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    wikkeldeken, heel handig voor in de maxi cosi of in de wandelwagen. Ik heb er een van snoozebaby, heel zacht en heel handig omdat de gordels van de maxi cosi er doorheen kunnen.

8. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Bij Jara hebben we de eerste weken ook een wikkeldeken gebruikt, maar die is ook van november.
    Aangezien onze kindjes in juni/juli geboren gaan worden denk ik niet dat we ze veel gaan gebruiken :)

9. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Dus eigenlijk is een fleecedekentje dan ook wel genoeg ... dank jullie wel hahahaahaha

Hier de was gedaan dus dat is weer opgeruimd! Zit nog 1 in de machine en die zal ik straks wel ophangen... mannetje zit lekker voetbal te kijken en ik ben lekker op de laptop aan het strunen :D

10. bapsie

bapsie Niet meer actief

wikkeldoek: xl heeft de eerste 6 weken van zn leven erin geslapen anders sliep ie niet, daarna over op buikslapen :) en sindsdien slaapt ie altijd op zn buik net als zn papa en mama

11. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    ja luxe he??hihihi.

kaatje mooie buik!!!

12. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Hier ook geen wikkeldeken, Celeno is ook in Juni geboren.

13. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Ik ben alleen eigenlijk iets te groot voor het bad. Borst en knieën steken flink boven het water uit. Buik is nog net onder, maar die zal over een tijdje er ook uitsteken. Maar goed, dan ben ik voor veel dingen te lang :D (ben 1.85m).

Lichamelijk gaat het vandaag toevallig errug lekker. Vriend geholpen met schoonmaken en opruimen. Morgen komt een aannemer langs om nieuw plafond te maken in de bijkeuken en die stond nogal vol met rommel :)

Ik hoop dat vandaag een voorbeeld is hoe het vanaf nu gaat. Ik had alleen na het eerste broodje met lunch wat last. Maar volgens mij was dat de kleine weer die ontzettend druk aan het doen was.

Qua energie heb ik goede bedoelingen :) Gister lekker gewinkeld, vandaag schoongemaakt en morgen hopelijk even wandelen. Dinsdag komt de nieuwe bikini binnen (toch vervelend als je cupmaat opeens bijna 2x zo groot is) en dan snel eens proberen of ik naar het zwembad kan! Zolang ik iedere dag iets doe en daarbij mijn hartslag goed in de gaten houdt dan moet het opbouwen snel gaan!

14. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Goedenavond:D

Ik heb bij Elin geen wikkeldoek gehad, wel een shelter van Lodger maar daar wilde ze niet in. Voor dit nieuwe meiske kopen we een puckababy voor het slapen en een deken voor in de MC. Elin was ook een Julibaby(op 2 weken na 2 jaar eerder).

Verder niet echt bijgelezen. Mijn laptop heeft vandaag de geest gegeven dus ik zit nu even snel op de werklaptop van manlief, die heeft ie alleen voor de storingdienst deze week dus volgende week heb ik wel echt een probleem. Dit soort ongemakken komen altijd op het meest onhandige moment.
    Ik mag de trap niet op dus kan ook niet bij de desktop die we boven hebben staan. Iemand 250euro over voor ons?:p

Mijn schoonzusje heeft vandaag haar 'coming out' gehad. IK ben erg trots op haar. Ik had jullie al verteld dat ze me 3 weken terug ofzo het hele probleem daaromheen had voorgelegd en ben blij dat ze dat nu ook met de rest gedeeld heeft.
    Daarna zijn we nog even de woonboulevard in Arnhem opgeweest. Koopzondag dus ook bij de Prenatal. Even een kort rondje gedaan. Een truitje en broekje voor de kleine meid gekocht en een korte broek en trui voor Elin. Verder hebben we besloten dat ik ook een wiegje uit mag zoeken. Ik wil graag een rieten mandje, vind dat zo lief. Die zijn ook niet zo duur. Ik stond versteld dat manlief dat ook goed vond. Scheelt meteen ruimte in het kleine kamertje.
    Rondje prenatal was wel teveel, ik lig dus sinds thuiskomt met pijn op de bank. Dinsdag naar babypark en babydump en dan de rolstoel maar mee, ik moet er toch een keer aan geloven.

Goed, ik ga even online wat dingen regelen en zal morgen wat meer tijd voor jullie proberen te maken!

15. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Kijk, dat is goed om te lezen!

16. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Vanmiddag overigens emotioneel moment gehad. Mijn oma is 101 en echt een kanjer! Ze woont in Groningen dus kan haar helaas niet zo vaak opzoeken. Nu al helemaal niet, wat al genoeg emoties los brengt. Maar nou hoorde ik dat het wat minder met haar gaat. Op zich niet zo vreemd gezien de leeftijd. Alleen heeft ze mijn moeder verteld dat ze bidt dat ze lang genoeg in leven blijft om te weten of mijn kindje gezond ter wereld komt! Die lieve schat! Had direct tranen toen ik dat hoorde. Baal nu helemaal dat ik me niet goed genoeg voel om langs te komen! Zowel mijn moeder als ik vertellen haar dus maar dat de 20 weken echo een gezond kindje liet zien. Om haar toch gerust te stellen. Maar deed me wel wat hoor om te horen dat ik en de kleine de reden zijn dat ze nog even wil blijven leven. Want anders vind ze het zo wel genoeg...

17. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Ik vind het ook zo bijzonder om mijn opa en oma nog te hebben. Ik krijg van jouw verhaal al tranen in mijn ogen. Moet ook wel heel bijzonder zijn om je achterkleinkinderen te mogen ontmoeten.

18. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Hebben jullie in de lounge de grappige marktplaatsadvertentie al gezien?:D

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kikker, helaas hier is de laptop ook dood. Dus moet ook noodgedwongen op de pc ( die gelukkig in de huiskamer staat ) en hard sparen voor een nieuwe laptop ( het liefste nog even voor de bevalling )
    Goed van je schoonzusje ! HOe werd er op gereageerd ?

Henrieke, wauw een oma van 101. Hoop dat ze de geboorte van jullie kleine nog mee mag maken en je je binnenkort goed genoeg voelt om bij haar op bezoek te gaan

Marktplaats advertenties : Gaan idd al een tijd rond in de lounge. Sommige advertenties zijn echt te erg haha.

20. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    hi dames :)

nou ik heb mijn mijn-planning-loopt-in-de-soep-avond wel weer gehad.

me moeder kwam op visite en om dr boodschappen op te halen.
    ging ze weg en belde me vader vlak erna op. Kreeg de mededeling dat het met me oma niet goed ging en dat ze stervende is. (haar aorta is geknapt in dr lichaam en de dokters kunnen dr niet meer helpen)...

ik gelijk me moeder bellen. Werd zelf gebeld om kwart voor 5 en nog geen uur later is ze overleden. Ik was om kwart voor 6 in het ziekenhuis en toen was ze 5 minuten daarvoor al overleden.

Me tantes waren beide in het ziekenhuis dus ik vond het fijn dat ik hun heb kunnen steunen.

Erg sneu voor de familie maar wel beter voor haar. Nu heeft ze rust :) geen pijn en geen stress meer.

Deel Deze Pagina