Juli 2011 mama's DEEL 3!

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Rono, Jan 26, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Ziet er weloverwogen uit meid:D.

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Hallo :)
    Vandaag veel pijn aan mijn bekken maar dat compenseerde ik wel met mijn goede humeur

MamaChantal. mocht jullie kindje down hebben ga ik er vanuit dat jullie daarin goed begeleid worden, en je een potje krijgt van de gemeente ofzo voor medisch dagverblijf ofzo. Maar idd eerst de uitslagen even afwachten.

Danitjuh, tuurlijk moet je man mee naar de 20 weken echo. was alles goed ?

Schildje, een fietsenrekje in huis :) HOpen dat hij snel zijn nieuwe tanden heeft

Geslacht tussenstand 13 meisjes, 13 jongens en 5 verrassing tot nu toe

Zonnebeertje, zou idd zelf even naar je werk bellen, laat je iig ook belangstelling en inzet vanaf jouw kant zien

Kimm, een hele dikke knuff meis. Als je nu de rest van je college geld betaald,mag je dan wel weer verder studeren ? En idd zo ben je geen vader. eens in de 2 weken je kinderen een weekend en verder nooit naar ze om kijken

Bellie,super dat je morgen al terecht kunt !

Jeluna, hoe was jouw echo ?

Frummel, kreeg al het één en ander mee op hyves. Idd stoppen met werken nu. Rust houden en ik duim voor je dat het geen zwangerschapsvergifiting wordt. knuff

Meeting Ik ben voor ! Bij de september mama's hebben we in Utrecht een high tea gehad toen iedereen rond de 34 weken zwanger was

Sjantalle, rustig aan meid. Eerst aan jezelf denken. Wij lopen niet weg.

BB10, ik hoop dat jij je werk behoudt

*zwaait naar Jac*

3. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

Jun 19, 2007
    2,888
    0
    36
    West-Friesland
    Schildje wow 2 tandjes al. Dan gaat het hard ineens he :D

Kimm jeetje het zit nu ook ff niet mee zeg! Hopelijk is snel alles rond met de uitkering! Wat een sukkel van een ex heb jij zeg! Bah bah bah.

MamaChantal wat fijn dat je VK contact opneemt met jullie om te vragen. Nu afwachten wat vrijdag brengt. Sterkte met wachten. Knuffel

Belliebel een emmer water :D Dan had hij zeker goed wakker geweest hahaaha.. maar heb hem wakker geschud dat hij moest douchen en dat ik dan lekker thee voor hem klaar had staan. Dat werkte prima gelukkig! Wat fijn dat je morgen terecht kan!

BB10 wat een rare droom hahahaaha.. ik lig helemaal in een deuk :p

Frummel jeetje wat zullen jullie geschrokken zijn! Nu dus rustig aan doen. Kan je niet met moeders afspreken voor opvang van je kleine zodat jij aan je rust kan komen? Of zeg ik nu weer iets heel raars :) oh ik lees al dat een vriendin van je langs komt om op te passen!

Sjantalle wat fijn dat de 20 weken echo goed was. En een fijne zwangerschap verder.

Mamatien lijkt mij wel goed geregeld als ik zo lees. Heb er niet zo veel verstand van :)

Jac fijne vakantie!

Zo de 20 weken echo is achter de rug! En we krijgen nog steeds een jongetje :) Alles was helemaal goed en de gyn was tevreden over de verloop van de zwangerschap! Ze willen echt 1 x in de 2 weken een groei echo maken dus dat blijft gewoon staan! Pas als de dialyses niet meer goed gaan en de echo's wijzen uit dat hij een achtersand heeft in het groeien dan moet ik over naar het AMC. Ik kan dus ook gewoon hier in Hoorn bevallen als het moet :D

Hier een foto van ons geweldige wondertje :) Hij lag op zijn hand te sabbelen :p

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Danitjuh, goed nieuws ! Mooie echo ook

5. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    3,872
    0
    0
    meiden gefeli met de goede 20 wk echos!!!!!
    mooie foto!!!

morgen gaan we lekker laminaat halen voor de babykamer heerlijk maandag word t behang eraf gestoomd dus er komt schot in te zitten

6. Rono

Rono Niet meer actief

Danitjuh: Waauw mooie foto! fijn dat alles goed was!

Meeting: Ja wij hebben toen de bbq boot gedaan in utrecht... was hartje zomer toen dus erg lekker!

7. Sjantalle

Sjantalle Actief lid

Feb 17, 2010
    375
    0
    0
    leerkracht bo
    THNX Dames.

take care en wellicht tot een andere keer wanneer er meer 'lucht' is

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Even spammen hoor.

Ons meisje

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Het bewijs dat het een meisje is

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Levi zijn aller eerste schoolfoto

11. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
    #3351 Zonnebeertje, Mar 2, 2011
    Last edited: Mar 2, 2011
    mijn werk heeft heel toevalig om 17:00 zelf gebeld...
    Ze vroegen niet echt hoe ik me voelde, maar wilde graag weten wanneer ik eer kom...
    Ik heb gezelgd dat d evk vond dat ik nog 4 wk thuis moet blijven :) En denk dat het z'huis dat wel bevestigd morgen! Dan bel ik mijn werk morgen weer terug.

Kimm: wat een kut situatie zeg van school!!! Was er iets misgegaan met het collegegeld?
    en je ex... wat een lul zeg!!! echt geen woorden voor! *knuf*

Bellie: fijn dat je morgen al bij de spych terecht kan, super! hoop dat hij je kan helpen!

Frummel: dat is schrikken zeg!!! kan dat al zo vroeg, zw vergiftiging? ik hoop dat dat het niet gaat worden! *knuf*

12. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
    wat een koppie zeg Kaatje :) leuke foto!

13. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Kaatje, wat een geweldige foto van levi zeg, lekker bekkie:p!

En mooie foto's van je meisje!

14. Jeluna

Jeluna Bekend lid

Aug 27, 2008
    571
    0
    0
    Hoi,

Kaatje, Mooi mannetje hoor!

MamaChantal, heel veel succes/sterkte vrijdag

Zonnebeertje, belachelijk dat je werk niet eens vraagt hoe het met je gaat, operatie is niet niks!

Dames met goede echo, gefeliciteerd!

Hier ook een super 20-weken echo, alles zag er goed uit! Manneke begint wel al iets voor te lopen nu een week maar kan me herinneren dat Jesse met deze echo al verder voorliep! Beebje zat nu op de p80, Jesse op het laatst op p95!

Sorry verder weet ik het niet meer!
    Alvast trusten voor straks!

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Lekker ventje he :)

Jeluna, jij gelukkig ook een goede 20 weken echo

16. Frummel

Frummel Niet meer actief

Zo dames:)

Zonnebeertje: ja het is beginnende zwangerschapsvergiftiging. Eiwitten zaten al in de urine en bloeddruk was onwijs gestegen in 2 weken tijd(enkel de onderdruk, helaas).

Kaatje: had je op hyves al gefeliciteerd maar hier nogmaals:D en wat een dotje is Levi toch! Ondeugende snoet!

Sjantalle: Gefeliciteerd met de goede 20 weken echo! Jammer, maar ik begrijp je wel hoor.. Hele fijne zwangerschap nog!

Danitjuh: Morgen ga ik met Declan naar me schoonmoeder. Ik lekker rust en dan kan ik ook niets in het huishouden doen. Vrijdag is Declan bij de oppas, dinsdag ook en maandag en woensdag heb ik hulp hier. Moet goed komen dus:)

Meeting: klinkt gezellig maar Noordwijk word mij ook te ver haha, dan blijf ik thuis:D

17. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

Apr 7, 2008
    2,727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Sherry Wat zei je tegen vriend-niet-meer-zo-lief: zoek je sleutels lekker zelf maar!

Mamachantal Jeetje meid toch. Logisch dat je verdrietig bent! Je hebt de wens voor een gezond kindje en die wens is nu eigenlijk niet in vervulling gegaan.
    Wat niet wil zeggen dat het kindje geen goed leven kan hebben.
    Koppie omhoog en ga ervoor! Je kids hebben je nodig en ik wens je alvast heel veel sterkte voor vrijdag.

Schildje Haha, een fietsenrek!

Kimm He bah meid! Kan me voorstellen dat je je flink kl*te voelt. Sterkte!

Bellie Super dat je nu bij een psych terecht kan die er een beetje verstand van heeft. Succes morgen!!
    Stuur je die werkbij morgen deze kant op? Kan m wel gebruiken.... :)

Frummel He jakkes, kan me voorstellen dat je daar wel even van schrikt hoor! Gelukkig is voor nu alles ok, rustig aan dan maar! Mag je helemaal niet meer werken?

Sjantalle Fijn dat je echo goed was!! En kom lekker langswippen als je daar zin in hebt. Heel actief reageren is ook niet verplicht! ;)

Mamatien Prima regeling zou ik zeggen! Ik heb 6 weken voor de uitgerekende datum verlof + 1 week vakantie. Na mijn verlof nog 2 weken vakantie en aangezien ik de afgelopen jaren flink wat verlofbudget (iets anders dan vakantieuren) heb opgespaard, kan ik nog een half jaar een middag minder gaan werken. Zonder dat het me geld kost zeg maar.

BB10 Jeetje zeg, spannend. Nu maar hopen dat jou baan niet op de tocht staat. Hoe kunnen ze nu al weten dat er over anderhalf jaar banen moeten verdwijnen?

Tussenstand geslacht Wat grappig dat het gelijk oploopt! En 'maar' 5 verrassingen. Ben ik even lekker ouderwets :D

Danitjuh Fijn dat alles goed was zeg! En een mooie foto hoor!

Kaatje Goed dat er een vierkantje omheen staat! Ik had t niet durven zeggen ;)
    Leuke foto van Levi! Lekker kereltje zo te zien!

Jeluna Fijn dat je echo goed was! Wat betekend P80?

18. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

Apr 7, 2008
    2,727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Oja, een meeting ga ik niet redden denk ik, zelfs Utrecht is al ruim 2 uren rijden ... :(

19. BB10

BB10 Niet meer actief

Marleen dat komt omdat de overheid 300 miljoen gaat bezuinigen op het speciaal onderwijs en ik op een van de twee scholen werk die het zwaarst getroffen gaan worden. Er moet 50% bezuinigd worden op onze school dus tel uit je winst.

Ik vroeg me ook af wat p80 en p95 was????

Nog 1 nachtje slapen, morgen de 20 wk echo in Maastricht.

20. Jeluna

Jeluna Bekend lid

Aug 27, 2008
    571
    0
    0
    Oh sorry voor de onduidelijkheid!

p80 betekent dat 80% van de kindjes kleiner zijn als dat mijn beebje nu is en 20 % groter
    Dus bij Jesse was 95% kleiner als hem (p95)

Share This Page