Juli 2011 mama's DEEL 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    * Zwaai tussen het leren door! *

Mamachantal, heel veel sterkte!

2. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Even ego:
    Ohhh, dit is echt erg. Geloof dat vriendlief me wel heel graag met een dikke buik wilt zien. Heeft ie alweer gebak voor me meegenomen! :D Deze keer heerlijk gesmuld van een tompouce. Jammie!

Merk dat ik iets te druk aan het opruimen en schoonmaken geweest. Ben kapot en mn buik voelt ook wat gespannen aan. Nu dus maar lekker met de voeten omhoog op de bank!

3. Frummel

Frummel Niet meer actief

BB10± spannend!!!! heel veel succes morgen.

Over de vraag van het werken: Nee mag absoluut niet meer werken. Als mijn bloeddruk verder stijgt dan word ik opgenomen. Als de eiwitten verder stijgen zijn we verder van huis. Nu is het hopen dat ze sowieso tot de 28 weken niet gaan stijgen en dat de kleine niet gehaald hoeft te worden. Na 28 weken zijn de kansen voor de uk alweer een heel stuk beter.

4. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Jeluna Wow, dat word dus geen kleintje....
    Ik denk dat wij een p20/30 hebben of zo :)
    (geen idee hoor, maar t is wel een kleintje ;))

5. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Frummel, jee wat een toestand weer! Ik duim voor je dat de bloeddruk niet verder stijgt! Sterkte!

6. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Aagh, Dinand werd net wakker, hij heeft een loopoortje, dus dat doet zeer. Manlief hem mee naar beneden genomen, na 5 minuten valt hij in slaap op de bank! Wat zijn ze toch weer klein als ze er zo bijliggen!

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Deze is ook van vanavond! Lekkerding dat het is hihi:p.

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Belliebel, schattig ! En heerlijk he hoe je kleine kinderen nog blij kan maken met knijpers

Ik spring ff onder de douche en dan mijn bedje in.
    truste

9. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Bellie Ach, die skat!
    Jaar is ook dol op knijpers, ik vind die dingen overal terug :)

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hier ook al 3x gehad... komt goed he.
    Deze uk loopt momenteel 3 weken voor op groei. Gyn heeft al gezegd dat we rekening moeten houden met 10 pond.
    Ben ik trouwens niet bang voor hoor. Thom woog 9 pond en was er met 1x persen uit...

11. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    oooh meiden ik kan al nachten niet slapen wanneer ik ook naar bed ga is t smiddags of snachts t maakt niet uit zodra ik ga liggen weet ik niet hoe ik moet liggen alles doet me pijn en lig klaar wakker om me heen te kijken ben ook superdruk dan in me hoofd.

ben nu maar uit bed gegaan want als je al 2 uur ligt te draaien word t er niet beter op ik probeer nu moe te worden en heb een beker warme melk met honing hoopdat t helpt

12. BB10

BB10 Niet meer actief

Lieverd ik weet precies wat je bedoelt.
    Weet je wat ik doe? IK leg een papiertje op mijn nachtkastje en daar schrijf ik de dingen op die ik nog moet doen of die ik niet moet vergeten. Dan visualiseer ik dat ik alle deuren in mijn hoofd sluit. (jaja je moet iets) en dan verbeeld ik me dat ik een grote zeepbel rond mijn huis-tuin maak waardoor er geen spookgedachten meer door kunnen dringen. Dan bedenk ik iets leuks om aan te denken zoals de kinderkamer inrichten of shoppen met mijn mams, dan ga ik op mijn loinkerzij liggen (dan krijgen je benen het meeste bloed evt met een kussen tussen je knieen) en dan val ik wel in slaap gelukkig.
    Succes ermee meis!

13. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    dankjewel meis nou je ziet t t is inmiddels al 1 uur....ik moet echt gaan slapen morgen gaat de wekker ook weer vroeg....
    ja ik slaap al heel lang met een kussen tussen mn benen ik ga t weer proberen....

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen

Frenzy Ik zag dat je gister nog online was. Weet niet of je hier nog mee leest maar hoe gaat het met je ?

Angie, hier ook die weken met slapenloze nachten gehad.Gaat nu gelukkig weer aardig over

15. mamatien

mamatien Niet meer actief

Goedemorgen meiden!
    @ Frummel: ik wist niet dat zw-vergifteging al zo vroeg kon.. Wat super naar! Hoop dat het zo blijft en niet erger wordt

@ Kaatje en bellibel: achh leuke foto's :)

@ Anig: niet slapen, hier ook regelmatig last van. Gelukkig heb ik het soort van 'om de dag', zodat ik elke keer maar 1 dag moe ben :). Jij had gister om 23.00u al 2 uur liggen woelen? Ben je ook vroeg naar bed gegaan..;)

Hier laatste dagje werken dan lekker lang weekend! :)
    Ik ga vanavond naar musical La Cage Aux Falle! Echt super veel zin in :)
    Morgen wordt mn loungebank voor op t balkon geleverd en morgenmiddag dan eindelijk die 20-weken echo :):)

16. mamatien

mamatien Niet meer actief

Ohja meeting..
    Heb het erg druk, dus weet niet of ik er tijdj voor heb.. Maar als ik tijd heb, ik woon heel centraal dus maakt me niet zoveel uit waar.. Noordwijk, Utrecht, Rotterdam.. u zegt het maar ;)
    Of gewoon in het mooie Zoeterwoude..;)

17. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Hallo!
    Hier 2 kids vroeg wakker, gaaaaap.

BB10: waarom zoveel bezuinigen? echt belachelijk!! is dat wel te doen dan?
    Succes met de echo vadaag!!

Bellie: wat een stoer ventje zeg! en hij lijkt al zo groot!

Angie: wat irritant zeg van het slapen! ik heb het wel als 1 van de kids wakker is geweest dat het heeeeel lang duurt voor ik weer slaap, heel irritant!

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Jaaa en dan gaan we naar de rijneke boulevard naar de action en xenos whahahaaaaaaaa:D.

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Oh, moguh allemaal!

Angi, nog een beetje kunnen slapen uiteindelijk? Ik herken het wel hoor, maar momenteel heb ik er geen last van. Ben bekaf 's avonds, als ik dan eenmaal in me bedje lig dan slaap ik zo! Juist probeerde ik niet 's middags te gaan slapen omdat ik dan 's avonds helemaal niet meer kon slapen. Het kon echt 1 tot 2 weken duren, daarna was ik zo vermoeid dat ik daarna weken lang goed sliep!

@ wat doen vandaag: He-le-maal niks! Heb me gister behoorlijk uitgesloofd waardoor ik vandaag dus niets hoef:p. Nouja, misschien alleen even strijken. Vanmiddag naar de psych, ben benieuwd.

Oh oh, er zit er hier 1 te poepen (ik niet hoor whaha:p). Ga maar vast een schone luier pakken voor hem!

20. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Goedemorgen meiden!

Heerlijk geslapen! Was helemaal kapot na eindelijk weer eens een drukke dag. Heerlijk!

Angi, wat bij mij nog wel eens helpt is een warme douche of bad voor ik ga slapen. Val dan als een blok in slaap erna. Hopelijk kon je wel beetje slapen vannacht.

Bellie, succes bij de psych. Ben benieuwd!

Deel Deze Pagina