Juli 2011 mama's DEEL 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik zit ook weer even lekker op mijn roze wolk te dobberen hihi:p. Zit de hele middag al te fantaseren hoe dat kleine meiske eruit zal zien. Ze mag voorlopig nog blijven zitten (zeker tot 37 weken), maar ik kan niet wachten tot ik haar daarna eindelijk in me armen kan houden *zwijmel*!

2. Rono

Rono Niet meer actief

Bellie: ging jij vandaag niet naar de psych? of ben ik nou gek haha

3. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    dankjewel voor de opbeurende woorden doet me erg goed.:D

4. BB10

BB10 Niet meer actief

Angie ik met mijn goede raad, ik heb vanacht tot 01.30 wakker gelegen en om 02.30 schrokken we wakker van een geluid in de tuin.
    Toen duurde het weer ff voor ik weer sliep....
    Fijn dat jij wel nog even geslapen hebt!

Claudia wat een verhaal zeg! Klets gezellig mee.

Nu hier...20 wk echo gehad en alles is goed!!!! En het is nog steeds een meisje! We zijn meteen doorgereden naar de babydump en hebben een knal roze badje gekocht.
    Ik kom straks bijlezen!

5. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Ze heeft in het begin veel opstart problemen gehad, die te verwachten zijn bij extreem prematuren kinderen.
    Onderandere 4 weken zuurstof, hersenbloeding, voeding die niet goed doorliep, waardoor ze na de bevalling een groeiachterstand heeft opgelopen.
    Zelf niet uit de fles willen drinken.
    Waar door ze met sonde naar huis is gekomen, maar na 2 weken thuis had grote zus sureyya het al gezien (toen 15 maanden) en stopte een klaarstaande fles voor de sonde voeding in haar mond, en net toen ik het door had en wilde roepen niet doen, begint ze achter elkaar die fles leeg te drinken.
    Maar dacht gelijk dat gaat niet goed, want dat gat is veel te groot, te vergelijken met het gat van zo'n fles die je open en dicht kan drukken.(bidon fles)
    Later nog een keer proberen en weer doen he.
    Dacht gelijkwil je geen zuigfles dan krijg je deze, dan ben je in ieder geval van die sonde af als ze zo alles binnen krijgt.
    Dit was in maart 2008 en in juni van dat jaar ging mevrouw alleen maar spugen en spugen, alle voedingen kwamen eruit.
    In juli 5 dagen opname in zh en er kwam uit dat ze reflux had, medicijnen gekregen en weer terug aan de sonde want ze wilde inmiddels niet meer eten.
    Ze heeft zo'n klein jaar aan de sonde gezeten toen, is toen langzaamaan zelf gaan eten.
    En nu zitten we weer in een rot fase, ze vertikt het om te eten op het moment, ten eerswte is ze al een luie eter, dus hoef eigenlijk niet met iets aante komen waar ze voor moet kauwen.
    Hoewel ze het wel gewoon af en toe krijgt hoor, want we maken het haar niet te makkelijk.
    Ze zit nu sinds 3 weken aan de flesjes nutridrink, dat is energie voeding (300 cal. per fles)
    Maar daarnaast et ze bijna niets.
    Morgen gaat een dietiste verder kijken hoe en wat.
    En ze heeft sinds kort aangepaste schoenen omdat ze heel erg ging tenen lopen door een verhoogde spierspanning in haar benen (bekent bij extreem te vroeg geborenen, en ze heeft sinds vorige week een bril, maar dit heeft niets met de vroeggeboorte te maken.
    Ja en verder heeft ze de grote van een kind van 1,5, maatje 86 - 92.
    Gelukkig geen geestelijk achterstand.

6. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    *zwaai, ik wip alleen even langs*

Tjemig Claudia, wat een verhaal! Ik ben er echt even stil van. maar natuurlijk ben je welkom hier, klets verder lekker mee! We lopen precies gelijk trouwens!

bellie, succes bij de psych

Angie, fijn dat je hebt kunnen slapen. ik heb vaak het gevoel van: kan ik het straks allemaal wel aan... Als het zover is, komt het echt goed, ik weet ook nog niet hoe of wat, maar denk wel dat het losloopt. je hebt een lieve man en samen komt dat wel voor elkaar. Als al die andere vrouwen/meisjes het kunnen en al jaren hebben gedaan, dan kunnen wij het toch ook? Met wat geklungel misschien...?

Even ego tussendoor: heb vandaag mijn vervangster op gesprek gehad en dat zag er goed uit. Ze is erg enthousiast over mijn baan (grappig, ik steeds minder) en het ziet er naar uit dat het goedkomt. ik ben blij!

Voor de rest duurde het gesprek vrij lang, dus nu heb ik het weer veel te druk... Ik ga zo naar huis, lekker rustig aan doen.

*einde flitsbericht*

7. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Ben benieuwd wie er als eerste bevalt.

8. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Heey meiden

Heb weer internet :D

pff had net hele tekst getypt en alles weg :(

@bb10, gefeliciteerd met je goede echo!!

@bellie, schattige foto's! :)

@juud, mooie buik!

@chantal, nogmaals een hele dikke knuff voor jou meis! X

@kaatje, jippie 20 weken!

@mnm, heerlijk vakantie aan het vieren :D mag ik niet even langskomen?

@claudia, welkom! gezellig dat je mee komt schrijven!
    Jeetje jij hebt veel meegemaakt idd, dat is niet niks!
    Mijn zoontje is ook te vroeg geboren, net voor de 34 weken, zware tijd idd, maar jeetje die van jou nog veel eerder!
    Wij hebben ook tijd gedaan om zwanger te raken, bijna een jaar, net in de mmm en toch spontaan ineens zwanger.
    Toen we voor de 2e gingen meteen 1e ronde raak, maar ook helaas een mk.
    Nu alweer over de helft, maar heb wel een medische indicatie en loop in het zh.
    Gelukkig gaat tot nu toe alles goed, alleen erg veel last van me rug.

@angie, vervelend allemaal meis, doe rustig aan!

Zo hier weer lekker weekend morgen!!! :D

9. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @claudia, waar komen jullie trouwens vandaag, je kids hebben van die mooie namen namelijk :)

10. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    sorry heb niet echt alles goed gelezen..
    heb hele dag al zware koppijn dus vroeg mn bedje in!
    * en dan hopen dat morgen om 8u het zh al belt;) *
    heb hele dag al nergens zin in en reageer het eerlijk gezegd beetje af op mn dochtertje.. weet dat dat niet eerlijk is..

11. Rono

Rono Niet meer actief

Mamachantal: das begrijpelijk! Kan ze niet bij iemand logeren?

Hier ontzettende menstruatiepijn en dan gaat mn vriend t doodleuk vergelijken met zn hoofdpijn.

Ik vraag of ie noelle wilt overnemen zegt ie ja als ik hoofdpijn heb moet ik ook nog vanalles doen! Agh je vriendin is alleen maar zwanger joh. Nu ligt ie boos op zn nest. Lekker laten liggen.

12. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Claudia welkom! heftig verhaal hoor! hoop dat deze beeb wel lekker lang blijft zitten!

Bellie: hoe was t?

Rono: mannen...

Vanmiddag op cintrole geweest bij de chirurg; was allemaal goed! Hij zei dat het idd wel 6 wk kan duren voor je weer helemaal fit bent. ik heb me dus voor de komende 4 wk ziekgemeld!
    Hoop dat ik daarna wel weer wat fit ben, dan moet ik nog 6 a 7 wk werken.

13. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    kom even zwaaien vanaf huis. vandaag de begrafenis gehad. tijdens het koffie drinken hebben ivy en ik even rondgelopen op het kerkhof. ze liep uit zichzelf naar het graf. tuinman was er bezig en ivy wou de bloemen op het graf leggen. onwijs lief natuurlijk erg mooi :)

@ Chantal
    Voor jullie een hele dikke knuffel !! :)

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    zo, weer bijgelezen.

Claudia, welkom en gefeliciteerd met jullie 4e meisje!

nu tijd voor vakantie!

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hallo :)
    Ik kan morgen weer een ritje huisarts maken. Geloof dat mijn blaasontsteking terug is. Hoop het niet want dan moet ik weer aan de AB en wil al die troep eigenlijk niet in mijn lichaam nu.

Juud, goed dat je alles van het werk genegeerd hebt. je bent niet voor niets ziek thuis
    wauw mooie buik

Surreya, hey jij ook hier :)

Ik ga ff de was opvouwen en als ik dan nog zin/fut heb Levi zijn kleding tevoorschijn toveren. Even foto's maken en kijken wat ik heb voor marktplaats ( en/of ruil tegen meisjeskleding ;) )

16. bapsie

bapsie Niet meer actief

* zwaai zwaai*

denkt veel aan mamachantal,dikke knuff meid! hoe reageerd je omgeving?

17. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik kom ook nog even Mamachantal een dikke knuffel geven en ik hoop voor jou dat de uitslag morgen niet erger wordt dan hij al is.
    Ik hoop ook dat je vanacht een beetje kan slapen en dat ze jullie morgen niet te lang laten wachten met de uitslag. X

18. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Ik ben nederlandse en mannetje is turk.

19. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Mannen zijn op dat gebied altijd zieliger.:D

20. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    we krijgen gelukkig veel steun van mensen om ons heen.
    Alleen wilde mn man niet dat iedereen wist dat we meer kans op down hadden,dus dat weet alleen directe familie.
    En dat vind ik wel lastig, iedereen vraagt hoe het gaat en je kan het uitleggen dat morgen een spannende dag is.
    Misschien schaamt mn man zich ervoor ofzo, of wilt hij niet dat we straks iedereen moeten afbellen om te zeggen dat er niks gevonden is (wat we natuurlijk hopen)

k ga zo lekker tukkie doen,dan is het snel morgen :) en hoop dat mn hoofdpijn dan ook wat zakt..net al 2 paracetamol ingenomen..

Deel Deze Pagina