Whaha, ik voel me ook wel eens een zeikerd hoor! Maargoed, daar is een forum ook wel goed voor, lekker al je gal kunnen spuien. Ennuh, praten over dit soort dingen helpt ook goed hoor!
Frummel wel schattig toch van Dex hahaha hij wou alleen maar lief zijn hahahaaha Schildje hahaha gezellig met manlief het wiegje ophalen. Fightforlove oee een warme worst je zet me aan het denken Kaatje oe darmen ja dat ken ik wel. Mijn lacutlose is nu mijn grootste vriend! Mijn knie ja wat zal ik zeggen Ik zit nu met een ijspack erop en heb al paracetamol op. Straks in het ziekenhuis ff vragen hoe of wat. Ik weet wel dat het vet pijn doet :x Wat fijn dat het goed was bij de VK niet veel aangekomen dat doe je goed Belliebel goed zeg lekker vrij genomen en aan je zelf gedach! Leuk traktaties maken! Wat ga je maken? Babsie oe cupcakjes altijd leuk! die hadden wij gegeven met de kerst om het te vertellen Jeluna leuk een jongen gefeliciteerd! En nu weer alle 3 beter? Wupje haha wat leuk zeg dat je kleine jongen mee was! En je moeder ook natuurlijk! Nienke beterschap met je meisje! Wel leuk dat ze zo verwend is! MNM beterschap daar bij jullie! Pfff wat een gedoe doe rustig aan en ziek lekker uit! Zonnebeertje denk aan jezelf en de kleine! Als het moet moet het he de VK zegt het niet voor niets toch. Succes!
middag dames. ben er weer! Wij liggen weer gestremd. Nog een heel eind van de eigenlijke plek af. maar we mogen niet meer verder. Is al aanschuiven hier. (liggen nu in WURZBURG). Met zoonlief gaat het goed, is vrolijk en lijkt zijnplekje al aardig te vinden. Schooltje belde vanochtend om te vragen of ie een bepaalde chips mocht. dus dan word je wel weer even met je neus op de feiten geduwd.dat het toch allemaal net even wat anders werkt bij hem als bij een "gewoon " kind. maar goed ze bellen dat is natuurlijk ook fijn. Dan rommele ze tenminste niet gewoon wat aan. Dank jullie wel voor alle lieve berichtjes die ik gekregen heb. Frummel wat een belachelijke actie van die gyn. Goed dat je een klacht hebt ingediend! zou er toch niet aan moeten denken dat ie mensen wel ompraat. (die niet zo gebekt zijn als jij) schildje. veel plezier met je mannetje vandaag. en leuk om samen de wieg op te halen. (kan hij lekker ermee sjouwen!) fightforlove. hoe was het bij de Gyn? Kaatje. ooh weer een slechte nacht. balen zeg. zit je niet mee met de nachten. hoe was het bij de vk? Oooh ik lees het al. fijn dat alles goed was! Lijkt me heerlijk om wer het hartje te horen. belliebel. lekker rustig aan doen dagje. Marloes en schildje. ben benieuwd hoor wat het word bij jullie. Lijkt mij wel leuk als het een meisje word bij jullie alle twee. maar ja dat heb ik natuurlijk ook niet voor het zeggen. Jeluna. fijn dat je weer terug bent. oei alle 3 buikgriep niet leuk nee. Leuk dat je een zoontje krijgt. gefeliciteerd. wupje fijn dat alles goed was bij de vk. en ja die momenten dat je gewoon ff alleen maar geniet van je kinderen door te kijken zijn het mooist he, zonnebeertje hoe reageerde ze op je werk met je nieuws? Jij kan er toch niks aan doen! Moeten het maar nemen zoals het is hoor. succes verder! nienke. leuk dat je kleine meid zo verwend is. mag ook wel ze is al een heuse 1 jaar. Tijd gaat snel he. beterschap voor de kleine meid. Fijn dat je werkgeveer je een dag minder werk heeft gegeven. en dat je lekker op je vertrouwde plekje mag blijven. MNM oei meis.beterschap. Voor de meiden die ik vergeten ben sorry!
Jac, he balen dat jullie weer vast liggen. Gelukkig heeft jullie zoontje het naar zijn zin. Netjes van school dat ze even overleggen
dat is leuk kaatje!! er zitten echt leuke dingen in! Jac: balen da jullie weer vastliggen!! Ik heb mijn werk nog niet gebeld, durf niet, haha Ga zo maar eens bellen Bellie: leuke tractatie! nog 2 dagen en is hij alweer 1, leuk hoor! mag hij zelf taart gaan eten?
Ja natuurlijk mag hij zelf taart gaan eten. Al ben ik benieuwd of het meeste niet op de grond gaat belanden hihi. Zie dat slagroom al overal zitten.
@Zonnebeerte.. Herkenbaar.. Net voor de zwangerschap was ik oververmoeid en liep ik tegen een burn-out aan. Ik heb totaal 6 weken thuis gezeten en 6 weken 50% daarna gewerkt en langzaam opgebouwd. Echter had ik het gevoel dat ik in die weken mij alleen maar druk zat te maken over mijn werk en mij schuldig voelde. Ik von dhet vreselijk om de 'slachtoffer' te moeten zijn. Toen ik besloot om weer volle dagen te werken kwam ik erachter dat ik net zwanger was. Best zuur en zwaar allemaal. Soms denk ik dat het nog allemaal even teveel is maar om weer mij ziek te moeten melden vind ik vreselijk... (terwijl het gewoon zo belangrijk is om aan jezelf te denken) Ik vroeg mij eigenlijk af of de regel 70% uitbetaling bij ziekte nog steeds geldt bij zwangerschap? Kan dit? Sterkte verder!! @Kaatje85.. Best leuke dingen die in de etos doos zitten. @Negenmaandenbeurs.. Nog dames die hier naar toe gaan?
9 maandenbeurs. Sla hem denk over. Vind het altijd wel heel erg leuk maar heb 1 niemand om mee te gaan en 2 is het "helemaal" in Amsterdam. Denk dat ik in november weer naar de jonge gezinnenbeurs in Utrecht ga
Ik zit vandaag even achter de schermen. Zonnebeertje: Goed gedaan! Ookal kreeg je geen contact, je hebt wel de eerste stap gezet. Goed voor jezelf opkomen, dat is het allerbelangrijkste! (zegt degene die een monsterlijke deadline heeft en veel te hard werkt en buik- en rugpijn heeft...)
Marlous: dan moet jij ook voor jezelf opkomen! Is heeeeel moeilijk, maar JIJ bent nu het belangrijkste he!
Denk dat het bij mij ook een burn out is geweest hoor! Mja, iig je voelt jezelf dan echt niet goed, of het nu een depressie is of een burn out. Denk trouwens dat het ook wel veel van elkaar weg heeft. Bij zwangerschapsgerelateerde klachten behoudt je 100% je salaris. Bij ziekte kan het uwv je inderdaad "korten" op je salaris. Meid, denk ook goed aan jezelf he. Het schijnt dat vrouwen die in de zwangerschap met zulke klachten/ziektes te maken krijgen, na de zwangerschap overgaan in een postnatale depressie. Je kunt dan nu beter jezelf in 8 nemen en ervoor kiezen om toch wat rustiger aan te doen, dan alles van jezelf geven en na de zwangerschap nergens meer van te kunnen genieten. Hier heeft het gewoon zijn ups en downs. Al voelde ik me nu alweer een hele tijd happy, zag ik al aankomen dat er een keer een moment kwam dat ik weer even in die diepe put zit! Naja dat moment is nu, en laat het ook maar over me heen komen. Iets anders kan ik ook niet doen! Komt allemaal wel goed met ons! Ook voor jou een dikke knuffel! Ennuh voor iedereen een dikke knuffel trouwens.
Wij vrouwen laten niet met ons sollen (hihi)! Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel dit onderwerp bekijken (4 leden en 0 gasten) ‎belliebel, ‎Frenzy, ‎Sjors82, ‎Zonnebeertje Heeeey sjors (is collega van me!) Komt vast even kijken hoe het met me is!