@ Schildje: Lekker zeg dat je bent gestopt met werken. Zou ik ook heel graag willen, maar gaat hier financieel echt niet lukken. Ayla is nog niet helemaal fit. Weer weinig gegeten en gedronken met het ontbijt. Nou ja, doen we het nog lekker een dagje rustig aan. Beetje jammer dat die vent van me nu op zijn gitaar staat te rammen op zolder terwijl Ayla in bed ligt. Ik doe zachtjes zegt ie Yeah right ik kan m hier beneden op de bank helemaal horen :x
Zooo ik ben weer terug Helemaal geweldig. Beeb was erg eigenwijs en lag half met het ruggetje naar ons toe Erg bewegelijk dat wel en verder zag het er allemaal goed uit! Ze zei dat het nu ongeveer 100 gram weegt Helaas konden we niet zien wat het wordt aangezien de navelstreng tussen de beentjes lag. Ach ja volgende week weer een herkansing Mijn peet-dochtertje zat helemaal in het tv-scherm zo prachtig vond ze het hahaha en mijn vriendin die is helemaal in love Zo nu heerlijk op de bank met een stuk appeltaart 8)
Dat klinkt goed!!! Fijn dat alles er goed uit ziet. Ik zou ook wel een stukje appeltaart lusten.. Mermaid, hou je het nog vol met het gitaarspel? @werken, ik werk nu 36 uur en wil graag naar 32 uur terug. We hebben het goed, en willen dat graag zo houden. Mijn lief werkt onregelmatig en heeft daardoor veel vrije tijd.
Moge allemaal! Hier weer bij de vk geweest. Alles was goed en buikje had een flinke groeispurt gehad ten opzichte van de vorige controle! Toen kwam hij net boven het schaambot uit, nu 2 vingers onder de navel. Ik is tevreden. Bloeddruk was 100/60 en ben nu 1 kilo aangekomen whoeehoeee whaha. Nu even een lekker broodje eten, kwam langs de bakker, en werd zo naar binnen getrokken hihi. Straks controle van mijn pols in rotterdam, en dan hebben we alles weer gehad. Oeh, de bel...Denk dat Dinand zijn verjaardagscadeautje wordt geleverd.
@ Danitjuh: jammer dat je het nog niet kon zien! Wat leuk dat je je petekind mee hebt! Noemen jullie dat ook echt zo? ik weet wel dat ik een 'peetoom en peettante' heb, maar heb hen echt nooit zo genoemd! @ werken: ik werk nu 36 uur, maar als die kleine er is wil ik naar 24 uur. Kijk er nu al naar uit
Hier werkte ik vorig jaar ook nog 36/40 uur en ben na Dinand ook 24 uur gaan werken. Heerlijk om die luxe te hebben om het te kunnen. Ik heb ook een peetoom, woont alleen niet naast de deur, woont in Engeland. Zelf heb ik ook een petekindje. Het voelt alleen niet zo aangezien het mijn zusje is.
goedemiddag dames, hier alles goed... Deel 3 alweer gaat hard! Kikker@ik voel ook nog niet zoveel,sàvonds leg ik wel mijn hand op de bank en lijk ik weleens een plopje te voelen maar het kunnen ook darmen zijn.Placenta ligt bij mij aan de voorkant dus ze hebben al gezegd dat ik het waarschijnlijk wat later ging voelen daardoor. Frummel@lekker zwembad zeg!Nu ik er over nadenk volgens mij is dat ook bij mij in het spijkenisse zwembad. Vanaf welke week gaan jullie aan zwangerschapszwemmen doen?Of ben ik de enige die dit wilt doen? Verder weet ik het ff niet meer,zwangerschaps dementie begint hier ook,hagelslag in de koelkast,eten van de hond regelrecht in de vuilnisbak willen gooien en druk op zoek naar mijn tas terwijl die aan mijn schouder hangt hahaha. En ik blijf trouwens thuis en ga niet werken... En heb de etos doos meer dan een week opgehaald en nog niemand gehoord groetjes kim
Hier ga ik zo lunchen en er is mosterdsoep, hmm lekker Marlous oh lief je hondje lekker bij je! Mijn katten kropen ook altijd lekker tegen me aan als ik ging slapen, heerlijk vond ik dat maar helaas kon hubbie daar dus echt niet tegen en was de gezelligheid voorbij. Nu dus maar Kyano die s ochtends even lekker tegen ons aankruipt . Mermaid mannen . Hopelijk heeft Ayla het ergste nu gehad. Danitjuh wat leuk weer een goede echo! Ik werk ook parttime sinds Kyano geboren is, 3 fulltime dagen van 8 uur. Op maandag en vrijdag vrij, heerlijk is dat
@ Danitjuh: Jammer dat je het geslacht niet kon zien. De beeb houdt jullie wel in spanning. Mjammie, appeltaart heb ik ook zin in @ Marlous: Hij is er inmiddels mee gestopt, gelukkig . Hij speelt ook akoestisch en dat vind ik nooit erg, speelt ie ook gewoon beneden. Maar dat gejengel van die elektrische gitaar nee, das aan mij niet besteedt. @ Bellibel: Fijn dat alles goed was bij de vk. En pas 1 kilo aangekomen joh! Ik heb me vanmorgen gewogen en ben nu 4,5 kilo aangekomen . Nou ja, het valt me nog mee, want bij Aylas zwangerschap was ik met deze termijn al 7 kilo aangekomen . @ werkuren: Ik werk nu ook 24 uur. Vind ik eigenlijk nog veel. Ik zou het liefste thuis blijven om fulltime bij Ayla te zijn, maar helaas pindakaas verdient manlief ook weer niet zo veel geld (nou ja hij verdient het wel maar krijgt het alleen niet ) dat dat een mogelijkheid is. @ Kimlee: Ik ga helemaal niet aan zwangerschapszwemmen of iets in die trant doen. Ik houd niet zo van die pufclubjes e.d. Maar een vriendin van mij heeft het wel gedaan en die vond het heel erg leuk. @ Wupje: Lekker zeg mosterdsoep. Ik dacht altijd dat dat heel ranzig zou zijn, maar na het 1x geproefd te hebben ben ik er gek op. Ik ga zo direct trouwens een sollicitatie de deur uit doen. Ik werk nu als secretaresse op een notariskantoor. Hartstikke leuk werk, maar ik ben de notaris waarvoor ik werk behoorlijk zat en ik wil graag dichter bij huis werken. Nou zag ik in de plaatselijke krant een vacature staan voor secretaresse op een notariskantoor in de stad waar ik ook woon. Ze zoeken wel een fulltimer, maar ik ben gewoon zo eigenwijs om toch te reageren. Niet geschoten is altijd mis zullen we maar zeggen
Whaha dementie, heb ik ook last van. Zo wilde ik vanmorgen met kinderwagen en al de trap aflopen. Tot ik ervoor stond kwam de buurvrouw aangelopen, zat me vreemd aan te kijken...werd knalrood en begon te lachen. Jemig, hoe bedoel je blond. Eeehm buufie, we hebben een lift he! hihi, ja ik weet het, ahum, omdraaien en de lift nemen. Zo heb ik het ook wel eens met de kattenvoer gehad. Het lijkt wel erger als bij Dinand. Ach, kan wel lachen om dat soort dingen hihi. Ja ik ga er 1 uit bed plukken en richting Rotterdam rijden. Heb zijn brood al klaar gemaakt, dat geef ik daar wel. Heb er een beetje weinig tijd voor...Tis ook een rot tijd, half 2 een afspraak... Tot strakjes allemaal!
@kimlee meestal bellen ze als de kleine is geboren. dus dan heb je nog even! Mijn man en ik hebben het er toen der tijd overgehad. Blijf ik werken of niet. Ik zelf heb altijd geroepen dat ik graag thuis wil blijven bij mijn kinderen en ik heb het geluk dat het ook kan. Was dat niet zo dan had ik nu nog 2,5 dag gewerkt. Wel lijkt het mij weer leuk om wat te gaan doen als alle kids op school zitten en het liefst iets waar ik nu woon maar goed dat zien we dan wel weer.
@Bellie, fijn dat je buik zo gegroeid is, ik ben steeds nieuwsgieriger naar maandag... (20 wk echo) Wat heb je voor cadeautje voor Dinand?? Ik heb helemaal geen peetoom/tante/kindjes. Mijn familie komt uit het Noorden van het land en daar is het wat minder gebruikelijk. @dromen, heb vannacht hele discussies gevoerd in het winkelcentrum met Rouvoet en daarna voor 101 euro een boodschappentas gekocht. Bleken alleen grote champignons en spekjes in te zitten... jaja... ben wel blij dat ik alleen maar hele rare verhalen verzin, niet zo luguber als anderen soms hebben. @zwangerschapsgym ben nog steeds aan het twijfelen. Heb het niet zo op gezellige pufclubjes, ben echt te nuchter daarvoor... Maar het is ons eerste kindje, dus misschien is het dan wel handig. Weet het nog niet zo. Dat zwemmen klonk nog wel oke, het moet me niet te zweverig worden. De verloskundige raadde het wel aan, maar ze kon me niet echt overtuigen... Mostersoep, appeltaart, mmmm, ik krijg trek... ik heb tegenwoordig een hele grote liefde voor karamel... mmmm.... maar dan ook ALLES met karamel. Kwam gister op tv de hele tijd reclame voorbij voor muffins met karamel, die wil ik. Heb tijdens de vakantie ook heel veel toetjes gegeten, doe ik anders ook nooit!! @mermaid, fijn dat mr mermaid weer rustig is, haha! Tja een elektrische gitaar zonder band er omheen is toch wat anders.. Succes met de sollicitatie, je weet het maar nooit! @Kimlee, haha geweldig! Stond laatst met schone vaat in de koelkast te zetten...
@ Marlous: Ayla was ook mijn eerste en ik heb bij haar ook geen pufclubjes bijgewoond. Ik krijg al jeuk als ik eraan denk, dus ik heb me er maar afzijdig van gehouden. Ik heb het overigens totaal niet gemist. Het wegzuchten c.q. puffen van de weeën ging vanzelf heel goed en mocht je er wat problemen mee hebben dan heb je altijd nog je vk/gyn die je wat aanwijzingen geeft. Ik vind het dus echt geen must. Zo, sollicitatie is de deur uit. Zal wel niks worden, maar goed, je weet het maar niet. Nu even wat make-up opsmijten en dan ga ik snel boodschappen doen. Tot later!
Zo, deel 3 alweer en ook alweer 33 pagina´s volgekletst Ik ga Julie in bed gooen, en kruip er misschien zelf ook even lekker in. Heb vandaag gespijbeld van Nijmegen, lekker stout , even een extra dagje voor Juul en mij.
Hai! Paar dagen druk en dus niet mee kunnen kletsen. Bijna 60 pagina's hebben jullie volgekletst! Heb maar geen poging gedaan om alles te lezen. Deel 3 alweer! Haha, bij sommige topics halen ze dat aantal niet eens in 2 jaar Hier alles prima, maar heb nog steeds last van mijn rug. Heb voor dinsdag een afspraak bij de fysio. Voor de meiden die BI hebben (gehad) Waar voel je dat en wat voor tips kreeg je? Bij mij zit het vooral links van het midden van mijn rug, soms ook rechts. Las net dat je het dan ook bi mag noemen......
@danitjuh fijn dat alles goed was met de beeb jammer da tje he tnog niet kon zien wat het word! @bellie fijn dat alles goed was bij de vk. jij ook al zon lage bloeddruk! ook vaak draaierig?? @werken ben met mn zoon van 34 naar 20 uur gegaan en dat blijf ik straks ook werken.
Ik is blij. Ik heb net bij wehkamp een leuk setje gekocht voor mij. Een tuniek met een 3/4 legging. Nu moet er nog een shirt met lange mouwen onder maar als het mooi weer wordt dan kan het zonder shirt of met een t-shirtje. Daar hebben ze veel positiekleding in de uitverkoop. Dit was ook maar 15,-.