Juli 2011 mama's DEEL 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    #4061 Kaatje85, 10 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2011
    Hallo
    Lange dag op het werk, veel hoofdpijn. Straks nog naar de peuterspeelzaal. Duurt ruim een uur die avond. Ben benieuwd
    Wendy, ja zijn idd ook al uit de naam. Kreeg alleen vandaag nog een idee voor een geboortekaartje haha

Verdorie. plak ik hier het verkeerde stuk ( was voor sept. mama's )

Rono, fijn dat je het leuk vond ! vond jou kleertjes super. thanx

Zonnebeertje. heb de kleding binnen.thanx. dacht alleen dat het een bruine rok was haha

Kimm wat ben je toch crea. mijn pakje gehad?

Mamachantal. Worden dus heftige jaren straks :( Wel fijn dat ze niet gelijk bij je weg gehaald wordt na de geboorte

Verder ben ik het kwijt

ga de pizza uit de oven halen. Kweek van urine was trouwens goed

2. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Veel plezier mamatien en thanks voor compliment :)

3. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik geef het op, een heel verhaal getyped voor de katten van frummel, sterkte voor mamachantal, lieve foto's van Declan en Dinant, zwangerschapsmassages voor Jac, en nog een heleboel meer besluit mijn pc een automatische update te doen en start ineens de pc opnieuw op...... floep weg is bijna een uur aan type en leeswerk!

Sorry dames!

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dat is k*t zeg :(

5. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jah wat je zegt! Baalzooi.

En ik kan niet opnieuw beginnen want ik wordt zo opgehaald door een vriendin.
    Morgen nieuwe poging ;)

Fijne avond!

6. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Kaatje,
    ik kan hem morgen ophalen in de winkel. Was niet thuis toen ze hem hadden gebracht hihi..
    Thanks voor je compliment :)

7. Rono

Rono Niet meer actief

Wat gaaf kim!!

Paso: Nee dan is de verassing eraf ja! En dan nog 3 sloten op de deur zodat schoonouders er niet in kunnen hahaha!

Hier was dochterlief zo vrolijk vandaag.. Als ik haar aankeek lag ze al dubbel vant lachen... maar ik heb natuurlijk ook een grappige kop :p

8. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Hallo meiden
    Daar ben ik weer, veilig in nederland.
    We hebben een heerlijke vakantie gehad op Tenerife. Neia heeft als de beste genoten van het zwemmen, dansen en lekker eten. En wij genieten dan natuurlijk ook.
    De harde buiken blijven iedere dag komen, maar gelukkig niet meer zo pijnlijk.
    Ik heb in de vakantie 2 keer gehad dat het zo verschrikkelijk pijnlijk was dat ik in paniek raakte en moest huilen van de pijn en dat ik het dus niet weggepuft kreeg.
    Ik ben bang dat het thuis weer erger gaat worden, omdat ik hier automatisch meer doe. Dat moet ik dus van tevoren bedenken om mezelf rustig te houden.
    Morgenochtend heb ik weer controle bij de gyn gelukkig.
    De vlucht was enorm heftig, vanwege de wind hadden we flinke turbulentie. Neia vond alles goed, en had er geen last van gelukkig. Maar ik was wel blij toen we veilig geland waren.
    Nu weer lekker thuis, ook wel fijn.

9. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Welkom terug MNM
    Wat fijn dat de vakantie heerlijk was!
    Hopen dat de harde buiken snel over zijn!

10. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @mnm, back in holland!
    Fijn dat je een leuke vakantie gehad hebt :) alleen wel balen dat je wel harde buiken zelfs ook op vakantie hebt gehad.
    Vervelend is dat, gelukkig morgen weer naar de vk.

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Fijn dat je er weer bent MNM en dat jullie zo genoten hebben!!

12. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Wat is het stil hier :p

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Welkom terug MNM.

Ik ga lekker het bedje in zo. Heb veel te veel gedaan vandaag, merk het wel aan me buik!

Slaap lekker allemaal!

14. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Goeie avond!

Danitjuh, fijn dat alles goed was met de echo!

MNM, welkom terug. Fijn dat de vakantie geslaagd was, minder van je harde buiken...

Kimm, leuk joh die kleertjes bij de baby born pop, maak je die zelf?

Even een vraagje! Is het normaal dat je een harde buik krijgt na een paar keer bukken en opstaan? Of direct na het plassen? Vannacht was mijn buik na het toiletbezoek knoer hard en wel zeker een paar minuten lang.

15. Frummel

Frummel Niet meer actief

MNM: Welkom terug! Fijn dat je vakantie zo leuk was, minder van de harde buiken:( Rustig aan meid!

Miracle: Dat is niet gek nee:) Bukken, tillen en volle blaas die vervolgens ineens leeg is daar reageert je baarmoeder en je banden heel sterk op..

Even ego: Toch de knoop doorgehakt. Twee katten gaan weg. Het is echt geen doen. Toen we vanavond thuis kwamen hadden ze weer alles onder gezeken. Vind het echt heel erg want het zijn altijd schatten van beesten geweest. We houden de andere 2 want die doen niets en zijn heel lief voor Declan.. Geholpen zijn ze en ze hebben genoeg kattenbakken. Overleg gehad met de dierenarts en haar advies was om een goed huis voor ze te zoeken omdat het enkel erger zal worden en de kans ook aanwezig is dat ze Declan straks iets proberen te doen. Dit risico willen we echt niet lopen en we willen ook dat Declan gewoon kan rondkruipen/spelen.

16. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Dames ff snel ik ben opgenomen in het ziekenhuis met hartkloppingen ze denken dat dit komt door laag HB van 4.7 ik krijg 2 zakken bloed en hopelijk is het dan over. Ik vraag wel ff of ze naar de baby willen luisteren

Groetjes danielle

17. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Kaatje Hier ook pizza :D Fijn dat je kweekje goed was!

Paso Leuke dingen die computers....:x

MNM Fijn dat jullie genoten hebben op vakantie en weer veilig geland zijn!
    Balen van je harde buiken, ga je ook minder werken? (of doe je dat al?)

Frummel He wat naar van je katten! Het is inderdaad geen doen om alles steeds schoon te moeten maken....

Danitjuh Sterkte en rustig aan hoor! Hopen dat je snel weer naar huis mag!

Hier vanavond toch nog aan de administratie begonnen.
    Morgen maar weer mee verder, een uurtje zitten op een niet zo'n fijne stoel is wel genoeg.

18. Frummel

Frummel Niet meer actief

Danitjuh: jeetje meid succes en beterschap!!

Marleen: het schoonmaken is nog niet zo erg.. Maar ze gaan gewoon bovenop declan zitten piesen en op de (stoffen) bank! Echt bizar.. Plus ik ben veels te bang dat ze Declan straks iets aandoen

19. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Frummel, toch wel he. Ik wist het ff niet meer..

Danitjuh, sterkte meid en doe rustig aan! Hoop dat je snel weer naar huis mag!

20. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @Miracle
    ja heb ze zelf gemaakt...
    ik herken het van de harde buiken tijdens bukken en opstaan of direct na het plassen.
    je maakt dan een te snelle beweging. Zolang de harde buik afzakt kan het volgens de verloskundige hier geen kwaad.
    (had hetzelfde namelijk gevraagd hihi)

@frummel
    Ik denk dat je een goed besluit hebt genomen. Declan gaat voor de katten :)
    Succes met het vinden van een geschikte nieuwe omgeving :)

@Danitjuh
    Sterkte en hopelijk mag je snel naar huis!! :D

@ego
    Zo weer 2 badjasjes af :) en nu snel naar bedje toe aangezien ik nu wel merk dat ik moe ben....

slaap lekker iedereen :)

Deel Deze Pagina