Ik haak hier weer in hoor dames Nou zoals jullie zien ben ik weer terug. Ik heb 2 zakken bloed gehad en dit heeft het HB gelukkig doen stijgen. Hij was 4.7 en nu is hij 6 en ik heb geen hartkloppingen meer. Ze hadden afgelopen nacht ook nog met een dopler eventjes naar het hartje geluisterd en dat was gewoon normaal gelukkig. Welgeteld 3 uurtjes bij elkaar geslapen dus nu bekaf hahahaa.... Nu naar bed toe en morgen maar ff aan het huishouden op me gemakje.
Danitjuh Rustig aan meid! Fijn dat de hartkloppingen nu over zijn. Enig idee waardoor je hb was gezakt? Trusten! Voor de rest van jullie ook welterusten!
Danitjuh, fijn dat je weer terug bent ! Waar merk je nu het verschil wanneer hartkloppen te erg worden? Heb er al jaren veel last van. vooral als ik moe ben. De afgelopen twee weken heb ik erg veel last van hartkloppingen. Vooral als ik savonds in bed lig. zal dus wel een groot deel vermoeidheid zijn. Dinsdag weer naar de vk,dus zal ze mijn hb wel weer even checken. Deed ze bij Levi ook halverwege
@ danitjuh, gelukkig voel je je nu weer beter! Wist je al dat je HB zo laag was? Krijg je nu staaltabletten, of speciaal dieet? Mijn HB was ook laag en mij hebben ze verteld veel brood met stroop, en veel spinazie te eten. Daarnaast Nesquik door de melk (daar zit extra ijzer in toegevoegd) en roosvicee Ferro. Ik ben me er een stuk beter van gaan voelen! Fijn dat je iig weer thuis bent, slaap lekker en tot schrijfs. @ frummel, ja ik weet hoe het voelt. Ik heb veel last van omzwikkende enkels. (ik kan dus ook echt niet op hakken lopen) En heb vorig jaar een operatie aan mn rechter schouder gehad omdat het labrum en mn pees gescheurd waren door het vele uit de kom schieten. Vroeger kon je me bijna dubbel vouwen . Succes met de zoektocht naar een nieuw huisje voor je katten. Ik ben ook een dierenfan. paard, hond, 2 cavia's en 11 japanse koi. Vroeger heb ik ook altijd gerbils gehad. We hebben vorig jaar onze valkparkiet weg moeten doen omdat hij de boel terroriseerde. Zodra hij je kon horen maar niet kon zien schreeuwde hij het hele huis bij elkaar en daar hield hij pas mee op als hij je zag. Volgens een kenner zou hij zich niet meer hechten aan een soortgenoot zolang hij nog onder de mensen was dus hebben we hem naar iemand gebracht met een voliere. Nu is het weer een gelukkige vogel. Ik begrijp het gedrag van Declan wel, ik heb het al meerdere keren meegemaakt voor de klas. Voor de toekomst: verdiep je in de materie voor jenaplan onderwijs. Daar werken ze met hetrogene groepen wat voor hoogbegaafde kinderen makkelijk doorstromen. Ze staan dan in contact met kinderen van hun eigen leeftijd maar ook kinderen die al verder zijn in hun cognitieve ontwikkeling. De kinderen leren dan van elkaar.
heb ook de 20 weken bereikt! de hekken sluiter dinsdag echo en dan eindelijk dingetjes kopen!!! (al hoef ik niet zo veel want heb a zoveell...)
Goedemorgen Hier heerlijk geslapen. Neia ook weer tot half 9, fijn dat ze alweer zo snel in het ritme zit. Nu lekker rustig aan wakker worden. Straks even naar het dorp, dan naar paps en mams. En vanmiddag nog wat mensen op visite voor hubbies verjaardag. Gezellig dagje dus. Jullie nog wat leuks op de planning?
Danitjuh, jeetje wat eng zeg die hartkloppingen en het lage hb. Moet je nu niet extra rustig aan doen? Bellie, hihi jakkie bah op de vroege ochtend. Bapsie, jaaaa 20 weken GEFELICITEERD!!! Spannend dinsdag!
Moggels! @ babsie: jeeeeej 20 weken, profi! @ bellie: fijn kadootje op de vroege morgen van je zoon, maar goed je kan het maar kwijt zij he @MNM: geniet van vandaag, het weer moet prachtig worden. En Feli met je hubbie! Wat betreft de planning: ik heb al een wasje opgevouwen en er draait er een, zodra die is opgehangen gaat de volgende er in. Bij mn Hubbie heb ik net een kietelcavia in zn bed gezet om hem wakker te kietelen. Dan naar de opticien op mn nieuwe lenzen op te halen, dan neem ik meteen bij de visboer een paar haringen mee en die ga ik gezellig met paps verorberen. Dan terug naar huis en nog een wasje doen en dan komt het ergste karwei: de uv lamp terugplaatsen in de filterput van de vijver..... ennuh dan heb ik het geloof ik een heel eind gehad.. Ik verveel me niet
goeiemorgen dames hier was kleine meid al om 7uur wakker! pff .. "mama ik heb au hoofd" uhh ja nou kom maar bij me liggen (papa was al aant werk) en ga maar weer slapen.. geloof dat we uur later weer in slaap waren gevallen tot kwart over 9. Maandag moet ik van manlief maatschappelijk werk maar gaan bellen.. ik denk niet dat ik het allemaal trek.. en voel me nu ook al paar dagen niet zo lekker..zit niet lekker in mn vel. Gister hele dag kleine niet gevoeld, en nu ook nog niet hoop dat ze heel ver naar achter ligt ofzo en dat ik haar daardoor niet voel..en dat ze zo maar even terug moet draaien naar haar normale positie dat ik haar hele dag door voel.. en anders toch maar even bellen naar de gyn. Plannen vandaag: was doen..zit dr al 1 in.. en even naar de markt voor bloemen. misschien dat er vanmiddag iemand komt voor mn bankstel.. hebben nu een 3 en een 2,5 zits staan, en de 2,5 zits wil ik weg hebben.. geen plek voor de box anders straks.. en verder nog boodschappen doen dan is daggie weer om
Meiden, FF ego Hier hele beroerde nacht gehad. Wel 10x wakker geweest. Vanochtend kon ik niets anders dan huilen en mezelf zielig en alleen voelen.. Ben nu ook erg moe maar kan niet slapen.. Ga zo naar vriendinnetje voor afleiding, want denk dat het nare gevoel alleen maar erger wordt als ik alleen thuis zit, ga ik eind vd dag nog wel paar uurtjes slapen..Want heb vanavond een verjaardag waarvan ik denk dat ie wel gezellig is.. Die wil ik ookk niet laten verpesten door mn gevoel enzoo... blegh..
jakkes mamatien. Goed van je dat je toch probeert om afleiding te zoeken. Dikke knuffel voor jou! Probeer wat te genieten van het weer en gewoon vananvond naar die verjaardag gaan, wie weet wordt het wel heel gezellig! @ mamachantal, jij ook een druk dagje. Denk je wel een beetje aan jezelf! Rustig aan he. Ik hoop dat hulp zoeken wat steun aan je kan bieden.
@Bapsie Jeuhhh de 20 weken bereikt @mnm Ik ga vandaag nog wat poppenkleertjes maken verder wandelen en stukje fietsen @Danitjuh Wel rustig aan doen hoor en goed aan jezelf denken @mamachantal een dikke knuffel voor jou @mamatien voor jou ook een hele dikke knuffel @ego Ik geloof dat ticho door heeft dat therapie echt is afgelopen het voelt alsof ik nu weer terug bij af ben met hem... zucht... Hoop zo dat er maandag wat voor me betekend kan worden dat in ieder geval zijn therapie door kan gaan. blehhh... die financien gistere uitzoeken was ook niet echt ene pretje... zeker niet om te zien hoe ik er nu voor sta... *slik*... Heb ik nog een sollicitatieplicht ook nog... op dit moment echt even helemaal niks... heb gewoon zin om een hele dag achter de naaimachine te zitten en creatief bezig te zijn ofzo...