Wupje: fijn dat alles goed was bij de vk! missX: hier ook heel vaak :"O, waarom?" Maar verder vrij zelfstandig. Pakt haar eigen drinken, na het gevraagd te hebben, schenkt het zelf in. (Dan kiest ze voor soja bananenmelk, dat kan ze nl zelf.) Kleed zich zelf aan. (af en toe de trui verkeerd om) En verder speelt ze heerlijk alleen. Soms wil ze even knuffelen en samen een spelletje doen. Nu is ze erg geïnteresseerd in letters. Dus af en toe spelen we een spelletje op zappelin.nl. Maar goed, het kan zo weer veranderen in een aan- en afhankelijk meisje, dus ik geniet nog even lekker! Jeluna: gefelciteerd!! Kaatje: fijn dat je weer goedgekeurd bent! MNM: beterschap daar!! Vervelend zo zeg! Belliebel: ook beterschap voor jouw mannetje de rest lees ik straks..ff glee kijken
fightforlove: sooo wat een aso! Patriesja: Vervelend hoor, dat je klachten hebt. Sterkte daar mee! hahaha ben weer bij!! en dat tijdens de reclame! vandaag ook hier htuis weer helemaal bij!
Goedenavond meiden! @ Kaatje; Fijn dat alles goed was bij de echo @ Zonnebeertje: Goed dat je gebeld hebt naar je werk!! En idd, geen excuses verzinnen, gewoon zeggen waar het op staat! @ Fflove: Wat een sukkel zeg! Wel fijn dat echo goed was! @ Jac: Wat netjes dat het internaat belt om te vragen of hij die chips mag!! Wat vervelend dat je weer vast ligt! Hoe komt dat nu dan? @ Kimm: Hoop voor je dat je toch op de opleiding mag blijvne! @ Wupje: fijn dalles goed bij vk! Verder weet ik het niet meer.. Sorry... Sinds deze week zit ik in een nieuw team op een nieuwe locatie en binnenkort ook met grotere doelgroep op mn werk.. Vond het erg spannend vandaag, want kende nog niemand uit mn team.. Gelukkig ging alles goed, zitten denk wel paar aardige meiden! Zal komende weken nog wel erg wennen zijn, maar vandaag voelde gelukkig goed Sinds gister alleen nog maar honger hihi! Ben blij dat mn trek weer terug is.. Helaas ook veel lekkere trek hihi!
Leuk mamatien!! Paso; hebben jullie ook een letselschadebureau in de hand genomen?ik kreeg toen voor mijn whiplash ruim 3000 euro aan schadevergoeding! Bij mij kwam verz van de tegenpartij ook thuis. Net weer lekker wezen zwemmen, heeeerlijk!!
Navond! Pff zo de traktaties zijn klaar, had ik toch maar wat makkelijkers gedaan hihi! Maaar het ziet er wel heel gezellig uit! Ben gesloopt. Kleine man wilde vanavond niet lief gaan slapen. Op een gegeven moment hoorde ik hem huilen, wat geen normaal huiltje was. Ging ik kijken, had hij zijn lip gestoten. Het bloedde een beetje. Afijn, getroost, wat drinken gegeven en nu slaapt hij heerlijk. Ga zo me bed in. Ben echt zo verschrikkelijk moe!
Belliebel wat een leuke traktaties! Jac wat fijn dat je zoontje het goed maakt! Ohh jee weer vast? Hoe komt dat nu dan weer? MIssX ik ga naar de 9maandenbeurs op zondag de laatste dag Marloes jou traktaties zien er ook leuk uit Kimm succes met het regelen van je schooldingen! Fightforlove jeetje wat een rare gyne zeg Wel goed van je dat je een ander ziekenhuis gaat zoeken met een gyn erbij! Zonnebeertje goed verhaal hoor door de voicemail Duidelijk gezegd al zeg ik het zelf Ohhh heerlijk zeg zwemmen, ik ga ook maar denk ik eens beginnen Paso wat een gedoe met de verzekering. Hoop dat jullie toch het uitgekeerd krijgen! Patriesja wat fijn dat alles goed is! Ook al minder werken maar neem aan dat het geen straf is hihihi Mamatien leuk zeg wordt je nu ook meer ontlast? @hier:Ik heb de dokter gesproken in het ziekenhuis en helaas heb ik dus een slijmbeursontsteking in me knie :x Dus Prednison verhoging en paracetamol en krukken en ijspacks daarmee moet ik het doen
jaaaaa weer een heerlijk druk kindje gevoeld gehoord en een mooi hartje gehoord!!! ennnnn ik ben zeeeer opgelucht ze heeft een onderzoek gedaan en mn baarmoedermond zit goed strak afgesloten pffff wat een last valt er van me af zeg!!!jippiee nu echt proberen te genieten! mn baarmoeder is ook goed gegroeid 1 vinger onder de navel zit hij nu. bloeddruk 130/75 ook netjes
belliebel: altijd een flink karwei hoor, leuke traktaties maken. Ik had afgelopen jaar Dora-rugzakjes voor op de psz met een Dora koek, kleurplaat als kaart met een wascokrijtje erbij. Dit jaar doe ik iets leuks en makkelijks als afscheid op psz. Danitjuh: oei...pijnlijk een slijmbeursontsteking!!! Beterschap! Angiebaby: ik geloof het direct als je zegt opgelucht te zijn. Dat is even spannend geweest zeg. En wat je zegt: nu genieten! zwemmen: moet er niet meer aan denken!! Bij dochterlief deed ik actief aan aquajoggen, dat ging lekker. Helaas ben ik nu na een middagje semi-actief zwemmen gebroken. Mijn lijf wil dan niks meer! Ben vandaag al gebeld door felicitas. Heb nog niets eens post van ze ontvangen, tijdschrift of bon voor de doos ofzo.. Maar goed, eerlijk verteld geen interesse te hebben in de tijdschriften, kom toch niet toe aan het lezen er van. Nu ga ik lekker naar bed, morgen begint mijn werkweek weer... Welterusten allemaal!
zo de avonddiensten zitten er weer op nu even 'zen' op de bank en heb de frituur aangezet zoooo'n trek in een kroket
@Marloes, mijn broer heeft al een meisje en hun verwachten hun 2de 24 juni. Ondanks dat zou ik het wel leuk vinden om zelf een meid te krijgen. @zonnebeertje, denk nu echt aan je zelf. als je niks kan doen in huis dan niet. je hebt ook nog 2 kids rondlopen dat is ook niet niks. Ik weet er alles van. als je werk het niet snapt dan weet je gelijk wat je aan ze hebt. Heel veel sterkte er mee. Als je leidinggevende zo reageerde vorige weer dan is het toh duidelijk hoe hun hier over denken. Gewoon aan jezelf en de baby denken nu. @MNM beterschap met jullie alle twee. @Danitjuh, inmiddels het wiegje opgehaald. Was wel gezellig zo met ons tweeën. zo vond hij dit ook. Ook heb ik gelijk een mallot gekocht bij de prenatal. Had laatst een rok gekocht via marktplaats dus kan ik nu ook eens een rokje dragen. Ik ben blij dat ik dit al binnen heb. De rest komt allemaal nog. Kleertjes enz komt pas na de 20 wk echo. @fightforlove, wat een gyn is dat zeg!! Niet normaal. Ik vind het niet normaal als je 1,5 uur moet wachten. sorry daar zou ik boos om worden. Groot gelijk dat je een andere gyn gaat zoeken. @Zonnebeertje, ik had met Rick ook het probleem dat ik mij drukker maakte om alles wat daar gebeurde dan hun dit deden. Ook dat hun niemand hadden geregeld die alles van mij zou gaan doen als ik weg zou gaan. eind mei wisten hun al dat ik eind september zou stoppen met werken. Gaan ze pas in augustus naar iemadn zoeken. Vonden ze het gek dat ze niemand konden vinden. Het was namelijk VAKANTIE :x. Het was toen eind aug. en ik had controle bij de vk en toen ik terug kwam vroeg een collega of alles goed was en ik zei alleen maar nee. Ik liep gelijk naar mijn chef toe met een brief. Daar stond in dat ik per direct halve dagen moest gaan werken. Mijn chef heeft toen letterlijk met zijn handen in zijn haar gezeten. Toen had ik geen medelijden met hun. Hadden ze maar eerder iemadn moeten zoeken. Het mooie was wel dat er toen een meid kwam maar die had het na 1,5 week al gezien hoe mijn chef het deed dus toen hadden ze nog niemand!! hihi
Goedemorgen. Belliebel. plaats je nog even een foto van je traktatie Nog 1 dagje en dan is je mannetje alweer 1 jaar Danitjuh. au dat is pijnlijk een slijmbeurs in je knie Angie, fijn weer helemaal goedgekeurd !
Goedemorgen meiden! @ Danitjuh: Mijn verandering van werk heb ik helaas niet zelf voor gekozen, de organisatie waar ik werk had een hele reorganisatie, alle teams en regios zijn door elkaar gehusseld. Ik word dus niet ontlast o.i.d., vind het nu juist iets zwaarder omdat ik weer allemaal nieuwe mensen moet leren kennen en moet wennen op mn nieuwe plek.. hihi, maar komt wel goed! @ belliebel: Ben ook wel benieuwd naar hoe het gelukt is.. Meiden, ben gister met hoofdpijn naar bed gegaan en er vanochtend weer mee wakker geworden Ga zo maar paracetamol nemen.. Ik was vanochtend gelukkig vroeg op werk, dus kan ik lekker om 16.00u naar huis @ Kaatje, hoest met jou?
Ohja, heb 3 nieuwe truitjes/jurkjes gekocht Gewoon bij de Primark voor heel goedkoop, omdat ik natuurlijk niet weet hoelang ik ze aankan, maar had echt wat nieuws nodig haha! Heb ook 2 nieuwe bhs gekocht. Ik droeg altijd 75B, heb nu 1 75D en 1 75E gekocht :S:S:S:S Terwijl ze naar mijn idee helemaal niet zo groot zijn...... Vind het wel cool hihi
Angiebaby wat fijn dat alles weer goed was! Mooie bloeddruk hoor Nu lekker gaan genieten! Frummel hoe was je kroket Mamatien oke een reorganisatie. Nou ja zo leer je wel nieuwe collega's kennen Leuk kleertjes kopen! Vanmiddag weer een echo Fijne dag dames!
Moguh allemaal! Mag ik even lekker komen zijken? Ook al voel ik me soms best wel een zijkerd! Net de VK gebeld. Het gaat gewoon weer niet lekker in me koppie. Sta 's morgens huilend op. Op het moment dat ik wakker wordt, zit mijn hoofd al vol, en ik wordt er een beetje wanhopig van (terwijl de afgelopen 2 maanden toch echt wel goed ging). Maar helaas, ik voel mezelf weer berhoorlijk rot. Net dus de VK gebeld. Mijn verhaal uitgelegd, en zelf toen begon ik te huilen. Ik wil zo graag genieten van me gezinnetje en van mijn zwangerschap, wat nu gewoon niet lukt. Ben bang voor de angstige gedachtes die ik in september heb gehad. Zit nu alleen thuis, maar als je nu vraagt of ik me nu prettig voel, totaal niet. De vk vroeg of ik medicijnen gebruikte, dit is niet het geval. Maar hopelijk hebben ze wel iets om mijn koppie wat leger te maken. Tegelijkertijd voel ik me zo schuldig tegenover manlief. Dat weer alles op hem terecht komt, elke keer weer een huilende belliebel op de bank aan te treffen. Hij moet onderhand toch ook wel een beetje hopeloos worden van me. Hij vond het wel goed van me dat ik de vk opgebeld heb met de vraag of hun iets voor me kunnen doen. Ik wordt straks terug gebeld, en mag misschien vanmiddag even langskomen. Maak me nu met name zorgen over dit kindje. Het kan niet goed zijn dat ik zo in de stress zit. Je hoort vaak dat stress groei achterstanden veroorzaakt. Ze was nu nog niet op de praktijk en belt me daarom straks terug. Pff sorry dames dat ik jullie opzadel met hoe ik me voel, maar uit ervaring weet ik dat dat rust kan geven. En moet zeggen dat ik me nu toch wel iets rustiger voel. Foto's van traktaties ben ik helemaal vergeten te maken! Dat krijg je met een overvol koppie. Merk aan Dinand ook wel dat hij voelt dat ik niet lekker in me vel zit. Hij wil alleen maar bij papa zijn! En daar baal je als moeder natuurlijk wel van. Mja hopelijk hebben ze iets voor me dat het allemaal iets verlicht kan worden. Het is niet verstandig om zelf te gaan dokteren, maar als ik naar symptomen kijk van een prenatale depressie, herken ik toch wel genoeg punten! Einde klaagzang!
Bellie Dikke knuf meid! Ik hoop dat je vanmiddag terecht kan en dat ze evt wat voor je kan doen. Rustig aan hoor! En voel je niet schuldig dat alles nu op je man aankomt, het kan maar zo een keertje zijn dat het andersom is.
Das ook wel hetgeen waar ik bang voor ben. Tjee lijkt wel of ik overal bang voor ben. Op het moment dat hij nu ook instort, dan weet ik helemaal niet meer wat ik zou moeten doen. Afijn, niet aan denken. Mannen denken heel anders dan vrouwen. Pfff af en toe zou ik willen dat ik kon denken zoals een man denkt. Die kunnen alles zo makkelijk van zich af zetten!
@ belliebel: ohh wat naar als je je zo rot voelt!! wel heeel goed dat je afspr bij de vk gemaakt hebt. Heb je momenteel nog psychologische hulp? Kan me zo voorstellen dat je van dit gevoel af wil... Misschien is dat wel een idee?! En idd, NIET schuldig voelen! hier kan jij niets aan doen..