Paso; Ik rij ook niet meer hoor! Af en toe even in/uit stappen. Vind het afstappen zo lastig! Denk elke keer dat ik blijf hangen met m'n buik haha. Kimm; Wat een ^&* streek van je ex!! Sterkte! Marleen; Een bad lijkt me ook heerlijk op het moment Danitjuh weer lekker thuis! Pffff had nog veel meer getypt... maar verkeerd gekopieerd en nu ben ik het kwijt! Sorry... Even ego; Vanacht voor het eerst heel duidelijk de schoppen gevoeld Tegen m'n hand, erg leuk
Ennas, leuk gevoel is dat he Hier was de beeb vanochtend heel druk. rest van de dag niet gevoeld.,maar ja was zelf ook druk, en dan is zij vaak rustig Kamertje klaar ( de muren dan ) http://i55.tinypic.com/msy9hg.jpg
Is mooi geworden kaatje! Hier ook terug van boodschapjes doen. Men wat was het druk bij de appie zeg! Vanmiddag het wiegje af geschuurd, kan nu gaan verven. Maar denk dat ik daar morgen maar mee begin! Hoewel mijn handen best jeuken nu hihi.
haha herkenbaar. Zag net dat de meubeltjes ook wel slijtsporen van Levi hebben,maar ga er echt niet aan beginnen om het over te schilderen. Is white wash dus valt gelukkig niet super op.
@mnm, oh gezellig een klein clubje veel plezier! @ennas, leuk he dat geschop hier houd het niet meer op @kaatje, leuk alles in het kamertje, lekker op tijd klaar straks @bellie, hihi ja dan wil je het ook gelijk doen he Zo hier zijn de boodschappen ook weer binnen. En wat is het heerlijk weer hebben even een stuk gewandeld. Straks verder met de kast in elkaar zetten en wie weet kunnen morgen ook de kleertjes erin
@ kaatje: oh wat een super gaaf behang! fijn dat je van die klussers hebt. @bellie, haha ja als je eenmaal aan de gang bent is het moeilijk om te stoppen! Succes, het zal vast mooi worden. @ennas, dat met die buik blijven hangen had ik ook, dus gooide ik mijn been over de hals heen om op mn kont van het zadel af te glijden Leuk he dat schoppen in je buik. @MNM, lekker taartje eten dus vandaag. Tja en die kietelcavia werkt erg goed hoor. Dan wordt hij altijd lachend wakker. Zo ik heb de job er weer bijna opzitten, er staat nog 1 wasje aan, en ik moet nog afwassen.
Hier ook heel slecht wat besteld. Zou pannenkoeken maken maar echt geen fut meer. en straks nog even naar verjaardag van buurjongen
@ Kaatje; Kapsalon: GODDELIJK!!!!! eetsmakelijk Onwijs leuk je kamerjte trouwens! @ Enas: Oh wat leuk dat je 1e schopje gevoelt hebt @ Meiden: Thnx voor de steun Dikke knuffel terug! Vandaag heeft me goed gedaan! Ben heerlijk naar de stad gegaan, bloemetjes voor in huis gekocht en lekker op terras geluncht! dat doet een mens goed Heb nu helaas wel weer last van mn buik, dus lig even op de bank te rusten, zodat ik vanavond geen last heb tijdens die verjaardag! Hier eet ik kippensoep met broodje ei, ook geen zin om te koken
@ kaatje:Oeh frietje kapsalon, errug lekker! @ mamatien: fijn dat je je iets beter voelt, het was ook wel heerlijk terrasweer vandaag. Op naar een gezellige avond op de verjaardag! Hierzo: manlief zat me op te jagen dat hij ff bij een tante op bezoek wilde, dus ik moest maar ff de was ophangen en dan konden we gaan. Kom ik 20 minuten later weer beneden, ligt meneer prins heerlijk te slapen. Ik heb een kussen naar zijn hoofd gegooid om hem wakker te krijgen maar er kwam alleen wat gemompel uit. Nu ligt hij al een half uur te meuren (met het kussen nog steeds op zn kop) en heb ik de tv maar aan gezet. Ik duik gewoon de badkuip in dalijk, dat vind ik net zo prima als op bezoek gaan
Leuk kaatje!! Hmm das wel een idee Paso! Morgen maar eens ff proberen Wat is kapsalon???? Ja echt een mooi gevoel dat getrappel!! Hopelijk vanavond weer!
Hoi Dames! Kaatje leuke kamer joh! Echt schattig! Ben kapot! Hele dag in de tuin gewerkt. Een boom gekapt die hoger was als ons ons huis. Nu ligt dus alles overhoop. Gelukkig is colin maandag ook nog vrij en gaan we dan weer verder Dan word t heel veel onkruid trekken en de wortels verwijderen en de grond gelijk maken. Vervolgens 12m² bestraten en de rest grasmatten
Frietje kapsalon is een frietje met shoarmavlees met (gesmolten) kaas en saus, en meestal ook rauwkost. Lekker voor de stevige trek Ennas: lekker he dat getrappel in je buik. Ik voel het inmiddels best vaak, met name als ik rustig zit of wil gaan slapen in de avond. Rono: zozo, klink inderdaad als een vermoeiend dagje. Is het wel naar alle tevredenheid gelukt? Succes met het vervolg!
@ Paso hihi strakke actie van je kerel haha @Kaatje is leuk geworden de muren joh! @rono druk geweest vandaag dus... nu lekker rustig aan doen? Je hebt wel mooi weer gehad vandaag *Althans als ik me vader mag geloven*
hier een trotse mama, XL heeft op t potje geplast!!! heb een potje in de badkamer staan waar ik hem opzet als ik me uitkleed om te gaan douche en terwijl ik me omkijk zit ie gewoon te plassen!!! hij blij en klappen! mama helemaal trots!!!
Bapsie Jeeeej! 20 weken! MNM O wat heerlijk dat Neia tot half 9 slaapt! Doet ze dat altijd? Jara is tegenwoordig om half 7/7 uur. Eerst was ze altijd rond 8 uur. Chantal & Mamatien Rustig aan meissies! Kimm Meid wat zit je in een moeilijke positie zeg! Heeft je ex geen verplichting tot betalen? Kaatje Haha, dat bakkie koffie had ie vast verdiend! Het is erg mooi geworden hoor! Prachtig behangetje. Ennas Het bad was inderdaad heerlijk! Baal zo dat we er zelf niet een hebben! Fijn gevoel he die bewegingen! o, lekker zeg, broodje knakworst! Hier hebben we Tjaptjoy gehad. Jammie. Morgen eten we bij mijn ouders, lekker makkelijk Het frietje Kapsalon klinkt lekker! Nog nooit van gehoord..... Vanmorgen lekker bij mijn ouders in het bad gedobberd. Heb er bijna 1,5 uur in gelegen terwijl mijn moeder zich met Jara vermaakte. Toen ik even wat anders ging liggen hoorde ik Krak, krak, krak, krak. En toen ik uit bad stapte voelde mijn rusg al een stuk meer ontspannen. Vanmiddag eerst even op bed gelegen. Heerlijk met een kruikje op bed en lekker tv kijken. Toen Jaar weer wakker was nog even samen gelegen en om half 4 kwam mijn zusje. Morgenmiddag ga ik samen met mijn zusjes en mijn moeder naar de VROUW-beurs in Leeuwarden. Gezellie! Verder voel ik me belabberd....Heb een beetje een dipje (gaat wel weer over morgen of zo), heb nog steeds last van mijn bijna-blaasontsteking en daarbij zo ontzettend verkouden. Ik wist niet dat er zoveel snot uit je hoofd kan komen. (sorry voor het smakelijke verhaal ) Goed genoeg geklaagd, ik ga nu weer terug naar mijn bakkie thee en tompouse!