Danitjuh, haha mannen kunnen zooooo zielig zijn als ze ziek zijn. Hij moet zichzelf eens horen. Kimm, balen van je slechte nacht. Even lekker eruit doet je vast goed. Ik vind juist dat de tijd te snel gaat. Kaatje, ai dat klinkt enorm pijnlijk zeg. Hoe is het nu? Veel plezier in Ballorig. MamaChantal, wat goed zeg dat jullie zo fijn gepraat hebben. En heerlijk dat je je kindje eventjes gevoeld hebt. Ja droge huid heb ik ook, maar het invetten helpt hier nog goed.
Goeiemorgen meiden @kimm, lekker even met zijn allen fietsen. Knap van je dochtertje, Celeno heeft nu ook 3x op het potje gepoept de afgelopen tijd, plassen doet hij wel elke dag op potje/wc. @kaatje, leuk nog even shoppen @chantal, ja hier ook last van een droge huid, veel smeren! @mnm, een gezellig feestje gehad dus lekker dat je vandaag dan even kunt uitrusten. Hier 2 zieke mannen, vriendlief is al een paar dagen niet lekker en nu werd Celeno vannacht ook wakker met koorts Gelukkig is hij inmiddels nu wel lekker aan het spelen. Vandaag hebben we verjaardag van mijn pleegzusje, maar even kijken hoe het met ze gaat straks.
Ja ik hoop dat ik niet ziek word... Maar de kleine zit hier naast me op de bank te zingen en de ander staat nu onder de douche. Ach.. we zien het wel, misschien dat we toch nog even naar de verjaardag kunnen.
@mnm het is ook niet te geloven hoor. zegt veel over hem. op dit moment kan de tijd niet snel genoeg gaan. wou dat ik al op het eind van de zwangerschap zit. @patriesja ze wilt van het potje weinig tot niks weten maar liever gelijk op de wc... vanaf april is ze thuis en dan ga ik proberen dr zindelijk te krijgen binnen een maand...
Goedemorgen! @danitjuh, tjonge wielrennersdope klink wel heftig. Als het z'n werk maar doet!Leeft je man nog een beetje met zijn gruwelijke verkoudheid hihi ? @kimm, als je echt heel veel last van hoofdpijn hebt kun je hiervoor naar de fysio. Die weten precies hoe het moet. Knap van je hoe je er over denkt, en jazeker de waarheid komt altijd hard aan! Geniet van je dag met de kids vandaag. En super knap van je kleine meid! @ kaatje: dus jullie kapsalon heeft kipreepjes? bij ons is dat shoarma (of er zitten gewoon dezelfde kruiden op) Veel plezier in Ballorig en hopelijk niet te veel last van je bekken. @mamachantal: fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met je manlief en dat je je daardoor wat beter voelt. Mooi gesproken van je kleine meid, en geniet van je dutje vanmiddag. @droge huid: ik heb nog steeds vet haar, maar mn hoofdhuid en gezicht schilferen enorm. Met name als ik net uit bad kom. Ik snap er echt niks van. @MNM: zolang het feestje je brakke ochtend maar waard is geweest! @patriesja: ach 2 zieke mannen in huis, sterkte ermee.        
Morning Kaatje veel plezier bij ballorig. Patriesja beterschap met je 2 mannen en veel plezier op de verjaardag. Kimm joehoeeee weer een mijlpaal verder met je dochter! MamaChantal hier ook een hele droge huid, kan wel blijven smeren Zooooo ik viel pas om 4 uur vannacht in slaap :x en half 10 klaar wakker :x lang leve rusteloze benen grrrrrrrr.... manlief is echt ziek hoest zich het apelazerus gaat vanavond ook niet naar werk gelukkig! Zo meteen de babykamer leeghalen en dan komen mijn oom en tante om de meubeltjes in elkaar te zetten Dan vanmiddag naar mijn moeder. We gaan met de hele familie tapas eten omdat mijn vader eigenlijk a.s. dinsdag 65 jaar zou zijn geworden. Hij is in Juli 2005 overleden aan de gevolgen van kanker. We zouden allemaal 2 tapasgerechten maken, maar aangezien ik in het ziekenhuis lag en bekaf was heeft moeders dit gemaakt voor mij Fijne middag dames!
Goedemorgen dames! Ik zwaai even snel voorbij. Sinds donderdag het druk gehad en merk duidelijk dat ik dit niet meer gewend ben. Ik heb dan ook steeds geen energie over voor andere dingen. Maar ik lees wel mee regelmatig! Zal alleen even duren voor ik weer uitgebreid kan reageren op iedereen
morge dames, Hier ook druk. Vandaag mijn verjaardag. (ben 30!!) en heb vanochtend al dikke knuffels van de kindjes gekregen. Ooh wat vind ik dat altijd heerlijk. Op zondag met alle kindjes op ons bed wakker worden. Geeft me echt zo'n happy sunday gevoel!. nu lekker naar de stad, en manlief heeft een verrassing voor me. hihi alleen de kindjes konden hun mondjes niet houden dus weet nu dat we uit eten gaan met nog iemand?. ben er alleen nog niet achter wie. nog even kindjes verder uithoren hihi! Probeer vanavond nog wel even bij te lezen. Fijne dag iedereen!
gefeli jac !! hihihihihi jamelie smiddags slapen??? dat is al wel "lang geleden" toen ze dat nog deed hoor hihi I wish... denk echt al een half jaar-jaar dat ze dat niet meer doet.. ze is nooit slaapkoppie geweest.
Middag allemaal! Even de laatste 2 blz terug gelezen! Geloof dat Danitjuh weer thuis is! Fijn meid, lekker rustig aan doen he! Jac, gefeliciteerd met je verjaardag! Droge huid: Hier ook 1. Het begint nu langzaam aan wel iets beter te worden. Daarbij komt nog eens dat mijn gezicht onder de pukkeltjes zit, heb ik nooit zo gehad, mja goed, komt ook ooit wel eens goed hihi. Ik smeer met een dag en nachtcreme van olaz, werkt opzich wel prima! Hier alles goed. Ben sinds gisteravond de medicijnen gaan opbouwen. Was vanmorgen heel erg gespannen. Echt zo'n verkrampt gevoel over heel mijn lichaam. Niet fijn, maar herken het goed van vorigeweek. Gaat na een paar dagen wel weer over. Had ik trouwens al verteld dat ik afgelopen vrijdag me cheffie aan de lijn heb gehad? Ze zei dat ze me niet meer aan het werk ziet voordat ik met verlof ga. Eindelijk dringt het eens tot die botte hersens van haar door dat dat er inderdaad niet in gaat zitten, zeker nu ik aan de medicijnen zit. Laat ik eerst mezelf maar op orde krijgen. Besef me net dat ik nog maar 10 weken had moeten werken tot mijn verlof! Daarbij kwam ook nog eens dat ik vakantiedagen had die ik voor me verlof op zou nemen. Ik zou op een 8 weken werken komen! Dat klinkt opeens wel heel erg kort whaha. Gaat echt zo hard zeg, we zitten bijna alweer op half maart!
@kimm, wij zijn nu ook wat serieuzer begonnen, aangezien het nu wat beter weer wordt. Dan kan hij straks gewoon in een onderbroekje lopen. @paso, ik heb ook nog steeds last van vet haar, gelukkig is het wel een stuk minder nu, dan toen ik net zwanger was. @danitjuh, gezellig met de hele fam tapas eten veel plezier! Leuk ook dat iedereen wat maakt. @henrieke, er wordt hier ook heel wat afgekletst @jac, gefeliciteerd!!! ook 30! Maak er een leuke dag van! @chantal, Celeno slaapt ook bijna nooit meer smiddags, alleen als hij een keer in de buggy of auto in slaap valt Nou we hebben besloten om vanmiddag toch even naar de verjaardag te gaan en anders blijven we gewoon niet zo lang.
@bellie, fijn dat het op je werk ook doordringt nu, dat scheelt ook weer. Ja het gaat zeker snel! Bij een 2e lijkt het nog wel veel sneller te gaan!
Jac gefeliciteerd!!! Fijne dag vandaag! De rest ook fijne dag! Weer geen tijd om bij te lezen. Straks naar de verjaardag van het zoontje van een vriendin. Die is alweer 1! Tijd vliegt voorbij.. Over minder als 2 maanden hangen hier ook de slinger..
Nou jullie zullen niet geloven wie me belde........... Mijn baas vanaf kantoor, op zondag. :schrik: Ik denk ik neem maar op, dan ben ik er gelijk van af. Hij was ook een weekje op vakantie geweest en was nu even zijn mail aan het wegwerken. Hij had een mailtje gekregen van mijn 2 trutcollega's, dat ze een schema hadden gemaakt van de werkuren en of hij aan mij kon vragen of ik de overige uren kon komen opvangen. Nou echt van de gekke dit. Gelukkig bleef ik heel rustig, en heb gezegd dat het nog hetzelfde ging en dat ik dus niet kan en ook niet mag werken van de gyn. En dat ik dat ook met het uwv had besproken. Dat ik zelf ook had verwacht en gehoopt dat ik door kon werken tot mijn zwangerschapsverlof, maar dat dat blijkbaar niet zo is omdat ik een gevoelige baarmoeder heb. Gelukkig was hij wel begripvol en erg aardig. Hij zei ook gelijk; oh nee logisch dat je dan niet kunt werken, het wordt hier ook wel opgelost. Ik moest maar contact houden en gezellig langskomen wanneer ik dat wilde en kon. En hij wenste me sterkte. Maar ik vind het echt te belachelijk voor woorden. Eerst moet ik perse van hun de ziektewet in omdat ze niet op me kunnen rekenen. Maar nu mag ik wel komen opdraven wanneer het hun uitkomt. Jaaaa dag, ik ben niet gek.
Patriesja, hopelijk kunnen jullie er nog even uit. En van de week wordt het mooi weer, dus hopelijk zet het niet door. Kimm, waarom wil je zo graag op het einde van je zwangerschap zitten? Jaaa wat een eikel zeg. Paso, ja het feestje was het wel waard. Was zo gezellig en vandaag een heerlijk rustig dagje, dus dat scheelt. Danitjuh, ah heerlijk met het kamertje bezig. Verschrikkelijk zeg van je vader. Wel erg mooi en fijn om dat samen bij elkaar te komen en samen te zijn. Kan je mannetje wel mee? Henrieke, pas op hoor dat je niet teveel gaat doen.