Juli 2011 mama's DEEL 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    sureyya jeetje wat een prachtig klein meisje. Lezen je verhaal morgen wel. Eerst maar even rustig thuis komen.

2. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    KellyA jij ook gefeliciteerd.

Dames bedankt voor de felicitaties!

sureyya. jeetje meid, schrik een beetje van je verhaal. maar super gefeliciteerd. Wat fijn dat de kleine meid al vooruit gaat. Zal zeker in het begin af en toe best zwaar worden voor jullie, maar hoop dat jullie kleine meid zo goed door blijft vechten. Ik duim heel hard voor jullie mee.

hier met de beentjes op de bank. middagje stadten en daarna lekker uit eten met vrienden heeft wel ingeslagen. Ben moe. Zie/hoor jullie morgen weer.

3. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Doe rustig aan meis, we horen je verhaal vanzelf.
    Knuff!!

4. Sherry

Sherry Niet meer actief

Ik vergeet helemaal de jarige(n) te feliciteren!

Dus bij deze: gefeliciteerd!!!

5. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
  6. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Surreyya, van harte GEFELICITEERD met jullie meisje!
    Jeetje wat een vechtertje is ze, erg mooie foto!
    Jullie zijn in mijn gedachten en ik duim heel hard dat ze zo door gaat met kleine stapjes vooruit.
    Lekker bijslapen vannacht en we horen het graag morgen!

7. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Patriesja, wow mooie buik hoor!
    Gelukkig speelt Celeno nog wel, dat is tenminste iets.
    Hopelijk is hij morgen ietsje beter.

Jac, kan me voorstellen dat je er kapot van bent. Even bijkomen nu en lekker slapen.

8. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Wederom geen tijd/energie om op iedereen te reageren, er wordt hier idd teveel gekletst ;) :p Toch maak ik even een uitzondering:

Sureyya, van harte gefeliciteerd en ik duim ook heel hard mee! Succes meid met je dochter.

Hier even een flinke dip. Afgelopen dagen teveel gedaan en begin het nu te merken. Ontzettend moe (vooral emotioneel) en veel last van mijn banden. Ik heb gelukkig weinig harde buiken (alleen bij een overvolle blaas) of andere klachten. Op de standaard misselijkheid na natuurlijk. Daar lijkt momenteel geen verandering meer in te zitten. Ben er dan ook behoorlijk klaar mee. Komende week mag ik me weer melden bij de vk en wil het er dan toch even over hebben. Misschien dat ik voor de avonden maar primperan moet gaan proberen.

Verder heb ik vandaag een gevoel dat ik geen idee heb waar ik moet beginnen wat betreft uitzet voor de kleine. Vooral kleding vind ik heel moeilijk. Hoeveel heb je nodig en van welke maten? Maar ook alle andere dingen. Ik heb al wel hele lijsten van internet af gehaald, maar begin dan aan mezelf te twijfelen :) De hormonen werken overigens ook totaal niet mee.

Zit er momenteel gewoon even doorheen. Teveel gedaan deze dagen en nauwelijks energie om er weer snel bovenop te komen. Baal ook ontzettend dat ik nog helemaal niet 100% van de zwangerschap kan genieten. Er is iedere dag wel een moment dat ik me ziek voel door die rot misselijkheid, ook al is het nu grotendeels onder controle. Gelukkig was de kleine dit weekend erg beweeglijk, dat helpt toch wel om het besef vast te houden dat ik echt zwanger ben ipv nog steeds ziekjes.

Ik ga maar even een bad nemen en daarna op tijd slapen. Dat zal vast al een hoop schelen.

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    * breek ff in *

Claudia , allereerst gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie meisje , maar wat een schrik zal het weer geweest zijn ...Hopelijk is ze net zo'n vechtertje als haar grote zus.....

dikke kknnuuffffff

10. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    *breekt even in*

Lieve Claudia, lees net dat je bevallen bent, ben echt in schok meid.
    Natuurlijk gefeliciteerd met je mooie dochter, en heel veel sterkte de komende tijd.

Liefs yessica (mei 2010 mama)

*breekt uit*

11. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    .....breekt in.....

Surreya, jeetje meid, we schrikken ons rot bij de mei2010mama's! Gefeliciteerd, maar ook heel veel sterkte en we hopen dat je ieniemieniemeisje zich er goed bovenop knokt!!!!!

....breekt uit.....

12. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    *INBRAAK*
    Sureyya van harte gefeliciteerd met de geboorte van Dilara!! Heftig hoor meissie, dat je wederom hierdoorheen moet... Maar jullie kleine meisje gaat het gewoon doen, net als haar grote zus!
    Knuffel sterreke
    P.S. Ik ben een mei 2010 mama...
    *BREEKT WEER UIT*

13. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Surreya..

Meid, weet even niet wat ik oet zeggen..
    Zit met tranen in de ogen te lezen dat je (wederom) te vroeg bent bevallen van je 4de dochter.
    Allereerst gefeliciteerd..
    Wat een mooie foto meid.

Had zo je zo graag gegund dat ze langer zou blijven zitten.
    Vooral omdat bij de laatste controle alles goed was/leek te zijn.
    Neem als je blieft de tijd om rustig aan te doen.
    We leven allemaal met je mee, bij me mei-mama's ..

Schrok er wel behoorlijk van ton ik hoorde dat je plotseling bevallen was. Dacht echt: Nee, niet onze Sureya...

Weet even niet meer wat ik moet zeggen.. tranen blijven maar over mijn wangen rollen..

Heel heel succes meid, en kaarsjes gaan hier volop branden voor jullie 4 meid.. Ze heeft dinsdag al bewezen dat ze sterk is..
    Nu dit door gaan zetten lieve Delira!

Dikke knuffel...

Ps. we denken aan je...

14. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Surr meiss gefeliciteerd

Heftig hoor..
    Hoop dat je meissie het redt

15. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    * ineens een overvloed aan in en uitbraken van mede-meimama's 2010 * ..
    Sorry we leven echt heel erg mee, hopen dat jullie het niet erg vinden.

Enne Dat jullie Sureya niet allemaal gaan volgen he!!
    Min. de 35 weken grens!!

*hadden wij bij de mei mama's destijds ook gezegd, pas vanaf week 37 mag je bevallen, ondanks dat er meerdere, o.a. ik aan de weeënremmers lagene tc.) hebben we het er allemaal goed aan gehouden, behalve 1 destijds ;) *

16. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Claudia,

Via deze weg wil ik je feliciteren met de geboorte van je dochter...!
    Een mooi nieuw leven en zo sterk al als ik het verhaal van je lees!!!
    Zal duimen en kaarsje voor haar branden dat ze sterk blijft en het gevecht zal overwinnen!
    Sterkte in deze mooie maar ook hele moeilijke tijd!
    Liefs,
    Dagmar

17. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    Je kan wel zien dat het nieuws de mei 2010 mama's heeft bereikt.... we zijn er ook allemaal stil van!

ook van mij natuurlijk hartelijk gefeliciteerd... ik duim mee voor jullie dat het kleine vechtertje er helemaal bovenop komt! Wat een kleine prul op de foto... dat handje vergeleken met jouw vinger...

Ik hoop dat je een beetje tot rust kan komen en dat het goed komt meissie!!!

Liefs en een hele dikke knuffel van mij!

18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Surr... ik ben er ook even helemaal stil van.. hoorde het nieuws van Kaatje en ik kreeg metershoge kippenvel...
    Ik ben heel blij dat de kleine Dilara levend ter wereld is gekomen en zich er zo hard doorheen vecht.. ik hoop dat het kleine meisje gauw sterker wordt en mag groeien.
    De foto raakt me wel... zo'n klein mensje...
    Gefeliciteerd in ieder geval met dit nieuwe kleine wondertje! We denken aan je bij de Mei Mama's en hopen allemaal dat het helemaal goed komt met de kleine meid!

19. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    *breekt ook al in*

He Claudia,

Van harte gefeliciteerd met jullie kleine meissie....Hoop dat ze op zal groeien tot een hele grote meid. Die samen met haar zussen de boel onveilig maakt bij jullie thuis...

Sterkte de komende weken....met het heen en weer reizen tussen thuis en ziekenhuis.

Liefs Marjan

*breekt weer uit*

20. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tjonge, ik dacht even dat ik het verkeerde forum geopend had met al die "vreemde" namen in de berichten....:)

Even teruggelezen en ik snap em.

Sureyya: gefeliciteerd met de geboorte van je prachtige inieminie dochter. Ik wens je heel veel sterkte voor de komende tijd en ik ben blij te horen dat ze het naar omstandigheden goed maakt.

Deel Deze Pagina