bah ben net weer thuis. afspraak niet gehaald. Trein had wisselstoring dus we moesten verder met de tram. Ontspoord dat klote ding! Anderhalf uur wachten op een pendelbus. Ik ben uit frustratie omgekeerd en naar huis gegaan. 4 uur later ben ik dus weer thuis en nog geen steek wijzer. Ga nu uit frustratie ijs eten
Henrieke: Ik hoop dat ze dan verder niet al te moeilijk doen! Belliebel: Ook al een rotnacht bah! Zonnebeertje: Heb je de kleding al klaarstaan voor donderdag! Vind t erg leuk dat je kindjes meekomen Naar de gyn geweest. Bloeddruk gewoon 120/60 2,5 kilo aangekomen in 5 weken... Eerst ben ik 15 kilo afgevallen nu dus 2.5 kilo aangekomen.. gaat ie zeuren dat t veel is Zegt ie nog doodleuk ja je mag een halve kilo aankomen per weer.. ik dan zit ik toch goed en toen zei ie niks meer. ff kindje gekeken en heb zalf gekregen voor mn exceen ( heel mn schaamgedeelte zit onder ) en een verwijzing naar de dermatoloog. Toen zei ie ik zie je over 4 weken weer.. is goed ik snel weg, afspraak maken.. komt ie eraan rennen dat ie wat vergeten was.. KUT. Toen begon ie dus over antistolling. We zijn overeen gekomen dat ik minder spuit dan normaal. Normaal 2 keer daag 9700E en nu 1 keer per dag 2830E En ik stop volledig met spuiten met 37 weken zodat ik normaal kan bevallen Zo ben ik et er wel mee eens.
Jezus dat is echt balen frummel haha, zal je altijd zien! Ik net ook maar ijs op hertog 3 chocolades hahah
Sureyya WOW, je bent gewoon al bevallen! Gefeliciteerd met jullie (hele) kleine meid! Wat fijn dat het zo'n kleine vechter is. Jac Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Fijne dag gehad? Bellie Fijn dat je chef het nu eindelijk door lijkt te hebben. Ze is zeker nogal langzaam van begrip..... MNM Fijn dat je baas zelf even belde en dat hij begrip had voor je situatie. Je zal toch zulke collega's hebben. Kelly Jij ook nog gefeliciteerd met je verjaardag!! Mamatien Haha, een echte babyboom bij jullie dus! Jammer dat jullie het al wisten voor ze het officieel aan jullie kwamen vertellen. Ik koop niet al te veel kleertjes, en het meeste in maat 56. Je krijgt vaak ook nog wel spul en zo heel veel hoef je niet te verschonen, tenzij je natuurlijk een gigantische spuger hebt of zo. Maar dan is er al snel wat bijgekocht hoor! Kaatje Wat jammer dat het zo tegenviel bij ballorig! Zonde van je dag, zo'n stelletje zeuren..... Patriesja Mooi buikkie hoor! Haha, grappig dat iedereen even in komt breken! Frummel Wat fijn dat je nu al terecht kon bij de psych! O balen dat je de afspraak niet gered hebt..... ik was ook omgekeerd hoor. Mamachantal Jij ook al een mooie buik! Ennas Kan me voorstellen dat je erg moe van word van al die onzekerheid Sterkte meid! Rono Prima regeling met de gyn toch!? En wat loopt ie te zeuren over je gewicht! Logisch toch dat je wat aankomt, en zeker nadat je zoveel bent afgevallen! Hier slecht geslapen (alweer) en nog steeds snotverkouden. Verder ook leuk nieuws: Uk was vanmorgen echt gigadruk en heb vanmorgen voor het eerst deze zwangerschap een golfslagbad gezien Heerlijk om het te kunnen zien en voelen! Gister was ukje ook al zo druk, toen heeft Marcel even mee kunnen genieten
Wat doe ik toch verkeerd echt constant last van maagzuur rennies gaan echt hier er snel doorheen ben blij dat het na de bevalling over is Frummel groot gelijk heb je lekker ijs eten Rono dat ijs is heerlijk die koop ik ook af en toe Ik heb net een Ritter sport op haha Ik wil binnekort wat nieuw speelgoed voor Levi kopen een autogarage ofzo weet iemand een leuke autogarage voor een leuke prijs? Vriendin is vanochtend langsgeweest Levi ligt nu te slapen zodat hij zo uitgerust is als oma langskomt Schoonmoeder komt dus zo langs gelukkig is ze aardig en kan ik goed met haar overweg Jammer dat ik niet iedereen zo aardig vind van m'n schoonfamilie laat ik zeggen dat ik zaterdag een beetje boos was dat z'n oma 1.5 uur eerder dan afgesproken voor de deur stond en dat ze 4,5 uur hier is geweest Schoonmoeder komt aan rijden doei
hahahah rono ik heb hetzelfde ijs Ritter sport heb ik ookal op vandaag De witte met de hele hazelnoten (en een kinder bueno, 2 suikerwafel en me normale eten *schaam*). Fightforlove: oef 4,5 uur is lang Veel plezier straks! Marleen: heerlijk genieten he zo'n klein duktemakertje Rono: Rare gyn:S Normaal klagen ze als je afvalt tijdens de zwangerschap, nu ben je eerst afgevallen en nu kom je netjes volgens het boekje aan.. IS HET WEER NIET GOED!!? pff mannen..
Kaatje fijn dat het bed al omhoog staat. Wie weet gaat het dan beter met uitstappen Ennas 22 weken alweer! Op naar de 30 MamaChantal mooi buikkie hoor Belliebel fijn dat je niet meer hoeft te werken. 24 weken alweer Frummel balen dat je het niet gehaald hebt de afspraak. Ach ja ijs is een goed troostmiddel Rono fijn dat alles goed is. Heerlijk opgelost zo met je antistollig! Marleen wat leuk zeg een golf hihihi
Hey dames! Hier een leuk weekend gehad. Zaterdag lekker met de 2 mannen de stad in geweest en genoten van het mooie weer. Hubbie heeft nog nieuwe spijkerbroeken gekocht. 's avonds hadden we bezoek en helaas hadden de buren een feestje waar ze nogal stampij maakten :x Ik viel pas tegen 1 uur in slaap en Kyano was om half 7 alweer wakker Toen maar lekker bij Ballorig gaan spelen en toen hij 's middags ging slapen ook even gerust. Vandaag wat normale dingetjes gedaan; met Kyano naar het ziekenhuis een vooraf controle voordat zijn buisjes geplaatst worden over 2 weken en even bij opa en oma geweest. Oh ja en op 5 april heb ik mjn suikertest, ben benieuwd.
Sureyya gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje! Hopelijk gaat ze goed vooruit. We duimen met z'n allen voor jullie vechtertje! Wat een lief meisje! Danitjuh gelukkig weer thuis! Mamatien gaat het weer wat beter? Ah gelukkig ik lees een positief berichtje dat je lekker de stad in bent gegaan . Kaatje behang is echt leuk zeg! Bapsie jee wat goed dat hij op het potje heeft geplast! Kimm jee en jouw meisje fijn op de wc gepoept, super! Zindelijk worden lukt hier ook nog niet echt. Soms een plasje op het potje en dan weer dagen niet. We zetten hem er wel consequent op maar dringt nog niet zo tot hem door. Hij poept het liefst in de luier . Jac van harte met je verjaardag!! Lekker jong nog MNM lekkere mail dus van je collegas. Gelukkig reageerde je baas wel begripvol. Kelly ook voor jou happy birthday! Henrieke knuff voor jou meis! Goed dat je aan de bel hebt getrokken wat betreft je uitbetaling! Frummel ha ha ook al zon bumba-fan! Kyano is er nu gelukkig bijna vanaf en vind Brum, Kabouter Plop en Piet Piraat nu een stuk leuker maar heel lang stond er tijdens de afwas alleen maar bumba op Ai balen dat je de afspraak niet gehaald hebt . MamaChantal bescheiden buikje hoor, wel heel mooi! Rono jammer dat je toch moet gaan spuiten maar als je er vrede mee hebt is het goed toch? Marleen oh wat leuk zon golfslagbad. Hier slaapt de kleine volgens mij maar tijdens de lunch kreeg ik een paar gemene trappen
Heey meiden Nog niet echt teruggelezen... Hier nog steeds een ziek mannetje, vannacht was hij ook een aantal keer wakker. Zo zielig Half dagje gewerkt en naar de fysio. De kast zit trouwens al in elkaar en heb al wat kleertjes uitgezocht, zo lief, die kleine kleertjes
Schoonmoeder is naar huis heb een voetmassage gehad en een goed gesprek ik ga beginnen met alles op te schrijven wat er in mijn verleden is gebeurd (ouders waar ik geen contact mee heb) om zo het verleden proberen achter me te laten en aan mezelf te werken want ik wil graag de controle over alles houden en bij mensen die dominant zijn sluit ik me helemaal af Net nog even naar speeltuin geweest met Levi maar t gaat allemaal niet zo makkelijk meer met hem op de glijbaan en zo tillen kreeg er een harde buik van dus morgen maar samen met manlief gaan morgen heeft hij een halve vrije dag opgenomen hij gaat ook gezellig mee naar de verloskundige Frummel ik had de melkchocolade met noten ze zijn nu in de aanbieding bij de ah Wupje sterkte alvast met de glucosetest ik vond dat drankje smerig En balen dat je dankzij de buren niet goed heb geslapen Zo ga alvast aardappels schillen en dingen voorbereiden zo komt nog iemand wat ophalen via mp en dan ga ik nog een stukje fietsen met Levi dat kost niet zoveel energie
Goeimiddag!! Bapsie, gefeliciteerd met je 20 weken!! Je mag gaan aftellen Wat goed van XL dat ie op het potje heeft geplast!! Mamatien, Dikke knuffel voor jou.. Kaate, had foto's gezien op hyves, mooi behang joh! Ennas, heerlijk he die schopjes in je buik. Kimm, bahbah belachelijke vent die ex van je! Ergens wel logisch dat je hem wel bij de geboorte zou laten maar kan het wel begrijpen als je dat helemaal niet zou willen. Ik zou hem financieel gezien helemaal leegtrekken, zijn ook zijn kinderen mag ie best wat voor doen! Super goed van je kleine meis!! Ik blijf die kleertjes voor de baby born poppen zo leuk vinden, wat vraag je voor z'n pakje? Kapsalon: Oe jak, vind het een vieze combinatie..Solly Droge huid: Geen last van... Jac, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Bellie, fijn dat het bij je baas eindelijk is gaan doordingen! Gaat snel he, de weken vliegen zo om! Mamachantal, wat betreft dat libido..We kunnen elkaar de hand geven, hier is de zin ook erg ver te zoeken en soms vind ik het ook wel erg voor hubje. Kan het helaas ook niet opbrengen om er zin voor te maken.. Komt wel goed Mooie buik! Kleertjes: Heb nog 8 dozen aan meisjes kleertjes staan, ga die binnenkort eens uitzoeken. Hubbie wil dat ik de minimaal halveer tot 4 dozen ( je weet maar nooit, in d toekomst ) en de rest moet weg. Kan er vast iemand mee blij maken. Voor uk heb ik nu twee pakjes en een vestje, krijg binnenkort een volle vuilniszak aan jongenskleertjes van mijn stiefmoeder. Nog een voordeel van een heel jong broertje De rest ( hydrofielluiers, spuugdoekjes etc. ) heb ik nog maar ga dat wel even nakijken want moet wel wat bijkopen. Zoiezo nieuw beddengoed, denk niet dat het leuk is als er een klein mannetje onder een knal roze laken of dekbedhoes ligt Sureyya, Zo dat is onverwacht nieuws! Gefeliciteerd met je kleine meid Dilara !! Alles goed met haar en jou natuurlijk? Mooie foto van je kleine meisje...Ik duim hard mee. HenriekeC, ehm, ik heb gewoon een normaal matrasje. Verder niks erop of eraan. Frummel, zo dat is idd balen ja! Rono, goeie regeling dus met je gyn maarreh hij moet gaan zeveren over je gewicht, na die 15 kilo die je kwijt bent geraakt mag je best wel wat kilotjes aankomen! Maagzuur: Blegh!! Ik slik daartegen laurierdrop en dat werkt harstikke goed, iig bij mij. Zoo,.. heb even bijgezelen Druk weekendje achter de rug gehad en vandaag een vrije dag, even bijkomen van het weekend. Morgen weer werken.
@ kaatje Is inderdaad nog wel een goed idee ja bed verhogen... (ga hem ook als tip gelijk gebruiken) @frummel Hoe ging het bij de psycholoog? Heb inmiddels gelezen dat jullie het niet hebben gehaald die afspraak. Jemig zeg lang leven open baar vervoer:S bah @Henrieke hoe gaat het met jou met de kwaaltjes? Voor het matrasje? Bij Ivy heb ik hem gekregen van me ex schoonouders. Vreselijk irritant ding (een van ikea). nu heb ik er 1 besteld via internet voor 20 euro. Voelt heerlijk aan en de stof ook. Het gaat denk ik meer om je eigen gevoel. Wat voel je er zelf bij. Er zijn matrassen van 200 euro maar ook van 20 euro @ennas Dikke knuffel voor jou Kan me voorstellen dat je het zat bent hoor waar je gaat wonen en voor werk enzo. Wanneer heb je meer duidelijkheid? @mamachantal Mooie buikfoto's @mamatien Hoe is je dag verlopen? @belliebel Wat fijn zeg dat je niet hoef te werken tot het verlof kan me voorstellen dat het een stukje rust geeft @rono wat fijn dat jullie goed zijn overeen gekomen voor de antistolling en zeuren over aankomen... ach lekker laten zeuren zolang jij je goed voelt is het goed toch @miracle Thanks ach me ex is lucht voor mij. Heb andere dingen waar ik me drukker om maak hihi. 5,00 inclusief verzendkosten Hoe was je weekend trouwens?
Zo meiden, hier net de babykleertjes mt 50/56 uitgezocht! Ik heb 8 setjes en 1 shirt waar nog broekje bij gekocht moet worden en dan nog 3 setjes met korte mouw.. Hihi nog niets zelf gekocht, alles gekregen of 2e hands (= ook gekregen haha) Het is bijna allemaal mt 56, dus wil nog wel iets in mt 50 kopen.. Hoeveel denken jullie dat ik nog erbij moet nemen? Zal ff foto spammen
Praat me niet van de kwaaltjes Begin van de middag klaagt vriendlief dat ie verkouden is en keelpijn heeft en prompt begint mijn keel onwijs pijn te doen. Nu voel ik me wazig en licht in mijn hoofd. Dit betekend meestal dat ik ziek word. Timing is fantastisch, net wanneer ik weer begin met werken Matrasje vroeg ik me vooral af of de soort (binnenvering, polyester, etc) wat uit maakte. Maar gezien de reacties geloof ik idd van niet Ik ga dus gewoon doen wat mij prettig lijkt.
@matrasje: wij hebben deze gekocht: ikea vyssa somnat. (is hopelijk niet degene die kimm ook heeft gehad....kan nu nog ruilen!) @bellie: tjonge, gezonde nachtrust noemen ze dat. Fijn dat je bedrijfsarts je serieus neemt. @frummel: goed excuus om je lekker vol te proppen met ijs! Maar wat een baaldag zeg. @rono: gelukkig dat je toch nog een goeie deal hebt kunnen maken over de antistolling. Ik zou het ook geen prettige gedachte vinden om met zo'n dun bloed te moeten bevallen. @fight for love..eeh misschien te veel eten in 1 keer? ik eet zo om het uur een boterham en heb dan nergens last van. En 's avonds na 6 uur eet ik ook niks meer want als ik dan om half 9 plat ga zit het me ook dwars. @patriesja: beterschap voor je mannetje. Zelf nog niks gevangen aan ziektemakers hoop ik? @wupje: soms zijn buren erg plezant...NOT. Alvast veel sterkte met je suikertest. @mamatien: ah leuke kleetjes joh! Ik zal ook eens in de tas gaan graven die ik van mijn zus gekregen heb. Zo, hubbie is aan het knutselen aan zijn bezigheidstherapie en ik ga ff boodschapjes halen. We waren net bij het gemeentehuis geweets om ons kindje te erkennen, doen die mutsen dat alleen overdag. Ik kan wel overal vrij voor nemen zeg, zo gaan mn dagen wel op :x Nu moeten we er woensdag heen. Ze mogen hun site dan wel eens aanpassen.....grrr....alle burgerzaken van 9-12 en op maandags ook van 17-19 u. Nou mooi niet dus. Zo nu echt eerst boodschappies doen en dan klets ik weer verder..
Kimm, ohh ik ga vanaaf eens met hubje over hebben. Pop hier draagt nu mt 50 aan baby kleertjes ( oude ) en die zijn nog te groot haha. Weekend was druk, verjaardag van me zusje gehad, vrienden op bezoek gehad en ben door me vrije dag vandaag helemaal de kluts kwijt. Denk elke keer dat het zondag is... Had van vriendin leuk kadootje gekregen! Een blauwe zwangerschapsshirt met daarop streepjescode en uitgerekende datum. Ook had ze een pakje gekocht voor uk, een mutstje met 'Boy' erop en een blauw truitje met 'Kleine broer' en een wit broekje erbij. Kei lief! Mamatien, leuk die kleertjes!
Hoi meiden, staat je bed al omhoog Kaatje? @ matrasje, ik heb er eentje van de prenatal.. kostte toen rond de 150 euro. Hebben nu 2 kindjes op geslapen, dus de 3e krijgt een nieuwe. Frummel... aaaah... handig dat openbaar vervoer. Wat zonde dat je nu niet naar de psycholoog kon met Declan! Wanneer mag je nu? Tussendoor zie ik een mooi zwanger buikje.... Fijn, Bellie, dat het met de bedrijfsarts geregeld is! Geeft je toch weer iets meer rust. Zo zo... een rennende de gyn voor jou Rono Fijn dat het nu zo kan en dat een natuurlijke bevalling nog steeds mogelijk is. Mamatien, goed geshopt!!! Leuk!!! Vandaag weer gewerkt. Leerlingen waren druk!!! Meestal wel de eerste dag na de vakantie. oh ja... Jac varen jullie wel eens over het Markkanaal???
Fightforlove: Fijn dat je goed bent met je schoonmoeder en lekker hoor een voetmassage! Mamatien: leuke kleertjes Zo net een half uur met een spuit in mn hand gezeten.. durfde em niet te zetten ahaha. Op een gegeven moment moest ik poepen dus had zoiets nou moet ik wel haha
Pfff was een heftig dagje vandaag. Geen rust gehad en dat is niet goed voor mijn harde buiken, maarja je moet iets als je je huis wil verkopen. Vanmiddag met paps naar onze hypotheker geweest. Veel uitgezocht, maar gelukkig viel het mee. We kunnen lenen wat we wilden en als we nu dit bod aanvaren dat ze geboden hebben kunnen we het zonder schulden verkopen. Dus al een aantal bezichtigingen gepland voor deze week. En we hebben nog een tegenbod gedaan om te kijken of we er meer uit kunnen halen. Het wordt spannend dus. Ben wel een beetje kapot van de stress nu.