Juli 2011 mama's DEEL 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ach nee meid toch! Wat vreselijk zeg! Gecondoleerd meisie! Wat moet dit vreselijk voor jullie wezen! Weet even niet wat ik verder moet zeggen...

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Jeetje zeg, wat een rotnieuws! Je wordt met zoiets echt weer met beide benen op de grond gezet!

Hier vannacht redelijk goed geslapen. 1 keer wakker geweest omdat ik naar de wc moest, maar daarna wel weer wat kunnen slapen.

Vanmorgen naar de psych geweest, medicijnen lijken langzaam aan in te gaan werken. Merk ook wel dat ik vandaag iets rustiger ben en minder gespannen. Over 3 weken weer terug!

Verder zo maar eens kijken wat ik ga doen. Kleine man ligt net op bed. Zo eerst maar een gebakken eitje maken denk ik.

3. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Ik zie net dat ze bij de Wibra weer babyweken hebben... Ik ga zo maar eens even een blijk werpen! :)

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    ik ben een muur aan het verven van de babykamer, jamelie is bij de buren *heerlijk* hihi en straks of morgen even kleertjes uitzoeken, kunnen nu de kast in.

verder huissie beetje doen,veel last van mn buik en als het zo doorgaat vanmiddag maar even leiden ervoor bellen.

gister bij wibra wel leuke dingetjes gehaald! ook wel van redelijke kwaliteit. Boxkleed is lekker dik!
    verder voor jamelie een bolerotje en 2 leggings gehaald.
    voor ukkie heb ik 2 jurkjes gehaald,1 bolerotje en `2 leggings gehaald. daarna mezelf maar getrakteerd op straciatella ijsje :D

5. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Vanmorgen wat dingetjes geregeld en lekker in het dorp rondgewandeld.
    Heb echt een super schattig jurkje, shirtje en legging voor de baby gekocht, een setje voor 6,50. Echt geen geld!
    Daarna nog even langs de huizen gereden waar we willen gaan kijken, echt een leuke buurt.
    Neia ligt op bed, dus ik ga ook even lekker plat.

6. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Surreyya ik lees je verschrikkelijke bericht.
    Gecondoleerd met dit grote verlies.
    Ik weet niet wat ik moet zeggen, tranen schieten in mijn ogen.
    Ik had zo voor jullie gehoopt en geduimd.
    Ik wil je heel veel sterkte wensen!

7. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Lieve Claudia
    Jeetje wat verschrikkelijk, zit hier met tranen in mijn ogen :(
    Gecondoleerd met je mooie meisje, Heel veel sterkte en kracht gewenst!
    Dikke knuff!! X

8. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Henrieke, ah nee he, jullie allebei ziek. Heel veel beterschap!

Frummel, 10 x wakker normaal :$. Wat is de reden dat hij wakker wordt? Gelukkig heeft de eerste nacht geholpen. Wat houdt die theorie in?

Mamatien, voornamelijk in de auto, klinkt idd als een relaxt dagje.
    Zo he dat scheelt nogal wat.

Bapsie, had ik ook meis, het is gewoon ook heel spannend. Ik duim voor je dat alles goed is.

Kimm, gaaf dat de gordijnen klaar zijn.

Kaatje, klinkt ingewikkeld. Mijn hubbie doet het altijd, gisteravond ook gedaan, en mijn sz is accountant dus die controleert het dan. Hopelijk lukt het bij jou een beetje.

Wupje, belachelijk dat het allemaal nu in gaat, maar dat je zelf nog niet weet wat de veranderingen zijn.
    Wat goed zeg van Kyano, zonder te huilen. Neia vond het ook weer helemaal geweldig vandaag op de psz.
    We hebben nog geen nieuwe woning gekocht, maar dat willen we wel doen zodra het rond is, dus we gaan deze week woningen bezichtigen, zodat we in ieder geval weten wat er op de markt is.

9. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Surreyya,

Wat verschrikkelijk....gecondoleerd met het verlies van jullie meisje!
    Heel erg veel sterkte...

10. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Ennas, staan er nog 7 zelfde woningen te koop? Klote zeg. Hier ook wel veel in onze prijscategorie, maar niet dezelfde. En we hebben al heeeel veel kijkers gehad het afgelopen jaar, maar dit zijn de eerste bieders.

Marloes, wat fijn dat de suiker nu netjes blijft.

Kaatje, fijn dat je weer bent goedgekeurd. Was je onderdruk niet wat hoog? Gelukkig doorverwezen naar een fysio, hopelijk helpt dat.

Bellie, fijn dat de medicijnen hun werk gaan doen nu.

Mamachantal, hihi jij ook al geshopt bij de wibra? Echt leuke dingetjes hadden ze ja.
    Doe je wel voorzichtig aan met verven als je zo last hebt van je buik.

11. Frummel

Frummel Niet meer actief

Lieve Claudia,

Gecondoleerd met dit enorme verlies. Ik kan me niet voorstellen hoe dit voor jullie is. Er is zoveel aan jullie gedacht en gehoopt. Ik hoop dat jullie meisje rustig is overleden en dat jullie de kans hebben gehad om afscheid te nemen..

Liefs

12. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Surayya, nee toch meid. Ik weet gewoon niet wat ik hier op moet zeggen dan gecondoleerd en heel heel veel sterkte de komende tijd. Dikke knuffel

@Kaatje fijn om te horen dat alles goed is.

Hier gaat het zijn gangentje. De jongste is wel een beetje een zeur de afgelopen dagen maar dat zal ook wel weer goed komen. De oudste is gisteren weer begonnen met school dus dat is wel fijn. :)

13. Frummel

Frummel Niet meer actief

MNM: 10x was nog luxe eerlijk gezegd.. Vandaar dat hij ook nog steeds bij ons op de kamer sliep, het was geen doen meer. Met anderhalve week sliep hij al door. Toen kreeg hij last van de reflux en het heeft onwijs lang geduurd voordat ze hem op de goede medicatie hadden gezet. Toen was het doorslapen al verleden tijd. De zuurbranden 's nachts zorgden ervoor dat hij wakker werd en ging overgeven. Inmiddels is dat voorbij maar het slechte slapen bleef.

Estivill is erop gebaseerd dat je vaste herkenningspunten in de kamer en het bedje maakt. Hij is dat nu een ster boven zijn bed, zijn zebra knuffel, slaapzak en 4 spenen in bed. Deze spullen mogen de slaapkamer niet uit(behalve de spenen). Zodra we in zijn kamer zijn slaapzakje aan, in bed neerleggen, speentje geven, knuffel erbij. Dan een meter afstand nemen en een vaste zin opzeggen. Bij huilen ga je na 1 minuut terug, de tweede x na 3 minuten en de keren daarna met 5 minuten. De komende nachten word die tijd steeds langer. Als je binnen komt mag je hem niet troosten. Alleen weer goed neerleggen, speen geven, hand op zijn borst en weer die zin zeggen en direct weer weglopen. Het idee is dat een kind bepaalde atributen nodig heeft om in slaap te komen en dat wij nu een onderdeel van die atributen waren. Die cirkel moet worden doorbroken. Het doel van de zin is structuur bieden en zekerheid uitstralen. Je laat weten dat je er nog bent maar dat je er niet bent om hem in slaap te helpen. Het werkt perfect moet ik zeggen.. Gister ging hij na een half uur slapen. Vanmorgen ben ik 1x terug in de kamer geweest, speen gegeven, zin gezegd. Toen ik de zin zei keek hij me heel geirriteerd aan, gaf een zucht en deed heel demonstratief zijn ogen dicht haha. Ik heb hem net weer op bed gelegd en heb niet terug hoeven gaan! Hij ging meteen slapen. Dat is echt nieuw hier.. Gewoon om de 5 minuten terug komen trapte hij namelijk nooit in dus blijkbaar werkt het toch erg goed om die zin steeds te herhalen en zijn vaste spulletjes te benoemen.

Bellie: fijn dan de medicijnen aanslaan!! Nu lekker genieten van het lente weer;)

Ennas: het is wel altijd belangrijk om te laten kijken waar de hartkloppingen vandaan komen.

Wibra: goed dat het gezegd werd! Ik moet ook gaan haha. Vorig jaar had ik dat boxkleed ook voor Dex! Is echt een heel fijn ding. Vind hem fijner als me boxkleed van turreluur(a 70 euro haha)

14. Jeluna

Jeluna Bekend lid

27 aug 2008
    571
    0
    0
    Claudia, Wat een vreselijk bericht! Heel veel sterkte met het verlies van jullie meisje! Wat vreselijk moeilijk voor jou en je gezin!

15. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Sureyya jeetje hier schrik ik echt van! Heel veel sterkte de aankomende tijd voor jou en voor je familie.

HenriekeC balen joh dat je toch ziek wordt! Beterschap bij jullie in huis.

Frummel wat fijn ze maar 2 x wakker!

Babsie veel plezier bij de 20 weken echo

Kimm fijn hoor straks is alles lekker af

Kaatje wat fijn dat alles goed was bij de VK

16. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Jaaaaaaaa we hebben ons huis verkocht!
    Ik ben helemaal blij en hyper.
    Kan het nog niet echt geloven.
    Nu heel hard op zoek naar een nieuw huisje.

17. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Oei oei ik heb uit frustratie maar lekker wat geld uitgegeven :)
    Bij Miss Etam een leuke broek en een truitje gekocht. We hebben vrijdag een bruiloft en ik vind het wel leuk om dan ook wat nieuws aan te hebben. Toen bij Esprit nog gewoon een roze truitje want die kleur had ik niet meer :D Nu heb ik weer een beetje lente gevoel, wat een heerlijk weer vandaag zeg!

Marloes oh ok dan snap ik het ;). Maar is je eetpatroon nu dan ook echt veranderd? Gebruikte je veel producten met suiker of kan het ook ergens anders aan liggen? Waar moet jij nu op letten bijv?

Belliebel fijn dat jij je nu wat rustiger voelt, houden zo!

MamaChantal oei pas op meis, niet teveel doen als je al buikpijn hebt.

Frummel wow wat fijn zeg dat die aanpak dus goed werkt!

18. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    wow!!!!!
    wat gaaf :)
    gefeliciteerd!

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    MNM: JEEEEEEEEJ gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis:D:D.

20. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    MNM, gefeliciteerd! Super zeg :D

Hier gaat het wat beter. Vriendlief is nog steeds zielig, maar deed wel de boodschappen voor me. Ik hoop dat het bij mij bij een zere keel en verkoudheid blijft. Hij had bijna 39 graden koorts en zit daar toch echt niet op te wachten!

Net heerlijk in het zonnetje gezeten, het is gewoon warm buiten. Heerlijk! Morgen maar eens naar de fysio om te praten over mijn heupen/bekken. Ik schijn een hele milde vorm van scoliose te hebben en heb daardoor snel last van mijn heup. Dus maar even praten over wat oefeningen. Kon er heel lang niet heen omdat ik te beroerd was. Sowieso daar ook even kletsen over acupunctuur. Schijnt ook te helpen tegen zwangerschapsmisselijkheid.

En morgen mag ik weer eens naar de vk. Nu al zin in :) Lekker naar het hartje luisteren van deze druktemaker!

Deel Deze Pagina