heel eerlijk... ik heb niks veranderd! Mocht van de voedingsdeskundige gewoon zo blijven eten, want dat was goed. Moest alleen nog iets eten rond 3 uur. Ik gebruikte juist weinig tot geen producten met suiker... dronk alleen wel altijd sinaasappelsap en dat doe ik nu niet meer. Zit nu al 3x ruim onder de 5 (zelfs na een witte kinderbueno )
Ik breek even in, ik ken je niet, maar Marloes schrijft mee in ons topic van juni2009, en hoorde dit verschrikkelijke nieuws. En wil je heel graag even mijn medeleven tonen, en jullie heel veel sterkte wensen met het verlies van jullie kleine meisje. *breek weer uit*
hmm dat zal vast niet helemaal kloppen kaatje! ik zit er ook mee te klooien (laten het wel doen door fnv,maar gewoon effe kijken op wat ik uitkom) maar heb een jaaroverzicht niet van de bank word dus zoeken hierzo.. heb gelukkig nog 2 weken de tijd..hihi.. geen idee waar die gebleven is!
@claudia Wat een vreselijk nieuws zeg! Gecondoleer met het verlies van jullie Dilara. Heel veel sterkte de komende tijd gewenst! @kaatje ook weer goedgekeurd voor de komende weken! @ennas Nog geslaagd bij de wibra? @MNM JEUHHH huisje verkocht! Gefeliciteerd @kaatje je maakt dan denk ik ergens een fout ja... Helaas is de afstand te ver anders had ik even kunnen komen kijken @ Ego wederom met me moeder de stad in geweest... (nu ben ik hard aan het denken wat de aanleiding ook alweer was zucht) owjah... vanmorgen is ze met ticho naar de logopedi gegaan. Ben ik met Ivy naar de winkel gegaan om de gordijnen op te halen heerlijk gevoel is dat zeg! Kamertje nu helemaal af Daarna met Ivy wat bij me moeder gedronken terwijl ze aan het wachten was op iemand van de woningbouw die de douche zou maken.. en om kwart voor 1 nog niemand. Dus ze wou graag bij een (TE) dure winkel een jurk passen. Leuke jurk dat wel maar hij scheen toch echt TE veel door. Dus een ander stelletje uitgezocht die dr super staat... bij de kassa schrok ik mij toch echt een beetje TE erg... voor een leuke broek, shirt, vestje, riem rond de 350 kwijt!!! dus schrok me echt wild! (mjah me moeder die zit liever de winter met een dikke jas aan op de bank dan dat ze de kachel aan doet... dus ze heeft het ook wel verdiend hihi... Vandaag een poging doen om wat in het huishouden te doen maar ben ZO onwijs moe... @iemand die me vroeg naar de studie wacht ik ga het even terug zoeken.... @zweetvoeten er zit er 1 naast me op de bank... jemig... als ik nog niet misselijk was ben ik het nu wel!! pfff wat een lucht.. (de oudste!!) @sorry kan bericht niet zo gouw meer vinden. Maar ik vind het jammer dat ik in de bijstand moet. Had het liever anderd gezien. Ik mis school en de college's ook echt wel. Maar merk ook dat ik geestelijk met name best wel moe ben van de afgelopen jaren. Als ik bedenkt dat ik al vanaf het voortgezet onderwijs elke schooljaar naar school ben gegaan en dus ook 2 kinderen heb gekregen tijdens me school tijden. Dus het rennen vliegen en stressen ben ik jaren gewend. Dus nu rustig aan doen vind ik ook wel even goed zeg maar. Gewoon nu even een paar maand (het liefste ongeveer een jaar totdat Ivy naar school gaat thuis zitten. Is de kleine ook een jaar. Is alle zorg met Ticho geregeld qua school en therapie. Ivy naar school en dan is het geregeld en kan ik ook met wat meer rust naar school. Want teruggaan doe ik zeker!
Ben nog steeds stil van het nieuws van claudia... Verder iedereen lekker aan het shoppen lees ik heerlijk he!! @bapsie, succes met de echo! @kaatje, fijn dat alles goed is! @bellie, fijn dat de medicijnen helpen en je je wat beter voelt. @mnm, GEFELICITEERD!!!!! fijn dat het huis verkocht is! @henrieke, beterschap! Hier vandaag even boodschappen gedaan en naar de mondhygienist. Kleine man is nog steeds een beetje ziek, vannacht weer erg slecht geslapen. Hij eet ook niks, alleen fruit, dat is dan wel weer positief
ben er weer dames. nieuws van surreyya slaat ook hier in als een bom. mnm gefeliciteerd! Fijn dat je huisje nu verkocht is. Spannend allemaal. En al weer wat op het oog? (Neem toch aan dat je vanmiddag al op funda ofzo gekeken hebt.hihi) kaatje haha met de belasting wil het dus niet zo lukken. maar wel weer goedgekeurd door de vk. super. (hartkloppingen zijn dan weer ff wat minder maar goed.) basie succes met de echo vandaag!
Nou krijg nu 319 terug ipv 5000 betalen.lijkt er al meer op. Kimm, ik zou me ook rot schrikken bij de kassa. Ticho kan dus gelukkig weer naar logopedie Kan het me voorstellen hoor,maar voor nu is het het beste. Je wordt waarschijnlijk toch nergens zwanger aangenomen, levert weer een hoop stress op etc. Nu idd even op de baby en je kids richten en na de bevalling werken/leren weer oppakken
haha leuk hea de belastingsdienst... Maar terug krijgen is altijd beter! Hendrieke: Fijn dat je je alweer wat beter voelt meid! Kimm: Tering jantje wat een geld...maar ze heeft t verdiend zo te horen. Geef je gelijk dat je een jaartje bijstand ga doen hoor, als je het zo kan redden. Gefelicteerd met je ex ( grapje hea )
@kaatje ik schrok me rot bij de kassa!! ben van mezelf echt niet een persoon die wil trekken van een uitkering maar voor nu is het wel even "makkelijk" gemeente wilt advocaat kosten betalen zodat alimentatie hoog uitvalt. (dan word je uitkering ingekort dat bedrag wat je krijg van de alimenatie. zou ik naar school gaan heb ik dat bedrag extra) @Rono Me moeder heeft het ook verdiend hoor... gebeurd ook maar 1x in het jaar dat ze zoveel geld uitgeeft... Dank je wel met me ex @rest Me ex is vandaag jarig... en heb hem vanmorgen maar even toegezongen.. njah felicitatieliedje op hyves gezet (hij leve kort hij leve kort etc...)
@Sureyya. Gecondoleerd met dit vreselijke verlies. We kenden elkaar dan wel niet...Ik las de laatste tijd alleen maar mee. Maar ik vind het wel op zijn plaats om jou, je man en je gezinnetje heel veel sterkte toe te wensen in deze moeilijke periode. Jullie hebben je dochtertje een prachtige naam gegeven. Op een wolkje zal ze bij jullie blijven.
Jeetje, Claudia.. Pffff ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet zeggen.. Ik vind het zo erg voor jullie!! Zit hier echt met een brok in mn keel.. Heel erg veel sterkte toegewenst en een hele dikke knuffel!!!!
Ik kwam eigenlijk even langs om jullie ons nieuws te vertellen....Nu voelt het heel erg dubbel, omdat ik net het nieuws van Sureyya heb gelezen. Vreselijk. Kan niks anders zeggen.....Ben dr nu gewoon mal van. Ons nieuws is dat we gisteren de 20 weken echo hebben gehad. We hebben naar ons zoontje gekeken. We krijgen dus weer een jongetje. Natuurlijk zijn we hartstikke blij. Gelukkig zag alles er goed uit. En groeit hij precies volgens termijn. Gelijk na het ziekenhuis zijn we naar de Prenatal gereden om een eerste pakje te kopen. Dit is het geworden.
Sureyya, meid ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen....maar HEEL VEEL STERKE in deze moeilijke tijd. @kimm, tjonge wat een prijs! @Kaatje, fijn he die belastingpapieren. Ik heb het 1 jaar zelf geprobeerd, toen kreeg ik 1600 terug maar moest mn hubbie 1500 betalen....nu laten we het doen door een goede vriend van mn vader. Hij werkt ook voor de FNV dus weet er elk jaar wel een mooi bedrag uit te toveren. @bapsie, hoe was je echo??? @MNM: feli met de verkoop van je huis, en veel plezier met de zoektocht naar een nieuw fijn plekje.
Ja gaan het volgend jaar ook laten doen door iemand. Nu zijn we gewoon maar blij met wat we terug krijgen. Marloes. leuk een jongen ! Fijn dat alles goed was. Schattig pakje