Juli 2011 mama's DEEL 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    wanneer hebben jullie de laatste WIJ jonge ouders gekregen?

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    week of 2 geleden Kimm

3. Lindaatje

Lindaatje Actief lid

Sureyya jeetje meid zit hier gewoon te snikken..:( heel veel sterkte de komende tijd..

4. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Surreya, ik wil je heel veel sterkte toe wensen de komende tijd. Gecondoleerd..

MNM, gefeliciteerd!! Huissie verkocht!

5. Frummel

Frummel Niet meer actief

ik kom even heel ego melden dat Declan perfect is gaan slapen:D Eerst protest maar toen ik de deur achter me dicht deed hoorde ik nog een speen uit bed gegooid worden en was het over hahaha

Moet nu weer ffies gaan want er komen mensen voor de katten:(

6. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland

O meid wat vreselijk! Ze was dus toch te klein.....
    Gecondoleerd en heeeeeel veel sterkte!

7. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Claudia,

Heel veel sterkte de komende tijd....Wat een oneerlijke strijd heeft jullie meisje moeten leveren.

X Marjan

8. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Jeetje, ben wel even van de rel van Claudia haar bericht zeg...
    Heb net al even een klein potje zitten huilen bij Marcel.
    Oneerlijk is het.

Wupje En hoe was het op je werk? Wat meer duidelijkheid gekregen?
    Inderdaad lastig solliciteren met een dikke buik. Na je bevalling maar weer met frisse moed verder!

Frummel Hoe is het met je? En met het slapen van Declan?

Belastingdienst Wij hebben afgelopen zondag de papieren ingevuld. Ok, mijn vader heeft het gedaan, samen met Marcel ;) (ik was gezellig met mijn moeder en zusjes naar een beurs :D)
    We krijgen een lekker bedragje terug zoals het nu lijkt, zo'n 2000 euro!

Kaatje Fijn dat alles goed was bij de vk en dat je naar de fysio kan. Ik hoop dat je er baat bij hebt. Rustig aan hoor!
    Fijn dat je nu toch wat terug krijgt van de BD! Betalen is echt niet leuk, en zeker niet zo'n bedrag :$

MNM Wat fijn dat jullie je huis verkocht hebben! Gefeliciteerd!

Kimm Haha, nou je hebt m toch nog vriendelijk toegezongen ;)

Truus Gefeliciteerd met je goede echo! Fijn he? En leuk dat het een jongetje is. Had je dat verwacht?

Bapsie Hoe was je echo???

9. Frummel

Frummel Niet meer actief

Nou de katten zijn weg:( Viel toch een stuk zwaarder als gedacht maar we hebben er nog 2 gelukkig.

Marleen: slapen gaat goed:) morgen heb ik weer controle bij de gyn dus ben benieuwd

10. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    * breekt even in*

Sureyya: ik ken je niet, maar ik wil jullie heel veel sterkte wensen!! Gecondoleerd met het verlies van jullie meissie.

*breekt weer uit*

11. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Frummel Je hebt wel mooi vlot een huisje gevonden voor je katten! Fijn dat Declan beter slaapt, en jij/jullie dus ook!
    Succes morgen bij de gyn.

Trusten voor iedereen, ik/wij gaan lekker op bed!

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier de hele avond al bezig met foto's uitzoeken. Omdat de laptop steeds uitviel hebben we een back up van alle foto's gemaakt. maar nu hadden we dus foto's op de gewone pc en op de harde schijf. Veel dubbele mappen etc. Moet allemaal uitgezocht worden en dan uitzoeken wat er nog afgedrukt moet worden. Rest branden en opschonen.
    Morgen maar weer verder. Wel schattig om steeds een kleine Levi tegen te komen

Fysio De vk raadde het me aan ( een soort fysio zwangerschapscursus ) maar ik ga niet. Weet uit ervaring bij Levi dat ze bar weinig voor me kunnen doen. weet wat ik wel en niet kan en moet vooral een stapje terug zetten

Frummel, knuff

Bapsie, hoe was je echo ?

Ik duik mijn bed in. truste

13. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    goedeavond meiden sorry ik heb al een paar dagen hier niks bij kunnen lezen ik zie alleen een verschrikkelijk bericht van sureyya ten eerste van harte gefeliciteerd met jullie mooie dochter en sta echt helemaal verbaasd hoe mooi volgroeid ze er al uit ziet had ik me geen voorstelling van kunnen maken.....

en helaas ontzettend naar dat ze het niet gered heeft heel veel sterkte gecondoleerd.......

14. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ik ben zelf van de juli 2008 mama's en toen ik dit topic tegenkwam moest ik even spieken en dan lees ik heel triest nieuws.

Sureyya: gecondoleerd met het verlies van jullie mooie dochtertje! Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht de komende tijd!

De rest van de dames wil ik een goede zwangerschap wensen!

15. Sherry

Sherry Niet meer actief

Sureyya: Ben er helemaal stil van.. Sterkte de aankomende tijd!

Weet gelijk niet meer wat ik hier neer wilde zetten... Komt nog wel..

16. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    MNM gefeliciteerd zeg jullie huis verkocht! Dat is een zorg minder :D Nu lekker op zoek naar een ander huis!

Wupje lekker geshopt zo te lezen :D

HenriekeC heerlijk dat je je wat lekker voelt. Wat fijn dat je vriend wat boodschapjes heeft gedaan

Truus dat pakje heb ik ook :D gekregen van me tante en oom :D gefelciteerd met jullie aankomende zoontje!

Frummel logisch toch dat je een beetje verdrietig bent om je katten

@hier
    Mijn moeder is vandaag hier in huis bezig geweest :cool: ramen lappen.
    Manlief zat vanmiddag heerlijk voor de balkondeur die open stond en het zonnetje scheen heerlijk naar binnen :D Ik had ff op het balkon gestaan, maar mennn wat was het al warm :) Moet eigenlijk ff het balkon vegen, die troep van de bouwvakkers ligt er nog. Maar dan kan ik waarschijnlijk wel lekker de was buiten hangen :cool: Gaat sneller droog dan :D Want ik heb me toch een partij was liggen ;)

17. bapsie

bapsie Niet meer actief

Fe snel, 20w echo was goed later spam!

18. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Moguh

19. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Morge,

@MnM Gefeliciteerd zeg dat je huis is verkocht. Nu lekker zoeken naar een ander huisje. Alvast veel plezier met kijken.;)

@Oei Kaatje dan denk ik zeker dat je een foutje maakt. Mijn man heeft het een week of 3 geleden gedaan en wij krijgen geld terug.

@Truus wat leuk een jongen. Gefeliciteerd en zeker ook fijn dat alles goed is gegaan met de echo.

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen

Bapsie, fijn dat de echo goed was !

Deel Deze Pagina