Juli 2011 mama's DEEL 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Goedemorgen!
    Hier nig steeds een huis met zieken. Vriendlief is er erger aan toe. Ik heb alleen een zware verkoudheid. Vandaag naar de fysio en vk. Daarna rest vd middag maar weer rustig aan doen. Moet morgen naar mijn werk toe en dat zal genoeg energie kosten.

Bapsie, las iets over een goede echo. Fijn! :)

Frummel, jammer dat je die twee katten weg moest doen. Helaas heb je soms geen keus. Gelukkig heb je snel een goed tehuis gevonden!

Verder ben ik vergeten wat er gezegd werd. Zodra ik nies lijk ik een aanval van zwangerschapsdementie te hebben :) Vergeet dan spontaan wat ik aan het doen was of wilde zeggen.

2. mamatien

mamatien Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

3. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Goedemorgen :bye:
    Hier weer wat beter geslapen gelukkig.
    Mijn meisje is vandaag bij mijn sm.
    Dus ik kan alles op mijn gemakje doen en lekker rust nemen.
    Voelt wel een beetje raar, maar neia had er zin in.
    En om half 5 het eerste huis bekijken.

4. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Frummel, ja naar om dan afscheid te nemen van je katten.
    Succes bij de gyn vandaag.

Kaatje, pfff is altijd zo'n gedoe foto's uitzoeken, moet ik ook nog doen, maar wel leuk om te zien.

Danitjuh, ah wat lief van je mams. Ja heerlijk was het zonnetje gister. Hopelijk komt de rest van het lente weer ook snel op gang.

Bapsie, jaaaaa 20 wkn echo was goed. Fijn zeg, GEFELICITEERD!

Henrieke, flink uitzieken dan allebei. Succes bij de vk en fysio.

Bedankt voor alle felicitaties meiden.
    We zijn heeeeel blij.
    We hebben afspraken gemaakt om 7 huizen te bekijken. Vanmiddag al de eerste, erg spannend.

5. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Sureyya, heel erg veel sterkte met dit grote verlies!

6. Frummel

Frummel Niet meer actief

Morgen:)

MNM: succes met de huizenjacht!!!

Henrieke: hahaha ik zie het al helemaal voor me met dat niezen!

Bapsie: gefeliciteerd met de goede echo!!!!

7. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Bedankt.
    Hoe laat moet je naar de gyn?

8. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hallo :)!

Hier alles goed, lekker geslapen.
    Gisteren was de kleine weer mega actief, jeetje maar zij kan venijnig schoppen zeg :$ Kyano was veel liever in mijn buik ;)
    Kyano had zich gisteren goed geamuseerd op het kdv, ze hadden heerlijk buiten gespeeld in de zandbak en met de krijtjes.......het is dus makkelijk voor te stellen hoe hij eruit zag :D
    Alleen was hij heel zielig omdat hij diaree had en zijn billetjes echt helemaal door waren :( Hij moest gewassen worden vanwege de zand maar hij bleef maar huilen onder de douche vanwege de pijn aan zijn kontje. Echt zielig :( Eenmaal afgedroogd en luier met sudocreme om ging het gelukkig weer.

9. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Henrieke ik hoop dat de fysio je helpt! Succes bij de vk!

Marloes gelukkig kun je dus ook nog genieten van een lekkere kinder bueno :p. Ik ben echt benieuwd wat bij mij de uitslag is maar toen tijdens de zwangerschap van Kyano moest ik een nachtje blijven omdat ik dus flauw was gevallen en toen ze ’s ochtends mijn suikergehalte kwamen prikken was het zelfs veel te laag dus ik kan me niet voorstellen dat er nu wel iets aan de hand is. Kyano was gewoon een grote baby, ik heb nu nog geen idee of dit meisje ook voor ligt op de groei.

Kimm wow dat is idd een fors bedrag voor dat setje kleren!
    Ik was diegene die vroeg naar je studie. Klinkt ook wel best goed zoals jij het omschrijft; eerst nu even een jaartje aan jezelf denken en dan hopelijk heb je daarna weer genoeg energie om weer te beginnen en de opleiding ook succesvol af te ronden. Knuff voor jou!

Truus1980 gefeliciteerd meid met nog een jongetje en een goede echo! Tuurlijk is al het blijde nieuws nu behoorlijk dubbel. Iedereen denkt dan toch aan de verdrietige situatie bij Sureyya :(.

Frummel fijn dat Declan zo lekker is gaan slapen!
    Toch ook wel een fijn gevoel dat de katten een goed huis en baasje gevonden hebben. Sterkte!

Marleen we hebben nu het bericht gekregen dat de managementassistentes half april verder geïnformeerd worden…….;) nou ja dan heb ik dus nog een maandje ongeveer en ga dan met verlof. Moet me er maar niet meer te druk om maken, het zal wel niet veel uitdagends meer geven voordat ik met verlof ga.

Bapsie gelukkig een mooie echo!

10. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Moguh
    Hoe hebben jullie geslapen?

@bapsie
    Wat fijn dat de 20 weken echo goed was :)

@wupje
    ja ik had het gelezen haha sorry helemaal niet goed terug gelezen :$
    Dank je wel :)
    Hoe gaat het met jou?

@ego
    Ik ben lichamelijk wakker... geestelijk zit ik te bedenken wat voor boodschappen ik moet hebben.
    kom niet verder dan 4 dingen terwijl ik gisteren nog een heel lijstje in me hoofd had zitten...

11. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Goedemorgen!!!
    Mamachantal; Lekker even tijd voor jezelf gehad!
    Best leuke dingen he bij Wibra! Ik had ook wat dingetjes weg daar.
    MNM; Jep 7 dezelfde... dus dat schiet niet echt op.
    Frummel; Klinkt logisch de methode.. Hopelijk vanacht ook goed gegaan.
    Hmm las overal op internet dat hartkloppingen erbij horen. Miss toch maar even naar laten kijken.
    MNM: GEFELICITEERD!!!!! Dat moet een opluchting zijn voor jullie!
    Henrieke; Lekker buiten gezeten! (Hier was het de hele dag bewolkt, dus jaloers :p)
    Veel plezier met luisteren vandaag!
    Belasting; Heb ik ook zelf gedaan, krijg 1880 terug :D Nu maar hopen dat het klopt haha.
    Kimm; Ja leuke dingen gekocht! Sokjes, roze spuugdoekjes, lakentjes, moltons. Uhh verder weet ik het ff niet meer :D
    Gewoon even rust kan vast geen kwaad!!! Het is nou eenmaal zo dat je nu even in de bijstand zit dus maak je er niet te druk om en geniet lekker van je vrije tijd en je kids :D
    Truus; Gefeliciteerd met de goede echo!! Schattig pakje :D
    Danitjuh; Lekker zo'n sm :D
    Bapsie; Fijn, ook een goede echo :D
    MNM; Spannnnend!!! :D

Ik ben nu weer aan het werk. Vers sapje van de Albert Heijn en een broodje erbij. Kom de ochtend wel door denk ik ;)
    Gister even geboortekaartjesboeken gehaald bij de drukker. Maar net degene die ik wilde zien was al uitgeleend. Dus van de week maar even ruilen.

12. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    morge dames,

frummel, succes bij de gyn vandaag.

Babsie. fijn een goede echo.

truus ook een goede echo super zeg. gefeliciteerd met je zoontje!

mnm succes met de huizenjacht!

zo dames, hier weer aan het balen. Lukt maar niet om aan de reis te komen. ja naar Budapest. blegh zooo geen zin in. Hopenlijk lukt het nog deze ochtend/ middag iets anders te vinden. anders word het weer een eind weg. Ben het ff helemaal zat dat verre rijden steeds.

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Moguh allemaal!

Hier ook goed geslapen! Dinand is lekker naar de opvang, dus heb een dagje voor mezelf. Is ook wel eens heel erg lekker hihi:p. Zo direct maar even stofzuigen, bedden opmaken en eten. Kan ik de rest van de dag lekker alles doen en laten wat ik wil hihi:p.

14. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Goedemorgen dames!

Heb elke keer wel meegelezen, maar kwam er met het werk niet aan toe om ook lekker mee te kletsen... :( Mijn ideale vervangster heeft afgezegd en blijkt pfeiffer te hebben, tja dan kun je mensen niet op pad sturen... Dus nu is het niet alleen zoeken naar een nieuwe, maar ook alle andere klussen nog klaren... grr... oh ja, en mijn bazin is ook weer even de duivel zelve... Het is genieten, wil iemand mijn baan?;)

Maar goed, thuis is alles wel fijn, ben gister heerlijk verwend door vriendlief, heb een jasje en 2 shirtjes en een riempje gekregen, zodat ik in er in Madrid dit weekend ook mooi bij kan lopen! :)

Verder hebben we naar spullen voor de kinderkamer bekeken, we hoeven alleen nog maar een commode en de rest krijgen we allemaal, echt ongelooflijk! Zelf de kinderwagen krijgen we van mijn schoonouders, echt te lief!!

Zo, nu is het lange verhaal over mezelf klaar, vanaf nu reageer ik ook weer op jullie :D

Jac moeten jullie nu helemaal naar Boedapest varen? Das een eind! Wel een mooie stad trouwens, maar dan heb je zeker geen tijd om een uitstapje te maken? ;)

Frummel, poezeloos... zal wel even wennen zijn, maar het is wel beter zo... :)

MNM gefeliciteerd, het huis verkocht, wat heerlijk!

Bapsie, gefeliciteerd met je 20 weken echo

Ennas, 7 dezelfde huizen te koop bij jou? Poe he, dan moet je je wel kunnen onderscheiden... Dat is wel lastig zeg...

Kimm, alles meteen opschrijven! anders ben je thuis en denk je: goh, dat was ook wel handig geweest... :D:D:D (gebeurt mij dagelijks...)

Truus, ondanks het dubbele gevoel toch gefeliciteerd met jullie knul! Het houdt ons allemaal bezig, maar het besef dat je een gezond kindje op de wereld mag zetten wordt daardoor wel weer heel bijzonder.

Wupje, ach gos, kontjeschuren in de zandbak...

Mag ik al naar huis? :D:D

15. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Wupje, hier nog zo'n heftige schopster. ;) Neia was meer golvend en kloppend zeg maar, maar van deze schrik ik echt soms hihi.
    Heerlijk dat Kyano het zo leuk had gehad. Verschrikkelijk zielig hoor die kapotte billetjes, zal vast veel pijn doen.
    haha half april pas geinformeerd worden, belachelijk zeg, maar idd gewoon je ding doen.

Kimm, grrr irritant he dat je dan niks meer weet. Succes met een lijstje maken.

Ennas, hihi bedankt meis, jaaa ik ben zo opgelucht. Nu nog de vraag wat we gaan kopen en wanneer we erin kunnen. Weer onzekerheid dus.
    Ah leuk al bezig met geboortekaartjes. Succes met werken.

Jac, ah bah meis, verschrikkelijk dat je dan niet weet waar je heen moet. Maar Budapest klinkt zeker ver weg, hopelijk kun je nog wat anders vinden.

16. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    hihi jij dus ook zo'n mama vrij dagje
    fijn dat je een goede nacht hebt gehad

17. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0

Van mij wel meis ;).
    Klote zeg dat je vervangster niet door gaat en dan ook nog zo'n baas, grrrrr niks aan. Tot hoelaat moet je werken?
    Aaaah wat lief van je man zeg.
    Gaan jullie dit weekend met z'n 2tjes naar madrid? Wat een heerlijk vooruitzicht zeg.

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hihi helaas gaat zo'n dagje vaak voorbij aan schoonmaken, schoonmaken en oh ja schoonmaken. Mja vaak plof ik eerst op de bank neer en moet ik 's middags alles nog doen, nu doe ik het meteen maar even. Hopelijk breekt straks het zonnetje lekker door, kan ik lekker met een boek in de zon gaan zitten!

19. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    lekker vooruitzicht
    ik heb ook wat in het huishouden op de planning staan, maar tot nu toe mag dat nog niet van m'n buikje

20. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @marlous
    Wat voor werk doe je?:p
    ja opschrijven is inderdaad het ideale middel...
    en elke keer als ik pen en papier pak denk ik... wat moest ik ook alweer hebben???

@ego
    nu stond me bij dat ik 1,5 maand geleden ongeveer ook last had van een stijve nek... en 3x raden.. nu WEER... loop al dagen met een swal/sjaal/hoejehetookmaarmagschrijven om
    verdraaid irritant en vervelend!

Deel Deze Pagina