goeiemiddag dames Dames die aan het werk zijn, werkse nog eventjes! henrieke: succes bij fysio Ennas: denk bij prenatal of misschien ergens op internet bij web winkeltje ? hier vandaag rot dag, ben denk ziek aan het worden. hoofdpijn,nek zit weer eens goed vast, ziek zwak misselijk voelen maarja niks aan te doen. kleine meid is nog bij de oppas, die moet ik om 4 uur pas ophalen.
Op het moment valt het wel mee. Ik slaap veel op mijn linkerzijde en mijn linkerheup is ook diegene die niet normaal staat. Dus 's nachts voel ik het nog wel eens flink. Maar had er al vanaf mijn jeugd last van en dat ik vorig voorjaar van het paard ben geflikkerd, op die heup, helpt ook niet Dus fysio is vooral voorzorgsmaatregelen. Wil er niet meer last van krijgen!
Fijn frummel, dat alles goed was! lekker doorgaan met rust houden! ja ben al 26 weken, de buik lijkt wel ineens ontploft! Sinds de 20 weken grens is gepasseerd, begin ik steeds meer op een klein tonnetje te lijken, haha! behang klinkt leuk, maar wij hebben spachtelputz (of zo) op de muren zitten, dus wij gaan voor een lief kleurtje muurverf henrieke, haha, wat cool, in de aanval tegen de vk wel fijn dat alles goed is mamachantal, rustig aan doen! still counting, nog 2 uur en 1 minuut
Zo, ik zit in de zon. Net boodschapjes gedaan en getankt, huishouden vanmorgen gedaan, dus nu hoef ik lekker helemaal niets meer. Fijn dat het rust houden helpt frummel! Hier word ik momenteel constant tegen mijn blaas aan getrapt. Erg fijn *not*. Ik gok nog steeds dat dit net als Dinand een stuitligger wordt! Kleine eigenwijsjes dat het soms zijn!
Kimm ha ha gelukt met de boodschappen? Marlous oei even balen dus die situatie op je werk . Knuff! Denk maar gewoon aan jullie weekend dan klaar je vanzelf op! Enne wij zijn samen lekker illegaal aan het forummen Ik heb er op het werk meer tijd voor als thuis Jac ik snap je verhaal niet helemaal, moet je eerst een stuk rijden om dan te kunnen gaan varen of bedoel je gewoon het hele eind varen? In elk geval veel succes want dat heb je wel nodig zover snap ik het toch nog Oh je tweede berichtje maakt het wat duidelijker . Nina bah griep is niet leuk, gelukkig ben je weer opgeknapt! Danitjuh fijn dat ze even naar het hartje wilden luisteren. Eigenlijk is mijn meisje zo druk dat ik haar elk ochtend / middag en avond wel genoeg voel dus ik luister eigenlijk nooit meer met de angelsound. Dit weekend toch maar eens doen gewoon omdat het zo gezellig klinkt. Zonnebeertje jee wat een rotsituatie . Probeer er toch maar voor te vechten en aan te kaarten dat het je echt niet lukt. En ik heb het met hubbie meegemaakt een aantal jaren geleden; arbo-artsen praten soms ook echt in het belang van het bedrijf :x. Mamatien oef lijkt me ook zwaar werk zeg. Marleen oei dat klinkt niet goed, hopelijk valt het mee. Succes! Frummel gelukkig is je bloeddruk gedaald! Maar dus nog steeds oppassen ivm de eiwitten. Ik ben het even kwijt, ben je nu volledig gestopt met werken?
Dank je Wupje Nog 9,5 uur werken, dan heb ik weekend ik doe vrolijk mee hoor, illegaal forummen, is een stuk leuker dan de rest vandaag!
Arrrgh! Het zit te vast.. t lukt niet. Zijn er hier mensen die de c1000 zegels NIET sparen? Zou ik die misschien over mogen nemen? Wil ze wel ruilen tegen lekker in het leven bonnen. Dan heb je voor 10 euro 3 pakken pampers
@ rono: Welke c1000 zegels bedoel je? Ik doe altijd boodsch bij de c1000 maar heb nog afgelopen tijd nooit zegels gekregen en zie er ook geen advertenties van..
Ik had officieel nog 25 dagen moeten werken tot mijn verlof, daar moeten ook nog vakantiedagen vanaf! Mja, ik hoef nu helemaal niet meer te werken! Kga toch maar even een poging doen om het wiegje te schilderen!
Dan klinkt 50 dagen ineens wel heel lang... hihi.. Gelukkig heb ik wel een week tussendoor vrij en ben ik vanaf nu weer gewoon om de week 1 dag extra vrij (afgelopen maanden heb ik veel extra gewerkt, dus heb ik die dag vaak ingeleverd..) Maar goed.. die 50 dagen daar zijn alle vakanties/weekenden al afgehaald, dus moet nog steeds 50 dagen werken hihi
Veel c1000 hebben de actie voor een loungeset. Maar dus niet allemaal blijkbaar haha Ik wil ook wat doen, verveel me dood... maar de tuin is nu te zwaar. Enige wat er nog moet gebeuren is kluiten eruit, zandscheppen en betegelen. De dingen die ik niet kan dus.
Wupje: ik zit volledig in de ziektewet ja ivm de eiwitten en constant harde buiken. Het rust houden werkt wel hoor Baarmoedermond was nu 3,2 cm en ik kom van 4,1. Bij Declan had ik met deze termijn nog maar 4 mm
wupje. sorry hihi. ik bedoelde dat verre rijden om mijn kindjes op te halen in de weekenden. Nu helemaal k.. Want dit weekend haal ik dus de kinderen niet op. Normaal ga ik altijd naar huis als we op de donau varen. Maar volgend weekend 26 maart vier ik mijn verjaardag samen met mijn tweelingzus. En ik wil natuurlijk dat manlief daarbij is. Nu moeten we dus maandag laden in Budapest. (iets verder nog maar plaatstje zegt je waarschijnlijk toch niks) en dan moeten we zeker 4volle dagen varen en zeker2 nachten doorvaren om op tijd te kunnen liggen zodat we dan alle 2 (manlief en ik) naar het feestje kunnen.Dat is zoals je begrijpt zwaar. en om dat dan manlief alleen te laten doen. kan ook niet. Kindjes kunnen gelukkig weer naar opa en oma. dus die zijn weer blij. Iemand vroeg ook nog of we zelf kunnen kiezen waar en wat we varen. Ja wij zijn eigen baas. NORMAAL!!!! kan je eigenlijk altijd wel uit een paar reizen kiezen wat je wilt doen. En aan ons de keus wat je dan doet. Nu helaas is het gewoon bagger qua werk. Het is deze reis. (voor een leuke prijs dat dan wel) of weer naar basel. Maar dan zowiezo geen feestje kunnen vieren omdat we dan moeten lossen. (en ook nog een flutprijs) en ja om op je eigen feestje niet aanwezig te zijn. is ook een beetje raar he. Zo hoop dat het voor iedereen nu een beetje duidelijker is. Is moeilijk uitleggen allemaal. Je moet soms een keuze maken tussen je prive en werk. En aangezien wij niet graag failliet willen gaan is de keuze op het moment af en toe meer werk dan prive. Hopenlijk gaat het snel weer beter.
mamatien, dan maak je er toch 10 weken van? Klinkt het wat minder Rono, pak een boekje en geniet van de zon! Eindelijk... het laatste half uur is ingegaan!!! Jeuj!
Heey meiden @truus, gefeliciteerd fijn dat alles goed is en leuk een jongen! @bapsie. fijn dat alles goed is! @mnm, lekker een dagje zonder kind, dan kun je echt rustig aan doen. @wupje, oh zo zielig die stukke billen @kimm, daar heb ik ook last van, dan heb ik al 3 rondjes door de winkel gelopen en dan weet ik toch echt niet meer wat ik nodig had @ennas, leuk een geboortekaartje uitzoeken @jac, dat is idd aardig ver! Dan moet je ver rijden. @bellie, lekker een dagje voor jezelf! @marlous, lekker dat jullie veel krijgen, dat scheelt een hoop! @nina, vervelend de griep, gelukkig gaat het nu weer beter. @zonnebeertje, beterschap! @danitjuh, fijn dat alles goed was! Veel plezier vanmiddag! @henrieke, veel plezier bij de vk! Fijn dat alles goed was! @rono, zo jij bent druk in de tuin bezig, dat lukt mij niet meer hoor @marleen, vervelend dat je urine niet goed is. @frummel, fijn dat alles goed is! @chantal, ook al ziek aan het worden, beterschap! @mamatien, aan het aftellen? Zo ik lig lekker met me lappie op bed. Vanmorgen gewerkt, maar heel weinig, maar wel hele drukke kids Celeno is nog steeds niet fit, vannacht weer slecht geslapen. Hij wordt steeds wakker door het hoesten Gelukkig gaat het overdag wel goed. Ik ga vanaf de 28e ook helemaal in de ziektewet, blijf nog wel 4 uurtjes per dag werken, maar boventallig. Dat scheelt enorm!
Jeetje Jac, dat varen is af en toe helemaal niet makkelijk! Dat wordt dus een zware week...[FONT="]het is te hopen dat het werk weer een beetje aantrekt. [/FONT]
RAPAPAPAAAA, JOEHOE!!! het is 5 voor 4, ik ga opruimen, naar huis en heerlijk met de hond naar buiten! Morgen nog een dagje en dan heerlijk naar madrid! meiden tot morgen!