*zwaai* Hier een tijdje griep gehad en nu highlife op t werk. Wie weet al wat het geslacht is? Spannend we zijn (bijna) op de helft!!
Nee, nog geen zon gevonden... Maar, ik moet me niet in een rolstoel voortbewegen maar mijn bekken gaat erg achteruit. We gingen maandag even naar de bouwmarkt, 3 minuten in de auto en ik kon me al geen houding meer geven. ik ken dit nog van de vorige zwangerschap(maar dan zo'n 10 a 15 weken verder) toen ben ik in rolstoel nog naar de efteling geweest omdat ik anders echt de deur niet meer uitkom. Vandaar ook mijn rothumeur.
belliebel ik wil je een hele dikke knuffel geven ik weet wat t is paniek aanvallen en hyperventilatie heb zelf 3 maanden thuis gezeten in 2010 dus weet hoe erg t is. en zeker t gevoel hebben dat je niet meer baas bent over je eigen lichaam is heel eng. wens je veel sterkte en denk goed aan en om jezelf!! mnm fijn dat je je wat beter voelt. sherryyyyyy eindelijk daar ben je weer hihi ik dacht al ze komt niet meer terug!!
MNM: Nee nog niet terug gebeld. Ik wacht geduldig af! En ontstoken oogjes, ai het lijkt wel of het heerst, Dinand heeft er ook nog steeds last van. Denk dat ik er toch maar verstandig aan doe om morgen gewoon de huisarts te bellen, want die tip van de HAP om met babyshampoo aan de slag te gaan is leuk, alleen is de huid rondom zijn oogjes nu wel ontzettend geïrriteerd. Kom net tot de ontdekking dat we weer vocht in de muur hebben. Vorig jaar precies rond deze tijd hadden we dat ook al. Op de dag dat ze het zouden komen repareren ben ik bevallen van Dinand. Whaha, we hebben die man 's morgens om half 8 gebeld dat we in het ziekenhuis waren en er dus niemand thuis was. Toen hebben we het een week verplaatst. Toevallig dat het nu weer gebeurd op precies dezelfde dagen. Er komt een opzichter kijken (wanneer geen flauw idee). Maar gelukkig zijn we er nu hopelijk nog optijd bij. Vorigjaar moest de halve muur gesloopt worden, nu lijkt het alsof het om een stuk van 45 cm gaat. Mja zeker weten doe ik het niet, voor het zelfde is het al wel over de hele muur door getrokken, alleen is er verder nog niets zichtbaar. Raar als ik er nu zo over denk. Vroigjaar kreeg ik vandaag te horen dat Dinand in stuit lag en de volgende dag een draaipoging zou krijgen, en 's middags rond een uur of 3 verloor ik een deel van mijn slijmprop. Toch wel bijzonder dat het nog zo enorm vers in mijn geheugen zit. Weet nog goed dat ik manlief opbelde om te zeggen dat ik een deel van mijn slijmprop verloren was en dat hij van schrik de telefoon op de grond liet kletteren whahaha. Hij wilde meteen naar huis toe komen. En ik hem maar tot bedaren brengen dat dat echt niet hoefde omdat ik nergens last van had.
sherry: welkom terug! een meisje, gefeliciteerd! Bellie: Goed dat je aan jezelf denkt meid! Wat zijn de meiden enorm in de meerderheid zeg!! Dames ik red het echt niet om steeds alles bij te lezen nu ik weer werk.. Ik doe het nu heel rustig aan verder omdat ik merk dat, ookal is de buik nog heel klein, het zwaarder begint te worden en ik wil niet hetzelfde als bij Declan(in hoeverre ik dat kan tegenhouden natuurlijk). Voel me wel heel schuldig tegenover jullie hoor Angie: wat fijn dat alles goed was zeg!! Kroket smaakte trouwens primaaa heb er 3 op *schaam* Dex die zit nu nog heerlijk van zijn komkommer te genieten, ik ga ffies snel stofzuigen en dan gaan we even naar de kinderboerderij
Ryanne, succes met de drukte op je werk. Jaaaaa spannend, wij weten het 21 februari. En wie weet wel a.s. vrijdag tijdens de controle, maar ik weet niet zeker of ze een echo gaan doen. Kikker, ai nu al zo'n last van je bekken. Wat ontzettend klote zeg. Vooral omdat je weet dat je nog zolang moet. Mijn mams en zusje hadden ook gevraagd of ik mee ga naar de 9maandenbeurs, maar ik ben 1 juli 2010 geholpen aan mijn knie, en ben pas sinds 3 weken zonder kruk kleine stukjes aan het lopen. Dus een dagje lopen zie ik nog niet zitten (ook niet met krukken). Angiebaby, thanks. Bellie, hopelijk belt ze snel. Ja misschien slim om even de ha te bellen voor Dinand. Is hij er ook ziek bij? Mijn meiske heeft er flinke koorts van. Jeetje zeg wat een gedoe met die muur. Hopelijk is het nu niet zo erg als vorig jaar. Jaaaaa morgen is je mannetje alweer 1 jaar. Mooi he die herinneringen ophalen. Blijf je denk ik elk jaar doen. Ik vond de eerste verjaardag echt heeeeeel bijzonder!
@ Belliebel: Wat een schattige echofoto van Dinands voetjes. TE cute! Goed dat je je ziek gemeld hebt. @ MNM: Ach gossie, wat sneu voor je meisje. Hopen dat de ab-zalf snel zijn werk doet. @ Kikker: Wat klote dat je al zon last hebt van je bekken. Sterkte ermee. @ Frummel: Niet schuldig voelen hoor, ik kom ook af en toe binnenwaaien. Ik heb ook echt geen tijd om alles bij te houden. Op mijn werk is het altijd hartstikke druk, dus kan ik ook niet even stiekem bijlezen/-kletsen en s avonds heb ik geen puf om 2 topics (ook de april 2010 mamas) bij te lezen en reageren. Mjammie kroketten!!! Nou, van de week dus weer hartstikke druk geweest op het werk. In plaats van secretaresse kunnen ze me beter de titel werkslaaf geven . Ayla ligt nu lekker op bed, ik probeer te bedenken wat we kunnen eten volgende week en straks nog even de stad in.
Mermaid, heeeee jij ook al werkslaaf. Kan ik je de hand schudden. Hihi waarom bedenken wat je volgende week gaat eten? Boodschappen voor volgende week doen?
Hahaha, nou gelukkig ben ik niet de enige werkslaaf hier . Ja, ik ga vanavond boodschappen doen en in het kader van de bezuinigingen haal ik gelijk voor de hele week en dus ook avondeten. Ik heb alles al bedacht, behalve voor de maandag. Die dag wil ik iets eten wat snel en makkelijk is én waar Ayla van kan mee-eten. En dan geen spaghetti, bami, nasi of macaroni, want dat hebben we pas allemaal al gegeten...
Meid, geef toch niets dat je even minder tijd hebt voor ons! Wacht maar tot we met zijn alle verlof hebben hihi. Dat vliegen de pagina's voorbij. Ooooh kroketje. Jummie, krijg er ook trek in. Ga eens even spieken of we dat nog in de vriezer hebben. Ennuh, probeer lekker rustig aan te doen he! JE hebt er inderdaad niks aan als het zo loopt zoals het bij Dex gelopen is!
Nee hij heeft er geen koorts bij. Ja afgelopen zondag had hij koorts, maar daarna is hij koortsvrij geweest. Is verder ook wel vrolijk, behalve als ik zijn oogjes schoonmaak hihi. Mja, vind het gewoon zo zielig zoals hij er nu bijloopt. En morgen met zijn verjaardag zulke rode en opgezette pusherige oogjes heeft. Denk ook wel ik me onbewust zoveel met vorigjaar bezig hou. Dat jaar is zo enorm snel voorbij gegaan. Met hele mooie en leuke momenten (geboorte) en met hele dramatische momenten(niet meer willen drinken, shock en operatie). Tis best wel heftig geweest allemaal. Maar als ik dan nu naar me ventje kijk ben ik zo blij dat hij er zo goed bovenop is gekomen!
Het moet echt met max 1/2 uurtje klaar zijn incl voorbereidingen. En bij een stamppot moet je altijd nog al die aardappels schillen. Ik dacht iets met rijst, maar met wat? Chicken tonight hebben we van de week al gegeten en het moet dus iets zijn wat Ayla mee kan eten. Wel dank voor het meedenken!
frummel rustig aan denk om je kindje!! ik ga naar bed dames lees vanaaf of morgen wel weer bij was er vanmorgen vroeg uit
Dames, heel even mijn frustratie en verdriet uiten hoor, mag dat? Ik heb de fysiotherapeut net gebeld omdat ik zo'n pijn heb. Zij zegt dat mijn lichaam zich in de ' alarmfase' bevindt. Dit maakt mij angstig. Ik heb het al eerder gezegd, toen ik zwanger was van Elin heb ik de laatste weken zo goed als alleen nog op bed gelegen omdat ik echt niks meer kon door de bekkeninstabiliteit. Nu lijkt het daar weer op af te gaan dus. Ik weet wel dat mijn lichaam niet stuk kan maar ik heb een kleine dame rondlopen die gewoon verzorging, liefde en aandacht verdiend. Geen mamma die op bed ligt van de pijn. Het is zo frustrerend om te merken dat ik niet zoveel meer met haar kan doen. Even 3 minuten in de auto is eigenlijk al te veel. Gister na Ballorig heb ik ook de rest van de dag, huilend van de pijn, op de bank gelegen( en ik heb daar niks gedaan). Na een enorm lastige jeugd kan ik niet zo goed tegen toegeven aan pijn, nu moet ik wel. ( ik ga ervan uit dat jullie mij een aansteller vinden, al zou ik beter moeten weten...rare hersenspinsels) Ik weet dat er hier meer meiden zijn met zulke bekkenpijnen en ik wil jullie niet in de weg zitten maar moest het toch even kwijt. Sorry.
@ Kikker: Oh meid wat klote . Natuurlijk mag je hier je frustraties kwijt. Ik kan me zo goed voorstellen dat je er verschrikkelijk van baalt. Pijn sucks en bovendien wil je gewoon genieten van je zwangerschap en niet alleen maar op de bank c.q. bed liggen omdat je verrekt van de pijn. Dikke KNUF van mij!
kim. doe rustig aanmeid wij lopen niet weg. Hoop dat het allemaal lukt voor je school. fightforlove. vervelend zeg. had ie een noodgeval ofzo er tussendoor gekregen? Heb ik ook al eens gehad en dan zit je idd erg lang te wachten zonder dat je weet waarom. Paso. oooh ik hoop voor je dat het goed komt met de verzekering. zijn altijd lastige dingen. veel succes. patriesja. fijn dat alles goed was bij de vk! waarom kan je waarschijnlijk niet tot het einde doorlopen?? mamatien. fijn dat je nieuwe groep zo goed bevalt. is wel prettig lijkt me dat het een beetje klikt. Anders heb je ook geen plezier in je werk. Danitjuh auw slijmbeurstontsteking. klinkt niet lekker. veel plezier vanmiddag bij de echo! vertel je wel even hoe het was? angiebaby. wat fijn dat je nu rust hebt. Nu lekker gaan genieten meid. belliebel. Goed dat je aan de bel getrokken heb meid. nu hopen dat ze wat voor je kunnen doen. ik doe mee aan de groepsknuffel voor belliebel. sherry haha nee hoor niet erg! we kletsen gewoon erg veel. hoe is het met je?? gefeliciteerd met je meisje. word echt een meidenmaand. hihi kikker. nee wij zitten op de main. en het main donau kanaal is gesperd. de lorelei zijn wij al voorbij. (opvarend stoomopwaarts) waarom heb je een rothumeur??ooh ik lees het al. ja dat is balen. sterkte meid. en wie zegt dat jij je verhaal niet mag doen! idd rare hersenspinsels heb je. Ik kan je helaas niet helpen. maar een dikke digitale knuffel krijg je wel van me. kimlee fijn dat alles goed was. mnm ooh zielig zeg voor je meisje. hoop dat het snel over is. Wel fijn dat jij je al beter voelt. frummel KLEINE GAAT VOOR!!!! dat hoeven we jou toch niet te vertellen! reageer wanneer je zin/tijd hebt. en je niet schuldig voelen! is nergens voor nodig. dames wat zijn jullie lief. Ja helaas liggen we weer vast. Op het main donau kanaal is vanwege het hoge water van 2 weken terug een heleboel slib/zand in de rivier gekomen. Hierdoor kunnen de schepen niet varen omdat er niet genoeg diepgang (diepte van het water) is. (te ondiep anders gezegd). Er moet eerst 110.000 ton slib/zand weggehaald worden. Om een voorstelling te geven dat zijn 4400 vrachtwagens vol die weggehaald moeten worden. Dat is even werk dus. Als het goed is gaat het 10 februari weer open. duimen jullie weer voor ons mee?