Oja, voordat ik 'm algemeen aan ga bieden. Ik doe onze Lodger Shelter katoen weg! Wij hebben m alleen gebruikt om te proberen maar Elin wilde er niks van weten. Zo goed als nieuw dus! Kleur is 'stone' Bekijk bijlage 137893 Nieuwprijs was 65 euro maar dat hoeven we er niet voor terug hoor Oja, nu we het toch over kopen hebben; we hebben een nieuwe commode! Inderdaad de ladekast met 3 laatjes van de IKEA...die van 8 was echt te gaaf maar ook te groot:S
@kaatje slapen klinkt goed... orka... brrr.... zucht... dat hoor ik zodra ik me ogen open heb en de kinderen wakker zijn.... @Kikker met het dragen hoe veel leunt en steunt hij op en met de rug?
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Dinand heeft zijn eerste stapjes los gezet. Ben meeeegatrots whoeehoeeew. Minderfijn is dat hij gevallen is op het KDV. Een megadikke lip als gevolg. Naja kan gebeuren! Maar vanavond viel hij dus nog een keer, en jawel, weer op zijn lip! Toen bloedde het echt goed! Heel zijn gezicht rood van het bloed. Gelukkig was het na 5 minuten over en ligt hij heerlijk in dromenland! Oooh wat ben ik trots op dat kleine manneke!
Ohhhh wat goed van Dinand! Super! heerlijk dat trotse gevoel hea! Kikker: Welke kleur commode hebben jullie? Wij hebben zwart bruin hemnes 3 lades Lijkt me erg zwaar niet veel naar boven kunnen gaan. Vooral omdat je natuurlijk al een uk hebt rondlopen! Zo gaan weer lekker gooische vrouwen kijken Heb alle afleveringen gedownload en vind t super om te kijken.. zelfs manlief vind t wel leuk
Kimm, euhm..je hangt hem om je nek, net als een postbodetas zeg maar, en dan de baby voor je...kan weinig ervaring met je delen! Anders even online zoeken. Hij leek me ideaal maar meiske dacht er anders over. Oja, dames...hij kan ook de maxicosi(zitten openingen voor de gordeltjes) Rono, wij hebben bijna alles bruin of zwart/bruin in huis, vond m in die kleur ook erg mooi maarja...de babykamer heeft grijze muren met witte meubeltjes
Kikker Jeetje, balen zeg! Dan is het inderdaad maar goed dat je kleine meid niet meer slaapt en je dus niet veel boven hoeft te zijn..... Bellie Haha, helemaal trots! Altijd leuk he dat soort dingen. En als ze ouder worden, word je niet minder trots op wat ze al kunnen Trusten allemaal!
Zo is het, mijn meiske heeft gister en vandaag alleen in de tuin gespeeld, ik zat achter het keukenraam...Zo trots dat ze dan in haar eentje de tuin doorhobbelt en contact zoekt met alle buren
Kimm, zo leeft Levi hier nu in één grote Diego fantasie. Hij ziet overal leeuwen, havikken en toverfeeén Belliebel, GO DINAND !! Ahh dat stomme vallen ook. Helaas zal dat de komende jaren nog heel vaak gaan gebeuren Ik ga off. Truste
@ Kimm: Ik heb de bugaboo frog! Maar goed, mn beeb is nog niet geboren, dus heb m nog niet getest, maar tot nu toe super blij mee! Ik heb 230 euro betaald op marktplaats. Daar zat dan bij: standaard wagen, parasol, 2 dekentjes, 1 'slaapzak' idee om in te zitten, adapters voor maxi cosi, maxi cosi zelf, 1 extra zonneklep..
@ Bellibel: WOW wat zal je trots zijn Vet cool zeg... En ja dat vallen.. Zal nu wel vaker gaan gebeuren.. hoort er bij.. helaas..
Mamatien jij hebt ook een intressante baan zeg. Wel moeilijk lijkt mij op sommige momenten. Meiden die bij de VK zijn geweest fijn dat het goed was Jac ja dan is het moeilijke keuze maken met werk en prive. Maar in deze tijd is geld natuurlijk veel lekkerder! Succes met varen dan maar Patriesja 4 uurtjes werken lekker toch. Kimm ik heb lekker geshopt hoor. Waggelend door de stad heen Nette reactie toch op hyves ik zet wel een respect hier neer voor je Meiden die last hebben van hun werk en arboartsen, sorry dat ik er niet echt op reageer. Ik weet namelijk nooit wat ik daarover moet schrijven Ik zelf zit al een aantal jaar in de WAO en eigenlijk nooit echt via een baas gewerkt. Soms weet ik niet eens waarover jullie het hebben Marleen goed dat je bloeddruk weer gezakt is. Ben benieuwd naar vrijdag wat de VK zegt. Oh je meisje de waterpokken.. beterschap met haar! Belliebel gefeliciteerd met de lose stapjes @hier. Lekker in de stad geweest met vriendin. Rondgewaggeld want ik kan niet zo snel meer lopen Heb eigenlijk niet echt veel gekocht voor de baby 3 paar sokjes en 2 rompertjes en 4 hydrofile luiers. Voor mezelf een buikband en slips en een bh. 2 Vochtvreters voor in de schuur want daar komt de kinderwagen te staan. Nu dus lekker languit op de bank. Ga zo RTL 4 kijken 21.30 dan komt er een meid die uit Hoorn komt en haar oude beroep weer wilt oppakken. Ze heeft 2 kids. Haar vriend heb ik nog bij in de klas gezeten Tot morgen meiden
alles bijgelezen, maar geen fut meer om te reageren. Vanavond een ritje ambulance gehad met de jongste. Nu gelukkig allemaal weer thuis.... morgen meer
@Marloes Jemig wat is er gebeurd? Moguh iedereen Al een uur wakker... jippie:S voor me wekker... nog steeds een stijve nek en schouder zit ook lekker vast :S
@Marlous, ja mooi hé. Ik vond dat ik hem maar even moest aanpassen. @Frummel het behang lijkt mij heel erg leuk maar mijn man wil toch een behangentje wat voor alle twee kan. Niet teveel roze op de muur. Kan ik opzich wel begrijpen omdat de meeste kleding toch wel roze zal zijn en evt de aankleding van de kamer. @Zonnebeertje, zo heb ik dit 10 jaar geleden gehad toen ik overspannen was. de arbo-arts keek mij aan en zei er is toch niks aan de hand met u. Daar zou je werk niet van moeten lijden. Een paar weken later is deze man ook weggegaan omdat hij meer van zulke dingen heeft gezegd en de mensen zijn er tegen ingegaan. Ik heb toen 3 mnd thuis gezeten en daarna weer voor halve dagen gaan werken. Maar goed ik was toen overspannen. @Super van Dinand. Ga zo door! Hier heerlijk geslapen terwijl ik dacht veel wakker te zijn van de jongste want die is weer gaan hoesten. Ik heb gisteren al bisolvon gegeven. Dus hopelijk gaat het vandaag weer wat beter. Gisteren de kleren uitgezocht wat naar zijn nieuwe kamer moet en dat zal ik eens vanmorgen in gaan ruimen. Alleen zijn trappelzakken en spullen voor het ledikantje naar boven en dan kan hij ook mee. Een groot bed doen wij als wij het vakantiegeld binnen hebben. Dat is als het goed is in mei. Kan hij eerst even wennen in zijn nieuwe kamer.
Goedemorgen meiden! Was hier al om 7.45u op kantoor! Stond geen file Als ik vandaag normale tijd thuis ben, wil ik vanavond voor het eerst gaan zwangerschapszwemmen.. Dan heb ik iig het idee dat ik nog wat aan beweging doe..! (Maar goed, dat meisje wat gister weggelopen is, heb ik vandaar waarschijnlijk plek voor, dus kan zomaar zijn dat ik haar eind vd middag nog naar de andere kant van het land moet gaan brengen.. als ze meewerkt.., dan houdt zwemmen op..)
Marloes: o jee? Alles goed?? Schildje: haha ja het ligt hier niet in de weg hoor maar we doen er ook niets mee dus mocht er iemand blij van worden.. Slim dat je hem eerst laat wennen aan zijn nieuwe kamer! Dan heeft hij niet zo het idee dat hij puur voor de baby moet verkassen Kimm: Kun je je niet door laten verwijzen naar de fysio en het is goed los laten maken? Denk dat het ook stress is maar toch. Succes meis. Bellie: wat gaaf zeg, zijn eerste stapjes Dat is toch wel een mega mijlpaal! Even ego: De slaaptraining werkt perfect! Declan slaapt als een marmot inmiddels en wij zitten elke ochtend beneden rond 6.30/7.00 we zijn dan echt uitgeslapen. We zijn het niet meer gewend die onafgebroken nachtrust HEEEEERLIJK! Hier gaat vriendlief dit weekend verder met Declan zijn kamer De rest van het behang eraf, vloer eruit en de dakkapel schuren. Het hout is nu creme kleurig en ik wil het echt wit hebben. Nog tijd de leuke ontdekking gekomen dat de knop van de verwarming daar is overleden.. Verwarming staat uit en toch wordt hij warm. Dus daar komt gelijk een mooie design radiator. Na het weekend ook gelijk het behang voor Declan zijn kamer bestellen en de wieg Gister de schilder gebeld en die komt als Declan zijn kamer af is de oude babykamer in een nieuw jasje steken. De rechter muur word namelijk donkergrijs met in het wit de baby zijn naam erop en witte houten sterren erop in allerlei formaten. Ben zo benieuwd hoe het gaat worden! Zondagochtend gaan we nog even zwemmen met de kleine man Gister trouwens ook nog naar de wibra geweest en even flink me slag geslagen haha. Action: heeft ook een leuke aanbieding dames 9 pakken billendoekjes van pampers voor 9 euro!
Mamatien: spannend met dat meisje. Ik hoop dat het goed komt met haar.. Vreselijk als kinderen zo de dupe worden van ouders die niet weten hoe ze moeten opvoeden/met een kind moeten omgaan..