Juli 2011 mama's DEEL 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Goeiemorgen meiden

Eindelijk weer een nacht wat beter geslapen, Celeno is 1x wakker geworden, maar zelf weer verder gaan slapen.
    Dat scheelt.
    Ik ga zo naar me werk.

Fijne dag!

2. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Hier lekker geslapen, maar tekort.
    Gisteravond te laat gemaakt.
    Nu langzaam wakker worden.
    Straks met mams boodschappen doen, dan neia daar op bed.
    Vriendin komt thee drinken en ik moet nog de spullen inpakken voor het weekendje weg.
    En dan om half 5 weer de volgende bezichtiging.
    Druk druk druk dus ik zal er niet zoveel zijn denk ik.

3. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Goedemorgen meiden!
    Hier ook langzaam aan het wakker worden. Vriendlief is alleen maar aan het draaien en woelen. Na vier dagen koorts toch net maar even ha gebeld. Klachten komen enigszins overeen met de mexicaanse griep en daar zitten we nu niet op te wachten! Hij mag vanmiddag terugbellen. Dan heeft de ha telefonisch spreekuur.

Ik ga straks even buurten op kantoor. Moet uitproberen of dat lukt of niet. Ben benieuwd! Hoe dan ook fijn om even uit huis te zijn. Even iets anders :)

Vannacht wel weer interessant gedroomd. Over knappe mannen en aliens. Heb nog nooit zoveel geflirt in een droom. Heerlijk! :D wat de aliens in die droom deden weet ik alleen niet meer, maar dat was ook niet het belangrijkste ;)

4. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

Goedemorgen

Nog niets terug gelezen
    Even ego
    Manlief is ziek thuis hij is zowat nooit ziek maar nu heeft hij buikgriep
    Nu hoop ik toch echt niet dat ik het ook ga krijgen want dan droog ik uit denk ik

Gelukkig klaagt hij niet en zegt ook tegen mij dat ik vandaag kan doen wat ik wil dus ga zo even weg want ik kan er niet tegen als hij moet overgeven dan ga ik t zelf ook doen

Ik lees straks ff bij ga ff vriendin bellen volgens mij is ze vandaag vrij

5. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @mamatien
    heftige baan heb je hoor zeker ook voor het eigen moederschap!
    Succes met werken vandaag!

@frummel
    Ik denk ook dat het aan stress ligt hoor... Normaal heb ik wel iemand die het even los masseert voor me... helaas die heeft beetje mot met wederhelft hihi

@fightforlove
    Beterschap met je man!

6. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Hierbij wilde ik iedereen heel erg bedanken voor jullie lieve reactie's op het overlijden van onze kleine Dilara.
    Doet met erg goed dat er zoveel reacties zijn, en dan helemaal van mensen die je alleen van hier (schrijven) kent.

Ik wil wel wat foto's van mijn meisje plaatsen, maar zal dat doen in mijn album, dan kan ieder voor zich bepalen of je ze wilt zien.

Zal binnenkort even schrijven wat er allemaal gebeurt is, nu heb ik daar even geen tijd voor.
    Moet eerst alles even op de rails krijgen hier met de meiden.

Als ik foto's heb geplaatst in mijn album dan zal ik het even laten weten.

Nogmals bedankt voor de reacties.
    Claudia

7. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Hallo!

Bellie: wat goed van Dinand!!! daar mag je trots op zijn!

Frummel: wat fijn zeg dat de slaaptraining werkt!! gebroken nachten zijn ech niet leuk! Tygo is nu ook al 2 nachten niet wakker geweest, heeeeerlijk!

Fightforlove: beterschap voor je man!!

Marloes: wat is er gebeurd met je jongste? niks ergs hoop ik?

Kids waren helaas wel weer vroeg wakker vanmorgen....
    Maar ik voel me al weer wat beter, verkoudheid is weg aan het gaan! joepie!

Gisteren op een kledingbeurs bij een kennis een hoooop gekocht voor Ilana, heel veel Vingino broekjes, voor maar 5 euro!! wel 2ehands, maar is niks van te zien! verder nog was shirts en blousjes van dure merken, allemaal voor een paar euro!
    Die kennis heeft een eigen 2e hands kledingwinkel in een 'dure' stad, veel merkkleding dus.
    Ze vroeg of ik het niet leuk vond om straks daar voor een paar dgaen per week te komen werken! Lijkt me best wel erg leuk!!tegen die tijd maar eens kijken of het haalbaar is!

8. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    morge dames,

frummel fijn dat alles goed was bij de gyn. en wat super dat die methode zo goed werkt bij Declan. word het leventje toch weer een stuk makkelijker van met een goede nachtrust. Succes met klussen van het weekend. En je kamertje klinkt ook al erg leuk! Ben jaloers op jullie dames. Hier de kleine gewoon bij zoontje op de kamer. dus hoef er niet zo veel aan te doen. als enkel een bedje neerzetten.

marloes. nee varen is idd af en toe erg zwaar. Maar goed doen het ook voor onszelf he, en niet voor een ander. voor een baas zou ik dit dus nooit niet doen hihi.

kikker ik hoop dat je ergens een misrekening heb gemaakt hoor met de belastingsdienst. jeetje dat is knap lastig hoor niet meer boven kunnen komen. sterkte meid.

kimm goed gezegd hoor tegen die meid. lijkt mij ook dat ze een kind echt niet zomaar uit huis halen. ooh nog steeds last van je nek. pfft balen!

kaatje haha nee hoor is geen vakantie. We moeten er heen met het schip. Volgende week vrijdag zijn we weer in regensburg. Van daaruit is het weer 6 uur rijden naar huis. en dan nog 1.5 week en dan zijn we weer in ned.

zonnebeertje ooh ik hoop dat het goedkomt meid. wat een rare opmerking van die arboarts.

marleen ja helaas komt dat door de economie. transportsector heeft het erg zwaar. maar er spelen een hele hoop dingen in de binnenvaart. maar dat is teveel om uit te leggen en voor jullie totaal niet interessant. hihi. ooh waterpokken dat is minder. beterschap voor je kleine meid.

paso hopenlijk alles goed bij jou?? ren je jezelf niet voorbij meid?

belliebel. hoera voor dinand! super.!!!!

danitjuh haha vind dat ook altijd moeilijk. Ben altijd eigen baas geweest. Heb dus ook nooit geen idee hoe of wat met bijv de arbodienst.
    Lekker gestad zie ik. Grappig lijkt me dat om iemand op tv te zien die je dan meer of min kent.

schildje beterschap voor de jongste.

mamatien. ik hoop dat het zwangerschapszwemmen voor je doorgaat. Wel heftig werk heb jij zeg! Petje af. Hoop voor die meid dat het allemaal goed komt.

patriesja. werk ze vandaag. en wat fijn dat Celano beter geslapen heeft vannacht.

mnm je hebt het idd druk hihi. hoe was het huis van gisteren?
    (als je nog ergens tijd vind om te reageren) Succes vandaag.

henriekeC beterschap voor je mannetje. en succes met je bezoekje op het werk. Hopenlijk lukt het allemaal, en is het weer gezellig. jij ook al van die leuke dromen haha. Alleen die aliens????

fightforlove. oo jee ook al manlief ziek. Beterschap. veel plezier vandaag bij je vriendin.

MARLOES80 HOE IS HET DAAR?? LAAT ME SCHRIKKEN MET JE AMBULANCE RITJE MET DE JONGSTE??

9. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Claudia: denk heel veel aan jullie, vind het zoo erg :(
    Hoe gaat het met je andere meisjes? houden die zich een beetje goed? En trekken jullie het een beetje, of leef je echt in een roes? waneer is de begrafenis?
    heeeel erg veel sterkte de komende tijd!

10. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    Sureyya. jeetje meid vind het zo knap van je dat je ons nog wat laat horen. Heel veel sterkte meid de komende tijd. En ik wil graag je foto's van jullie mooie meisje zien. Dikke knuf.

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hi meiden,

we mochten 's avonds dus nog naar huis gelukkig. Ze hebben niks in z'n bloed kunnen vinden. Hij viel vanuit het niets recht achterover en begon daarna raar te slikken. tong en lippen werden blauw. Ogen draaiden weg. HAP gebeld, maar moesten 112 bellen.
    Op tafel gelegd en speeksel liep zo z'n mondje uit en hij bleef maar slikken. Toen goed gespuugd. Daarna werd hij iets alerter, maar lipjes nog te blauw, dus mee.
    Bloedonderzoek was goed...
    kunnen 3 dingen geweest zijn; koortsstuip, reactie op het vallen, of een beginnend buikvirus.

12. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    jeetje marloes heftig hoor. en nu in de gaten houden zeker. Gelukkig dat jullie wel weer naar huis mochten gister.

13. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Goedemorgen :)

Zo deze ali ilegali heeft weer even bijgelezen onder werktijd :D
    Gisteravond was ik gesloopt; pijnlijke buik en bekken maar ook slapen ging niet lekker :( Hopelijk is het weer groei en is het over een paar dagen weer weg want dit is echt frustrerend.
    Gisteren wel nog leuke foto's met Kyano en mijn buik gemaakt. Ik zal ze vandaag of morgen even plaatsen.

Kimm ha ha je frustratie was goed te voelen in je bericht. Goede reactie hoor!

Henrieke oef zo’n situaties in het verkeer zijn idd heel erg eng, daar moet niet mee gespot worden. Echt bizar dat een arbo-arts daar weinig mee doet.
    Oei hopelijk geen mexicaanse griep :(.

Zonnebeertje zeker in jouw werksituatie zullen ze wat meer begrip moeten tonen! Ik heb een vriendin gehad die met verstandelijk gehandicapten werkte en dat was echt een pittige job met idd vaak veel lichamelijk ongemak. Ik vind dat je helemaal gelijk hebt en nu als je al weer start met werken alleen boventallig moet gaan werken. Sterkte hopelijk gaat het lukken!

Marleen gelukkig viel het mee!

Belliebel jeeee go Dinand!!!
    Wel sneu van zijn val :(

Danitjuh ha ha ik begin nu ook echt te waggelen en voel me niet meer zo fit.
    Grappig dat het een bekende van jou was bij het RTL 4 programma. Heeft ze de baan trouwens aangenomen?

Mamatien hopelijk kun je lekker gaan zwemmen straks!

Frummel zo jullie zijn goed bezig! Wat fijn dat de slaaptraining zo goed werkt, heerlijk toch!

Claudia veel sterkte meis! We leven allemaal met jou en je gezin mee. Het is gewoon heel oneerlijk dat jullie sterke meid het toch niet gered heeft :(.

Marloes hoe gaat het met jou en je mannetje? Je laat ons wel schrikken zeg. Knuff voor jou!

14. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Jee dat is idd schrikken zeg!
    Een collega heeft zoiets meegemaakt bij haar kindje en dat was toen idd een koortsstuip maar je schrikt je wezenloos als zoiets gebeurd.
    Hoe gaat het nu met hem?

15. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Wij leven nog een beetje in een roes en heb het er heel erg moeilijk mee, maar we moeten door voor de andere meiden.
    Met de meiden gaat het goed.
    Van Derya merken we heel weinig.
    Bij Feyza merkten we niets tot gisteren de dag van de begravenis.
    De volgauto kwam met Dilara* voor ons huis aan en toen we in de auto zaten met het kistje tussen ons in zat ze de hele weg "Dag, Dag Kindje, en maar zwaaien naar het kistje.
    En toen we bij de begraafplaats aan gekomen waren en we wilde gaan uitstappen begon ze heel hard te schreeuwen, gillen en huilen, tot we bij het grafje waren.
    Süreyya is er heel rustig onder ofdat het heel gewoon is, alleen gister op de begraafplaats kreeg ze wat natte ogen.
    We zijn er tegen over haar ook heel open in en hebben haar een beetje verteld wat er bij de begravenis ging gebeuren en dat iedereen heel verdrietig is en dat er ook wel mensen zijn die gaan huilen en als zij ook verdrietig is dat ze dan ook mag huilen.
    Ze heeft verder niet verder gevraagt en laten het er dan ook bij.
    Vanmorgen toen we naar school liepen zei ze: "Ik kan Dilara* niet zien, maar ik kan haar wel horen", toen zei ik :" Wat zegt ze dan, toen zei ze:"Dat ze mij heel lief vind en dat ze nu in de wolkjes aan het spelen is". En toen was het klaar en liep ze verder naar school.

Sorry maar moet nu even gaan kolven, de melkunie was namelijk ook al goed op gang (tussen 1250ml en 1500ml perdag nu).
    Bertha 1 en 2 staan op knappen.

Tot later.

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    onze oudste heeft dus koortsstuipen, dus de schrik is al iets minder groot... De eerste keer was een ramp.
    Hij is nu heel moe.

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Sureyya, dikke knuffel meid en ik ga de foto's van jullie kleine meid zeker bekijken... het is jullie 4e dochter en daar mag je trots op zijn!

18. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Heb foto's geplaatst in album.
    Sorry het wordt me even te veel, kom later weer.

19. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Lieve Claudia, ik ben er helemaal stil van... Dikke knuffel en heel veel sterkte...

20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Goedemorgen allemaal (ben nog op tijd!)

Lieve Claudia, Heb de foto's van jullie mooie meisje gezien. Wat is het toch een mooi en compleet meisje om te zien, maar wat moet dit voor jullie allen vreselijk heftig zijn om dit mee te moeten maken. Heel erg veel sterkte de komende tijd. Weet dat je altijd welkom bent hier om je hart te luchten! Dikke knuffel!

Zo dat was mijn ochtendje wel! Dinand was echt allemaal ongein aan het uitspoken, heb er de hele ochtend achteraan gerend. Maargoed, hij ligt nu lekker op bed, kan ik ook even wat voor mezelf doen! Moet straks naar rotterdam toe voor mijn pols. Gaat nog steeds niet goed daarmee. Sterker nog, de pijn wordt alleen maar weer erger. Schiet dus niet echt heel erg op zo! Ben benieuwd wat ze nu nog kunnen doen tijdens de zwangerschap. Maar ik denk dat ik zal moeten wachten tot na de zwangerschap! We zullen zien!

Verder geen plannen vandaag. Ga maar eens genieten van mijn 2 vrije uurtjes!:D

Deel Deze Pagina