Juli 2011 mama's DEEL 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rono

Rono Niet meer actief

Lieve claudia, daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen! Ik zit hier al te snikken van je verhaal laat staan jij zelf! Heb enorm veel respect voor je!

Marloes: Jezus ik zou me doodschrikken! Gelukkig valt t uiteindelijk mee maar man wat zouden jullie geschrokken zijn!

Zonnebeertje: Leuke aanbieding om daar te komen werken, welke stad is t?

Hier weinig te melden, alles gaat zn gangetje wel :) Vanmiddag komt Zonnebeertje op visite met kids dus gezellig!

2. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Claudia ik heb net de foto's bekeken van jullie mooie meisje. Ik zit met tranen in mijn ogen dit allemaal te bekijken en te lezen hoe je andere dochters hier mee omgaan.
    Ik kan mij niet voorstellen hoe erg dit moet zijn voor jullie maar ik kan mij wel wat indenken.

Voor nu kan ik je alleen maar heel veel sterkte wensen met het verwerken van dit grote verlies in jullie leven. Dikke knuffel voor de komende tijd.

3. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Meer pauze; Ik zou misschien wat meer moeten werken :p
    Frummel; Primark... nog nooit van gehoord haha.
    Fijn dat alles nog goed was bij de gyn!
    Kimm; Netjes toch!!
    Ik heb een Quinny Buzz. Erg blij mee :D
    Marleen; Beterschap voor Jara
    Bellie; Weer een mijlpaal bereikt!! :D

Verder even geen tijd om te reageren!
    Vanmorgen bij de dokter geweest voor de hartkloppingen.
    Moet morgen terug komen om een ECG te laten maken.
    Tot later!

4. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @henrieke
    Mexicaansegriep is goed mee te leven hoor... iets erger als gewone griep
    (spreekt iemand waarbij iedereen in het gezin het heeft gehad:p)

@jac
    Hoe gaat het bij jou?

@marloes
    jemig dat is schrikken zeg! wel fijn dat die mee naar huis mocht!

@wupje
    Foei! mag niet he illegaal privé internetten:p

@Claudia
    Dikke knuffel voor jullie :)

5. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Rono; in Baarn

Claudia: wat een mooi meisje was Dilara*
    Fijn dat jullie haar een mooi afscheid hebben kunnen geven.
    Hoop dat jullie als gezin elkaar goed kunnen steunen!
    dikke knuffel

6. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Er is helemaal niet mis met illegaal internetten hoor! maakt de dag een stuk ontspannender :p

7. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Marloes wat is er gebeurt?? Jeetje wat zullen jullie geschrokken zijn! Gelukkig zijn jullie weer lekker thuis.

Fightforlove beterschap met je man!

Surreya gaat het een beetje bij jullie in de familie? Hoe trekken je kinderen en je man het? en jij natuurlijk! Dikke knuffel! Ik wil ook graag de foto's zien van je wondertje! Ik lees nu het verhaal van de begravenis krijg gewoon tranen in me ogen! En wat een mooie foto's van Dilara!

Wupje nee ze heeft de baan niet aangenomen. Ze hebben een tweeling waarvan er 1tje extra aandacht nodig heeft. Wat die precies heeft weet ik niet.

8. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Marloes; dat is schrikken zeg!!! gaat het nu weer helemaal goed?

9. Frummel

Frummel Niet meer actief

Marloes: Jeetje dat is schrikken zeg! Gelukkig gaat het nu beter:)

Bellie: succes voor je pols!

FFL: Beterschap met je man!

Henrieke: Ook beterschap met je man!

Rono & zonnebeertje: have fun:p

Ennas: Goed dat je aan de bel hebt getrokken! Het kan altijd maar beter nagekeken worden zoiets hoor! Zeker tijdens een zwangerschap want dat is al een onwijze belasting voor je hart..

Claudia: Ik vind het zo knap dat je nog de moed en energie hebt om hier uberhaupt te reageren. Heb er een tijd over gedaan om de foto's te bekijken want hij lukte absoluut niet om het droog te houden. Als ik het al zo moeilijk vind, hoe moet dit dan voor jullie zijn? Vond het ook erg mooi om te zien dat er zoveel mensen aanwezig waren voor jullie mooie meisje en om jullie te steunen. Ik wil je nogmaals heel veel sterkte wensen en loop jezelf asjeblieft niet voorbij maar geef ook aan je verdriet toe. Ik wou dat ik iets nuttigs kon zeggen waar je iets aan had maar ik zou niet weten wat.. Als ik iets voor je kan betekenen laat het maar weten meis.

Liefs

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hallo :)
    Vannacht weer brak geslapen. Begint me nu toch wel een beetje op te breken,dus vandaag eerder naar huis gegaan.Duik zo even 2 uurtjes mijn bed in.
    Vanavond om 19.45 20 weken echo

Figtforlove,beterschap voor je mannetje

Jac, jeetje wat een reistijden zeg. kan me voorstellen dat je daar even klaar mee bent

Marloes, jeetje wat schrikken zeg

Sureyya. *knuff* Wat een prachtig meisje

11. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Sorry zal het nooit meer doen............:) :)

ha ha dan moet ik nu als de wiede weerga weer verdwijnen :D

12. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.543
    3.057
    113
    had de fotos vannochtend bekeken..was er echt even stil van met traantjes over mn wangetjes..
    heel veel sterkte komende tijd!

verder niet zo bijgelezen,zit heel de tijd met sureyya in mn hoofd.. sorry dames..

net ff in alexandrium geweest :D kleine meid vond het geweldig om met de trein te gaan! t was de bedoeling, dat ik voor mezelf voor kleding ging kijken daar.. maarja niks gevonden.. wel veel spulletjes voor de kleine! schrok me rot bij de kassa haha :D:D
    wel leuk pakje gekocht: mutsje,shirtje,broekje en slofjes.. maat 50.

13. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Claudia oef wat een moeilijke en verdrietige tijd. Ik krijg een brok in mijn keel bij het zien van de foto’s. Nogmaals heel veel sterkte!

Belliebel balen zeg dat je pols niet beter wordt.

Frummel ik denk dat jij je boodschap aan Claudia heel mooi verwoord hebt :)

Kaatje ik dacht al ook illegaal aan het internetten maar jij bent dus lekker thuis.
    Ik was ook van plan om eerder te gaan maar lukte me niet dus vanavond maar rustig aan doen.

Ik merk ook echt dat ik van een dag werken veel meer last heb van een pijnlijke buik dan als ik een dag thuis met Kyano ben. Gelukkig ben ik morgen weer lekker thuis.

En het is nu officieel hubbie en ik hebben een naam voor onze kleine meid :)!!!!
    Ik ben zo blij en het liefst zou ik hem gelijk roepen maar ik hou het toch nog maar even geheim :D

14. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Zo nu moet ik toch maar gauw gaan werken anders wordt Kimm boos ha ha :D ;)

15. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.543
    3.057
    113
    wou dat wij het ook eens eens werden over een naam.. pff manlief doet moeilijk

16. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Totaal nog niet bijgelezen, maar moet even snel mijn ei kwijt :) Net terug van kantoor en helemaal gesloopt. Wat ik dacht dat een rustig dagje zou zijn op kantoor valt enorm tegen. Blijkt dat gisteren bekend is gemaakt dat het bedrijf word overgenomen!! Het was een bv van een groter (moeder)bedrijf en het bv waar ik zat is dus verkocht. Het grootste deel van de werknemers gaan mee naar het nieuwe bedrijf en de rest blijft bij het huidige (moeder)bedrijf. Ik mag blijven, gelukkig! Dan blijft mijn vast contract gewoon gelden en hoef ik niet te verhuizen naar een nieuw pand. Maar was wel raar hoor! Krijg je opeens te horen dat je meer dan de helft van je collega's kwijt raakt! De grote verhuizing gebeurt pas in juli, dus ik zal er weinig van meemaken :)

Zo, nu ga ik een lekker kopje thee zetten en bijkomen. Dit was zeker een enerverende dag!

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Henrieke, jeetje dat is ook raar. Ben je straks terug van verlof en dan zijn opeens de helft van je collega's weg.

Net even een uurtje heerlijk plat gelegen. Beetje tv gekeken en mijn bekken rust gegeven
    Heb lekkere trek,maar neem maar even gezond een boterham.

18. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Ik heb een vervelende peuter en een vervelende kleuter...

ik duik vanavond mooi maar achter de naaimachine... heb me zinnen gezet om een mandje te maken voor de babykamer heb ooit een keer zoiets gezien... kan me niet meer herinneren hoe het ook alweer in elkaar gezet moet worden...

19. Frummel

Frummel Niet meer actief

Kaatje: fijn dat je even hebt kunnen bijtanken!

Chantal: hahaha dat ken ik.. vind bijna nooit iets voor mezelf, maar voor de kinderen altijd haha.

Henrieke: Dat lijkt me zeker heel vreemd!

Wupje: jeeeeeh de naam is er:D Dat is zo'n opluchting he!
    Bedankt trouwens.. Vind het altijd onwijs moeilijk om iets 'passends' te zeggen op zo'n moment..

20. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    De naam? uhm... heb ik voor meisje en jongen :D
    Voor een meisje zijn het 3 namen en voor een jongen 4... beetje veel maar zijn vernoemingen.

Deel Deze Pagina