Kaatje Nee, ze heeft het vorig jaar of zo 1x gehad, maar verder is ze nooit ziek. Ze heeft ook nooit last gehad van het krijgen van tandjes. Geen verhoging, geen spuitluiers..... Komt nu gewoon allemaal tegelijk
Navond allemaal! Pfff, hier opeens een ziek mannetje. Vanmiddag gooide hij spontaan al zijn eten eruit. Heeft niks raars gegeten, dus wat het is, geen idee. Alles wat erin ging, kwam er 5 minuten later weer uit. Hij heeft echt helemaal niks gegeten. Hij wilde wel graag, maar het bleef er gewoon niet in. Evenals zijn drinken. Dat wordt dus even de plasluiers in de gaten houden. Hij ligt nu heerlijk te slapen, dus ga zo eens proberen of hij in zijn slaap wat wil drinken. Hij heeft voor het slapen gaan een zetpil gehad, dus hopelijk werkt dat een beetje om alles tot rust te brengen. Mja waar dat zo opeens vandaan komt, geen idee. Zo had hij ook vanmiddag even geslapen, en toen ik hem eruit ging halen had hij een poepluier wat via zijn benen naar beneden was gelopen. Afijn, kon er ook nog wel bij, kind gelijk maar in bad gebonjourd. Verder is hij tussen het overgeven door hartstikke vrolijk. Kinderen, ik snap er soms geen hout van hihi. Verder weinig bijgelezen! AnnaB: welkom hier! Kimm: jammer van de meelezers! Weet dat je hier altijd welkom bent! Ik ga lekker tegen hubbie aanliggen, ben gesloopt van het ren en vliegwerk vandaag!
Wupje heerlijk dat jullie een naam voor jullie meisje hebben! mooie buik hoor! Leuke foto @namen: wij hebben de 1e naam en de 2e naam moeten er nog 1 hebben en dan zijn we klaar Zieke kindjes beterschap Belliebel mooie buik hoor MamaChantal fijn dat de uitslag verder goed is. Kaatje fijn dat alles goed was bij de echo, mooie foto van de echo. Jac balen zeg van jullie bevrachter, hopelijk vinden jullie een oplossing voor de verjaardag Kimm wat jammer zeg van die meelezers! Maar zoals Frummel zegt we hebben hyves nog AnnaB welkom en klets gezellig mee! Hier niet veel te melden. Druk met dialyseren en schoonmaken en slapen.
dames, Dank jullie wel voor het medeleven. Gelukkig snapt mijn mannetje ook wel dat het feestje missen geen optie is. Dus dat zal wel schip stil leggen worden. (kost een berg met geld, maar ja). marleen och arme meid, die heeft het geluk ook niet aan haar kant. beterschap. kimm balen van de meelezers. Hopenlijk zien we je af en toe (liefst vaker) nog eens terug! anneb welkom hier, haha succes met bijhouden. dat is nog wel eens een uitdaging hier. Maar voel je niet bezwaard als het niet lukt. ga me bedje zoeken, ben uitgeput. tot morgen slaap lekker.
goedemorgen, Belliebel, Hoe gaat het met je kleine mannetje? Jac, Komt vast helemaal goed met het lezen. Wat balen zeg die veranderingen met het varen! Iedereen, Bedankt voor het verwelkomen. hier, vroeg wakker (half 7), en de helft slaapt hier nog in huis.
goedenmorge dames, lekker geslapen? hihi ben weer wat vrolijker dan gisteren. Dus vandaag een nieuwe poging.
goeiemorgen dames Anna,welkom hier Jac, balen dat het zo moet gaan Kimm, hoop je snel hier weer te zien! evt onder andere naam? Hier, gister kledingkast en commode ingeruimd whaha ik schrok me wezeloos wat ik aan kleertjes had! maar niet alles is even leuk meer hoor dus moet het van t weekend nog x uitzoeken wat ik wil bewaren.. ik heb: totaal 30 rompers maat 50-56 (lange mouw,korte,en mouwloos) 8 shirts lange mouw maat 50, 6x 56 1 shirt korte mouw 50 9 broekjes maat 50, 3x 56 3 broekjes met voetje eraan maat 50, 2x 56 1 rokje,1 korte broek maat 50 1 legging maat 50 en 1x 56 2 boxpakjes 50, 1x 56 3 jurkjes 50, 3x 56 1 jasje 50,2x 56 1 dun vestje 50 ontelbaar veel sokjes maatloos Manlief heeft gister naar namen gezocht!! *eindelijk* hij kwam met de naam Fabienne.. En Quincy.. maar dat kan niet met ons achternaam.. :x die begint met de K dus klinkt niet
Goedemorgen meiden! Hier alweer vroeg wakker.. Heb t wiegje al geverfd!! Ziet er stuk frisser uit, nu die gewoon wit is