Hoi allemaa, ff een teken van leven Hier vandaag een spannende gebeurtenis we krijgen vandaag een 3d/4d echo ik ben zo benieuwd hoe de kleine meid eruit ziet! Zijn er meer die dit ook gaan doen of gedaan hebben? Verder tot nu toe een probleemloze zwangerschap,dus dat wil ik ook zo houden Lees jullie snel weer. groetjes kim
Goedemorgen! @mamachantal: keertjes zat Ik vind Fabienne een prachtige naam, zo ook Sacha (sasja) en Joelle....krijg alleen geen trema op de e geplaatst in dit programma. @Mamatien, zozo dat is pas klussen is het naar alle tevredenheid geslaagd? @AnnaB, Welkom! @Jac, Jeetje wat zijn ze aan het goochelen met jullie? Kan dat zomaar? Dikke knuf! @Bellie, aj je kleine vent aan het spugen dat is niet zo fijn. Sterkte! hopelijk voel hij zich snel wat beter. @hierzo, volgens mij heb ik voor het eerst een harde buik gevoelt. Nu zullen jullie misschien denken wat een rare muts, maar het is de eerste zs voor mij en ik had er wel van gehoord maar ik had geen idee wat ik er van moest voelen. Conclusie: van mij mogen ze wegblijven Straks even met hubbie op pad, en voor de rest zie ik wel wat de dag me brengt.
Hoi meiden! Bijlezen geef ik geloof ik maar op, lukt me momenteel niet om alles bij te houden en overal op te reageren! Zal zo nu en dan wel reageren, maar op iedereen gaat echt niet lukken. Vannacht slecht geslapen. Vriendlief kan er echt niet tegen zo lang ziek te zijn. Hij raakt iedere dag geirriteerder en loopt constant te mopperen dat het zo lang duurt. Zei al dat ie dan weet hoe het voor mij is, kreeg ik te horen dat het absoluut niet vergelijkbaar is Ach ja, mannen... De kleine is hier weer ontzettend druk en gunt me weinig rust. Merk dat ie momenteel ergens zit waardoor ik wat misselijker ben. Bij iedere trap krijg ik een groen gezicht. Zolang het bij het gezicht blijft maakt het me niet zoveel uit. Vannacht ook een spontane harde buik gehad. Werd er zelfs wakker door. Alle anderen kwamen vanwege een volle blaas enzo. Vanmiddag maar lekker van het mooie weer genieten. Op zo'n dag als vandaag heb je het gevoel de wereld aan te kunnen
Goedemorgen! hier lang niet zoveel tijd "over" als met de zwangerschap van XL, sorry daarvoor... lees wel trouw mee hoor!!!
Goedemiddag. Vannacht geloof ik een soort goed geslapen. Heerlijk. werden om 08.00 uur wakker. Helaas wel met hoofdpijn dat niet echt wil zakken. Vanochtend naar Alphen geweest. Ferry is bij Jack JOnes geslaagd voor 2 nieuwe broeken, 2 truien en een zomerjas. Kimlee, veel plezier vandaag
Middag allemaal! Hier een brakke nacht gehad! We komen net bij de HAP vandaan. Kleine man bleef maar spugen. Zelfs drinken bleef er niet in. Hij is nog niet uitgedroogd, maar we moeten de komende 24 uur wel zijn plasluiers in de gaten houden. Als hij dat de komende 24 uur geen goede plasluier heeft gehad, moeten we weer bellen. Mja, hij heeft net wat gedronken, en geloof dat dat er wel in blijft. Ook een peer gepureerd, en dat vond hij ook wel lekker. Nu ligt hij lekker te slapen. De rest van de dag lekker rustig aan doen. Straks nog wat boodschapjes doen, en de rest van de dag lekker niks. Misschien nog even wat aan het wiegje doen ofzo!
Middag, Hier een klein zeehondje in huis. Zo zielig en ik vind het wel apart, hij is nog maar 4 naar de psz geweest en is nu al voor de 2de keer verkouden en veel aan het hoesten. Ik denk dat hij nu op de oudste gaat lijken. Die had dit ook en tot dat hij naar de basisschool ging bleef dit zo. Nu gaat het veel beter en is hij maar af en toe verkouden/ziek. Maar de jongste heeft het schijnbaar nu ook.
Eens in de zoveel tijd heb ik opeens pijn in mijn navel. Alsof iemand met naalden er in zit te prikken. Duurt altijd maar heel kort, alleen wel heel venijnig pijnlijk. Hebben jullie dat ook? Ik ging er vanuit dat het komt doordat mijn buik groeit, maar vroeg me af of dat idd ook de reden is.
Belliebel. ahh beterschapsknuffel voor Dinand Schildje, ahh jou kleine ook ziek Merk aan Levi idd ook dat hij vaker verkouden is sinds hij naar de peuterspeelzaal gaat Henrieke, denk idd dat het bandenpijn is. Kan erg gemeen zijn
Ferry is een stuk fietsen met Levi dus heb die tijd mooi gebruikt om Levi zijn kleertjes op marktplaats te zetten.
@mamachantal Dat zijn al aardig wat kleertjes dus hihi @mamatien Lekker gevoel is dat he.... een fris uitziende wiegje @kimlee Hier iemand die eerder een 3d/4d echo heeft gehad. Erg mooi hoor zou het nu niet zo snel meer doen @paso de van mij mogen ze wegblijven harde buiken!!! hier nog een die dat roept haha... kan je voorstellen hoe een wee dan is? @belliebel Beterschap met Dinand Hoe is de middag met hem vergaan? @schildje Het hoort er helaas bij verkouden worden en zijn als ze bij psz of kdv zijn geweest... beterschap ermee! @kaatje leuk werk he van alles op mp te zetten @ego vandaag bij de opendag geweest van het ziekenhuis. Jemig wat was het daar druk zeg! Half uur in de rij gestaan om even de trauma heli te zien. Het was toch echt een stuk rustiger bij de ambulance. Nog op de koffie geweest bij me moeder. (kreeg ze telefoon dat haar stiefmoeder op sterven ligt, gut pas geleden ookal een oma verloren) (zit er eigenlijks niet zo erg mee hoor.. me moeder was altijd uitschot van die familie en hoorde er niet echt bij. had weinig tot geen contact met iedereen en ik heb mijn opa en oma ook al uhm... meer dan 7 jaar niet gezien of gesproken hoor... vind het sneu voor die familie maar verder doet het me vrij weinig... erg he)
Net samen met Levi gedouchd. Die ligt nu in bed. Ik ga zo een uurtje op verjaardag bij een vriendin. Ferry kan helaas niet mee ivm opvang Levi dus baalde wel een beetje omdat ik haar familie niet ken. Gelukkig gaat mijn buurjongen van 16 ook,dus ik ga ff samen met hem. AnnaB, viel mee. Bied alles in pakketten aan. Nee hoor is niet erg. Je hebt haar al zo lang niet gezien. is toch heel wat anders als een oma waar je regelmatig contact mee hebt
Navond! Nou hier lijkt Dinand weer aan de beterende hand (gelukkig)! Begin van de middag nog heel erg hangerig en slapjes. Maar na een uurtje geslapen te hebben werd hij redelijk vrolijk wakker. Peer is erin gebleven, dus toen zijn we maar weer andere dingen aan gaan bieden. Heb hem een half potje olvarit gegeven, en ook dat lijkt erin te blijven. Het lijkt er dus op dat het weer beter gaat. Net had hij alleen geen plasluier, dus morgen nog even aankijken hoe dat is. Nou heeft hij opzich wel redelijk gedronken vanmiddag. Net een flesje warme melk gekregen, en hij begon helemaal te piepen toen hij die fles zag. Het arme ding zal wel ontzettende dorst hebben! Hier verder alles goed. Klein druk kind in de buik. Waar dat kind de energie vandaan haalt weet ik echt niet! Dat gaat een klein monstertje worden geloof ik hihi. Vanmiddag maar alleen boodschapjes gedaan. Dinand lag op bed, dus hubbie is thuis gebleven bij hem! En nu ben ik gesloopt. Heb vannacht echt niet lekker geslapen, dus zit nu al geeuwend en gapend op de bank! Zal vanavond wel een vroegertje worden denk ik.
Ik zwaai even voorbij! Kaatje mooie buik! Verder niet echt de tijd/ de puf om bij te lezen. Sorry dames. Hoop niet dat er gekke dingen zijn gebeurd waar ik nu dus niet op reageer.. Zieke mama's en kindjes: beterschap!! Hier is vriendlief even naar de karwei. Bleek vanavond 15% korting te zijn en we moeten best een hoop hebben. Dus we hebben vanmiddag alles achter laten zetten en hij is het nu ophalen. We hebben ook eindelijk de grijze kleur uitgezocht voor op de baby zijn muur Het is echt een super mooie kleur. Metallic antraciet.
Wat is het hier rustig zeg Goed te merken dat het mooi weer is, iedereen heeft vast genoten! (ik wel in ieder geval!) Vanmorgen de was gedaan, lekker buiten opgehangen. Daarna de ramen aan de achterkant gedaan, daarna had ik het even gehad. Marcel heeft, na het verven van 1 muur op Jaar haar kamer, de ramen aan de voorkant gedaan. Nu kunnen we weer wat zien Verder vandaag wat boodschapjes gedaan en even de stad doorgeweest. En Marcel was zo lief om vanavond eten te koken. Jara voelt zich gelukkig iets beter, morgenochtend maar even naar de eendjes. Dan is ze even lekker buiten geweest en even wat vitamientjes meepikken. Verder niet zoveel bijzonders geloof ik.... Mamachantal Nou, hij heeft in ieder geval even meegedacht.... Wat vind jij van de naam Fabienne? Wat een kleertjes zeg! Ik heb geen idee hoeveel ik nog heb liggen. Heb ook al veel weggedaan/verkocht/weggegeven dus dat moet straks maar eens gewassen en uitgezocht worden. Kimlee O leuk zeg, een 3d echo! Hoe was het? Wij gaan 14 april. We hebben bij Jara ook een laten maken, nu dus weer. Ik hoop dat je meisje een beetje leuk meewerkte Bellie Hoe is t met je kleine ventje? Niks aan he, als ze ziek zijn? Ah, lees net dat het al wat beter gaat. Gelukkig! Dus jij hebt ook al zo'n druk kindje in je buik? Ik word er soms een beetje moe van. Het schijnt dat ze zo'n 16-20 uren per dag slapen. Nou, daar merk ik niks van...... Schildje Er zijn natuurlijk veel snotneuzen enz op de peuter. Veel kindjes (en ook stagiaires) die bij ons op het KDV komen zijn in de eerste maand wel verkouden of ziek. Henrieke Geen idee joh. Ik heb nooit het gevoel alsof er iemand met naalden in mijn navel prikt, dus ik kan je niet helpen. Kaatje O lekker even tijd voor jezelf! Heerlijk he? Ik ben vanmiddag even alleen de stad in geweest en boodschappen gaan doen. lekker! Wauw wat een buik al! Anna Ik vind het logisch dat je er minder gevoel bij hebt dan wanneer je je familie veel ziet. Ik zie de familie van mijn vaders kan ook niet/weinig en heb daar ook minder gevoel bij als bij de familie van mijn moeders kant. Frummel Jara haar nieuwe kamer krijgt ook een antraciet-grijze muur Ga die nog wel leuk opleuken met roze, maar vind een roze muur wel een beetje te.
Hoi allemaal!! Hier ook niet echt puf om op iedereen te reageren.. sorry. Maar voor alle zieke kindjes; beterschap!!! Ik ben net vreselijk verwend door m'n vader!! Ik wilde graag een babyfoon met camera. Hij had er 1 gezien in een krantje dacht ie. Dus wij opzoeken, bleek zonder camera te zijn. Nou kom zegt ie, gaan we ff op internet kijken. Toen dus een hele mooie met camera van Philips uitgezocht Vraagt ie; wat heb je nog meer nodig? Dus ik zeg nou ehhh een box... Dus box uitgezocht en besteld. Toen vond ie het nog niet genoeg denk ik want heb ook ook nog een Bebe Jou Thermobad met standaard en zitje gehad. Boxkleed voor bij de box en een matrasje voor in het ledikantje. Zomaar even op zaterdagavond...
Kaatje ja in princiepe wel omdat dit hoogswaarschijnlijk mijn enige zwangerschap is. Dus daarom 3 namen mooie buik heb je hoor! MamaChantal jij hoeft voorlopig geen rompertjes meer Wel lekker dat jullie al zoveel hebben. Zieke kindjes beterschap Kimmlee ik ga nog een 4d echo laten maken moet nog wel een afspraak gaan maken Ennas dat zijn leuke kadootjes
@ Ennas, tjonge wat lief van je vader! @Henrieke, die steken herken ik wel. Ik dacht eerst dat het door mijn navelpiercing kwam, maar het is echt in mn navel. Ik heb helaas nog niks ontdekt dat het steken weg doet gaan, dus is het even op de tandjes bijten want het is wel een pijnlijk steken. @frummel, nou dat is ook wat bij de karwei. Wel fijn dat je het aan de kant mocht zetten. @kaatje, mooie buik zeg! @bellie, is het olvaritpotje er ook ingebleven? Zielig om aan te zien altijd, die zieke kindjes. @marleen, jij hebt zo te horen een lekker dagje gehad! @AnnaB, over die weeen wil nog even niet nadenken... Ik denk dat ik het zelf heb uitgelokt met mijn rare houding toen ik de hond aan het borstelen was. Het deed alleen zo'n zeer dat ik me maar op het gras heb laten vallen. Ik zat me trouwens te bedenken dat het ook wel eens bandenpijn geweest zou kunnen zijn Wij hebben ook heerlijk genoten van de zon. De hond heeft de hele dag met balletjes gesjouwd en wij maar gooien. Nu ligt hij voor pampus in zijn mand.