Juli 2011 mama's DEEL 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    @paso, mijn vk vergeleek bandenpijn met een messteek. Zo'n pijn kan het doen namelijk. Ik heb dat gelukkig maar 1x gehad, maar zat vervolgens wel bij de HAP omdat ik dacht dat er iets ergsnaan de hand was :D

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ennas, wat lief van je vader !

Ik duik mijn bed in. truste

3. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Goedemorgen,

Hier om half 7 al wakker. Nou ja ik niet de jongste hier in huis. Vond ik toch niet zo grappig.

Tot straks allemaal :)

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Hier was het 7 uur... Maar ze zijn lief aan het spelen

5. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    hier ook om 7 uur ..denk dat ze wakker was geworden van manlief
    ze kwam mn kamer in: "waar is papa?!" werken schat... oh ik wil naar beneden! waarom dan? "ja even kijken of papa daar is "
    daarna is ze naast me komen liggen maar arm kind is ook al zo verkouden.dus neussprayed en maar even pufje gegeven want ze wilde nog even slapen.. maar lukte helaas niet. Dus met haar afgesproken dat ze zometeen nog maar even terug gaat als ze klaar is met eten en drinken :)

Ennas, Das lief van je vader!

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mogge
    En weer een klote nacht :( Dat wordt vanmiddag even terug gaan als Levi wil slapen
    Levi is echt zo gek als een deur. Ik ben nu knijpers op zijn vingers aan het zetten ( wil hij zelf ) gaat hij lachen en zegt dan steeds thank you

7. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    hihi leuk he die "stomme" dingen van die kids;)
    van wanneer in 2008 is Levi?

kleine meid hier is ineens allerlei fruit aan het eten.. ze wilde kiwi.. 1 hap, "hoef nie meer, mag ik appel?" ja hoor schat..
    ook 1 hap.. nu wilt ze een peer..

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha en jij mag de restjes op eten ?

Levi is van 09-09-2008

9. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    haha ja idd vind het anders ook weer sonde om weg te gooien..
    peer hoeft ze ook niet.. oftewel mijn ontbijt: kiwi,appel en een peer

zo maar is even wasje aan zetten:(

10. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @marloes
    Wat heerlijk dat ze lief aan het spelen zijn.
    Ik hoor hier alleen maar narigheid... vanuit de speelhoek...

@ennas
    wat lief van je vader zeg!

@kaatje
    balen an een klote nacht!
    knijpers op zijn vingers? juist... foto!!!

11. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Morge,

Hier wel/niet geslapen. Toen ik naar bed ging heerlijk geslapen maar om 12 uur begon de jongste te hoesten en is pas 2,5 uur later gaan slapen maar wel met hoesten. gelukkig was het toen maar af en toe dus ik heb nog wel wat geslapen. alleen jammer dat de oudste om 6 uur riep dat hij moest gaan plassen. Omdat hij dit wat harder riep was de jongste ook aan het wakker worden. Die slaapt nu ook bij ons op zolder in zijn nieuwe kamer. A.s. weekend gaan wij zijn oude kamer sousen en volgend weekend nog een keer en dan kleren overhuizen en bed en dan kunnen wij met onze oude slaapkamer beginnen.

@Psz, jamemr genoeg worden ze daar veel verkouden van. Ik denk maar aan de tijd dat hij bijna naar de basisschool gaat dan zal het wel een stuk minder zijn. :)

fIjne dag iedereen.

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    AnnaB, haha had er idd even een foto van moeten maken. Maar camera lag niet echt voor het grijpen ( in een tas, in een kast )

Schildje, ook geen super nacht gehad dus

13. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    morge dames,

wat zijn jullie allemaal vroeg wakker vanochtend. hier 8.15 werd de kleine dame wakker. en lekker super vrolijk aan het spelen, zolang we haar met rust laten haha. mag niet aan haar speelgoed komen. kijkt ze heel boos en pakt het dan af.

ennas. wat lief van je vader. Hier kleinkind nummer 12 in aantocht. maar de cadeautjes zijn een stuk minder geworden haha. Bij onze eerste kregen we nog kleertjes. (moeder vond het erg leuk het shoppen in die kleine maatjes en dat was toen al kleinkind nummer 5) en een kinderwagen, en knuffels. Maar nu! hihi nog helemaal niks. maar ja wat verwacht je anders met 12 kleinkindjes. haha loopt aardig op in de kosten haha.

kaatje. knijpers op de vingers? gekke jongen hihi.

mamachantal hmmm lekker fruitontbijtje. heel gezond.

schildje. lekker volgend weekend sousen. Hier manlief aan het aansporen om dingen aan te pakken. Maar hij heeft nog niet zo veel zin. maakt niet uit hoor. zo heel veel hoeven we niet te doen. zoontjes wel al zin in de nieuwe slaapkamers?

hier gister bij de ikea geweest en ff een bedje gehaald voor de nu nog jongste. vandaag in elkaar zetten is de bedoeling. Voor de rest niks op het programma.

Fijne dag dames.

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Met 12 kleinkinderen kan je idd niet aan de gang blijven.

Levi is het eerste kleinkind. Kregen van mijn ouders een box, van mijn schoonouders niets ( wel een gevulde kraammand toen hij geboren was )
    Dit keer ook niets denk. Hebben alles al ;) smoeder zal denk wel weer een kraammand ofzo maken en met mijn ouders heb ik een contact meer. Geloof dat mijn zusje ook wel allemaal leuke dingen aan het verzamelen is.

15. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Bij de eerste kregen we een kraammand voor elke dag 1 cadeautje, bij de 2e de box en bij de 3e kleertjes en geldbedrag voor kleertjes o.i.d.

16. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Hier 2 onwijs vervelende kinderen en mijn geduld raakt stukje bij beetje meer op!

17. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    suc6 anna, heb de mijne op bed gegooid;)

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Middag allemaal!

Nou Dinand is weer beter! Wat het nou was, geen idee! Hij eet weer als vanouds en alles blijft er weer in! Alleen nog snot verkouden en een beetje dunne ontlasting, maargoed, we mogen niet klagen! Beter dat dan elke keer dat overgeven. Mijn wasmachine heeft gisteren echt overuren gedraaid hihi:p. Voordeel is wel het lekkere weer, kan alles buiten ophangen!

Heb vannacht ook eindelijk weer eens goed geslapen. Werd vanmorgen om 8 uur wakker van de kleine man en was gewoon een soort van uitgeslapen! Heerlijk! Merk ook wel goed dat de medicijnen zijn werk begint te doen. Ben een stuk vrolijker, heb het gevoel alsof ik de wereld weer aan kan (dat heb ik het afgelopen half jaar echt niet gehad!). Dus erg positief.

Cadeautjes: Van mijn ouders en schoonouders heb ik beide al kleertjes gehad. Dinand is voor beide familie's het eerste kleinkind geweest, en regelmatig kwamen ze (met name mijn schoonouders) met leuke dingen aan!

Voor mijn ouders wordt dit kindje hun 3e kleinkind. Mijn zus heeft een zoontje gekregen in November. Voor mijn schoonouders is dit het 2e kleinkind. Voor de moeder van mijn schoonvader (manlief zijn oma) is dit weer erg bijzonder. Dinand was haar eerste achter kleinkind, en ze is helemaal stapelgek op dat ventje. Nu kan ze niet wachten tot die 2e kleine spruit. Hoewel ze wel elke keer zegt: ik hoop dat ik er dan nog ben! Probeer altijd zo positief mogelijk te zijn tegen haar, lief mens!

Plannen vandaag: Dinand wordt zometeen ontvoert door opa en oma, willen een lekker stuk gaan wandelen in het bos. Prima, hebben wij onze handen ook even vrij:D. Vanmiddag naar vrienden toe. Zometeen misschien nog even wat verven aan het wiegje!

Oh, ik hoor een kleine man wakker worden!

19. Frummel

Frummel Niet meer actief

Middag dames:D

Hier een boze vriend haha. Het behang op de laatste muur gaat er dus absoluut niet af zonder stomer.. Die hebben we dus niet aangezien de rest er wel vanaf vloog.. Hij is nu dus niet zo happy:)

Chantal: lekker veel kleertjes! Wij hebben ook alles uitgezocht maar ik moet me echt diep schamen.. heb 50 rompers in maatje 50/56 en in maat 62 nog meer. Echt heel erg.. Maarja dat heb je met een reflux baby:D Ik had ze toen echt nodig..
    Lekker gezond zo'n fruitontbijt:D

Marleen: fijn dat het beter gaat met Jara!

Anna: oe vervelende kindjes.. Succes!

Kaatje: hahaha wasknijpers. Ze kunnen de meest vreemde dingen leuk vinden!

Schildje: Niet zo lekker geslapen:( Beterschap!

Jac: 12 kleinkinderen is inderdaad wel veel haha. Hier is deze knul de 2e:p Dex was de eerste. Bij Declan kregen we de kinderwagen, onwijs veel kado's, kraammand, kleertjes, babyphone. Nu hebben we vooral kleertjes gehad en een peuterkamer voor Declan. Ze wilden namelijk de babykamer geven maar we wilden geen nieuwe babykamer. Zou onzin zijn want deze is net een jaartje oud.. Ookal krijgen we het vind ik het dan nog steeds erg zonde. Dus nu een cadeaubon gehad waarvan we de peuterkamer kunnen halen. Verder zijn het van die schatten die vaak geld toestoppen. Laatst ook weer 100 euro voor rolgordijntje en behang.:) Echt super lief! Maar zoals ik al zei, het zijn de enige kleinkindjes en dat scheelt enorm natuurlijk!:)

Paso, henrieke: Bandenpijn kan onwijs gemeen zijn..

Paso: Toen ik van de eerste zwanger was kreeg ik de beste beschrijving van een bevalling van een vriendin van me. Ben het er nog steeds helemaal mee eens:D Als de weeën beginnen denk je, o dit is goed te doen! Na verloop van tijd vind je het echt niet grappig meer en op een bepaald moment denk je ik ga/wil dood. Zodra je daar ben dan is het praktisch voorbij en zit je waarschijnlijk op de 9/10 cm ontsluiting. Bevallen doet vreselijk veel pijn maar je ervaart het heel anders omdat je een duidelijk doel voor ogen hebt, je kindje op de wereld zetten. Dat maakt het allemaal waard! Overigens is de bevalling mij alles meegevallen en ik ben toch 3 dagen bezig geweest zonder ontsluiting te krijgen(wel weeën om de 3 minuten) en vervolgens een weeënstorm van 45 minuten waarin ik 10cm ontsluiting kreeg(dit was het 'ik wil dood punt' haha). Na 3 min persen was meneer er al! Ik zou het zo nog 10x doen en dat meen ik echt.

Even ego: Ik ben zo trots op onze kleine man:D Hij heeft gister zo'n loop autotje van CARS gehad van vriendlief. Met het idee dat hij er nu achter kan lopen en met de tijd op kan zitten en dan vooruit kan komen. Er achter staan was geen succes. Hij vond er geen reet aan. Net klimt hij op de auto, pakt het stuur van en begint zich met zijn voetjes vooruit de duwen:D Haha hij gaat heel de kamer door! Zo stoer en hij is nog geen 11 maandjes:D

20. Sherry

Sherry Niet meer actief

Hier even een berichtje dat ik nog leef :p

Ik ga van de week alles terug lezen maar het is zo druk geweest de afgelopen dagen... Op pad geweest voor een kinderwagen, verjaardagen, aannemers en geklus in de babykamer.

Ons dak van het huis wordt nou gelukkig definitief gedaan in april. Daarna ook gelijk dubbel glas in de babykamer!

Daarna kunnen we starten met verven en behangen en alle meubeltjes in elkaar zetten. De kinderwagen is ook besteld, helaas konden mijn ouders niet mee want mijn moeder ging haar nieuwe auto halen :) Levertijd van de kinderwagen zou eerst 9 weken zijn maar na wat telefoontjes krijgen we hem al half april! Het is de Joolz geworden (grijze bekleding met metaal & zwart frame). Ook hebben we ikea maar gelijk het bed gehaald. We hebben voor iets gekozen dat er ook een zijkant weg gehaald kan worden. Verder wat kleine dingetjes zoals lampjes & kapjes.

Nu even de eethoek en stoelen ophalen bij mijn ouders en dan thuis het laatste restje behang van de muren afhalen..

Overigens had ik ook nog een hele andere vraag... Gingen we nou ook nog een keer een meeting houden?

Deel Deze Pagina