Juli 2011 mama's DEEL 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    De jongste wilde een uur geleden zelf naar bed maar ligt alleen maar te hoesten. Net al naar boven geweest want hij was helemaal over de zeik. Ik vind dit zo zielig als ze zo zijn. ik heb niet echt het idee dat het slijm los komt. Dit is nu dag 5 dat hij zo hoest. Hij krijgt van mij bisolvon maar het lijkt nu niet echt te werken.

We zullen wel zien wat de rest van de dag ons brengt met hem.:(

2. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    #4802 Miracle08, 20 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2011
    Goeiemiddag!!

Niet bijgezelen, ga weer gewoon inhaken.. :)

Schildje, misschien is het toch slim om even langs de HA te gaan.
    Toevallig vanmiddag mijn lesstukken over de hoest/keelpijn gemaakt en bij jonge kinderen wordt aangeraden om bij een te lange hoest de HA te raadplegen.

3. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    zoooo ik ben zo te lezen niet de enige met een ziek kindje. Hier ook een hoester en 38,5 koorts. eet en drinkt gelukkig wel goed maar wil wel de hele tijd op schoot zitten pfffff. Nu loopt ze ook alweer aan mij trekken dus ben er weer vandoor!

@ alle andere: sterkte!!

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    het heerst dus :(
    had Jamelie net getempt, en zat ze op 37.8..opzich nog wel redelijk. maar ook heeeeeel hangerig zeg pfff
    heel de tijd op schoot.. opzich niet erg,maar ze is zo zwaar..
    morgen maar ff huisarts bellen voor neusspray.. dat moest van hem zodra ze weer verkouden werd,dan kreeg ze neusspray tegen allergie ofzo..

maarre 50 rompers?!?! ja jamelie had ook reflux dus had ze toen ook nodig.. maar 50?! 30 vond ik al veel :D

5. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    frummel: zo'n stomer kan je gewoon huren bij bouwmarkt he ?
    wij hadden het met soort afweek middel gedaan en dat erop gespoten,hielp ook erg goed! beter dan het stomen

6. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi hoi!

Ook hier lekker aan het genieten van het mooie weer. Nou ja nu even niet dan :) Vrijdag lekker dagje met hubbie samen gehad en dus naar de bruiloft geweest, zaterdagochtend heerlijk uitgeslapen en toen onze boef opgehaald. Bij mijn ouders nog gegeten en thuis even een stukje gaan fietsen en daarna na de verjaardag van een nichtje van Kyano. Was leuk, alleen had hij zijn middagslaapje overgeslagen en eenmaal thuis tegen 18.30 uur stortte hij echt helemaal in, brullen dus :( Maar gauw op bed gelegd en toen was het goed.
    Nu ligt hij dus gewoon weer te pitten, heeft hij toch nog steeds nodig blijkbaar.
    Ook zometeen nog even naar een verjaardag en dan heb ik het voorlopig wel weer gehad met de jarigen ;)
    Zelf ben ik een beetje bezorgd. Voel ons meisje echt heel erg weinig :( Hopelijk wordt ze straks even goed wakker dat ik weer gerustgesteld ben.
    Nu eerst even dweilen dan is de poets weer klaar.

7. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Marloes gelukkig is je zoontje weer opgeknapt!

Kimm kijk uit met je nek en schouder hè, zo’n klachten zijn niet niks.
    Oh wat jammer als je niet meer online komt, ik zou ook een nieuwe onherkenbare naam proberen ;).

Jac wat balen zeg die troubles bij het varen :x

Mamatien verdrietige situatie zeg met het meisje.

Marleen arme Jara :(

AnnaB welkom :)!

Belliebel arme Dinand, oh gelukkig hij is weer beter!

Frummel wow stoere Dex!

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Levi werd vorige week wakker met een raar plekje langs zijn mond. blijkt krentenbaard te zijn. nou ja heeft hij dat ook maar gehad

belliebel. gok toch op een buikgriepje. gelukkig is het weer over

Frummel, hier werk een emmer warm water met afwasmiddel super. Even je muren daarmee insmeren ( met een stoffer ofzo ) en je trekt de banen er zo af

Meeting Ik ben voor :)

9. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Meeting.... leuk!

@ego
    grrr... grmbl!!! Heeft iemand blauwe verf uit de schuur gepakt en wou de tuin gana schilderen!!! ipv de tuin zat 1 van de kinderen eronder!!! grmbl....

10. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Nog 18 pagina's en we zitten op een deel 4!! jemig wat gaat dat snel!

11. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Heey meiden

Sorry even niet geweest, maar Celeno was de afgelopen dagen nog niet echt lekker en super chaggie :(
    Niks was goed en steeds maar huilen... zo vermoeiend!
    Gelukkig gaat het vandaag een stuk beter, we zijn ook lekker even naar buiten geweest.
    Wat een heerlijk weer!
    Verder heb ik de afgelopen dagen weer erg last van me rug en banden gehad, gaat vandaag ook weer een stuk beter :)

Hopelijk met iedereen alles goed, is wel erg veel terug lezen ;)

@anna, welkom! gezellig dat je mee komt schrijven!

12. bapsie

bapsie Niet meer actief

*zwaai zwaai* heerlijk in de kinderboederij gewandeld vanmiddag :)

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    heb je het schoon gekregen???

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier net 2 uur mijn bed in geweest waarvan anderhalf uur geslapen.Daar knapt een mens van op

15. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    nee!!! dus hopen op regen :s

16. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    kaatjhe, wat lekker zeg!

17. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Zieke kindjes: Het heerst volgens mij echt... Jaimy had vanmorgen 39,1 dus die heeft een zetpilletje gehad. Net een kleine 2 uur te hebben geslapen gloeit ze weer. Verder is er helemaal niks aan de hand, ze huilt alleen wat vlugger, ze zit nu ook op de bank een appeltje te eten...
    Ben benieuwd waar dit op gaat uitdraaien en of het alleen bij koorts blijft.

Meeting: Gezellig :D !!

Kaatje, lekker he even een paar uurtjes je ogen dicht.

AnnaB, oh dat is niet zo fijn...

18. mamatien

mamatien Niet meer actief

Hallo meiden!
    Alles bijgelezen.. maar weet niet mere zo goed war ik op wilde reagern!

Wat een weertje he! Echt super :D:D Gister en vandaag heerlijk buiten geweest! morgen ben ik ook nog vrij, dus ook nog ff van de zon genieten en dan komt morgenmiddag eindelijk mn loungeset voor op t balkon :):):)

19. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Mamachantal; Dankzij je dochter een gezond ontbijtje!
    Jac; Ja lief he :D Had het niet verwacht!! Schrok ook wel even van de prijs.. Stelde voor om zelf ook een deel te betalen maar dat hoefde niet :D
    Dit is inprincipe het 2e kleinkind. De eerste is overleden toen hij 7 maanden oud was :(
    Bellie; Dinand weer beter gelukkig!!!
    Frummel; Haha en jij bent 'm aan het uitlachen?? :p
    50 rompers!?!?!?! Wow!!
    Zooo stoere man, op z'n loopauto!
    Kleertje maat 50; Hoe lang hebben ze dat gemiddeld aan?? Niet lang ofwel?
    Schildje; Wat zielig voor je mannetje! :(
    Nina; Ook beterschap!
    Wupje; Wat vervelend dat je der zo weinig voelt!! Heb je geen angelsound?
    Ik voel ook een paar dagen weer minder, net dus maar even hartje geluisterd.

Wat zouden jullie doen.. M'n huis staat te koop. Maar heb natuurlijk geen idee hoe lang het nog gaat duren voordat het verkocht is.
    Zal ik in dit huis alvast gaan beginnen met de babykamer of zo lang mogelijk wachten?

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ennas, ik zou qua muren niet zoveel doen,maar wel zorgen dat je er de meubels hebt staan die je nodig hebt.

Maat 50 : Levi was 8 pond en heeft in sommige kleertjes maat 50 toch wel een week of 4 gepast. maar met 3 dagen had hij ook al klein vallende maatjes 56 aan

Deel Deze Pagina