@zonnebeertje je kan denk ik het beste overleggen met je leidinggevende. Gewoon bekijken wat hij/zij het beste vind. @wupje Ik had de jongste er ook helemaal onder zitten en de jas van de oudste ook. Dus je kan me bui al wel raden. bleek dat de oudste het voor elkaar heeft gekregen om een schroevendraaier uit de schuur te pakken om vervolgens zijn muur op de slaapkamer te bekrassen. hij is weer lekker bezig:S *not* @henrieke Jeuhhh brandoefening :S Inderdaad wel lekker met dit weer buiten. Wat leuk zeg als vriendinnen onder elkaar die zwanger zijn @angie Mooie foto's zeg! @ego hier een vervelende kleuter... niks is goed en alles vind hij niet eerlijk. Heeft hij een peer gehad, drinken en een creaker met smeerkaas en hij is niet tevreden... hij vind het niet eerlijk dat hij geen boterham kreeg. Dus kan wel raden hoe gezellig het hier is met een zeer (on)tevreden man(netje).
Annab: vervelend he, zulke dagen slopen je echt! Angie: super leuk hoor! en wel grappig dat je vandaag nog precies 100 te gaan hebt!
Angie: gefeliciteerd meid! Leuke foto's en erg mooie ringen! Patriesja: Al nemen ze haar alleen al op om zeker te weten dat ze er alles aan gedaan hebben.. Dit beleid verslechterd de situatie alleen maar en geeft het kindje geen enkele kans. ALS er iets met je kindje gebeurd is dat afschuwelijk(zacht uitgedrukt) maar achteraf wil je toch terug kunnen kijken en denken 'we hebben er alles aan gedaan'. Dat juist dat niet gebeurd vind ik echt onvoorstelbaar.. Kimm: ruilen tegen een dreumes??
Hallo! Nou de zon was hier gelukkig snel weer terug! Mn loungeset is er!!! Hij is echt super mooi!! Tis wel btje groot voor mn balkon haha, kan amper meer lopen.. MAAR ik kan wel loungen de hele zomer lang Zit nu ook heerlijk buiten met mn laptoppie! (Wel met een dekentje want heb op dit tijdstip helaas geen zon meer..) Hier zit ik echt zoveel beter dan binnen.. Zo mooi uitzicht over de weilanden @ rono: weet je al meer van je vriendin? Wat zei t Radbound? @ Juud: balen zeg, slecht weer in Milaan terwijl t hier zo super weer was.. @ Frummel: haha fijn he.. 'vervelende' dreumes.. Wel lief dat ie om zn papa vraagt ;P @ Anna: pittig dagje dus voor je, met ook zon vervelende kleuter! @ zonnebeertje: Zou t gewoon aan je werkgever voorleggen.. Hopen dat hij t anders ziet als de arbo, dat je t wel mag opbouwen! WIJ ZIJN UIT OVER DE NAAM!!
Angie, gefeliciteerd!!! mamatien, fijn dat jullie t eens zijn! hier vandaag niks gedaan. ja mn badkamer een stukkie en gestofzuigd.. en kleine meid opgehaald van de oppas.. gaat volgensmij al stukkie beter met haar. hele dag al zwaar hoofdpijn&nekpijn dus ben lekker gezellig. manlief werken,hele week avonddienst en baal ik behoorlijk van. hij is gelukkig wel t weekend vrij! en gaan we zaterdag lekker uit eten.
Fightforlove beterschap! Rono jeetje wat een gedoe met je vriendin! Laten lopen tot de 31e najaaaaaaaa zijn ze wel goed snik daar :x Juud nog gefeliciteerd met Juudman zijn 40e verjaardag! Zo te lezen wel goed gevierd Waar is de zon?? Hier nu pas de zon. En verder hier de hele dag bewolkt. HenriekeC gefeliciteerd voor je vriendin. Angiebaby mooie ringen hoor! Leuke foto hoor op het bankje! Eetsmakelijk voor straks! Mamatien fijn dat jullie eruit zijn over de naam oeiii mooie loungeset hoor!!! Heerlijk lijkt me dat Nou wij hebben ook verf gehaald. Nou ja wij... ik heb verf gehaald want manlief is zooooooooooooooooooo zielig :x Hebben nu besloten dat wel alleen blauwe sterren op de schuine muur gaan doen. Wil het eigenlijk wil licht houden Maar een klein beetje kleur Dus nu kan ik of zelf sterren gaan maken uit de losse hand of ik kan sjablonen gaan halen. Wat zouden jullie doen?
Mamatien: heerlijk zo'n loungeset! Wij zijn ook aan het kijken voor 1, eerst de vijver eruit en daar gras laten leggen voor de kids. Wat fijn dat jullie uit de naam zijn! Chantal: hoop dat je je snel beter voelt! Fijn dat je meisje wel begint op te knappen, is niets die zieke kinderen Danitjuh: Je kunt ook houten bestellen op www.houtenlabel.nl zijn super goedkoop en zo te verven Je vent nog steeds zielig joh mannen 'vervelende dreumes' agh het was goed te doen hoor. We hebben lekker in de speeltuin gespeeld vanmiddag. Echt heerlijk dat dat gewoon direct aan de tuin is Als hij heel de tijd PAPA roept wilt hij dat ik vriendlief bel en op luidspreker zet. Heel schattig allemaal maar vriendlief was zijn telefoon thuis vergeten. En om hem nou op de zaak te bellen voor zoiets..
O wat trouwens ook erg stoer eruit ziet danitjuh Dit had Declan in zijn oude kamer: Stukken muur blauw schilderen waar de sterren moeten komen. Sterren hierop maken met schilderstape. Je kunt de uiteinden netjes snijden met een aardappelschilmesje of stanleymes. Dan eroverheen heen de muur netjes wit maken en het schilderstape verwijderen..
Ben het helemaal met je eens meis, snap er ook helemaal niks van Jij bent ook te vroeg bevallen toch? Dan ligt het onderwerp helemaal gevoelig he tenminste bij mij wel..
@mamatien, oh dat ziet er heerlijk uit @danitjuh, kun je goed tekenen? anders zou ik sjablonen nemen. @frummel, haha ik word tegenwoordig ook gebeld door Celeno, dan moet papa alleen even het nummer intoetsen
Hallo. zo rust. Weer een slechte nacht en lange dag. Begint me een beetje op te breken dus na het eten boodschappen gedaan zodat ik morgen ff plat kan als levi op bed ligt Juud, leuk een paar dagen Milaan. voor plezier of werk ? ow zie het al. voor werk en prutweer. beetje jammer. Nee hou nog niet echt vocht vast maar merkte vandaag wel dat mijn hoofd dikker wordt. Ennas, zit je daarvoor te wachten. had de ha ook wel over de telefoon kunnen vertellen Rono, heeft je vriendin het radboud nog te pakken gekregen ? peuterspeelzaal Hier is het 50 euro voor twee dagdelen. Vind het zeker de moeite waar. Levi heeft het er super naar zijn zin en leert er ook nog eens heel veel Henrieke, leuk een zwangere vriendin erbij ! Angiebaby, gefeliciteerd ! Mooie ringen en fotos's Mamatien, lekker gevoel he uit de naam zijn
Angie Gefeliciteerd meid! Mooie foto's! Mamatien Ooooo dat ziet er heerlijk uit op je balkonnetje! Hier ook een vervelend meisje. En een mama die bekaf is. Vanmorgen gewerkt, maar al de hele dag moe en enorm last van mijn rug. Gelukkig morgen weer naar de fysio. Ik heb trouwens al 2 nachten heerlijk geslapen. Zou het door Jaar haar kuurtje komen? Vanmiddag belde de assistente van de huisarts. Het lab had de uitslag van mijn (urine)kweekje al en er zitten wel genoeg bacterien in voor een kuurtje. Dus eindelijk, na 2 weken kwakkelen met een zere blaas, een kuurtje gekregen. Zo nu lekker met de voetjes omhoog en morgen weer een dag. Trusten alvast voor iedereen!
Jamelie gaat niet naar peuterspeelzaal, ze gaat naar gastouder en dat vind ik wel genoeg.. toen ik nog gewoon werkte kon ze daardoor ook niet erheen gaan..en nu zou t wel kunnen, maar weet niet hoe het komende weken gaat lopen
Het huis van vanmiddag was super groot, vooral boven. 3 grote slaapkamers en een mega zolder waar je 2 of 3 kamers van kunt maken, en dan kun je er nog een vliering bovenop zetten want het heeft een heel hoog dak. Alleen is het beneden net aan, dus net iets groter als wat we nu hebben, en het is erg uitgeleefd, dus er moet veel aan gedaan worden. Dat andere huis is helemaal af, en prachtig afgewerkt. Heeft een veel grotere huiskamer, en alles is nieuwer (badkamer, keuken en ketel). Het enige nadeel is dat de meisjes hele kleine kamertjes krijgen dan, dus ze kunnen er alleen slapen, niet spelen. Er zijn wel toekomstmogelijkheden om bv op zolder nog een dakkapel erop te zetten en daar een grote kamer bij te maken (zijn nu 2 kleine kamertjes), en je kunt op de 1e etage die 2 kamertjes makkelijk verbouwen tot 1 kamer. Maar dat is dan voor de lange termijn. En dan heb je natuurlijk nog het prijskaartje. Het is dus wikken en wegen. Morgen om kwart voor 5 gaan we nog een keer naar dat afgewerkte huis kijken.
Goooooeeeedenavond allemaal! Wat een dag, wat een dag! Dinand was heel de dag niet te genieten, en op de momenten dat hij het wel even was, was hij echt onzin aan het uitvreten. KLeine boef dat het is. Ik weet nu denk ik wel waar hij last van heeft! Lang leve het leed dat tanden heet! Hij heeft me toch dunne zure broeken, bah! Vanavond tijdens het eten was het weer zover! Meneer zat lekker op zijn gemakkie te poepen. Mijn schoonmoeder zei: ik zou hem maar even laten hoor, hij is nog niet klaar! Ja, zei ik, maar de kans is heel erg groot dat het straks of via zijn benen naar beneden loopt, of dat het op zijn rug zit. Dat laatste gebeurde dan ook! Mijn hemel, het leek clasimodo wel! Hij had een gigantische bult met dunne derrie op zijn rug zitten, en stinken dat het deed, niet normaal meer! Afijn, mijn wasmachine draait momenteel toch al overuren, deze kan er ook nog wel bij. Heb die gore kleren eerst maar in een emmer met water en dreft gezet om te laten weken. Verder lekker van het weer genoten. Wat een zalig weer was het vandaag zeg! Zal nu even een paar blz terug lezen!
@kaatje, vervelend zeg die nachten, dat gaat je zeker opbreken! Hopelijk nu wat betere nachten. @marleen, erg he ook nog een dwarse peuter erbij? ik sta af en toe echt op ontploffen heb er veel minder geduld voor. @mnm, lastig he! het is altijd afwegen, maar wel fijn dat jullie 2 leuke huizen op het oog hebben. Succes! Morgen weer controle in het AMC, ben benieuwd.
Waarschijnlijk zit je meisje weer in een groeispurtje! Dan kan het heel goed zijn dat ze zich even wat minder laten voelen! Heb hier vorigeweek 1/2 dagen gehad dat het iets rustiger was! Mijn schoonmoeder zei vandaag ook al: Tjee wat ben jij gegroeid in 1 week tijd zeg! Ze kunnen er nu niet meer omheen (en ik zelf ook niet hihi). Aaah arm manneke, gevallen! Tja, groot worden gaat met vallen en opstaan! Hopelijk heeft hij er geen last van!