HIhi, kan ik me goed voorstellen dat jij je verlof wel doorkomt! Krijg met dit weer zo'n trek in een rosé biertje. Mja, nog even geduld hebben hihi.
Je kan ook zelf mallen maken! Ik heb bij Dinand op zijn kamer toendertijd pimbolibeertje gemaakt. Gewoon een leuke tekening opgezocht op internet, uitprinten, carbonpapier er achter en overgetrkken op de muur! Hier het resultaat: http://94.100.118.165/774650001-774700000/774675601-774675700/774675605_5_QZDE.jpeg
Frummel thanks ik zal eens gaan kijken op die site! Ze hebben inderdaad goedkope sterren, maar het is maar 1 maat helaas. Wil verschillende grotes hebben Belliebel das ook een manier om het te proberen. Ikzelf zat aan tape te denken, zou toch niet zo heel moeilijk zijn
Danitjuh, zeker als je een gladde strakke muur hebt is tape aan te raden! Dan moet het zeker wel lukken! Zou dan alleen wel goede schilderstape nemen en geen "goedkope" zooi. Mijn ervaring daarmee is dat de verf er toch onder komt!
Henrieke, grr zo'n brandoefening op een verkeerd moment. Wow leuk zeg dat je vriendin ook zwanger is. Fijn dat je wel zelf kan beslissen wanneer je naar je werk gaat. Angiebaby, oh sorry ik wist helemaal niet dat vandaag de grote dag was. Maar van harte GEFELICITEERD meis! Zo te horen heb je flink genoten. Leuke foto's hoor. Patriesja, fijn dat je mannetje wat vrolijker was vandaag. Inderdaad heerlijk weer zeg. Anna, grrr lastig die vervelende kleuters. Mamatien, heeeerlijk zo'n loungeset. Lekker genieten deze zomer. Jaaaaa jullie hebben een naam. Moeten wij het ook over hebben. Je balkon ziet er echt leuk uit!!! MamaChantal, niet gezellig nee. Maar wel lekker vooruitzicht voor het weekend. Danitjuh, even kijken of je het met de losse hand kan doen. Ik zou dat niet kunnen hoor. Frummel, zie het al helemaal voor me die kleine dreumes van jou, die perse papa wil spreken. Kaatje, klinkt wel alsof jij rust nodig hebt ja. Morgen lekker plat meis. Marleen, hihi hoe blij kun je zijn met een blaasontsteking. Maar hopelijk ben je snel van de pijn af.
Bellie, ai die tandjespijn is verschrikkelijk, zijn de kindjes echt van uit hun doen. Pfff heerlijk zeg die poep. Patriesja, ja idd 2 leuke is beter als geen. Oh spannend morgen, hoelaat mag je?
Hier vandaag ook al zown vervelend kind. De hele tijd op de bank klimmen en vervolgens zo wild doen dat ze er bijna vanaf valt. Krijg het er maar niet in dat ze gewoon blijft zitten op de bank ipv lopen, kruipen en gek doen. Het radboud kan ook niks voor mn vriendin doen dus het is echt afwachten en ze moet de hele dag op bed liggen. Alleen opstaan voor als ze naar de wc moet.
Nou de lente brengt heel wat teweeg @mnm, om 9.15 morgen @rono, hoever is je vriendin nu? en gaan ze later in de zwangerschap dan nog wel wat doen?
Rono, bizar hoor dat het ziekenhuis niets doet. Hoop dat ze het nu met bedrust wel kan rekken tot een termijn dat ze wel iets doen,en haar zoontje blijft leven. Marleen, hoop dat het kuurtje snel aanslaat Truste
Morge, Weer heerlijk geslapen. alleen was de kleine een beetje mij haar ruggetje aan het drukken tegen mijn buikwand en dat deed op een gegeven moment wel zeer. dat was alleen als ik van mijn zij even op mijn rug ging liggen om op de andere zij te gaan liggen. Ik weet niet of dat dit te maken heeft dat de placenta voor ligt want met de jongens had ik dit niet. @MnM, leuk hoor huizen kijken. Ik wou dat ons huis ook verkocht was dan hadden wij gelijk 1 huis gekocht hier in het dorp. Wij hebben nu een huis van 4 verdiepingen en dat huis is net zo groot maar dan verdeeld over 2 verdiepingen en dan komt daar nog een grote zolder apart bij. Als ik te lang sta dan krijg ik last van mijn been. Zo had ik dit gisteravond ook. Toch iets teveel staand gedaan. Dadelijk de beide heren naar school en psz brengen dankan ik even wat voor mij zelf doen. Ik heb de oudste beloofd om voor hem een blouse te maken. Ik heb een patroon en daar heb je de oude blousen nodig van papa. Mijn man had al een keer wat oude blousen uitgezocht dus ik ga eens even kijken wat ik daarvan kan maken.
Goeiemorgen meiden Hier goed geslapen, alleen vroeg wakker, maar moet toch al vroeg naar het amc voor controle. @schildje, ja ik heb ook af en toe dat de kleine raar ligt en dat het heel erg drukt, maar bij mij voelt het een beetje irritant en niet pijnlijk gelukkig. Lekker even wat voor jezelf doen! Eerst vandaag dus even voor controle, daarna ga ik even met mijn moeder ergens koffie drinken. Nog even een paar winkeltjes in en even een paar boodschappen doen. Daarna nog even naar haar huis, kan Celeno even met zijn vriendje spelen, het wordt ook weer lekker weer
goeiemorgen meiden!!!! hier heeeeeerlijk geslapen na een heerlijke dag van gisteren. bedankt voor jullie lieve reacties!!!! ik heb nog lekker 4 dagen vrij. de babykamer schiet ook lekker op verheug me echt op t moment dat ik kan beginnen met de kasten inrichten en alles aankleden. wat treffen we het he?met t lekkere weer t maakt je helemaal vrolijk. ik ben nu aan t ontbijten en daarna duik ik lekker weer me nestje in. rono echt vreselijk van je vriendin ik had t al gezegd maar ik zit steeds te denken dat ze zich zo machteloos zullen voelen omdat ze weten dat t een aflopende zaak is. mag ik wel vragen ofdat ze van te voren al steeds pijn in haar buik heeft gehad?of stond haar baarmoeder mond open? hoe kunnen anders haar vliezen zomaar breken?
Goedemorgen Redelijk geslapen. Maar 2x wakker geweest dus is te doen. Rono, gefeliciteerd met je verjaardag !!!
Goedemorgen Hier lekker geslapen. Zometeen mijn meisje optutten want de fotograaf komt op de psz. Daarna wat boodschapjes doen. Van 10 tot half 1 kunnen ze van het uwv bellen, hopelijk bellen ze een beetje op tijd.
Danitjuh: ze hebben heel veel maten hoor haha, je kunt het selecteren onderaan de pagina. alles van 5 tot 50 cm mnm: lastig he die bezichtigingen.. Patriesja: ik ben uiteindelijk met 37 weken en 3 dagen bevallen. Maar er zijn wel flinke fouten gemaakt(al in het begin van de zwangerschap) Toen zei ik er al iets van maar werd er niets mee gedaan. Uiteindelijk begonnen met 23 weken en 5 dagen de weeën echt en kreeg ik te horen dat ze niets deden omdat ik nog geen 24 weken was(albert schweitzer ziekenhuis dordrecht). Er is toen aardig was aan woorden door de kamer gevlogen(ik was zo kwaad). Ik heb mijn verloskundige uit bed gebeld(waar ik al niet meer bij liep) en mijn vader(nu geen contact meer mee maargoed). Uiteindelijk was mijn vader doorslaggevend. Het is nogal een grote imposante man waar het ook echt vanaf straalt dat hij niet om geld verlegen zit. Die heeft toen gezegd dat als ze niets zouden doen dat hij me naar belgie of duitsland zou rijden, daar behandelen ze namelijk wel. Het was nacht en mijn vaders rijgedrag kennende hadden we dat makkelijk gehaald. Toen kwam de opmerking 'dan moet u dat doen meneer'. Waarop hij zei dat ze dan nog niet van hem af waren en dat er nog wel het 1 en ander aan klachten zou volgen. Daarna hebben ze op de gang verder 'gesproken' en ineens kreeg ik injecties voor longrijping, weeënremmers en lag in met spoed in de ambu richting veldhoven. Ik reageerde prima op de weeënremmers(tegen alle verwachtingen in) en zoals ik al zei is Dex uiteindelijk met 37 weken geboren. MAAR als hun toen bij hun punt waren gebleven dan was het ventje er niet meer geweest en daar kan ik me onwijs kwaad om maken. Zo ook dus bij die vriendin van rono. Wie zijn hun om haar elke kans te ontnemen?? Het enige wat ze hoeven te doen is opnemen, platte bedrust en om de 2 dagen een echo. Nu geven ze de kleine geen enkele kans en de kans die er is ontnemen ze hem door haar naar het ziekenhuis te laten komen. Dat vind ik echt schandalig. Angie: soms zit er een zwakke plek in de vliezen, kan ook door een infectie komen. Ik slik extra vitamine c omdat dit voor sterkere vliezen schijnt te zorgen maar in zo'n geval merk je niets van te voren Patriesja: succes op controle! Angie: heerlijk he dat weer Schildje: hier hetzelfde met het rare liggen. Kaatje: fijn dat je beter hebt geslapen! Hier iets minder geslapen haha. We lagen gisteravond in bed en ik lag op me rug, begint meneertje ineens vol op hard te duwen. Je kon precies voelen wat waar lag.. Een heel hard stuk over me rug met een bol uiteinde(billetjes) bij me navel. Rond me lies voelde je duidelijk iets van een schouder zitten. Vriendlief vond dit natuurlijk helemaal geweldig dus die heeft weer een tijdje zitten voelen. Daardoor werd meneer echt wakker, besloot zich om te draaien en er flink op los te schoppen en te duwen. Wat natuurlijk nog leuker was om te voelen. Na een uur is vriendlief gaan slapen en na 20 minuten begon babylief zich weer te laten voelen. Zo is het ongeveer heel de nacht doorgegaan en volgens mij ligt hij nu al heel de ochtend te tukken haha Angie: ook ik kan niet wachten om de kasten in te gaan richten met de kleertjes Heb al Declan zijn kleertjes bij elkaar liggen nu op zolder. Zit zoveel tussen wat nooit is gedragen, kaartjes er nog aan ect. Echt heel erg haha. Baby krijgt Declan zijn 'oude' kamer. Dat is de bopita carmen XL. Echt een hele grote kamer(commode en kledingkast is enorm) en ik had nieteens genoeg ruimte voor al zijn kleertjes in maat 50/56 hahaha echt om me rot te schamen. Als deze beeb eruit is maar ik er denk ik 4 pakketen van en zet het op marktplaats
@Rono gefeliciteerd!! @Hier net telefoon gehad van mijn broer dat mijn schoonzusje in het ziekenhuis ligt. Ze voelde zich niet zo lekker en ze waren al in het ziekenhuis voor controle bij de gyn en de bloedwaarde voor het helpp-syndroon was allemaal goed dus dat is het niet. Maar ze heeft wel pijn op een plek wat ook bij helpp voorkomt. Nu denken ze aan galstenen maar eerst gaan ze onderzoeken doen en mijn broer hoopt dat ze morgen weer naar huis mag. a.s. vrijdag is zij 27 wk dus ze moeet nog even. Gelukkig is alles goed met de kleine dus dat scheelt weer.