Juli 2011 mama's DEEL 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Hey hey

BB10, jeetje meid wat schrikken zeg! Een dikke knuffel voor jouu.

Verder... Solly niet gelezen, paar drukke dagen gehad en dan in de avond nergens zin in. Nu lekker weekend dus ga het vanaf morgen weer bijhouden.

2. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0

och jeetje maar wel heel goed jij en je kindje EN je gezin staan nu op 1

3. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0

hee dankjewwellll jaa heb ik vanmorgen gemaakt!!!!!

4. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    och meis wat eng!!!

gelukkig is alles goed met t kindje!!!
    veel sterkte meis hoopdat ze t snel vinden wat t is

5. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Angie: mooie foto zeg!!!

Ik heb mijn leidinggevende een mailtje gestuurd, ze wil me morgen zien voor een gesprekje, ook voor het rooster.
    moet ik alleen weer een heel eind voor rijden, ben ik wel 3 uur onderweg voor 1 gesprekje :S
    Ga natuurlijk wel zorgen dat ik per direct 9 uur ga werken, ga niet wachten op de bedrijfsarts.
    Dat kan toch?

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hallo.

mamatien, vervelend die hoofdpijn. Is het al minder ?
    Hier alles goed hoor.
    Wil ook een keer naar de Primark. Is er nu ook één geopend in Hoofddorp. blijkt een leuke winkel te zijn

Belliebel. Vervelend dat je je geestelijk zo voelt :( Goed dat je de vk gebeld hebt. En voel je niet schuldig naar je vriend toe. Die heeft er vast alle begrip voor. Knuff
    Die paniekaanvallen klinken erg herkenbaar. Loop er sinds april ook voor bij de ggz. Hier hebben ze ook gevraagd of ik medicijnen wil, maar heb het geweigerd,ook al beweren ze dat het tegenwoordig geen kwaad kan voor je kind. Maar je moet wel in het ziekenhuis bevallen en 24 uur blijven
    Goed advies van de vk om te stoppen met werken. Je hebt nu gewoon alle energie voor jezelf en Dinand nodig.
    Gelukkig een goede reactie van je cheffin. jeetje bloed uit zijn oogjes. Hoop dat de zalf snel helpt

Sherry, nou vooruit je hoeft niet bij te lezen ;)

Voetenecho Ik heb er ook één van Levi met 33 weken
    http://www.babyvankoert.toddler.nl/img/babysites/7383/photos/medium/3bed0bfdfa246407d1f92415dde9ace2.jpg

geslacht HOe wel ik tot voor kort dacht dat we een meisje krijgen zou het me nu niets verbazen als het een jongetje blijkt te zijn.
    Ik groei nu echt heel erg rond ipv naar voren, Lust geen koffie meer en ben gek op melk. Dit had ik bij Levi dus ook en bij Milou niet

Kikker, ik vind je zeker geen aansteller hoor. Ik heb bij Levi ook regelmatig huilend op de bank gelegen van de pijn. en hier wordt het nu ook steeds erger :( Werk je nog ? Zo ja zou ik dat zeker verminderen, hoe vervelend ook

Jac, jeetje jullie liggen wel vaak vast he. Lijkt me een groot nadeel van varen. Wat doen jullie zoal om dag door te komen ? Kan je wel het land daar op ?

Frummel, dat is leuk shoppen !

BB10. meis zeker niet schuldig voelen over het niet meeschrijven. geloof dat je genoeg aan je hoofd hebt als ik het zo lees. hoop dat het niets ergs is. Gelukkig met de baby alles goed

Angie, mooi die buikfoto !

Zonnebeertje, jahoor dat kan. zeg maar dat het op advies van vk/gyn is en dat je meer niet trekt

7. Rono

Rono Niet meer actief

Lieve meiden,

Ik lees elke dag even bij hoor! Maar heb de puf niet om te reageren.. zit te veel met mn hoofd bij andere dingen en flink aant solliciteren.

Liefs

8. mamatien

mamatien Niet meer actief

Hai meiden
    Ik lees nu mee via tel dus reageren is,lastiger...
    Hoofdpijn nog steeds niet weg maar rustig liggdn is fijm!!
    Kaatje klopt dat er 1in hoofddorp it. De spullen zijn uber goedkoop , ene x hebben ze veel leuke spullen andere x minder.. Ik ben alleen niet te spreken over de kwaliteit.. maarja wat wil je met truitjes van 12euro...

9. Frummel

Frummel Niet meer actief

jeetje BB10 dat is schrikken:( ik hoop dat het niets ernstigs is!

Angie: mooie foto!

Zo kind op bed en ik heb lekker pudding gemaakt:D

10. BB10

BB10 Niet meer actief

mmm pudding! Ik heb net 2 repen chocola achter mijn kiezen (schaam)

11. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Kimlee Logisch dat je verliefd bent op je meissie! Heerlijk toch!

MnM Fijn dat je je weer wat beter voelt!

Kikker O balen dat je nu al zoveel last hebt zeg! Ik kan me voorstellen dat je er niet blij van word en het gevoel hebt dat je kleine meid er bij in schiet. Denk goed om jezelf hoor!

Bellie Haha, hij liet de telefoon vallen!
    Jara is nu 2 maar de meeste dingen weet ik ook nog heel goed hoor.
    Goed dat je je ziek gaat melden! Even lekker op de rit komen en inderdaad, als je je weer wat beter voelt kun je altijd weer beginnen. Eerst maar even aan jezelf denken.

Frummel Voel je niet schuldig joh! Denk lekker aan jezelf en we zien je wel wanneer je langs komt waaien ;)

Jac Balen dat je nu weer zo lang moet wachten om verder te kunnen varen. Ik kan me voorstellen dat het erg frustrerend kan zijn. Wat doen jullie als jullie stilliggen? De stadjes bekijken waar jullie liggen ;)

Mamatien Nog steeds last van je hoofdpijn? Balen! Werkt een paracetamolletje niet?

BB10 Jeetje meid, dat is inderdaad schrikken! Gek hoor dat er 'iets' zit wat er niet hoort en dat je pas over 2 weken terecht kan.
    Fijn dat de beeb ok is!

Angie mooie foto zeg!

Ik ben gister naar de fysio geweest. Heb gelukkig (nog) geen BI, maar als ik niks aan mijn rugpijn doe, dan word het dat wel.
    De spieren onder in mijn rug zijn helemaal dik en opgezet. Gister heeft ze alleen even aan mijn rug gevoeld en geprikt, maar ben er nu al blauw van. De komende 2 keren gaat ze me los masseren :( Dat gaat zeer doen. Nu maar hopen dat het werkt, en daarna oefeningen doen. Ben ik dol op, maar niet heus.

Morgen lekker een dagje vrij!

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Rono. wil je er over praten ? Al bij een uitzendbureau geweest ?

Mamatien. beetje zeeman kwaliteit dus. 10x wassen en het flubbert uit ? Maar idd voor die prijs.
    Had gister een truitje voor 3 euro bij de zeeman haha. Korte mouwen. lekker straks in de zomer en eventueel een buikband eronder.

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ BB10: Hm, da’s minder dat rare geval wat er niet hoort. Ben benieuwd wat ze erover zeggen over 2 weken.

@ Angie: Mooie foto.

@ Kaatje: Ook al zo’n leuke voeten-echo!

@ Marleen: Hopen maar dat dat losmasseren ook daadwerkelijk gaat helpen en je dan niet voor niks pijn ervan hebt.

14. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Kimlee wat fijn dat alles goed was bij de gyn!

Belliebel wat een schattige foto van de voetjes van Dinand! En hopen dat het zalfje snel werkt voor zijn oogjes! En stoppen met werken. Wel relext hoe je chef hier op gereageert heeft. Succes bij de bedrijfsarts!

MNM hopelijk helpt de creme voor haar oogjes!

Ryanne oh je bent weer lekker opgeknapt! Mijn geslacht staat onderin dit bericht :D

Kikker wat rottig zeg. Heb je wel fysio ervoor? Of gaan ze er wat voor doen?

Frummel je hoeft toch niet 24/7 hier op zp te verschijnen :D Lekker om jezelf denken!

Jac 4400 vrachtwagens vol zand :$ Ja dat gaat nog wel ff duren denk ik.

BB10 jeetje meis wat een gedoe bij jou! Gelukkig doet je beeb het goed!

Angiebaby mooie buikje hoor!

Zonnebeertje waarom zou je dat niet kunnen zeggen dat je maar 9 uurtjes wilt werken? En anders laat je je VK mooi een brief opstellen hihi.. Succes morgen!

Rono dikke knuf!

Mamatien beterschap met je hoofdpijn!

Marleen oh jee hopelijk gaat het niet doorslaan je rugpijn!

Ik heb de echo gehad en het was weer super en tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa we krijgen een Jongen

Ik ben zo blij! Lag daar gewoon te huilen hihihi... Daarna door gegaan naar KFC :D Heerlijk gegeten en voor manlief hotwings meegenomen. Ook had mijn vriendin al kadootjes meegenomen hihi.. Heb Badeendjes gekregen en een trekbeest, een bestekset en een boek van baby's 1e jaar :D Naar huis gegaan en aan manlief de echo laten zien, maar hij snapte er geen reet van hahaahahahaha.. Dus ik zeg we krijgen een jongen! Hij zo neeee echt niet 8) dus ik laten zien hoe dat op de echo staat en dat het echt een piemeltje is en dat je dat bij de meisjes niet kan zien ;) Hij helemaal blij hahahahaa Grote smile op zijn gezicht :D We hebben de roepnaam van onze spruit al vast staan. Ik heb mijn zinnen daarop gezet :) en hij vondt het na overleg wel goed! (kan nog veranderen hoor) Hij heeft de 2 andere namen erbij gedaan!

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Danitjuh: Een jongen! Super!! Gefeliciteerd.

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Gefeliciteerd, danitjuh! Jongens zijn hartstikke leuk!!!!

BB10, schrikken meid. Hopelijk is er niks geks aan de hand.

meiden met bi, denk aan jezelf he!!!

17. Sjantalle

Sjantalle Actief lid

17 feb 2010
    375
    0
    0
    leerkracht bo
    virtuele knuffel vor ieder die hem gebruiken kan!!

Verder haak ik direct af.. Ga zo weer naar bed, anders trek ik het morgen niet.

truste!

18. Frummel

Frummel Niet meer actief

Danitjuh:leuk een jongen!

Rono: wilt het een beetje lukken meid? heb je nu een uitkering of niet? knuffel:)

19. Sherry

Sherry Niet meer actief

Na 3x een poging te hebben gedaan om op een hoop berichtjes te reageren geef ik het maar op... Dus hier de verkorte versie:

Iedereen die ziek is, met zichzelf (zwak uitgedrukt) in de knoop zit, denk aan jezelf! Schrijf het van je af... daar is het forum ook voor :)

Waar ik uithing; we zijn een weekje naar Kuusamo (Fins Lapland) geweest. Aangezien mijn vriend niet zo'n held met stress is begon de ellende al een week voordat we uberhaupt weg gingen. ID kaart kwijt en liep maar rond als een kip zonder kop. Op een gegeven moment dacht ik de oplossing te hebben: hem lekker weg sturen zodat ik in kon pakken. Maar het werd alleen erger... Dus..... Vakantie was zeer geslaagd en koud :)

Ik heb ook foto's online gezet. Wie geïnteresseerd is, ze staan op hyves. Voeg me maar toe: Sheryl Vd heuvel Profiel - hyves.nl

Ik ben niet zo'n lulla dus veel hoef je niet te verwachten ;)

zo.... nu eerst een broodje doner bestellen!

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Danitjuh, leuk een jongen ! Kon je vriend niet mee naar de echo ?

Deel Deze Pagina