Juli 2011 mama's DEEL 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0

aaaah gefeliciflapsteerd!!!!!;):D

2. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    oehhh beterschap

3. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0

fijn dat alles weer goed was

4. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    zooo lekker gequote hihi anders kan ik t echt niet bijhouden.

ik heb erg last van banden pijn dus ga nog lekker 3 dagen heel relaxt doen voordat ik zondag weer moet werken.

boodschapjes zijn al in huis t/m maandag dus heeeerlijk.
    ik zit nu lekker te eten en dan duik ik me nestje weer in huis was toch al lekker aan kant

5. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Marleen dank je wel!

Angiebaby dank je wel!

Schildje dank je wel! Ik hoor van steeds meer mensen dat jongens veel naar hun moeder trekken :D Owh wat leuk dat je man het hartje gehoord heeft! Mijn man hoort het pas weer 2 maart hihi.. dan hebben we de 20 weken echo ;)

Kaatje beterschap met Levi! Ieehhhhh spinnen :) Hier gaat de stofzuiger er dan ook overheen hoor :D

Babsie dank je wel! Nog ff en dan is het maandag en dan weten jullie het ook!

Jac dank je wel! Oehh je moeder in het ziekenhuis! Gaat het wel goed met haar? Beterschap voor je moeder!

Belliebel gefeliciteerd met Dinand!

Wupje ohhh ja dat ken ik wel hoor .. bij mij moet het soms ook ineens eruit :) Inderdaad met buikpijn en dan is het later gelukkig weer over! Om 6 uur te zingen in zijn bedje hahahaa wat grappig

MIssX wat fijn dat alles goed was bij de VK

Quoten doe ik niet meer hahaahaha ik doe gewoon 2 pagina's open gaat perfect hahahaa.. anders had ik ook niet alles onthouden hoor!

Vraagje! Kunnen jullie nog op jullie buik liggen? Ik kan dat tot nu toe nog wel, gelukkig maar want ik ben een echte buikslaper hahaahaa

6. kimlee82

kimlee82 Actief lid

18 aug 2010
    327
    0
    0
    zuid-holland
    Vraagje! Kunnen jullie nog op jullie buik liggen? Ik kan dat tot nu toe nog wel, gelukkig maar want ik ben een echte buikslaper hahaahaa[/QUOTE]

Hier nog een buikslaper,tot nu toe gaat het nog goed....
    Begin mss wel wat schuiner op mijn buik te liggen ;)
    Ik hoop dat ik het nog lang volhoudt;)

groetjes kim

7. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Danitjuh gefeliciteerd! Een knul, wat leuk!

Bellie gefeliciteerd met je grote kleine man!

Heb het allemaal gelezen, maar ben echt een zeef... Begin wel eindelijk door de bomen het bos weer te zien en mijn vreselijke deadline ga ik gewoon halen! Maar nog wel even tot en met dinsdag buffelen, daarna ben ik weer gezellig aanwezig en heb ik meer rust in de kop...

Meisjes die een dikke knuff verdienen, bij deze!! :)

8. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Goeiemiddag !!

Danitjuh, Gefeliciteerd een kleine man in je buikje!!
    Ik kan nog steeds op mijn buik liggen, voelt wel een beetje ander ( logisch ook, haha ) en negen van de tien keer als ik op mijn buik ga liggen belsuit ukkepuk om nog even aan een late avond gymnastiek te doen :D
    Meestal draai ik dan een beetje op mijn zij.

Belliebel, beterschap met je keel.
    Gefeliciteerd met je kleine vent!!!! Alweer 1 jaar!

Jac, oei dat is idd minder nieuws, veel sterkte.

Wupje, beterschap!

Zo deze mama heeft weekend! Vanmorgen lekker uitgeslapen met Jaimy, daarna lekker gedoucht, huisje aan de kant gedaan. Nu alleen nog even de boodschappen doen en het konijnenhok schoonmaken en dan is alles gedaan!
    Vanmiddag komt me zusje ff langs, was eerder uit van school en dat vinden we heell gezellig :D
    Gistere lag ik languit op de bank een film te kijken toen ik ineens een heel hard porretje/schopje kreeg die ik van buiten af voelde! Lag even te glunderen :D

9. BB10

BB10 Niet meer actief

Hier ook een buikslaper, ik trek inmiddels wel 1 knie omhoog om mijn buik wat ruimte te geven want er vol op liggen is niet prettig meer;).

10. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Angiebaby ik heb een beetje tevroeg geroepen dat het beter ging. Ik had de oudste naar school gebracht en ik kom thuis en weer wat last van mijn buik. Nou meer mijn banden en echt zo'n bleh gevoel.

Wel heb ik veel zin om aan de kamer te beginnen van de jongste Bart. Ik heb gisteren behang gehaald en wilde ook een behangrand. Nou toch maar niet. Een hele leuk gezien van lief. Maar er zit maar 5 mrt op een rolletje en ik heb voor nog geen 12 mrt nodig dus ben ik even €45,= kwijt alleen al voor de rand. Nou dat vind ik een beetje te gek.
    Mijn man gaat de latex even uitzoeken die wij nog hebben en dan kan ik gaan beginnen. Lekekr rustig aandoen en dan behang plakken.

@Danitjuh, dat jongens meer naar moeders trekken is zeker waar in 99% van de gevallen. Hier heb ik dan ook nog eens 2 jaloerse jongens die het niet kunnen hebben als er 1 bij mama zit. De laatste tijd gaat het iets beter maar ik wordt hiet af en toe wel gek van! ;)

11. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Bellie Gefeliciteerd met Dinand zijn verjaardag! Fijne dag vandaag.

Jac Beterschap en sterkte met je moeder!

Ik kan ook nog op mijn buik liggen, Met Jara kon ik dat rond deze tijd niet meer.

12. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Meiden,

Verwaarloos jullie wel een beetje de laatste dagen. Mijn moppie is nog steeds erg ziek. Was gisteren bij de plaatsvervangende huisarts en die constateerde een dubbele oorontsteking en keelontsteking. Kan ook niet anders met al bijna een week bijna 40 graden koorts.
    Zegt ie: los het maar op met paracetamol.

Dus vanochtend naar mijn eigen ha geweest en van hem een antibioticakuur gekregen voor 7 dagen en over 10 dagen terugkomen voor controle. Is toch even wat anders.

Negenmaandebeurs: Ga ook met de kruidvat kaartjes, met mijn moeder en een vriendin.

Verder heb ik niet erg veel onthouden.

Sorry sorry sorry.

Zal voortaan beter mijn best doen.

13. Vinora

Vinora Niet meer actief

Mij zullen jullie even niet horen dames.
    Ben al bijna 2 weken ziek en het wordt enkel erger :(

14. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @danitjuh gefeliciteerd leuk hoor een zoon!

@belliebel gefelicteerd met dinand zn 1e verjaardag!

@jac beterschap met je moeder

@BB10 jeetje das schrikken meid hopelijk komen ze er achter wat het is.

15. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @nienke beterschap met je meisje

@buikslapen gaat nog half lig met 1 been opgetrokken, ben me al aan het aanleren om niet op mn buik te liggen.

ik voel de baby ook eindelijk....

heb de laatste dagen last van mn bekken/rug
    hoofdpijn en ben nog steeds moe...ppffff

16. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Beterschap! We 'zien' je wel weer als je weer fit bent! Voor nu lekker onder de wol :)

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Iedereen bedankt voor de felicitaties!

Heb net eens even lekker foto's terug zitten kijken van de keizersnede en toen hij net geboren was. Dat dat me nu zo raakt zeg! Hoe klein hij was, en hoe groot hij nu alweer is. Waar blijft die tijd zeg! Hij is van 47 cm naar 77 cm gegaan. Er is gewoon 30 cm bijgekomen in 1 jaar tijd. Laten we het over het gewicht maar niet hebben whaha. Van 2850 gram, naar bijna 11 kilo! Bizar gewoon.

Hij is nu hartstikke lief met zijn duplo aan het spelen. Zo hulpeloos hij vorigjaar was, zo zelfstandig issie nu al. Degene met kindjes herkennen dit natuurlijk, maar degene zonder kids, er staat jullie heel veel (positiefs) te wachten!

Zo nog maar lekker een stukkie taart eten, nu mag het he!:p.

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    @ buikslapen: hier nog een buikslaper. ook ik kan al een tijd niet meer op me buik slapen. Balen, want het ligt zo lekker. Ook ik lig half op mijn buik met 1 been opgetrokken, maar meestal wordt ik 's nachts wakker omdat ik op me rug lig, en het schijnt zo te zijn (verder in de zwangerschap) dat dat niet goed is. Kind drukt dan op de holle ader in de rug waardoor het bloed wat terug gepompt wordt naar het hart minder goed stroomt. Mja, het zal echt niet schadelijk zijn voor het kind denk ik. Ik probeer er alleen wel op te letten. Het beste is op de linker zij te liggen, maar me rechterzij licht toch het lekkerste. Terwijl ik bij Dinand juist erg op mijn linker kant gesteld was hihi:p.

Nog 13 dagen tot de 20 weken echo. Ben zo nieuwsgierig naar dat mini mensje in me buik. Gisteravond was het (ben zo geneigd om ze te gaan zeggen omdat mijn gevoel steeds overtuigender zegt dat het een meid is) zo enorm druk, manlief had de hele tijd zijn hand op mijn buik en die zei ook al: zo dan, die is lekker bezig daar binnen. Wel gezellig hoor:p. Voelde hem/haar koppeltje duikelen hihi:p.

19. BB10

BB10 Niet meer actief

Bellie gefeliciteerd!

Kelly ziek maar fijn uit! Rustig aan en veel fruit eten!

20. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Miss X ik heb ook altijd een lage bloeddruk. Deze keer geloof ik 115 / 62. En idd ik ben ook vaak erg moe ;)
    Fijn dat verder alles goed was!

Angiebaby lekker geslapen? Balen hè die bandenpijn, hopelijk trekt het snel weer weg.

Danitjuh ik slaap meestal op mijn zij of rug en dat gaat nog goed. Gisteravond lag ik op mijn rug en ik voelde ukje heel goed, echt gezellig.

Marlous succes meis!

Schildje ja zijn jongetjes best jaloers? Ik ben benieuwd want Kyano is ook wel echt een knuffelkont bij mij.

Nienke nou ja zeg wat een reactie! Alhoewel …… Kyano heeft ook heel veel oorontsteking gehad in zijn eerste jaar en steeds werd een kuurtje voorgeschreven en meestal begon het dan een week na de AB weer opnieuw. En toen legde de toen dienstdoende arts uit dat je met AB het virus wel onderdrukt maar niet uitschakelt en dat was bij Kyano dus ook het geval. Hij heeft toen ook geadviseerd om te proberen het op te lossen met zetpilletjes geven. Kyano heeft toen ook ruim 4 dagen koorts gehad maar was er daarna vanaf. Maar na een maandje had hij het toch weer terug en is er bij hem gekozen voor buisjes. Daar ben ik nog steeds blij om want vanaf die tijd heeft hij bijna nooit meer oorontsteking gelukkig.
    Beterschap voor Sara!

Bulldog leuk zeg dat je ukkie ook voelt! Is nog best vroeg hoor, bij ruim 15 weken.

Kelly beterschap!

Belliebel ha ha die emo-momentjes herken ik wel.

Deel Deze Pagina