Juli 2011 mama's DEEL 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rono

Rono Niet meer actief

Veel plezier morgen!

Zelfs uitzendwerk wordt ik niet aangenomen :(

2. BB10

BB10 Niet meer actief

Kan je geen uitkering aanvragen Rono (misschien heb je dat al verteld en heb ik het gemist?)

3. Vinora

Vinora Niet meer actief

@Belliebel: gefeliciteerd met Dinand!

@BB10: Een jongen, leeeeuuuk!

@MNM: Ik denk het ook, ik verga van de spierpijn en zit vol snot :$
    Jij ook beterschap met je meisje!

@Rono: Jij mag je zeker niet schuldig voelen, jij kan er helemaal niks aan doen. Maar ik snap best dat je je zo rot voelt :(

& mijn buikje vandaag op 17w:
    Bekijk bijlage 127014

4. Rono

Rono Niet meer actief

BB: een jongen! Gaaf!

Nee krijg geen uitkering. Bijstand moet je gezamelijk inkomen onder de 1300 zijn. En mn vriend krijgt echt net 1300. WW heb ik geen recht op.

Mn vriend is nu zn moeder opbellen of we daar terecht kunnen... want we komen er niet meer uit...

5. BB10

BB10 Niet meer actief

Ben even aan het terug kijken waar in vermeld heb dat we een jongen krijgen?????? Nee helaas.........ik weet het nl nog niet dames. Kleine lag gisteren met de benen gekruist. Ik moet nog even geduld hebben.;)

6. Rono

Rono Niet meer actief

hahah ik zaghet bij kelly staan dus ik dacht ohhh ze krijgt een jongen.

Hier komt mn schoonmoeder er zo aan...

7. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames!

Ik waai ook weer even ego aan tussen de hectiek van het leven in.
    Gisteren weer flink bonje op t werk gehad, ik ben het zat om de kar nog langer te trekken! Daarom gisteravond even uit wezen waaien op t paard om ff mijn hoofd leeg te maken. Vanmiddag meteen na het werk mn auto bij de garage neergezet en naar huis gelopen. De display schreeuwde al een paar weken om olieverversing, en mijn vaste monteur (hubbie) kan dit dus nu niet. pfff rennen vliegen springen en dat met een bloeddruk van 88/61... wanneer val ik om?

Voor de rest:

Een jongen voor Danitjuh! profi!!

Een dikke knuffel voor Bellie en Rono (en ook voor iedereen die het nodig heeft maar niet zijn blijven hangen in mijn grijze massa)

@buikslapen: is hier ook niet meer zo plezant lig meer op mn zij nu.

@buikfoto's: ik zag weer een paar mooie voorbij komen.

@jac: we duimen voor snelle baggerwerkzaamheden!

Voor de rest weet ik het ff niet meer, ik ben er klaar mee voor deze week, zit me nu nog groen en geel te ergeren morgen werken ze maar een dagje zonder mij!

8. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Rono, dikke knuffel voor jou meid!

KellyAernoudt, mooi buikje!!

Wupje, ik lust geen koffie maar volgens mij kunnen 2-3 kopjes geen kwaad hoor.

Hubbie is speciaal voor mij naar de winkel om een pak vla te halen, lief he :D

9. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah lief hoor, ik denk dat mijn hubbie het niet op prijs stelt als ik hem naar de zolder stuur om een snickers icecream uit de diepvries te pakken :D

10. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    wowww jij hebt ook al een flinke buik!!!

11. Vinora

Vinora Niet meer actief

@BB : sorry, ik bedoelde Dani dus :D

Dankjewel iedereen!

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik baal een beetje. Heb over 3 weken nog een tussenecho. Ben dan 19 weken en weet dan hopelijk het geslacht ook.
    Nu kan Ferry helaas niet mee maar leek me toch leuk om het samen te horen. Dus Ferry was ook voor een geslachtsbepaling. Dus net gebeld naar Alphen. Pas plek vanaf 17 februari. een week later heb ik die echo dus dat ene weekje kan ik dan ook wel wachten.
    Zoetermeer doet pas bepalingen vanaf 18 weken. Zal de eerste pret toch in mijn eentje doen dus.

Jac, hoe gaat het met je moeder?

Belliebel. Gefeliciteerd met Dinand !!

Wupje, nee Levi vond de spin leuk. Gek kind. Heb hem net wel verteld dat hij spinnen nooit op mag pakken haha

Buik slapen Gaat hier steeds moeilijker. Door mijn buik en bekken. Behoorlijk irritant aangezien ik een buikslaper ben.

Nienke, ahh wat sneu voor jullie dochtertje. Jeetje waardeloze huisarts zeg. Gelukkig kreeg je van je eigen huisarts wel antibiotica

Kelly, beterschap. Mooie buik.

Koffie Je mag geloof ik max 4 kopjes koffie. Of 2 koffie en 2 thee. Of 1 koffie, 1 thee en 1 cola. Dan zit je aan je max met cafeine

MNM, ahh klinkt idd heel beroerd. Beterschap voor je meissie en succes bij de HA morgen

Rono, kan je niet tijdelijk gaan schoonmaken bij mensen ofzo ( als je dit lichamelijk nog trekt ) in het ergste geval bij de voedselbank aan de bel trekken. Scheelt je iig voor een deel aan boodschappenkosten

Mamatien. veel plezier morgen

Buik Ben nu 16 weken en ben rond aan het groeien. Zal Ferry morgen even een foto laten maken

Paso, denk je ook wel een beetje aan jezelf meis

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    @Rono: Aah meid wat een rot situatie. Ik heb eens even zitten denken. Aangezien je man net €1300,- netto verdiend, is het dan geen idee om zijn salaris net even iets naar beneden te laten zetten? Bijvoorbeeld €1290,- ofzo? Dan maak je meer kans op een uitkering. Het is geen leuke situatie, maar allicht dat het jullie iets helpt! Heb overigens geen flauw idee of ze daar intrappen hoor, was puur een hersenspinsel die in me opkwam. Dikke knuffel!

@ iedereen: wel allen bijgelezen, zieke kindjes: beterschap!

@hier: had geen zin om vandaag te koken. Zijn lekker naar de mac gegaan. Dinand heeft braaf thuis zijn prakkie op, maar oh die patatjes waren toch ook nog wel lekker. Hij zat mijn bakje patat leeg te roven, kleine schurk hihi! Mja, het jammere van de mac vind ik altijd, ik krijg er altijd zo snel weer honger van. Zo nog maar even een lekker stukkie taart nemen hihihi:p. Pas nummer 3 vandaag hoor8):D:)

14. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Kaatje, wat jammer dat Ferry niet mee kan tijdens de echo, moet ie werken?
    Deze echo was bij de VK toch of een pretecho?

Belliebel, oe McDonald! Lekker, maar idd het vult slecht ;)

Paso, oei snickerice cream!! Tis dat hubbie inmiddels alweer terug is :p

Wat een rust hier ( thuis ), Jaimy slaapt en hubbie ligt ook half te slapen. Een lekker mama aaf achter de lap ;)

15. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ Kaatje: In zoetermeer doen ze het wel eerder hoor!! ik heb morgen echo in Zoetermeer namelijk.. (babyview) op de site staat vanaf 18 weken maar toen ik belde toen kon het eerder.. Ook toen ik zei 'maar op de site staat dat' toen gaf ze ook aan, ja maar kan wel eerder!
    @ Belliebel: ohhhh lekker mac donalds!!

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Miracle, ja heb de echo om 16.00 uur en hij werkt op donderdag tot 16.30 :( nee is een controle echo bij de gyn

mamatien, ow dan kan ik daar morgen nog wel even heen bellen of ze op kort termijn een plekje hebben

17. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    @belliebel: oeh zo lekker af en toe die mac, wij zijn er vorige week geweest toen ik hubbie toch al in de auto had zitten omdat we bij de VK waren geweest. Hij zat me met puppy oogjes aan te staren of ik naar de mac wilde rijden want dat had hij al sinds het ongeluk niet meer gehad en heeeeeeel erg zin in...:D tja wie ben ik dan om nee te zeggen!!

@Miracle: jah zeer verslavend die ijsjes. Ik liep er langs toen ik 2 afbakpizza's in de winkel wilde pakken en ik kon me niet beheersen ;)

@echo: maken jullie allemaal een pretecho?

18. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Kaatje, ohh net een halfuurtje wat balen zeg. Zou die niet een uurtje eerder weg kunnen?

Paso, haha idd heel verslavend die ijsjes.
    Hier gaan we ook voor een pretecho maar dan wel pas rond een week of 27-28.

Ik heb een doosje Zeebanket opengemaakt ( chocolaatjes ), Yum :)

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Paso. Nee hoor hier alleen extra controles bij de vk. Had wel gebeld voor een geslachtsbepaling maar helaas geen plek

Miracle, nee dat kan niet want hij haalt kinderen uit school met de taxi.
    ow zeebanket. lekker !

20. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Kelly Beterschap!

Nienke Beterschap voor je kleine meid! En mooie buik al hoor!

Bulldogg Rustig aan meid!

Bellie Heb je even lekker zitten snotteren bij de foto's van vorig jaar? ;) Haha, dat heb ik ook altijd hoor!
    Ik heb ook steeds de neiging om 'ze' te zeggen tegen wie er in mijn buik zit. Heel gek, en ik moet/ga wachten tot wanneer hij/zij er uit komt. Dat duurt nog erg lang :$

Wupje Ik heb geen verstand van koffie, want ik drink het niet, maar het schijnt dat je best 4 koppen per dag mag hebben.

MnM Ach, die arme meid! Stuurt de HA je niet even door naar het ziekenhuis om alles te laten checken? Beterschap!

Rono Ai, dat is inderdaad geen beste situatie....
    Heb je geen recht op enige subsidie oid? Sta je nog ingeschreven bij de woningbouwvereniging zodat jullie misschien een goedkoper huis kunnen gaan huren?

Miracle Haha, lief hoor! Neemt ie de slagroom ook mee?

Paso Wij laten rond de 28 weken een pretecho maken. Dus niet voor het geslacht, maar gewoon voor de 'pret' :D

Deel Deze Pagina