@ Schildje: Goed gescoord! Ik heb van de week ook nog 2 positieshirts bij de Wehkamp besteld. Beide van Mamalicious en in de uitverkoop. Boodschapjes voor de hele week zijn weer binnen. Ik ben wat aan het bezuinigen en probeer dus van 50,-- p/w boodschappen te doen. Tot nu toe altijd nog gelukt (nou ja, is pas de 2e week dat ik het doe, hahahaha). Heb net 45,-- gespendeerd incl. vaatwastabletten.
Ja, voor je het weet moet je weer 25 pagina's lezen, haha! Ik ga er vandoor, fijne avond allemaal. Mag lekker bnaar het stadhuis voor een nieuw paspoort, geen zin....!
Nu 10 pagina's van het vorige topic lezen en reageren @ duowagen heb er wel aan gedacht maar vind het ook niet echt nodig Ivy gaat maar op zo'n board staan @ kamertje vandaag opgehaald. erg leuk kamertje heb nu de commode beneden staan zodat ik nu nog al het baby spul erin kan doen en dan word alles weer omgezet zodra de kamer klaar is @ kraampakket zorgverzekeraar zelfs al zou ik 34 weken zijn dan nog mag ik bellen voor het pakket @ rono ik geef ook altijd fals telefoonnummer op @angie mooi buikje (ik wou dat ik een buikje kreeg) @kaatje wat fijn dat je hartslag nu zelf ook goed kan horen
Tjee, ja das waar, jij bent al bijna op de helft. Mag je alweer gaan aftellen hihi. We hebben een driewieler van Smoby gekocht voor hem. Erg leuk ding, al moet ik hem nog wel in elkaar zetten!
Bulldog, heb wel een klein beetje een lage bloeddruk, en ook hier last van draaierigheid. Moet niet te snel opstaan, want dan lijkt het net of ik dronken ben hihi(lekker goedkoop wel, heb nieteens alcohol nodig om dronken te worden hihi).
Zo, hier weer terug uit rotterdam. Meteen de stad maar even in gehobbeld, maar 't was best koud! Kleine man ligt nu even op bed, maar denk niet dattie gaat slapen. Ik hoor alleen maar: paaaaaaaapapapaaaa taaaataataaaatata paaaaaaaaaaaaaapapapaaaaaa brrrrrwhawhawha paaaaapaaa tatatata. Wel leuk om naar te luisteren hoor. Mja hij in ieder geval even op zichzelf en heb mooi even de stofzuiger door het huis heen kunnen halen. Hoef nu pas over 2 weken terug voor me pols(gelukkig!). Werd dat elke week heen en weer rijden een beetje heel erg zat. Eten hier: sperziebonen, gebakken aardappels en kipvleugeltjes uit de oven. Mjammie. Kan wel merken dat ik vandaag teveel gedaan heb (lees: de stad in lopen was niet zo'n strak plan geloof ik!) Mja, kga er maar weer 1 uithalen, hij is het zat in zijn bedje hihi.
Gut wat net is overkomen... iemand van enexis... ,ja ik kom de meterstanden opnemen dus ik zeg... dat heb ik al gedaan al doorgebeld met essent! Dus ik wil graag weten waarom u ze nu komt opnemen ja omdat, dat moet... dus ik zeg ja maar ik vraag waarom... Bent u over gestapt naar een andere leverancier? Ik zeg nee! Oke. Ben klaar tot ziens... dus ben erg benieuwd hoe of wat...
fijn dat je nu pas later hoeft terug te komen.... Hier eten we kip siam vanavond,ga er denk ik zomaar aan beginnen want ik heb honger. En jij verder je rust nemen groetjes kim
@ Bellie: Fijn dat je nu niet meer zo vaak terug hoeft. Wat heb je eigenlijk met je pols? @ avondeten: Wij eten spruitenstamppot. Pfff, Ayla zit niet lekker in haar vel vandaag. Ze is nog steeds niet helemaal fit, ze heeft bijna niks gegeten vandaag en niets is goed. Ze is hartstikke moe maar wil niet slapen. Gewoon bij je zitten is ook niet goed, en ze wil ook niet iets van een soepstengel eten ofzo. Arco heeft haar nu weer even in bed gelegd, maar voor alsnog ligt ze alleen maar woestig te gillen . We gaan maar een beetje vroeg eten vandaag.
Hallo. Morgen nog een half dagje en dan weekend ! Morgen na mijn werk nog een lunch daar. Voor een collega die met zwangerschapsverlof gaat Danitjuh, gelukkig alles weer goed tussen vriendin en jou Fijn een goede echo ! Nog even wachten op het geslacht dus. Wupje, lekker zo'n avond voor jezelf. Rono, balen dat je de baan niet hebt gekregen. Als een uitzendbureau geprobeerd ? Mermaid. Idd gewoon proberen ! Als ze geen full timer kunnen vinden willen ze misschien wel 2 parttimers Marleen, hier begon de pijn in het midden. Daarna trok het vaak één kant op en/of mijn benen in. Ook zakte ik op een gegeven moment steeds door mijn heup. Als ik nu uit bed kom dan krijg ik ook standaard een harde pijnlijke knak onder in mijn rug/bekken. Net of er iets weer recht schiet Kreeg vooral veel oefeningen om je bekkenbodemspieren sterk te maken zodat die een gedeelte van de taak over nemen. En hoe je moet lopen, zitten, tillen etc. Kimm, ik zou even bellen over die meterstanden.
Hey meiden, Hier echo gehad, ze kon het niet met 100% zekerheid zeggen maar voor 90% een JONGEN! Beebje was ontzettend eigenwijs en wou alleen maar op de kop of met de rug naar ons toe liggen dus geen duidelijk beeld maar af en toe kon ze even tussen de beentjes kijken en dat zag er erg jongensachtig uit! Ik mag maandag terugkomen omdat ze mij graag 100% zekerheid wil geven en dat vindt ik helemaal niet erg! haha
Spannend jeluna! Ben benieuwd of die andere 10% ook een jongen is hihi. Hier net de doos van etos opgehaald. Ga mezelf zo lekker installeren op de bank met al het leesvoer. Wat erin zat: Hoop leesvoer, speentje, grote fles van avent, zinkzalf zwitsal, billendoekjes + doos Zwitzal, 2 luiers, mama buikbalsem tegen striemen en knuffelbeertje.
Hi Meiden, jeetje deel 3 al weer!!! @ belliebel: goed dat je nu om de 2 weken moet terug komen. Voel je wel al wat verbetering? @ jeluna: wohoee waarschijnlijk een jongetje wat leuk!!!! nu nog even afwachten maandag! maar wat denk jezelf? @ kaatje: lekker bijna weekend!!! @ wupje: lekker he zo'n avondje voor de tv!!! Gister was ik jarig en ziek!!! Ik had erg veel last van mijn buik zowel helemaal onderin als bovenin. Nu heb ik zelf ook vaak last van spastische darmen maar heb voor de zekerheid even de baby door de vk laten controleren en daar is alles goed mee. Vandaag nog een beetje rustig aan gedaan want vergt toch wel veel energie van je! zooo heb echt mega last van bandenpijn!! had niet verwacht dat dat met een tweede nog zo zou zijn!
Jeluna: de kleine houdt t dus nog even spannend! haha Belliebel.. ik heb de magazines al uit haha! Straks fijn wie is de reisleider kijken
Jeluna Je mag dus nog een keer, helemaal niet erg toch Kaatje Ik ben dus zooooo niet van de oefeningen doen enz.... Heb er een giga hekel aan, hoop dus dat ze oefeningen heeft die ik kan toepassen terwijl ik dingen aan het doen ben en niet dat ik er speciaal voor op de grond moet gaan liggen enz.
spannend weer he, al die berichtjes over het geslacht van de kindjes... hier nog een weekje wachten op de 20 weken echo en dan weten wij het ook... als uk mee werkt NINA,nog gefeliciteerd
@ Jeluna: Spannend nog even dus. Fijn dat je nog terug mag komen. @ Nina: Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Balen dat je ziek was.