Juli 2011 mama's DEEL 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Kaatje, dat is wel erg jammer dan...

Ja lekker he, je wordt er alleen iets te misselijk van als je iets teveel achter elkaar eet ( heb ze inmiddels weer aan de kant geschoven.. )

Marleen, nee geen slagroom. Was Efteling vla. ( met die chocolade bolletjes )

2. Frummel

Frummel Niet meer actief

Goede avond:) Hier net thuis van een lange dag(werken, eten bij schoonouders).

Bellie, nogmaals gefeliciteerd met Dinand!!!!

Jac, hoe is het met je moeder?:(

Verder nog niet bijgelezen maar ben me vanochtend wel wezenloos geschrokken hihi. Ik werd ineens wakker met dit, heb maar even snel me positiebroeken opgezocht haha!:

3. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha! efteling vla, die maak ik zelf met vanille vla en hagelslag ;)

Jammer Kaatje dat je niet meer terecht kan voor de geslachtsbepaling, dan maar afwachten tot de 20 weken, voor mij geldt hetzelfde.

Zeebanket dus, ik zeg lang leve de koetjesrepen! (en maar klagen over puisten :D)

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Dinand, GEFELICITEERD met je 1e verjaardag!!!

Vandaag weer bij de vk geweest, alles was goed. Buik groeit goed, volgens schema. Hartje klopte 140-150 slagen per minuut
    Over 4 weken weer terug... maar eerst maandag echo en gyn.

5. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Frummel, waar tover je dat buikje nou ineens vandaan? ;) Mooi hoor!

Paso, haha dat kan natuurlijk ook zo!

Marloes, helemaal goedgekeurd dus! Super!

6. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whaha frummel, alsof er iets ontploft is in je buik:p. Eindelijk die lekkere buik whihi:p.

Ennuh iedereen bedankt voor de felicitaties!:D

7. Frummel

Frummel Niet meer actief

Marloes: fijn dat alles weer goed was zeg!

Bellie/miracle: ja geen idee:D haha het begon wel een beetje te groeien maar vanmorgen ineens dit.. Vriendlief stond ook heeeeul gek te kijken haha! Leuke verjaardag gehad meid??

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Frummel. je buik een groeispurt gemaakt vanacht.
    Mooie tattoo. heeft ie een speciale betekenis ?

Marloes, weer goedgekeurd :)

9. Frummel

Frummel Niet meer actief

Kaatje: Ik heb die laten zetten na het overlijden van me beste vriend.. die was altijd dol op sterren:) bedankt;)

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    mooi !

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Mooi buikje opeens, Frummel, super!

Kaatje, ik mag 2 maart weer naar de vk...

12. Rono

Rono Niet meer actief

Mooie buik frummel!

Schoonmoeder is geweest en vind dat we t nog ff wat langer zelf moeten proberen.

We hebben alles op een rijtje gezet en van mn oma krijgen we 100 euro per maand en mogen wanneer nodig daar eten of de vriezer plunderen. Dan houden we wel heel weinig over per maand, maar daar zouden we van kunnen eten.

1 auto gaat de deur uit en dat is de volvo dat levert 3000 euro op.

Vanmiddag heb ik kdv voor mn dochter al stopgezet maar ze raad aan de opvangtoeslag 2 maanden door te laten lopen zodat we snel wat kunnen aflossen aan schuldeisers... En de belastingdienst kijkt volgend jaar pas naar dit jaar en dan kunnen we volgend jaar een regeling daar voor treffen en dan zitten we er financieel hopelijk een stuk beter voor en heb ik weer een baan.

13. Frummel

Frummel Niet meer actief

jeetje rono, dat klinkt als een rot situatie meid! Kunnen wij iets voor je betekenen?

Kaatje: tsja mooi.. moet wel eerlijk zeggen dat ik niet helemaal helder was toen ik hem liet zetten:D Maar heb er absoluut geen spijt van!

14. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    @ Dani Gefeliciteerd met je knul!!!!

@ frummel wat een mooie buik! En een mooie tatoe erop!

@ Rono wat een lastige situatie zeg, hoop dat je snel een oplossing kunt vinden! Maar voel je in ieder geval niet schuldig!

Hier vandaag ook heerlijk bij de Mac gegegeten :) Maar vrees dat ik zo weer honger krijg!

Heb vandaag mijn rijtje 'buiken' op de foto gezet, zie hieronder, als het te zien is...(6 wk, 8 wk, 10 wk, 13 wk, 16 wk en 18 wk)

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Rono. Goed dat je schoonmoeder even mee gekeken heeft en jullie dingen op een rijtje hebben gezet.
    Maar hebben jullie eigenlijk nog wel recht op opvangvergoeding aangezien je geen werk hebt ? Niet dat je straks alles terug moet betalen aan de belasting

Frummel, slechte zaak dan van de tattooshop ;) Of viel het niet op dat je niet helemaal op de wereld was ?

16. Frummel

Frummel Niet meer actief

Frenzy wat leuk gedaan zeg! Groeit ook al goed he! mooi hoor;) bedankt meid, ben er ook erg blij mee met me buikje:D Ben vooral blij dat me baas het zo leuk vind aangezien ik nog in me proeftijd zit..

17. Frummel

Frummel Niet meer actief

nee bedoelde meer dat het echt vlak erna was en hij is nogal plotseling overleden.. dus op die manier was ik er niet helemaal bij:)

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Frummel: Ja hij heeft wel een leuke dag gehad. We vieren het zaterdagmiddag pas, maar vandaag zijn wel de opa's en oma's langs geweest. Dus zaterdag is het echt feest:D.

ZIjn er trouwens al meiden die hun kindje de hik hebben voelen hebben! Dacht het van de week al te voelen, maar nu weet ik het zeker! Het blijft tikken op 1 plek, een minuut of 2, en dan is het weer over!

19. Frummel

Frummel Niet meer actief

bellie: toevallig vandaag op het werk maar ik dacht dat ik het me verbeelde..

oo spannend zaterdag:D

20. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    nahhhh frummelllll hihihihi hoe kan dat nou zo ineens???
    mooie buik johhhhh

Deel Deze Pagina