Kaatje hier heb ik ook vaak wakker gelegen van de wind! Er staan bij ons natuurlijk nog een steiger voor de renovatie, man ik dacht echt dat die af en toe zou omwaaien Kimm maak toch niet uit meid! Succes met alles! Gohhhhh de bouwvakkers belden echt precies om 7 uur aan :x Nu wat gaatjes boren en maandag gaan ze al de ramen vervangen! Tenminste het glas dan. En als dat erin zit worden de kozijnen geschildert. Dan is het alleen nog de buitenkant wat gedaan moet worden. Wij kunnen dan vanaf volgende week aan de grote schoonmaak want tja dat heb ik nu niet gedaan. Al dat stof wat naar binnen komt met de deuren open. Dus dan heerlijk een schoon huis! Heerlijk!
owjah... een gesprek met me moeder: mam: Waarom eet je geen vlees? Ik: doe ik wel heb er alleen niet zoveel zin in. mam: maar je snoept ook niet je eet ook geen ships ik: ook daar heb ik geen zin in mam: volgens mij wil je gewoon niet dik worden!!!
Hoi allemaal, ben er een tijdje niet geweest, druk druk druk, geen puf, niets te vertellen, ach jullie kennen het wel. Nu wel nieuws: gister de 20weken echo gehad. Alles zag er goed uit, dus we zijn blij en opgelucht. En we krijgen een.....JONGEN! Ik wist het wel... had al vanaf het begin het gevoel dat het een kleine kerel ging worden, maar moet eerlijk zeggen dat nu het bevestigd is, ik er toch een beetje van in de war ben. Ben zo gewend aan mijn meisje en dan straks opeens zo'n pielemans in huis, vind dat echt een raar idee. Wel leuk hoor, maar echt effe wennen. Alles verder goed met iedereen? Groetjes!
Juud: Gefeliciteerd!!! Met jullie knul en de 20 wk echo!! Ik heb ook een piemeltje in mijn buik!!! Hihihi
@frenzy, ha leuk, jij ook! volgens mij zijn de piemels nog in de minderheid, dus je hebt in ieder geval hier een beetje bijval, haha. @babsie, zal ook wel wennen hoor! maar vind mezelf echt best een meisjesmoeder, zo eentje die leuke kleertjes uitzoekt en met speldjes en vlechtjes in de weer is. Zie mezelf niet zo snel met autootjes spelen of voetballen, mag Juudvriend allemaal gaan doen, hihi. En tips waar je LEUKE jongenskleren kan kopen zijn serieus welkom. Marlous, dank voor de felici!
Juud en Frenzy gefeliciteerd met jullie boys! Ik ben ook zooooo benieuwd! Maar moet nog een paar weken wachten. Verder een hoop meisjes die slecht geslapen hebben. Ik heb gelukkig nooit last van de wind slaap ik goed op. Bellie lekker uitgeslapen Danitjuh fijn die bouwvakkers jakkie zo vroeg! (en ik ben ook van de ijskoude melk jammie) Kimm doe je het rustig aan en denk je aan jezelf? Frummel mooie buik! Ik had dat een week geleden ook dat ik opstond en dacht huh wat is dit nu. Was mijn buik ook ineens gegroeid, maf is dat hè?
@marloes, dank, ga meteen kijken! Hoor ook veel moeders over petit bateau, maar da's volgens mij vrij kakkie, houd zelf meer van stoere hippe kleren. Ook voor meisjes trouwens. Koop zelf bijna alles toch gewoon bij hema of h&m, met soms uitschieters naar name-it of kik kid
Tja hier hetzelfde idee de vorige zwangerschap maar geloof me het went en is ook hardstikke leuk! kleine man is nu druk met duplo in de weer en swings wat op de kindermuziek heen en weer... ooh verliefd!!!.... leuke kleren hier fan van Z8! kost wat maar echt super qualiteit en zit mooi!!!
z8 is idd ook erg leuk! Noppies is voor jongens ook wel leuk en goed betaalbaar. Spijkerbroekjes van Imps&Elfs petit bateau, daar koop ik alleen rompers van, duur, maar blijven wel heel mooi.
Rono, kun je niet met de werkgever van je vriend praten zodat je desnoods zijn inkomen verlaagt naar net onder de 1300 euro en dan wel recht hebt op de bijstand, waar je er dus netto zo'n 600 op vooruit gaat en dan dus ook de maand doorkomt? Desnoods vraag je een regeling aan, dat je een (minimaal) bedrag gaat 'sparen' waardoor je inkomen netto daalt. Of laat je baas 50 euro per maand in een reserve storten, weet ik veel, verzin wat!? Hier moet echt wel iets op te verzinnen zijn! Want met 1300 euro red je een huishouden niet, helemaal niet als je de helft aan je huur kwijt bent. Of bijbanen als callcentre (heel vervelend, maar echte bijbaan waar je ook zit en waar ze een redelijk uurloon voor geven) Het gaat niet om leuk maar om de pingels...
Rono ik weet niet of je getrouwd bent? Maar als je dat niet bent kun jij je ook ergens anders in laten schrijven (op papier) als jullie niet samenwonen dan kun jij wel een uitkering aanvragen toch?
dat ligt dan weer aan t inkomen van degene bij wie je je in laat schrijven... heel gedoe zeg niets aan helemaal niet als je zwanger bent!
Nee niet als je niets met degene van het huis hebt. Als ik hier een vriendin laat inschrijven heeft zij niets met mijn in komen te maken en kan ze gewoon een uitkering aanvragen.
Juud, wat gaaf een jongen. En natuurlijk zal straks zo'n pielemans wennen zijn. Moet eerlijk zeggen dat ik bij Dinand altijd al geweten heb dat het een jongetje zou zijn. Mijn gevoel was zo sterk. Toch hoopte ik stiekem dat het een meisje zou zijn, ik kom zelf uit een echte meiden gezin, en ben de een a oudste thuis. Vond het super om op 16 jarige leeftijd met mijn zusje van 3 naar de stad te gaan en haar helemaal leuk aan te kleden. Zag dat echt helemaal voor me. Maar de 20 weken echo wees echt uit dat Dinand een jongetje was. Vond het super hoor, maar ook ik moest even wennen aan het idee. Nu ik eenmaal een kleine piemelmans in huis heb zou ik het ook helemaal niet erg vinden als deze 2e kleine ook een piemelmans is. Stiekum vind ik een broertje voor Dinand heel erg leuk. Maar mama's wens is toch echt een meisje! Laat ik nu steeds sterker het gevoel hebben dat het nu wel een meid wordt! Ach weet je, straks heb je een manneke in huis, en het maakt echt een stuk makkelijker schoon dan bij een meisje hihi. Je went er zo snel aan!
Wat grappig, wij hebben het juist precies andersom. Dacht dat we een pieleke zouden krijgen, dus wij maken gewoon wat langer schoon straks