Juli 2011 mama's DEEL 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Goeiemorgen!!

Kaatje, vervelend dat je de halve nacht hebt wakker gelegen... Lekker nog 4 uurtjes en dan weekend ;)

Uitje: Lijkt me ook leuk om straks te plannen, idd over een weekje of 10 zodat het lekker zichtbaar is :D

Belliebel, hier ook een die aan het aftellen is tot de 20 weken echo!

Juud, Gefeliciteerd een JONGEN!!

Er worden al veel jongens verwacht of ligt dat aan mij? :)

Ik ga eens beginnen in huis, eerst met het konijnenhok die moet nodig schoongemaakt worden.. *oops*

2. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    @Rono, ik was wat snel met quoten, maar zien nu dat mijn idee ook al gegeven was door Bellie...
    Hebben jullie misschien recht op huursubsidie? Zat ik nog aan te denken.

Als je het vervelend vind, moet je het ook zeggen. Maar ik kan me niet voorstellen dat er niets aan te doen is...

3. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    haha, nee de jongens maken een kleine inhaalslag :D

Een uitje? dat klinkt leuk! Over 10 weken is het inderdaad bij niemand meer te missen :D

Succes met het konijnenhok... :(

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik heb hier wat rompers van petit bateau, Het is inderdaad best kakkie, maar de rompers vind ik juist wel erg fijn en blijven erg mooi in model!

5. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Hey Bellie,

Wat een lief persoonlijk bericht! Ik kom zelf ook uit een meidengezin (jongste van 3 dochters) en heb meer nichtjes dan neefjes. Ben dus echt vertrouwd met het meidengebeuren. Ik hoopte bij Noor zo erg op een meisje en kon mijn geluk niet op toen ze ook een grietje bleek te zijn. Nu maakte het me echt niet zo uit. Voor Juudman leek me een jongen leuker, voor Noor een zusje. Het wordt dus een broertje. Ach zal allemaal wel loslopen en vind het heel leuk om te lezen hoe verliefd de jongensmama's op hun knullen zijn, ga ik straks ook worden! En nog een voordeel, Noor blijft zo voor altijd mama's allerliefste meisje!
    En dat schoonmaken, gekgenoeg lijkt mij poep-schoonmaken van die balletjes enzo moeilijker, maar als jij het zegt, dan zal dat wel makkelijker gaan, jij hebt de ervaring, haha.

Nu maar op zoek naar leuke jongensnamen. Zoooooo moeilijk. Voor meisjes kan ik er zo 10 opdreunen. Voor jongens een paar, maar die komen niet door de ballotage heen. Vind het echt knap dat voveel van de meiden er al uit zijn!

6. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    @ danitjuh: Gefeliciteerd een jongen wat leuk!!! Kan nog net op mijn buik slapen maar voel al dat het lastiger gaat. Pak nu al mijn voedingskussen erbij en dat helpt! Zooo lekker vroeg wakker?
    @ angie: wat een mooie buik foto!
    @jac: hoe gaat het met je moeder?
    @ belliebel: Nog van harte gefeliciteerd met Dinand!! Hoe gaat het nu met je?
    @ wupje: buikpijn al weg? Ik drink meestal 1 of 2 kopjes koffie per dag en ook nog een gals cola. Maar de koffie is met veel melk. Die van jou waarschijnlijk ook!
    @ miracle: ahhh leuk de kleine was mee aan het film kijken!
    @MNM: ahhh wat zielig! Hoe gaat het nu?
    @ mamatien: vandaag de geslachtsbepaling!! Woehoe spannend!!
    @ rono: jeetje meid wat een vervelende situatie!!! Krantenwijk etc is dat voorlopig misschien niet iets? Wel goed van je om alles op een rijtje te zetten!
    @ kelly: voel je je al wat beter?
    @kaatje: wat jammer dat Ferry niet mee kan!
    @ frummel: ja ja ja de buik is geariveerd!! Leuk!
    @ marloes: Goede keuring dus gehad bij de VK en maandag echo! Spannend.
    @ frenzy; hahah wat leuk om al je buiken op een rijtje te zien. Hahaha een piemeltje in je buik. Dat zeiden wij ook laatst tegen mijn kleine nichtje nou dat zat toch gek te kijken joh!
    @ juud: Gefeliciteerd een Jongen!!!!!! Zat je gevoel toch goed!! Moeilijk he die jongensnamen. Ik moet hier ook nog erg wennen aan het feit dat wij een jongen krijgen. Ben nu ook zo gewend aan Jolien en aan meisjes in het algemeen. Hier ook alleen maar meisjes in de familie.
    Zooo ik ben weer bij!! Jeetje meiden wat een storm he! Vliegtuigen komen hier erg laag over! Net weer een wegtrekker gehad. Daar heb ik echt een hekel aan! Verder gaat het hier best goed nu! Ik heb wel veel honger dus ga zo even lekker een broodje eten. Verder dit weekend een beetje aan de klus en de studieboeken maar weer eens in duiken want moet nu toch binnekort maar wel eens examen gaan aanvragen. Zo nu weer aan het werk want ben illegaal aan het forummen. haha

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    @ namen... we hebben hier al wel een meisjesnaam ( een andere dan bij de zwangerschappen van de andere 2), maar een derde jongensnaam vinden we toch wel heel moeilijk...

8. BB10

BB10 Niet meer actief

Hier alleen 2 jongens namen over de meiden namen worden we het niet eens hihi. Dus we wachten nog even met stechelen tot we weten wat het wordt.

9. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    @namen, bij de eerste was het ook al zo'n drama dat we maar hebben gewacht tot we het geslacht wisten, viel in ieder geval de helft van destrijd weg. Uiteindelijk heb een lijstje gemaakt met iets van 10 meisjesnamen die ik mooi vond en gezegd dat hij er hier eentje uit mocht kiezen. Beetje dominant wellicht, maar heeft wel geholpen, en Noor was zowiezo al mijn favoriet.

Nu hoop ik wel op wat meer input van hem, maar als dat niet komt doe ik het wel op dezelfde manier als bij Noortje.

Misschien ook maar de hulp van de namentopic op zp inroepen voor inspiratie...

10. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Dit zei ik toevallig gister ook tegen haar. Ik denk dat als je een beetje een loyale werkgever hebt hij hier best mee in wilt stemmen. Trouwens, hij zal er dan zelf geld aan over houden, dus als hij zoiets niet zou willen, gooit hij uiteindelijk zijn eigen glazen in!

11. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Mja, dan zou ze ook fiscaal gezien geen partner van elkaar mogen zijn, anders komen ze er denk ik alsnog achter!

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hihi, tis een gok van 50% he;):D. Ach weet je, heeul cliché, maar als het uiteindelijk maar gezond is met alles erop en eraan!

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whaha dat ligt echt aan jou hihi:p. Geloof dat de meiden nog ruim in de meerderheid zijn:D. Toch? of is dat ondertussen al veranderd!?!:D

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whaha, en ik was ook wat snel met quoten:p.

15. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whaha noem eens 10 meidennamen dan:D, misschien hebben we hier wat aan hihi:p.

Bij Dinand wist ik dus ook meteen al hoe het kind zou gaan heten als het een meisje zou worden, mja helaas Dinand werd een jongen. Overigens vind ik de naam die we bij Dinand hadden voor een meid nu helemaal niet leuk meer. De naam Dinand daar kwam me man mee thuis uit zijn werk: Schat, wat vind je van Dinand? JAAAAAAAAAAAAAAAAAA dat is hem!:D:D

Ben beetje bang dat dat nu weer gaat gebeuren. Jongensnamen weten we genoeg te verzinnen, maar meidennamen, pffff zo moeilijk. Precies het omgekeerde als bij Dinand.

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Zo weer klaar met quoten hihi:p.

Nou, ik zit lekker met de benen omhoog. Heb afgewassen, 3e wasje zit nu in de wasmachine, 2e was in de droger en 1e was is klaar. Gestofzuigd heb ik ook al, en kleine man ligt op bed. Heb hem vandaag eens van zijn ochtendslaapje af gehouden. Hij had het prima naar zijn zin. Heeft voor papa een mooie tekening gemaakt. Wel 3 hele streepjes op papier, maarrr het gaat om het idee hihi:p.

Om 12.15 uur hem eten gegeven, maar na 2 happen brood en een korst wilde hij niet meer. Denk dat hij echt te moe was. Gelukkig had hij rond 11 uur nog een fruithap met liga op, dus bang dat hij honger krijg heb ik niet. Heb hem maar op bed gelegd met een lekkere fles melk, toen ik 5 minuten later boven ging kijken sliep hij al, maar hij was kennelijk zo moe dat hij de lege fles niet meer uit zijn mond kon halen, speen zat dus nog in zijn mondje, de kleine schat ook! Zag er zo lief uit.

Strakjes komt schoonzus langs voor zijn verjaardag. Ze oet morgen werken dus kan niet komen. Komt goed uit hoor, verwcht dat het druk zat wordt morgen in onze veul te kleine woonkamer.

17. BB10

BB10 Niet meer actief

Ja dat klopt denk ik ook.

18. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    nog 15 weekjes werken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    dan heb ik lekker zw verlof!!

juud en frenzy gefeli met jullie boyssssssssss

19. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Wow, dat klinkt goed! Ik doe mee :)) 15 weken als ik 4 weken van tevoren stop, 13 weken als ik 6 weken van tevoren stop. Niceee:D:D:D

20. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

*ZWAAI*
    Hee meiden, hoe is het hier?

Al volop aan het genieten van al het getrappel?

XXX

Deel Deze Pagina