Even rustig zitten. Net boven en op zolder alles opgeruimd. Wilde eigenlijk nog stofzuigen maar heb pijn in mijn buik dus even een uurtje rustig zitten en dan Levi ophalen. Ben kwaad ! Ze hebben gister mijn oma beroofd. De bekende babbeltruc waarvan ze zelf al jaren roept dat ze daar nooit in zou trappen Danitjuh, bouwvakkers zijn altijd belachelijk vroeg Belliebel. Wij hadden met de sept. mama's ook de eerste meeting toen iedereen rond de 34 weken zat. Misschien hebben wel elkaar al lang eens in het echt gezien Zou zomaar kunnen aangezien we best dicht bij elkaar wonen Kimm, nou ja net of je altijd vlees of chips moet eten als je zwanger bent. Juud, leuk een jongen ! Frenzy, ook een jongen. Leuk ! Rono, ik zat ook al callcenter te denken. Misschien geen leuk werk maar brengt wel geld binnen Proudmum. Hier alles goed, en met jou ?
@kaatje ik eet nu gezonder en wat minder omdat ik minder trek heb ik eten en andere dingen... drink eerder veel meer... mjah buikje is nog ver te zoeken hoor... pas nog steeds me eigen kleding alleen me shirt zijn wat korter mjah dat waren ze al...
Dames bedankt voor het meedenken! Wij zijn inderdaad fiscaal partners en krijg nu ook 165 euro algemene heffingskorting per maand.. scheelt weer iets Ik heb gelukkig een hele lieve oma die me aan alle kanten helpt! Het loon naar beneden laten gooien schiet niet op, want dan word de bijstand alleen maar aangevult tot 1300 euro.. Op deze manier moeten we het nu gewoon redden. We zijn overgestapt van energieleverancier scheelt al 50 euro per maand. 1 auto gaat er dus uit scheelt weer 300 euro. En dan van het geld wat we voor de auto krijgen lossen we een deel af en deel achter de hand.
@ ego heb vandaag les van 12 tot half 6 *slik* gisteren van 9 tot half 6... maar heb leuke leraren en me brief voor de examencommissie is ingeleverd dus nu afwachten... en wachten... en wachten...
Ik heb btw alle callcenters in mijn omgeving geprobeerd! Vroeger werd ik overal zo aangenomen ( ik ben media adviseur geweest /advertentie verkoper ) dus ik heb ervaring genoeg. Maar zelfs daar word ik nu niet aangenomen. Gister zelfs een afwijzing weer ontvangen voor klantenservice nuon.
Tjee Rono, hoe kan dat nou dat je overal wordt afgewezen. Kun je geen thuiswerk gaan doen? Moet je sowieso wel wat betrouwbaars vinden....hmmmm denk denk denk!
Belliebel: Ik heb zelfs van frummel een tip gekregen van werk, en daar werd ik afgewezen omdat het te ver is. Callcenters willen het liefst studenten die om de hoek wonen. Annieconnect wou ik gaan doen, was ik in de 2e ronde gaan ze er in ene keer mee stoppen trainingen te geven omdat het met het bedrijf slecht gaat. Een baan zou erg makkelijk zijn nu maar zoals het er nu uit ziet komen we er ook wel uit zonder baan. Heb het idee dat bedrijven mij gewoon doorzien dat ik zwanger ben. Dus ik heb hoop voor na mn bevalling, dan kan ik ook makkelijker in winkels aan werken.
MArlous, oh haha de meisjes stonden eerst voor Namen: We worden het tot nu toe nog steeds niet eens... Hebben er ook niet meer over gehad, wacht nu wel weer ff tot de 20 weken echo. Angie, lekker nog 15 weken werken!! Belliebel, volgens mij staan de jongens voor nu... Kaatje, ohh wat gof zeg! Maarrehhh... wat is de bekende brabbel? * oops * Ik ben klaar voor vandaag, iets te veel gedaan want mijn rug doet aan alle kanten zeer. Kreeg plots een opruimigsdrift, Jaimy is een grote vuilniszak vol aan speelgoed kwijt, kinderwagenbak en wandelwagenzitje zijn gestript en worden ( ja nu al ) gewassen en dan ondertussen ook nog het huisje zelf aan de kant gedaan. Hubje komt net thuis van het werk en heeft de dweilstok van me overgenomen, ja soms kunnen mannen lief zijn Dadelijk alleen nog even boodschappen doen en de afwas..
Goed gewerkt Miracle! Ik ehb er net de 2e was inzitten. Stop ik net een "neger"zoen in mijn mond komt hij er na 5 minuten even hard weer uit met de rest van mijn maaginhoud jakkes!!!! Wat heb ik toch een hekel aan spugen. De tranen lopen dan langs mijn wangen en ik heb altijd het idee dat ik geen lucht krijg. Bleh nu maar een cracker gegeten en die blijft wel binnen.
Twee mannen die zeiden dat er boven haar een lekkage was geweest dus dat ze graag even wilden kijken of er geen schade was etc. Mijn oma vond het heel aannemelijk klinken aangezien er pas dus echt lekkage was Terwijl ze met één man in de badkamer staat heeft die ander haar sieradenkistje uit haar slaapkamer mee genomen
@rono: iemand hier op t forum vraagt promotors voor smsdienst..je moet dan zelf nep advertentie bedenken en op sites plaatsen verdiensten zijn als t lekker loopt tot 700 per maand als je interesse heb stuur je maar een pb.. @hier: ga nu weer verder met mn huishouden alles lekker op mn gemakje.en ff boodschappenlijstje maken.. doeii doeii
Meen je niet kaatje! Wat asociaal en onbeschoft zeg! Ik zou die mensen niet tegen moeten komen Fightforlove: Ik denk niet dat mijn vriend dat een heel goed idee vind. Die is nogal jaloers aangelegd
Tjemig meiden, heeft iemand nog inspiratie voor mij? Krijg vanavond een vriendin te eten en weet het gewoon niet... Normaal vind ik koken heel erg leuk, maar ik kom nu niet verder dan snoepgoed en cheesecake... Hoeft niet binnen 5 minuten klaar te zijn, moet wel lekker zijn
je hoeft dan niet te smsen met die mannen...je moet dan een nep advertentie aanmaken daar komen dan smsjes op binnen iemand anders doet ze beantwoorden maar jij krijgt daarvan een deel omdat jij dan de adv op internet heb geplaatst
ohhh dan wil ik wel info ja Marlous: Burrito's vind ik altijd wel lekker.. of lekkere pan spagetti bolognese
Heeeeeeee meiden Vanmorgen op controle geweest bij de gyn. Alles was goed, mooie bloeddruk 110/65 en ik ben een kilo afgevallen, nu in totaal pas 2 kilo aangekomen. Ben benieuwd of ik die 25 kilo van vorige keer nog ga halen (hoop het niet). We hebben even heerlijk naar ons kindje mogen gluren. Helaas lag hij overdwars en kon ze het geslacht niet zien. Over 2 weken de 20 weken echo, ben wel erg benieuwd. Met mijn meiske lijkt het ietsje beter te gaan, al is de verbetering nog piep klein. Vanmorgen weer bij de ha alles laten nakijken. Ze heeft een verschrikkelijke bacterie in haar lichaam zitten. Hopelijk helpt de ab en verbeterd ze snel.