Juli 2011 mama's DEEL 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Kimm wat een logisch gesprek ;)

Juud wat leuk zeg een jongen! Gefeliciteerd :D

Frenzy jij ook al een jongen! Gefeliciteerd :D Wij halen het nu wel omhoog met de jongens in spe 8)

BB10 gister 1.5 liter gekocht nu alweer op :D dus gaat erg snel hahahaaha hoe is het verder met je?

Nina illegaal aan het forumen :D Ach ja zo gaat de tijd wel snel voorbij ;)

@ namen: ik heb de eerste naam gekozen en mijn man doet de 2 namen die er nog achter moeten :D

Belliebel je bent zo te lezen al lekker druk geweest in huis! Leuk je schoonzus straks! Veel plezier!

Kaatje jeetje je oma beroofd! Gaat het wel met d'r? Is ze veel kwijt?
    Jij ook al zo bezig met opruimen! Hebben jullie nesteldrang ;)

Rono wat een schattige foto! Succes met alles. Ik ben heel slecht in advies geven dus ik doe het ook niet :( Kan je alleen maar heel veel succes wensen!

2. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Klinkt (allebei) niet slecht, ook die baan waar ik niets van begrijp :p

3. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Fijn dat het iets beter gaat met je meisje!
    Jullie kindje is nu al net zo eigenwijs als die van ons, haha. De beentjes strak bij elkaar houden en weinig prijsgeven ;) Maar we hebben het met de 20 wk uiteindelijk wel kunnen vinden.

4. BB10

BB10 Niet meer actief

Pasta met stukjes kip, champignons, stukjes ham en creme fresh en kruidenkaas (boursin) heerlijk en zo klaar!

Of dezelfde pasta met blokjes zalm en garnaaltjes in roomsaus.

(ik ben erg van de roomsauzen hihi)

5. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Marlous, hihi wat jij schrijft klinkt allemaal lekker hoor. ;)
    Misschien een lekkere pasta/lasagna of gewoon aardappeltjes, sla en een lekker vleesje?

namen: zijn wij ook nog niet over uit. terwijl onze dochters naam zo makkelijk was. Nu eerst het geslacht maar afwachten.

Danitjuh, goeie deal zeg dat jij de eerste naam mocht kiezen.

Fightforlove, heerlijk alles op zijn gemakje. Succes met de schapjes.

Kaatje, ooooh wat erg zeg van je oma.
    Verschrikkelijk dat zulke mensen bestaan.

BB10, aaaah nee dat vind ik ook altijd zo erg. Komt de misselijkheid van de zwangerschap?

Miracle, zo he jij bent goed bezig, heerlijk die opruimingwoede. Alleen jammer voor je rug.

Rono, heb niet alles teruggelezen. Maar ik zie dat jullie het wel redden zonder baan? daar ben ik blij om.

6. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    hihi hopelijk bij ons dan ook
    ja we zagen alleen een heeeeel schattig beentje, knietje en voetje.
    Maar niet tussen de benen kunnen kijken.

7. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0

mmm jammie ik krijg honger.

8. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    MNM: Dat klinkt niet al te best voor je meissie. Hoop dat ze dnel weer opknapt met de AB.

Buikslapen: hier ook al een buikslaper. Plat op mijn buik gaat echt niet meer, maar met een opgetrokken been gaat het nog aardig.

Koffie: ik lust op het moment geen koffie meer, maar ben gek op frisdrank. Schijnt ook niet altijd goed te zijn.

Rono: wat een rotsituatue zeg. Hoop dat jullie er snel uitkomen, maar las net dat jullie er wel uitkomen.

Namen: hier hebben we al twee namen voor zowel een jongen als een meisje.

Marlous: ik vind een pasta altijd wel lekker. Of van die naturel dorito chips met gehakt, paprika ui en dan kaas erover en dan in de oven. Daar maak ik altijd guacomolo bij en zet ik creme fraiche bij. Valt altijd goed in de smaak.

Hier: bij Sara is de koortd gelukkig weer gezakt, ze heeft nog wel vEel last van haar oren en keel. Hoop dat het snel een overgaat. Wel doet ze voor het eerst sinds een hele lange tijd weer drie slaapjes
    Maandag voor controle naar de VK. Verder een druk weekend, morgen de beschoeiing in de tuin afmaken en zondag visite.

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Marlous, wij eten vanavond een ovenschotel met gehakt, spekjes, aardappelschijfjes en witlof

Danitjuh, nee hoor was gewoon nodig boven ;) Oma heeft gelukkig niets. Ze kwam er vanochtend pas achter dat haar sieradenkistje vol gouden sieraden weg is

10. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Kaatje: gelukkig heeft je oma niks.

Ik hoor een klein meisje huilen, ga haar maar snel uit bed halen.

11. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Ha dames, bedankt voor de tips!!! Ik ga lekker naar huis en dan boodschapjes doen!

WEEKEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Doei!!!

12. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    hihi ik MOET 6 weken van te voren stoppen anders word t werk veelste zwaar(nu al)...:x

13. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0

jaaaa heerlijk ik voel dat zij (dus ook ik)nu ineens een flinke groeispurt aan t maken zijn ze kriebelt niet meer maar stompt en trapt goed maar vind ik alleen maar fijn ik hoef nu geen moeite meer te doen om te zoeken of ze nog wel beweegt haaha

14. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0

fijn dat alles weer goed was!!
    en dat t ietsje beter met je dochtertje gaat sterkte

15. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    naam waren we binnen 1 keer uit hihi

een vraag ik weet dat niet iedereen m krijgt maar ben toch benieuwd wie heeft er al een zwangerschapsstreep op haar buik of vanaf welke week zou je dat kunnen krijgen?

16. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    BB!10, oh dat is idd niet zo fijn dat spugen, heb je er nog veel last van?

Kaatje, nou ja zeg, dat is echt onbeschoft!!

MNM, weer goedgekeurd bij de Gyn, jammer dat uk overdwars lag.

Eten vandaag: Wij eten spinazie met rijst, gehakt en knoflookkruiden. Jaimy's favoriet!

Nu ben ik echt klaar, boodschappen zijn binnen en de afwas is gedaan. Hubbie doet vanavond koken :D

17. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Krijg het echt niet bijgelezen allemaal...;).
    Zag in ieder geval dat juud en frenzy een jongen krijgen, gefeliciteerd!

Hier gisteren de 20 weken echo gehad, alles was perfect :), fijn om dat zo te zien. En het is nog steeds een echte meid haha, dus na een dubbele bevestiging geloof ik het nu echt. Nog een uurtje werken en dan lekker weekend. Ga naar m'n ouders, m'n moeder is net na een OK uit het ziekenhuis, dus daar even helpen. Vaarwel welverdiende rust ;)

18. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Miffy, lekker hoor zo'n dubbele bevestiging. Gelukkig is alles goed met de kleine, daar gaat het uiteindelijk om bij de 20 weken echo.

19. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Das een goeie vraag, bij Noor had ik hem wel, maar wanneer hij kwam??? Ik weet zeker dat ik het had met 24 weken, maar nog niet tijdens de 20wekenecho, dus ergens rond 22/23 weken gok ik.

Nu heb ik hem nog niet in ieder geval.

20. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    @Miffy, fijn he, een goeie 20weken echo! nu vind ik het pas echt genieten.

Deel Deze Pagina