Miffy, fijn z'n dubbele bevestiging! Ook fijn dat alles goed is met de kleine meid! Zwangerschapsstreep: Ik heb er een, deze is na mijn zwangerschap van Jaimy ook niet meer weggetrokken alleen wat lichter geworden. Nu word ie weer wat donkerder.
Zwangerschapsstreep. Had hem bij Levi ook. weet niet meer wanneer. Is nu volgens mij wel weggetrokken Namen zijn we ook uit
@ zwangerschapsstreep: die heb ik nooit gehad met Jolien. dus heb geen idee @ miffy: Super een goede 20 weken echo!! Toch een beetje spannend he! @ miracle: dat klinkt gezond! @ baby voelen: hier nog bijna niets. Alleen laag onderin mijn buik af en toe. maar ja mijn placenta ligt ervoor dus dat duurt dan nog wel even. @ 20 weken echo wij mogen dinsdag weer!
Nienke, aaah sara is er ook nog niet vanaf zo te horen. Lekker druk weekend dus. Wij hadden 3 verjaardagen, maar gaan er nu niet heen, ons meisje blijft de komende dagen binnen. Ooooh die 'nachos' klinken echt meeeeeeeeeega lekker. Heb het nog nooit zelf gemaakt, maar ik ga het een keer proberen, thanks voor de tip. Kaatje, gelukkig maar dat je oma niks heeft. Marlous, hier nog een half uurtje dan heb ik weekend. Veel plezier vanavond! Angiebaby, ja heerlijk he dat bewust voelen! Hier de eerste keer geen streep gehad. Ik weet het eigenlijk niet. Miracle, goed geregeld. Hier kookt hubbie ook. Miffy, super fijn dat de 20 weken goed was. Ik ben toch best zenuwachtig. Juud, gefeliciteerd een jongetje! Nina, ooooh spannend dinsdag. Mamatien, jaaaaaaaa gefeliciteerd een meisje!
Mamatien, leuk een meid ! Ze doen daar geen losse geslachtsbepalingen he ? Zag alleen hele pretecho's van 55 euro op de website
Hier al een paar dagen last van maagzuur. Echt vroeg zeg, maar wel vervelend. morgen maar weer rennies in huis halen.
Ach meiden, ik ben zoo happy!!! Onze kleine was hele tijd extreem aan het bewegen en het duurde wel 20 minuten eer ze dr beentjes even uit elkaar wilde doen hihi! @ Kaatje: Ik heb hele pakket van 140 euro genomen, dan heb ik 2 echo's, vandaag 2d met 8 foto's en op dvd, met 25 weken is het 3d en fotoos en dvd.. Weet niet of ze voor goedkoper doen, zag t niet op internet staan...
Angiebaby. Ik heb mijn 20 weken echo met 22 weken.Gelukkig met 19 weken nog een tussendoor echo Mamatien, ow zo. Vind een uitgebreide pretecho ook erg leuk maar ook wel erg prijzig
Mamatien: Yeeeej weer een meisje! Wij horen maandag wat het is ( bij de gyn ) als het niet te zien is dan woensdag!
Mamatien: gefeliciteerd, een meisje. Leuk zeg. MNM: verstandig om thuis te blijven. Wij blijven gelukkig wel het hele weekend thuis. Kan de kleine meid lekker naar bed als ze moe is. Zwangerschapsstreep: heb ik bij Sara niet gehad, nu ook nog niet. Ik heb mijn 20 weken echo met 19 weken, maar dat komt omdat ik in een risicogroep zit vanwege mijn gewicht. Geloof dat ik hem op 21 februari heb. Baby voelen: hier af en toe een beetje gekriebel onderin. Maar ook bij mij ligt de placenta aan de voorkant.
@ alle dames met een goede echo: gefeliciteerd! Hier was het gezellig met schoonzus. Dinand heeft leuke cadeautjes gehad. 2 schuifboekjes, hamertje tik(blijft mooi nog even ingepakt tot hij het kan gaan gebruiken) en een overhemd. Hij ligt nu lekker op bed en slaapt (geloof ik). Nu een lekker lui avondje op de bank! Zo gtst kijken en daarna maar x-factor denk ik!
Belloiebel: nog van harte gefekiciteerd met de verjaardag van dinand. Ook ik ga denk voor de x-factor vanavond. Als ik het al red, want ben helemaal stuk.
Dames, Ik heb alles bijgelezen maar het is echt veuls te veel om op te reageren! Rono± wat klote zeg al die afwijzingen Red je het emotioneel wel?? Zwangerschapsstreep: ja hier 1 tot aan me navel bij dex nooit gehad.. Vraagje: voelen jullie je kindje ook zo verspreid? Ik heb soms echt het idee dat het er 2 zijn haha. Voel ik hem onder bewegen en dan ineens boven mijn navel.. heel apart, ken ik echt niet van Declan! Ik ga ook de xl toffee pudding van mona toedels!