Juli 2011 mama's DEEL 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Frummel, hier voel ik de beeb voornamelijk nog veel onderin en dan de ene keer links of rechts maar het meeste nog in het midden.

TV: Ik ben The last airbender op de lap aan het kijken, hubbie heeft de tv ingepikt dus geen X-factor voor mij.. Of hij moet nu heel snel in slaap vallen, lol!

En ondertussen knabbel ik verder op mijn mexicaantjes :D

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Net een nieuw bed besteld voor Levi.
    Hadden vorig jaar een kamer van mp af gehaald,maar achteraf toch wel een miskoop.
    Nu werden we 2 weken geleden verliefd op een bed, maar ja koste wel 300 euro dus niet gedaan. Liet hem van de week aan smoeder zien en nu heeft ze net geld overgemaakt zodat we dat bed voor Levi konden kopen. Lief !

3. BB10

BB10 Niet meer actief

Hier zit manlief op de plee volgens mij is de macaroni niet goed gevallen? Oeps! Ik heb hem niet gegeten dus ik weet niet of het de macaronie is geweest. Maar wel balen voor hem.

Even antwoord op wie het vroeg, ik ben helemaal niet misselijk geweest de afgelopen weken dus ik denk dat die negerzoen van vanmiddag gewoon niet goed gevallen is?
    Verder nog steeds last van bloedverlies maar voornl oud. En nu afwachten tot we naar Maastricht kunnen. Zal blij zijn als die onzekerheid voorbij is.

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik voel de kleine spruit ook overal en nergens. Zo anders als bij Dinand.

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    BB10. oei balen voor je man. hoop dat hij het gelijk in 1x kwijt is

Kaartjes vorige week had ik een paar leuke geboortekaartjes gevonden. Ferry schrapte ze gelijk :x Vandaag weer een rijtje opgezocht en hij vond zomaar 2 meiden en 2 jongens kaartjes leuk. Net dus even geknutseld met gedichtjes etc er in zetten

6. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    frummel jaaa ineens is ze zo sterk geworden joh overal voel ik dr

7. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    MNM wat fijn dat alles goed was bij de VK! Ohh nog 2 weken in spanning dus :D En je meisje een beetje opgeknapt! Heerlijk hopelijk gaat het zo door!

BB10 wat jij allemaal aan recepten opschrijft krijg ik alleen maar honger van ;)

Nienke wat fijn dat het met Sara wat beter gaat! Ohh druk weekend voor de boeg! In de tuin werken met deze wind?

Kaatje jeetje sieradenkistje weg! Pffff waar halen die gasten het lef vandaan :x Wat lief van je moeder voor het bed!

Mamatien gefeliciteerd een meisje!!!

@ zwangerschapstreep hier nog niet hoor.

Zo wij hebben weer eens geen tv hihi.. de schotel staat niet goed vast dus hij draait alle kanten op :D Dus maar op de laptop iets kijken ...

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    lief! Lang levertijd of valt het mee?

9. Frummel

Frummel Niet meer actief

kaatje:wat lief zeg!!

bb10: wat fijn dat het bloedverlies minder is! Maar het lijkt me echt slopend dat jullie niet weten wat het is..

Dames ik duik me bed in, ben kapot!

Weltruste!

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee bij Leen Bakker vandaan. Hij staat ook in de winkel maar wil niet het risico lopen dat hij op is als we daar komen dus heb hem online besteld. Zal daar maandag of dinsdag wel binnen zijn.

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Leuk, Kaatje!

wij hebben echt een super behang uitgekozen voor de babykamer... maar dan 'moet' het wel een meisje zijn...

12. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond meiden!

*baalt*
    ik ben vanmorgen ook wakker geworden met BUIK, dus mn fototoestel uit de la gevist maar 't kreng weigert dienst :x

BB10 fijn dat je cracker is blijven zitten, misschien dat je man er ook wel een kan gebruiken :)

Mamatien, profi met je meid!

Danitjuh, balen van je schotel, hier nog steeds beeld gelukkig. Hubbie zit te azen op floppers in x factor maar volgens mij komen die niet!

Ik heb vanmorgen 3 wasjes gedraaid, hubbie om half 9 uit zijn bed gejaagd zodat ik er schoon beddegoed op kon doen (werd me niet in dank afgenomen maar nadat ik hem een krentebol gevoerd heb was 't over :D) Vervolgens de WC gereinigd en het hele huis gestofzuigd.

Morgen gaan we naar babypark kesteren. Heb er wisselende verhalen over gehoord, dus we gaan het maar eens ondervinden. SO wilden ook mee maar ik heb mn auto vol met hubbie en rolstoel. Die 2 zijn zo " over the moon" dat ze opa en oma worden dat ze wel met hun eigen auto er achteraan reden :$

13. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Danitjuh Jeetje zeg, de bouwvakkers al om 7 uur :$ Ik had geloof ik gezegd dat ze maar een uurtje later terug mochten komen....

Juud Gefeliciteerd met je kereltje! Went vanzelf joh!

Bellie Nou, dat je een meisje makkelijker schoon hebt dan een jongetje ben ik niet met je eens hoor! Ik heb juist meer moeite met jongensbillen, vooral als alles om het piemeltje heengeplakt zit... ;)

Kaatje Zo zie je dus maar dat het iedereen gebeurd, is je oma veel kwijt? O, de sieraden..... Dat is niet leuk :x

Rono Wat een leuke foto, schatje hoor!

Verlof Ik moet nog 3 maanden werken, ik ga 7 weken van te voren stoppen, ik neem 1 week vakantie op voor mijn verlof :D

Angie Ik had voor mijn zwangerschap van Jara zo'n streep. Na de bevalling was hij weg. Jara heeft ook zo'n streep :(

Miffy Fijn dat de echo goed was! Genieten he?

Mamatien Gefeliciteerd!

MnM Hier zijn de rennies ook al weer in huis.....

Blij dat het weekend is zeg! Duik zo lekker mijn bedje in!
    Trusten allemaal!

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik heb ook maar even een buik foto gemaakt.

15. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Kaatje: mooie foto

Heb net mijn meisje maar weer getroost, slaapt de laatste tijd helaas niet meer door. Denk dat het door de oorontsteking komt. Daarvoor sliep ze altijd van 7 tot een uur of 8. Hoop voor haar dat het snel voorbij is.

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nienke, is ( helaas ) vrij normaal rond deze leeftijd. Idd even toestoppen en laten weten dat je er bent. Gaat vanzelf weer over

17. mamatien

mamatien Niet meer actief

Kaatje mooie foto!
    Nienke is je meisje weer snel gaan slapen!?

Pfff ik ben alweer wakker!
    Ik ben nog zo in de wolken van mijn meisje..

18. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Mamatien: Sara is helaas niet snel gaan slapen. Daarna nog een keer wezen troosten, maar ze is bijna niet rustig te krijgen. Op een gegeven moment maar gewoon in bed gelegd. Nu slaapt ze gelukkig nog en is ze niet meer wakker geweest, op een paar kermpjes na.
    Echt leuk hoor een meisje, was ik ook superblij mee. Nu haalt het me niet uit.

19. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ nienke, oh dat is vervelend...
    Ik denk dat ik net zo in de wolken geweest was als het een jochie was hoor.. het maakte me echt niet uit namelijk..

20. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Mammatien: het maakt mij ook niet uit hoor. Maar ben stiekem wel erg blij dat ik een meisje heb. Droomde altijd van een dochter, maar met alleen maar zoons zou ik ook superblij zijn.

Deel Deze Pagina