hoi all, heb niet alles gelezen maar mamatien ik zie dat je ook een meisje krijg GEFELICITEERD!!! Verder gaat het hier wel goed, mijn konijn gister dood gevonden in zijn hok ik totaal over de rooie mijn schoonmoeder opgebeld normaal reageer ik helemaal niet zo heftig dus denk dat ik voor het eerst echt kennis heb gemaakt met miojn hormonen Mijn man snapte echt helemaal er helemaal niks van dat ik zo overstuur was en ging er fel tegenin... Hoe leg je een man uit hoe die hormonen werken??? Want hij heeft zoiets doe normaal hoor.... groetjes kim
Emo: ik ben ook zo snel emotioneel. Zat van de week save the last dance te kijken. Heb ik al tig keer gezien en nooit hoeven janken. Nu was er geen houden meer aan.
Goedemorgen Buik : Zo met broek aan lijkt het al heel wat he Beetje jammer dat als ik die broek uit trek de zwaartekracht gaat werken en alles als een drilpudding naar beneden zakt haha Kimlee, ahh sneu voor het konijn. Je kan mannen niet uitleggen hoe hormonen werken. snappen ze toch niet
Goeiemorgen!! Kaatje, mooie buikfoto!! Kimlee, ohh wat vervelend dat je je konijn dood hebt gevonden..Zoiets is niet leuk.. En idd, mannen uitleggen hoe hormonen werken heeft geen nut.
Goeiemorgen meiden Al even niet geweest, was niet zo lekker, maar nu alleen nog verkouden. @kaatje, mooie buikfoto, groeit goed he! Komt helemaal goed met die buik hoor! @mamatien, gefeliciteerd!! een meisje, wat leuk! @kimlee, ah vervelend, dat je konijn dood is, ja hormonen.. pfff... je reageert vaak veel heftiger, dan normaal. @nienke, ohja idd dat janken om alles hahaha dat heb ik ook. Vorige week weer op controle geweest en omdat het zware werk toch invloed heeft op de vroeggeboorte ook gesprek gehad met mijn leidinggevende. Heb ook vaak last van me rug op mijn werk. Ga vanaf volgende week 2 uur per dag korter werken en heb hulp erbij op de groep. Ga ook weer naar de fysio binnenkort. Heb zowel op het werk, als thuis echt een stapje terug genomen, hopelijk helpt het allemaal.
rono wat een rotsituatie. dikke knuffel meid. wel fijn dat jullie hulp hebben gekregen van de familie. en dat je het nu allemaal weer iets beter ziet zitten. sterkte de komende tijd. Hoop dat het je snel lukt om een baan te vinden. desnoods pas om te beginnen na de bevalling. juud & frenzy gefeliciteerd met jullie pielemansjes kaatje wat een rotstreek zeg. Hoe gaat het nu met je oma? schrik te boven? mamatien gefeliciteerd met je meisje! ega. mijn moeder is weer uit het ziekenhuis!. Het blijkt toch geen longembolie te zijn. ze heeft een scan gehad maar daaruit blijk geen longembolie, maar ook geen ontsteking of iets anders. Maar ze is nog wel ontzettend kortademig en haar ribbenkast doet nog ontzettend zeer. Nu moet ze maandag naar de cardioloog. Gaan ze verder zoeken waar het vandaan komt. Erg spannend dus allemaal. Wel allemaal hartstikke bedankt voor de lieve berichtjes.
Paso: he wat rot van je fototoestel! Wel fijn dat ik niet de enige ben die ineens met een buik wakker word Kimlee: agh je konijn zijn hormonen en mannen snappen dat niet.. Ik had van de week een huilbui toen ik me besefte dat dit mijn laatste zwangerschap zal zijn.. Zowel vriendlief als Declan(hoe klein dan ook) keken erg verbaast op haha... Dat hele 'mannen zijn anders qua emoties' zit er al vroeg in Jac: wat fijn dat heet geen longembolie is! Goed dat er word gekeken waar de benauwdheid dan vandaan komt.. Lijkt me toch erg angstig! Weten jullie al wanneer jullie weer kunnen varen?? Meisje: ik wilde ook altijd een meisje. Sinds ik een knul heb wil ik niets anders meer Was ook een klein beetje teleurgesteld toen de gyn zei dat het een meid was, gek he.. Voelde me enorm schuldig daarover.. Maar bij de geslachtsbepalingsecho bleek het toch een jongen Ego: Schoonmams belde vanmorgen. Ze heeft 300 gestort op onze rekening voor babykleding en spulletjes de schat We hebben een thema voor Declan zijn kamer! Hij krijgt walltastic behang van de droomtuin! Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.mi-deco.nl/images/In%20de%20droomtuin%20-Walltastic%203D%20posterbehang.jpg
ik beloof plechtig ik zal vandaag (of morgen hihi) alles bijlezen wat ik gemist heb... Aangezien dat de zolder over 3 weken klaar moet zijn (ja hoge eis van mezelf maar dan komt als het goed is me paps helpen met de zolder met het afdichten van een ruimte zeg maar) dus nu moeten mijn hobby/werk spullen verdeeld worden door het hele huis (meeste naar beneden dus) en aangezien ik alleen in het weekend er tijd voor heb... tot vanavond denk ik vanavond neem ik een kopje thee... voeten in een warm voetenbadje en dan doppie (laptop) op schoot en dan alles bij lezen
@ zwangerschap deze gaat harder als de andere 2 vandaag 18 weken en over 2 weken zit ik op de helft en voor mijn gevoel loop ik 8 weken achter ofzo :O
Paso veel plezier bij babypark morgen! Kaatje mooi buikje hoor! Kimlee gecondoleerd met je konijn! En ja mannen hahahaaha die van mij zegt elke keer als je zo door blijft gaan dan ga je maar naar je moeder Jac wat fijn dat je moeder uit het ziekenhuis is! Nu op naar de andere onderzoeken! Hopelijk kunnen ze vinden wat ze heeft! Frummel wat lief zeg 300 euro in het babyfonds Wat een leuk plaatje zeg! Kimm rustig aan meid. Doe eerst wat je moet doen en dan kom je gewoon hier weer mee kletsen! Zoo hahah af en toe hebben wij weer tv. We hebben geprobeert het met cement vast te zetten maar helaas is dat niet gelukt. Zodra de bouwvakkers hier weg zijn dan gaan we de schotel bevestigen in de muur, dan blijft hij hopelijk op zijn plaats 8)
Middag allemaal! Ik reageer even via me phone! Mag nog even met me pootjes hoog! We vieren Dinand zijn feestje vanmiddag, het moet allemaal nog beginnen of ik ben al gesloopt! Hihi, ach heb het over hoor voor me kleine ventje. Hij ligt nu nog even lekker op bed! Heb net kip kerry klaar staan maken voor weet ik het hoeveel man, hoef ik dat straks niet meer te doen! eiersalade en tonijnsalade ook zelf gemaakt, dus we zijn er klaar voor! hopelijk kan ik vanavond nog even online komen als ze niet te lang blijven plakken.
Leen Bakker belde vanochtend dat ze het bed op voorraad hadden, dus net gehaald. Gaan hem vanmiddag in elkaar zetten. Tijdelijk gaan de kasten van de babykamer naar Levi zijn kamer.( is de babykamer ook maar gelijk leeg ) en gaan dan op zoek naar nieuwe kasten voor hem. Daarna eten en boodschappen gedaan. Nu ff bek af. Beeb is wakker en voel ik af en toe schoppen. Patriesja, goed dat je op het werk hebt aangegeven dat het te veel wordt ! Jac, geen idee. Ik bel haar straks even. Fijn dat je moeder weer uit het ziekenhuis is, maar ergens ook wel raar dat ze haar zo naar huis laten gaan terwijl ze nog zo benauwd is Frummel, ook al zo'n lieve schoonmoeder. Vind dat behang echt zo schattig ! Kimm, rustig aan. we lopen niet weg. Hoe gaat het verder daar ? En de situatie met je ex Belliebel. fijne dag vandaag
@kaatje al 4 weken geen enkel contact tussen hem en mij en tussen hem en de kinderen... alsof ze niet bestaan
Dat snap je toch niet. Maar hij moet lekker zo doorgaan. kan later alleen maar tegen hem gebruikt worden. Vind het toch altijd jammer dat uiteindelijk de kinderen er de dupe van zijn
dat is het ook... maar goed heb gezegd dat ik niet wil dat de kinderen bij hem en zijn ouders slapen omdat, dat geestelijk te grote veranderingen zijn voor de kinderen met name ticho. en dat als hij ze wilt zien dat hij hierheen moet komen. en dat doet hij dus niet... want dan moet hij samen met mij zijn in 1 ruimte (en dat wilt hij dus niet omdat hij weet dat er dan altijd nog iemand bij aanwezig zal zijn uit voorzorg)
mooie buik foto weer kaatje!! aaah konijntje overleden sterkte. emo hier ook ik hoef maar een seconde een emo liedje te horen en zit al te janken hihi. goedzo patriesja dat je aan je lichaam en kleintje denkt. rono een hele dikke knuffel.. jac zeker erg spannend heel veel sterkte zeg en ik hoopdat ze snel weten wat het is. frummel aaaaah wat lief van je schoonmams!!!!!leuk joh!! en wat een ontzettend leuk thema!!!! veel plezier vandaag belliebel!!!!! kaatje doe je een beetje rustig aan??leuk dat t bed er is! kimm sterkte meis..... ik ook even ego......ik heb ondanks mn vrije dagen erg pijn in me buik....trap lopen doe ik stapje voor stapje(t zijn niet mn bekken echt mn buik) bukken lukt niet goed,als ik al een keer stofzuig dan heb ik s'avonds of de volgende dag al pijn in mn buik....en echt pijn in me buik. hoe kan ik in godsnaam dan wel bij een gezin het huishouden doen??nee dat gaat dus niet.... dus heb mn werk opgebeld en alles uitgelegd ook t voorval van vorige week en over de baarmoedermond enz....en er was heel veel begrip en ik ga nu minder werken waardoor ik bv alleen moeder kind zorg hoef te doen (want wil niet nu al thuis zitten)en dat moet me denk ik wel lukken dus we wachten af.....
@ bandenpijn vanaf week 14 t/m nu af en toe nog wel last van met te snel iets doen. te snel opstaan enzo... @ BI ja weer last van al een paar weken. met name als ik druk ben geweest met bukken of zwaar tillen. (nu til ik elke dag zwaar met ivy hihi en met schooltas aangezien dat de wetbundels best wel zwaar zijn hihi) @ xfactor had wat terug gezien op internet maar kan niet echt zeggen dat ik nu de behoefte heb om ernaar te kijken vind die programma's erg langdradig worden... beetje jammer @schildje ik heb hier ook nog wel wat (wel wat veel) strijkgoed liggen hihi @laurah welkom, gefeliciteerd en veel plezier hier @ me opleiding ik heb van de week een brief gemaakt voor de examencommissie met uitleg situatie, deze naar me begeleider gebracht, die moet tekenen en advies geven en dan kan het naar de commissie zelf. Hierin heb ik aangegeven dat ik 1 extra kans wil hebben voor 3 vakken en of ik toestemming kan krijgen voor toelating 1 vak waar ik dan ook het tentamen van ga maken. ik had gelezen dat het tussen de 5 en 10 werkdagen bericht. dus ben benieuwd wanneer ik bericht krijg. ik heb komende week een hoor gesprek met de propedeusecoordinator (2 stuks zelfs) en dan moet ik uitleggen waar ik op de opleiding hoor te blijven en wat mijn genomen stappen tot nu toe zijn. uitleggen dat ik wil gaan doen de rest van het jaar enzo... dus ben erg benieuwd. een ander klasgenootje staat er net zo slecht voor als mij dus ben benieuwd of ik mag blijven of zij. en me afgesloten account hebben ze maar weer open gezet totdat alle problemen ermee zijn opgelost. ze hadden hem nooit moeten afsluiten haha maar nu kan ik weer wat meer dingen doen hihi @sjantalle ik studeer in enschede aan Saxion Hogeschool. maar er zijn wel meer steken die los zitten hoor maar dat is algemeen bekend bij hbo dat sommige dingen echt niet werken @ kikker ik had met ticho de kamer met 30 weken helemaal af en met ivy zat ik ook op 35 weken... nu wil ik het klaar hebben voor de 30 weken althans de grote dingen @ onze hyves is het een idee voor iedereen die daar post wat het geslacht is dat we dat in een blog maken? zo hebben we op de site het staan en voor de gene die het nog geheim willen houden en het wel met de juli moeders willen delen dat we het op de hyves ook kunnen lezen in een schema? @bloedprikken nou ik heb EINDELIJK gisteren mijn bloed gegeven... nadat de leuke vrouw 2x heeft misgepriken en een keer door me ader heen geprikt kon ze op 2 buisjes na alles vullen. op naar de andere arm voor de andere 2 buisjes... zucht... beetje laat met 18 weken bloedprikken als het rond de 12 weken moet hihi oeps... mjah heb echt een onwijs hekel aan naalden bleeh @geslacht wat broertjes of zusjes zeggen Ticho zegt een broertje en ivy zegt een zusje.... natuurlijk weten we het al hihi *ben ondertussen op pagina 35* @iedereen die het geslacht weet op naar de winkel om te shoppen @iedereen die het geslacht nog niet weet Nog een paar weken en je weet het ook (als je het wilt weten tenminste) @verslaving uhm... geen idee... geen denk ik... weet het echt niet... eet minder maar drink meer @jac wat fijn dat het met je zoon daar goed gaat zal voor jullie ook wel een geruststelling zijn @9maanden beurs helaas had de planning om te gaan samen met me paps helaas heb ik er geen geld voor... dus jammer mjah niks aan te doen... wou erg graag wat dingen hebben uit een boekje hihi *pagina 40 en ik denk.. jemig wat een geklets zeg heerlijk* @sherry flauw hoor 100 pagina's terug lezen hihi welkom terug in het koude landje @kikker ik volg opleiding hoger juridisch helaas hebben ze geen regelingen met studenten die zwanger zijn (waardeloos is dat hoor op mbo hebben ze dat wel!) @namen hebben jullie al een naam bedacht? voor een meisje heb ik er 1 maar voor een jongen nog niet. kan niks bedenken waarvan ik denk ja dat is leuk *ticho zingt ondertussen en we zingen en we springen en we dansen in het rond... IN DE BLOTE KONT!!!!* @kikker het is erg lastig last hebben van je bekken. en zeker als er nog iemand rondloopt die ook je zorg nodig hebt het enige wat ik je hiervoor kan adviseren is laat het huishouden en de boodschappen door een ander doen en richt je op jezelf en je dochter ik heb met ivy hetzelfde gehad... mocht op een gegeven moment geen pakje suiker meer tillen laat staan ticho toen. ga nu weer richting die diagnose het is en blijft heel vervelend. @jac wij duimen mee dat alles op 9 februari weer open is @bellibel hoe gaat het met je? en met het (niet) werk? @angie mooi buikje heb je @rono voor jou een hele dikke knuffel @kaatje ik gebruik de electrische vliegenmepper voor een spin of elk ander smerig insect zielig weet het... vind spinnen wel zo vies bah bah bah @jac wat schrikken dat je moeder in het ziekenhuis lag. gelukkig dat het geen lomembolie is @belliebel nog gefeliciteerd met Dinand @buik liggen ja geen probleem @zieken beterschap en hopelijk knappen jullie snel op @koffie nee drink geen koffie, cola of andere drank waar caffeine in zit... dronk met ivy 1,5 liter per dag en soms per 2 dagen. toen kreeg ik controle bij de gyn en moest ik in het ziekenhuis bevallen dat wil ik niet nog een keer hihi @buikfoto's mooie foto dames... hier nog steeds niet een zwangerschapsbuikje... @paso heb alleen een pret echo gehad voor het geslacht en straks de 20 weken echo en daarna niet meer *ondertussen weet ik wat ik ga koken vanavond bolletjes aardappel met kipburger en appelmoes... snel makkelijk en ideaal* @jongen/meisje volgens mij zijn de jongens nu in de meerderheid hihi @tip gevraagd dames hebben jullie een tip voor me? Ivy slaapt 's nachts met luier... nu trekt ze die al weken achter elkaar uit. ze heeft ook een rompertje aan met pyama en een slaapzak... en slaapzak is aan en de pyamabroek uit luier uit en rompertje los... bed natuurlijk nat en krijg het niet voor elkaar dat ze de luier aan houd... iemand tip? @danitjuh ja een erg logisch gesprek heb gewoon minder zin in eten dat is alles. wil op zich ook wel een buikje krijgen maar vind dit ook wel prima @burrito's JAMMIEJ ga ik van de week maar klaarmaken net zoals kip madras ook zo lekker *ivy is wakker maar wil eerst alles afgelezen hebben hihi* @buik ik heb hier nog geen buik dat ik denk ja ben zwanger buik... zucht