Juli 2011 mama's DEEL 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @ iedereen die ik vergeten ben

HAAAAAAAAAAAAAAAAAI :)

@hoe het hier gaat
    ja uhm... DRUHUK!!! veel tijd op school veel tijd aan huiswerk veel tijd aan kinderen en huishouden en van ook nog ondertussen poging doen om huisindeling goed te krijgen... heb maar een blog gemaakt op hyves wat ik moet doen kan ik het zelf ook bijhouden anders vergeet ik het ;)

2. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    owjah... veel plezier met lezen hihi zag dat het lekker veel was hihi

3. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    middag,

Ik kom even snel voorbij waaien. alleen om te zeggen dat het hier een ziekenboeg is. Ik begon gisterochtend rond half 5 's morgens met heel veel kou. kreeg een paar uur daarna flinke koorts.
    De oudste is vannacht begonnen met spugen en is toen vanaf 1 uur elk uur geweest.
    Zelf heb ik vanaf 9 uur elk uur gezien dus ook niet veel geslapen. Ben ook heel erg moe. Wel heb ik vanmiddag even geslapen.
    Ook heb ik spierpijn in mijn buik van het hoesten. Wat ben ik blij dat ik een angelsound heb. Toen ik zwanger was van de jongste heb ik bijna 9 weken lang gehoest en wist ik niet ofdat alles goed zat en nu heb ik voor het slapen gaan even geluisterd en gaf toch wel rust. :)

Nu heb ik nog steeds waat koorts maar nu rond de 38 graden.
    Lezen doe ik nog wel maar voor nu alleen even dit.

4. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Kimm, misschien kun je proberen haar slaapzak achterste voren aan te doen? Dan krijgt ze hem in ieder geval niet helemaal open! Lastig, want nu moet je steeds alles verschonen lijkt me.

5. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    ze heeft de slaapzak binnenstebuiten en achterstevoren en ook de luier aan de achterkant dicht... werkelijk hoe ze dat voor elkaar krijgt... tis me altijd een raadsel

6. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @jac, sterkte met je moeder, hopelijk niks ernstigs.

@frummel, ziet er leuk uit!

@kimm, deze zwangerschap gaat ook sneller als de eerste, mijn buik groeit ook veel sneller!

@danitjuh, oh irritant geen tv!

@belliebel, veel plezier!

@kaatje, veel plezier met de kamers, hopelijk vind levi het allemaal mooi :)

@angiebaby, jij ook al rustiger aan doen, het is idd vervelend dat je al zo vroeg veel minder kunt, maar idd wel beter om een stap terug te nemen.
    Mij houden ze sowieso strenger in de gaten ivm met de vroeggeboorte van mijn zoontje, dus op het werk willen ze ook geen risico nemen.

@schildje, beterschap!!! Ja ik vind de angelsound ook fijn, ik word ook iederen keer weer even gerustgesteld, als ik me niet zo goed voel ofzo.

Zo weer bijgelezen..
    Voelen jullie de kleine al bewegen? en jullie mannen?
    Hier voelen we de kleine nu ook duidelijk van buitenaf, blijft bijzonder!

7. BB10

BB10 Niet meer actief

Ducktape?

Misschien een beloning geven als het wel goed gegaan is?

8. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    he dames,

Hier nog even mijn buikje van vandaag. Wat gaat die tijd toch hard! Lees vanavond bij!

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Schildje: Beterschap!

@ Jac: Wat een mooie buik. Varen jullie inmiddels alweer?

Sorry, meer niet bijgelezen. Vrijdag was het weer veels te druk op het werk (zat pas om 18.10 uur in de auto, ipv 17.30 uur, dus dat was weer janken natuurlijk...zucht...) en vandaag meeting gehad met de april 2010 mama's. Was erg gezellig en heel leuk om alle kindjes weer eens te zien.

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Levi zijn bed staat in elkaar. Kast en commode van de babykamer staan ook in zijn kamer.
    Ik ben nu lichamelijk echt helemaal op. Kan niet eens mijn been op tillen. Niet best.
    Straks nog even snel al zijn kleding etc in zijn kasten leggen. Hopen dat Levi gaat slapen en zelf plat zodat ik morgen iig weer een beetje kan bewegen

Angie, goed dat je je werk hebt gebeld. Pijn in je buik is idd een teken dat je het rustiger aan moet gaan doen

Kimm, sorry geen tip. Kan het niet zijn dat Ivy al bezig is met zindelijk worden? of doet ze daar nog niets mee ? Anders zou je een potje op haar kamer kunnen zetten. Misschien trekt ze nu alles wel uit omdat ze voelt dat ze moet plassen maar het nergens kwijt kan ? Dit had ik een tijdje terug met Levi

Jac, wauw jouw buik gaat ook hard !Mooi :)

11. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede

hahahahaha
    vind dat wel een goede :)

12. Rono

Rono Niet meer actief

Kaatje: Doe rustig aan meid! Lekker beentjes omhoog vanavond ( als dat lukt haha )

Kim: WHOOOOO jij kan goed reageren haha, dat lukt mij nooit! Ik hoop dat je op de opleiding mag blijven meid! Misschien dat je het er al neer had gezet hoor.. maar wanneer hoor je het?

Belliebel: Hoe was het feestje? :D

Oja Kaatje: Heb je foto van de kamer? :D

Hier ben ik echt gewoon super opgelucht dat we het allemaal gaan redden ook al heb ik geen werk.. Merk dat mn harde buiken minder worden en voel de kleine :)

Vanmiddag zijn we naar de babydump geweest en hebben we deze wagen besteld :) ( we wilden deze eerst niet aannemen van oma omdat ze al zoveel doet nu voor ons.. maar ze wilt het perse omdat ze deze net zoveel wilt geven als noelle )

Joolz Day Zwart Frame | Kinderwagens | Baby-Dump

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
  14. Rono

Rono Niet meer actief

Voor noelle willen we een kamertje met vogels gaan nabootsen, alleen ipv die vogels doen we vogelhuisjes...

15. Rono

Rono Niet meer actief

Wat een gaaf bed!! :D

Plasic is die niet haha, handvaten end. zijn zwart leer hahahaha

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja maar bedoel die bak enz ;) Leuk die kamer !
    Sla die site gelijk even op. Misschien haal ik er nog inspiratie uit voor de baby kamer

17. Rono

Rono Niet meer actief

op die site staan super veel kamertjes :)

Hahaha gelukkig heeft ieder zijn eigen smaak anders kan bijvoorbeeld mutsy zn spullen wel inpakken ;)

Ik wilde eerst de bugaboo cameleon. Maar die vind col te laag.. en deze lijkt er veel op alleen hoger

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    mooie wagen Rono!
    had je de wagen van Noëlle niet meer?

Kaatje, gaaf bed!

19. Rono

Rono Niet meer actief

heb trouwens heel slecht gedaan mbt kosten besparing haha

We waren verf halen bij de gamma en die blaadjes in die boom zijn van behang die je dan opplakt. Dus heb heeel veeel behangvoorbeelden meegenomen hahahaha.. dan knip ik daar blaadjes van ;) en heb ik veel verschillende kleuren :p

20. Rono

Rono Niet meer actief

Marloes: Nee we hadden de quinny buzz maar geen schik mee. Het voorwiel blokkeerde telkens dus toen noelle overging naar buddy hebben we em verkocht

Deel Deze Pagina