Juli 2011 mama's DEEL 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frummel

Frummel Niet meer actief

nina: nog gefeliciteerd en beterschap!!

Jeluna: leuk een knul! Dat hebben ze bijna nooit fout;)

Pff dames wat kletsen jullie veel:D

2. Frummel

Frummel Niet meer actief

Nog even ego: Schoonmams heeft de oppas tas van dex weer volgestopt met koekjes, tablet chocolade en nootjes:) Zit nu dus heerlijk onderuit op de bank haha. Als ik dik word geef ik haar de schuld:D

Ze vind dat ik te weinig aan kom hahaha. 300 gram tot nu toe en een inie minie buikje:) Ik eet toch echt als een grote vent hoor!

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nina, nog gefeliciteerd. Vervelend die buikpijn. hier ook erg veel last van mijn darmen die ik door mijn hele buik heen voel

Marleen, nee hoor die bekkenbodemspieroefeningen kan je zittend, liggend en staand oefenen. Dus ook in de rij van de kassa bij de supermarkt. Komt er op neer dat je net moet doen of je je plas in houdt. Dus daar beneden alles aanspannen/naar binnen trekken en weer loslaten

4. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Ik lees nog steeds stilletjes met jullie mee hoor...hoop dat dat mag...

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tuurlijk. Waarom zou het niet mogen ?

Tot morgen

6. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier even een snel berichtje van mij, want poeh wat gaat t hard! Deel 3 alweer en ik had deel 2 nog niet eens afgelezen.:)

Ik ben vandaag voor controle geweest bij de VK. Uitslag van de combinatietest 1:2800 dus prima. Ook hartje geluisterd, en dat klonk heeeeeel mooi.
    Mn HB was wel wat laag dus nu staat er een fles roosvise Ferro in de koelkast, en ik vind het nog lekker ook.

Morgen lees ik alles bij, ik kom net uit bad en ga nu mijn bedje in samen met mn kruik voor mn ruggetje.

@ jeluna: profi met je zoon (voor 90 % :D)

@ hond in bed: je had onze hond moeten zien toen mijn Hubbie zijn ziekenhuis bed in de kamer werd gezet. Hij meende serieus dat het een heeeeele grote nieuwe mand voor hem was :D
    Boven komt hij nooit, maar dit was een nieuwe belevenis.

@frummel: ooh lekker al dat snaaien. Ik kon me vandaag niet weerstaan in de winkel bij een zak met koetjesrepen. Die chocola vind ik echt zooo lekker.

@ de rest: is voor morgen, sorry!!

Welterusten.

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Tuurlijk mag dat martje!

@degene die net vroeg of er al verbetering in me pols zit: ja zeker, merk nu wel goed het verschil met 2 weken terug. Hopelijk blijft het zo gaan, en mag ik over 4 weken weer spalkloos door het leven!

8. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Oeh, ik zit weeeer aan de soepstengels met smeerkaas. Net een uur met een collega zitten kleppen. Eerst via hyves, maar met de telefoon ging het ffies iets makkelijker! En ik wilde nog wel lekker onderuitgezakt op de bank me leesvoer gaan lezen hihi. Ga ik nu maar even doen:p.

9. Frummel

Frummel Niet meer actief

Bellie:wat fijn dat het beter gaat met je pols!!

Hoe gaat het met Kyra:D hahaha Duchess is nog steeds krols en nu begint Joy haar na te doen pfff.. De 2 mannetjes duiken er maar al te graag boven op.. Ze zijn geholpen maar toch loop je continu te corrigeren.. Blijf het ranzig vinden als ze hun zusje liggen aan te duwen:D

Paso: weltruste! Hihi je hond een nieuwe mand! Hoe gaat het met je man?

10. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Kaatje Ah, Thanx voor de tip, ga ik meteen mee beginnen!

11. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whaha, nou hier heb ik nog een zusje van kyra rondlopen, Noucka heet ze. Maar Noucka springt zo bovenop haar zus:$:(, heb gewoon lesbische katten in huis whahahahaha:p. Tja, ik hoor nu niks van Kyra, maare weet dat het elk moment afgelopen kan zijn en ze weer begint met ondoorgrondelijk te gaan zitten mauwen. Afgelopen nacht heeft ze zich behoorlijk koest gehouden(gelukkig:p). Meestal gebeurd het als Kyra krols geweest is, Noucka daarna komt, maar die is gelukkig niet zo erg met mauwen, die kruipt de hele dag over de grond met der kont hoog in de lucht whaha:D.

12. Sjantalle

Sjantalle Actief lid

17 feb 2010
    375
    0
    0
    leerkracht bo
    gezellig die katten!!

Nina: nog gefeliciteerd!!!

droom: boodschappentas voor 101 euro met champignons en spekjes.. Da's inderdaad wel een andere soort droom.

Kaatje: vervelend dat je man deels is afgekeurd. Afgelopen maandag was er bij "je zult het maar hebben" een man die colitis ulcerosa heeft. Ik vond het soms zo herkenbaar! Ben nu wel heel blij dat ik het redelijk onder controle lijk te hebben. Heeft je man nu extra klachten tijdens de zwangerschap. Lijkt me voor hem namelijk heel spannend dat je een tijdje het hartje niet kon vinden.

Hier: was om 19.00u op de bank in slaap gevallen, ben nu zo'n 40 minuten wakker. en ga denk ik maar naar bed. Ben zo ontzettend moe, loop al de hele dag te gapen. Morgen wil ik uitgerust zijn, gapen in de kerk tijdens een uitvaart is ook zo iets..

13. Jeluna

Jeluna Bekend lid

27 aug 2008
    571
    0
    0
    Tja ik ben wel overtuigd hoor dat het een jongen is! Maar vooral niet laten merken aan echoscopist haha! Vind het allang leuk om maandag nog even weer te kijken!

Frummel en belliebel succes met jullie katten! Hier een Teef die geloof ik loops moet worden dat wordt ze altijd zo jankerig! Zal niet goed uitkomen volgend weekend gaan we een weekend weg met mijn ouders en die hebben een reu dus dat is niet handig!

Paso, super dat alles goed was bij de verloskundige!

Ik ga zo naar bed! Dus trusten!

14. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Belliebel fijn dat alles goed is bij de VK en ook dat je pols wat beter gaat hopelijk snel van die spalk af.

Mamatien ja we noemen het wel zo op die manier. Peet-dochtertje noemt mij tanti :D

Kimlee leuk he die hormonen die op hol slaan :D

Mermaid succes met je sollicitatie! Wie weet zijn ze inderdaad zo gek hihi.

Miffy lekker toch dagje spijbelen!

Schildje wow dat is goedkoop! Ik denk dat ik ook maar eens moet kijken online ;)

Kimm heb je niet naar Essent gebeld?

Jeluna wat fijn dat je maandag al mag terug komen! Alvast een voorzichtig gefeliciteerd dan maar hahaha

Nina nog gefeliciteerd met je verjaardag en fijn dat alles goed is met de beeb

Paso fijn dat het goed was de uitslag.

15. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

geslachtsbepaling deel 2 gehad en het word een meisje!
    toch weer 3 streepjes gezien niet super duidelijk maar je zag ook echt geen piemeltje..dus ben er nu wel van overtuigd!

ff nog deel house afkijken wat opgenomen is en dan lekker naar mn bedje toe..tot morgen!

16. Frummel

Frummel Niet meer actief

sjantalle: heel veel sterkte bij de uitvaart morgen meis!

Jeluna: slaap lekker:) Vooral niets zeggen haha, extra echo's zijn altijd welkom!

Paso: nog vergeten, gefeliciteerd met de geweldige uitslag!

Fightforlove: Leuk een meisje, gefeliciteerd!

Jac: Hoe was eigenlijk je uitslag van het schildklier onderzoek(bloedprikken) Dat had je toch laten doen ivm je huid, welnees centrum ect:) Of is mijn geheugen nu echt heel slecht.. In dat geval mi scuzi:)

Ik duik me bed in! Weltruste ladies! Morgen nog een dagje werken en dan ##&%$^^@@ ook zaterdag nog een halve dag ivm personeels tekort.. bah helemaal geen zin in en ben eigenlijk hartstikke moe, maargoed..

17. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Even gauw bijgelezen en nu lekker slapen :)

Mermaid ik duim voor je sollicitatie! Ik ga het niet meer proberen tijdens de zwangerschap. Ben nu al 2x afgewezen daarom :x

Kimm rare toestand zeg met die man aan de deur. Niet te gauw op ingaan.

Jeluna leuk dat je nog een keer terug mag komen!

Nina gefeliciteerd met je verjaardag! En een knuffel omdat je ziek was.

Paso fijn een goede uitslag!

Sjantalle veel sterkte morgen!

Fightforlove wow ook al een meisje! Proficiat!

En voor nu welterusten!

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Frummel: Hahaha lekker zo’n s.m. die je helemaal volstopt met chocolade.
    Balen dat je moet werken zaterdag.

@ Paso: Fijn dat de combinatietest goed was.

@ Fightforlove: JEUJ! Een meisje. Gefeliciteerd!

@ Wupje: Nou ik denk idd ook niet dat ik veel kans maak. Parttime beschikbaar én zwanger. Alles wat ze niet willen natuurlijk. Ik heb overigens niet in de brief gezet dat ik zwanger ben.

Oh gatver, ik ben stikberoerd. Ben al vanaf 4 uur wakker, misselijk en last van mijn darmen. Net naar de wc en (eet smakelijk) water was het. BLEGH! Ayla heeft me aangestoken denk ik. Het begon ineens gisteravond toen ik op de bank zat. Lekker balen, want ik ben vorige week ook al heel de week ziek thuis geweest. Misschien dat ik dus toch wel naar mijn werk ga. Ik weet nog niet hoe, maar goed…

19. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Fight for love gefeliciteerd een meisje super zeg! Veel meiden trouwens. ;)

Hier weer een drama met ontbijt bij de jongste. loopt de huilen en schreeuwen NEEEEEEE niet eten. Maar over een uur komt hij wel met KOEK MAMA!!!!!! Met grote puppieogen erbij.
    Dan krijgt hij alsnog een boterham.
    Straks weer naar de markt bij mijn schoonmoeder kan ik even boodschappen doen en zij even met de jongste spelen.

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Brakke nacht. Om 23.00 lag ik net weg te doezelen. Levi wakker. Wilde zijn lichtje aan. Dus aangezet. 02.00 ik wakker. Levi zijn licht uit gedaan. 04.00 ik wakker. Levi had zijn licht aan gezet. 06.00 wekker van Ferry ging tig keer.

Sjantalle, hoorde het idd dat het bij je zal het maar hebben was. Heb het zelf niet gezien.
    Bij Ferry is het nu gelukkig ook onder controle. Geen extra klachten nu ik zwanger ben. hoop dat het zo blijft. Toen ik 37 weken zwanger was van Levi werd hij opgenomen met een darmbloeding. Was dus even bang dat ik daar in het ziekenhuis moest bevallen ;)
    Heeft nu wel veel last van gewrichtspijn dus loopt op een speciale mdl-reuma poli.

Fightforlove. Toch een meid :D Leuk

Deel Deze Pagina