@kaatje en jac, mooie buiken!! Ik ben vandaag bij de fotoshop in de buurt even wezen neuzen voor een nieuwe camera want ik krijg die van ons echt niet meer aan de praat. @kimlee, ach wat sneu van je konijn. Sterkte! @rono, lief dat oma een beetje meehelpt in de moeilijke tijd die jullie hebben! Gewoon beleefd dankjewel zeggen, en blij zijn met alles wat je aangeboden wordt. @kimm, tjonge jij hebt dus een lening kind. Misschien toch een stukje ducktape over de drukkertjes van het rompertje? @kaatje, leuk kamertje! Wij zijn vandaag bij babypark ook geslaagd voor een kamertje. Het wordt de vigo rift oak. In mei wordt het geleverd. Ook hebben we een badje, standaard en aankleedkussen gescoord. Opa en Oma in spee hebben hun ogen uitgekeken, en het was gezellig. @schildje, een echte ziekenboeg bij jullie! Beterschap voor allemaal!! Voor wie ik vergeten ben...sorry
haha ja mn vriend liep hard bij me weg Hij schaamde zich dood hoe ik al die voorbeelden meepakte Zat thuis te tellen hoeveel ik er had *schaam * 47 stuks
En als je er nog niet genoeg hebt ga je gewoon nog een keer (of je laat iemand anders er wat mee nemen)
Rono, ow dat zijn er idd wel veel haha. Had dat zelf geloof ik ook wel verdeeld over 2 of 3 winkels haha
@ Kaatje: Wat een super tof bed heeft Levi! @ Rono: Ik zie niks als ik de link aanklik. Althans, ik zie wel wat, maar niet ook fotos van het kamertje. Oh laat maar, ik heb het al gevonden, via een omweg. Leuk die boom, wel veel werk zeg als je die blaadjes allemaal zelf moet gaan maken. Zou aan mij niet besteed zijn.
Rono: leuk kamertje! Groot gelijk meid haha met die voorbeelden! Mooie wagen ook Kaatje: Stoer bed! Jac: Wow wat een mooie buik al zeg!! Hoe krijg je het voor elkaar om na zoveel kindjes nog zo'n strakke buik te hebben Ik was al blij dat ik ongeschonden uit 1 zwangerschap kwam Schildje: beterschap! Kimm: hoop dat het gaat lukken meis met de opleiding! Maarruh die zolder he.. moest jij niet rustig aandoen van de verlos? Hier: Heerlijk gewinkeld met Declan en vriendlief Lekker patatje gegeten en Declan heeft vanavond echt zitten vreten van de vis. Kind is helemaal verslaafd aan vis, er zijn slechtere dingen kamer: Gaaf he dat behang van de droomtuin! Ik vind het ook super goedkoop.. 3 beter breed en plafond hoogte voor 75 euro ofzo! Echt geen geld voor zoiets.. Namen: Ja wij zijn erover uit! We hadden eerst een jongens naam met een D maar dan wilde ik er perse een 2e naam bij.. Aangezien we ook Declan hebben en vriendlief Danny heet. Dan krijg ik straks 3x post met dezelfde voorletter en achternaam! Vriendlief had druk zitten zoeken haha zo schattig. Met de laptop erbij en het namenboek. Ineens was hij mega enthousiast, hij had DE NAAM gevonden. En inderdaad hij heeft DE NAAM gevonden Dit x begint het met een J en jullie raden hem nooit hahaha Babyvoelen: Baby is hier net zo sterk als Declan haha. Hij is al heeul duidelijk aan de buitenkant te voelen. Met als gevolg dat vriendlief elke avond met zijn handen op mijn buik in slaap valt, zo lief
@ frummel, Jayden? Ben nu wel nieuwsgierig, onze jongensnaam begint ook met een J net als papa en beide opa's
Goedenavond meiden! Ik ga vanavond weer eens proberen langer op te blijven.. Ga zo naar de kroeg, met een ander stel wat in juni kindje verwacht even bijpraten. Daarna heb ik nog een verjaardag (in straat naast mn huis). Ben benieuwd of ik het vol houd (en anders ben ik zo thuis hihi) Spreek jullie morgen! xx
Nee denk dat Julian te gewoontjes is bij Declan. En aangezien ik geen namen ken die in het rijtje van Declan passen ga ik het idd niet raden haha
Frummel Uhmm nou dan word het Jara natuurlijk Rono Haha, ik heb ook al een hele stapel van die proefbehangetjes liggen! Jara krijgt ook een boom in haar nieuwe kamer. Ik moet alleen nog even bedenken hoe we dat gaan doen...... Lief van je oma dat je een nieuwe wagen mocht uitzoeken! Marcel kan de baby helaas nog niet voelen aan de buitenkant, maar ik voel m heel duidelijk aan de binnenkant! Standaard tijd: tussen 8 en half 9 's avonds.
mamatien veel plezier! Julian is het niet en Jayden ook niet Ik durf zelfs te zeggen dat het een naam is met 4 letters haha raad maar lekker door Ik zal wel zo schappelijk zijn om het eerlijk te zeggen als iemand het goed heeft haha(geloof toch niet dat jullie het raden) hahaha ja het word Jara hahaha lol voor een jongen
zo heb weer ff terug gelezen frummel. haha grappig dat je het vraagt. Opeens kregen wij bericht dat het vandaag voor 2 dagen open ging, daarna zou het weer dicht gaan. Ik balen want wij waren net in het dorp (4 uur rijden) en ik had gerekend op weekend vrij thuis te zijn. Dus hup in de auto en weer terug.(weer 4 uur) en wat is er nu. wij hebben nu nog geen cm gevaren!! heel heel misschien morgen anders maandag. Wat dus voor ons betekend dat we morgen onze kids naar het internaat moeten brengen (weer 4 uur) en dan morgenavond weer terug. (en dat zijn de laatste 4 uur) en dat voor nog geen cm varen. gggrrrr wat lief van je sma zeg! doe mij er ook zo een! danitjuh. ook irritant geen tv. hebben wij ook wel eens! maar super irritant. krijgt totaal niks meer mee. belliebel. hoe was het feestje?? kaatje ja wij vonden het ook al raar dat ze naar huis mocht. (al waren we natuurlijk ook blij) maar ze zeiden dat ze toch niks voor haar konden doen nu dit weekend. en ja als het weer erger word heeft ze een tel gekregen zodat ze gelijk terecht kan. kim wat een rotsituatie met je ex. heb er gewoon ff geen woorden voor. dikke knuf! al doe je het ontzettend goed! en ook nog 2 spannende weken voor de boeg. We duimen voor je meid! angiebaby. fijn dat ze op het werk zo lief reageerde en met je meewerkten! schildje beterschap in de ziekenboeg! patriesja. dank je wel voor medeleven. wat fijn dat ze op jouw werk ook al rekening met je houden. mermaid. zie mijn reactie bij frummel. leuk hoor reunie samen met de kindjes. kaatje hup naar bed. plat op de rug. hoop dat het morgen weer beter gaat. veel plezier alvast morgen. rono. fijn dat je je iets gerustgesteld bent. tuurlijk krijgen jullie nog een zware tijd. maar je staat er niet alleen voor. dikke knuf. paso. ben je ook geslaagd voor een nieuwe camera?? voor het kamertje wel zie ik, leuk hoor. frummel (nogmaals) strakke buik?? ik??? haha hij is uitgelubberd hoor. alleen nu weer gevuld haha. idd leuk behang heb je uitgezocht! en idd voor weinig geld. Ben benieuwd naar je jongensnaam. krijgen we nog een tipje van de sluier?? mamatien. fijne avond. zo ga ook lekker languit op de bank. groetjes allemaal.
hihi geen Juno Jac: wat *** zeg!!! Kan me voorstellen dat je daar aardig van over de rooie raakt zelfs zonder hormonen Tipje van de sluier? Het zijn maar 4 letters haha en het begint met een J Het is wederom geen nederlandse naam of veel voorkomend