@jac, zo mooie buik al zeg! @kaatje, doe je wel een beetje rustig aan meis? @rono, mooie wagen en leuke kamer ook met die boom! @frummel, haha ja lief he, mijn vriend zit ook vaak met zijn handen op mijn buik. @mamatien, veel plezier! @marleen, grappig he van die standaard tijden, hier ook vaak in de avond als ik rustig op de bank ga zitten @jac, lekker op de bank liggen! hier idd hetzelfde Zo hier ga ik de rest van de avond maar lekker bankhangen, want mijn rug doet alweer aardig pijn, heb toch weer teveel gedaan vandaag. Morgen gelukkig een relaxt dagje! Fijne avond iedereen!
Jac O wat balen zeg, dan schiet je nog niks op! Frummel Haha ja, Jara voor een jongen is misschien wel wat raar he? Is het misschien Jake? Vandaag gelukkig minder last van mijn rug, gisteravond was het echt niet leuk meer. Morgen drukke dag: op verjaardagsvisite bij mijn vader (die word 'al' 49 ) daar even wat eten en jaar even op bed en dan 's middags door naar Leeuwarden voor de verjaardagen van Marcel zijn broertje en zijn vriend. Die zijn heel slim een dag na elkaar jarig. Dan hoeven we maar 1 x op visite
Hier trouwens nog helemaal geen idee van een naam, maar ja... bij Celeno waren we er ook pas heel laat uit.
Patriesja, ja doe rustig aan. Nou ik ben er voor gaan zitten hoor Jaad Jace Jacy Jadi Jago Jalo Jama Jani Jase Jaun Jawn Jedd Jeen Jeep Jern Jero Jesh Jiro Jits Joad Joao Joar Jobe Joby Jock Joec/Joek Jovy Jowi Joze Jozo Juah Juda Juub/Juup Juus Jyro Jorn Jorg
*doet nog een gok* Joey Jake Josh @jac, goh dat is balen! Een hoop gedoe voor niks eigenlijk. wat betreft de camera, daar ben ik nog niet voor geslaagd maar we willen nu een goede dus ik heb me even goed laten informeren.
* ligt dubbel om kaatje* hahahahhaha Hmmm ben aant proberen op a4 of ik een boom kan tekenen.. ja de standaard boom.. stam met een bolletje erop haha.. dat word wat
hahahahahaha ik ga stuk hier!! Hij zit er zowaar tussen bij kaatje Meer zeg ik niet Marleen, alvast gefeliciteerd met je vader! Rono: succes met je boom hihi
@ Jac: Lekker irri dat jullie nog niks opgeschoten zijn. Kan me voorstellen dat je ervan baalt. @ Frummel: Leuk geshopt. Ben je nog goed geslaagd? Hm, een naam bestaande uit 4 letters en begint met een J denk, denk, denk uhm Jace misschien? @ namen: Wij zijn er helemaal zeker uit voor een jongen (naam hadden we nog van bij Ayla) en de meisjesnaam ook wel, of nou ja, mijn man weet het zeker en ik probeer nog een andere naam te vinden die de naam die we in gedachte hebben kan evenaren, maar dat wil tot op heden nog niet lukken. Zo, Ayla heeft de laatste fles gehad en ligt nu lekker op bed voor de nacht. Kaarsjes aan, wierookje aan, kopje thee erbij .heerlijk! Beetje jammer dat mijn man 1 of andere stomme film zit te kijken, maar goed, ik vermaak me voorlopig wel met zp
Navond dames! Ik ben gesloopt! Niet gedacht dat een kinderfeestje zo enorm vermoeiend kon zijn. Het was DRUK (en das nog zacht uitgedrukt whaha) Dinand is flink verwent. Even een overzichtsfoto van de gekregen spulletjes... Denk dat ik zo lekker richting bed ga!
Frummel Thanx! Kaatje Haha, nu weten we nog niks? Zullen we nog een krter lijstje proberen? mag ze dan weer zeggen of ie er tussen zit. Als de lijst nou steeds ingekort word, weten we over 3 weken welke naam het is Rono Kun je op internet geen mooie boom vinden? Dan heb je in ieder geval een voorbeeld. En als je m uitprint dan kun je m misschien laten vergroten.....
Kimm mijn god heb je echt alles terug gelezen hahahaaha.. Ach dan ben je weer bij Schildje beterschap! Patriesja helaas voel ik af en toe een flubbertje voorbij komen hihi.. meer ook niet. Ze hadden wel verteld dat ik het snel kan gaan voelen omdat de placenta achter ligt of zo iets Jac mooi buikje hoor! Mermaid leuk joh een meeting! Zal wel een hele gezellige boel zijn geweest Kaatje rustig aan he! Wel lekker dat alles op zijn plaats is nu zo´n beetje wat een stoer bed zeg! Rono wat fijn zeg dat jullie het gaan redden! Dankzij de lieve mensen om jullie heen! Ohhh wat een mooie kinderwagen zeg! En dat kamertje echt mooi hoor! Mamatien veel plezier! Belliebel zo te zien is Dinand flink verwend leuk zeg al die spulletjes zo bij elkaar! Nou de schotel hebben we maar provosories vastgemaakt. Er ligt cement op en manlief heeft wat draaden gespannen dus hij doet het voorlopig Morgen heerlijk met 2 vriendinnen lunchen/brunchen/diner ligt eraan hoe ver we komen met kletsen Kinder wagen krijg ik van me moeder Safety 1st Roadmaster red
@ Belliebel: Dinand was jarig van de week. Gefeliciteerd nog! Jeetje, nou is hij ineens baby-af en officieel een dreumes...