Danitjuh, veel plezier morgen ! Nou voorlopig staat er nog weinig op zijn plaats haha. Meubels van de babykamer staan tijdelijk bij Levi. Als we het geslacht weten kunnen we de kinderkamer behangen, meubels terug en aankleden. Dan op zoek naar nieuwe meubels voor bij Levi zijn bed Mooie wagen. Krijg je ook een rode ?
Ja Dinand heeft zich supergoed vermaakt. Was de hele tijd aan het rond kruipen, dan moest hij weer even bij de tafel kijken. Hij had alleen geen geduld voor de cadeautjes! Wij hebben dus alles uit mogen pakken whaha. Ach, hijs pas 1! Maar hij wilde gewoon niet naar bed! Hij vond alles gewoon zo mooi! Nog een leuk fimpje! YouTube - Voopret met opa en oma Brauns!
Dat ventje was actief. En dan om 20.15 uur gewoon nog niet naar bed willen he! Heb hem er nog maar even uitgehaald om 20.30 uur, hij was helemaal overstuur in zijn bed. Mja hij heeft ook zoveel indrukken opgedaan vanmiddag, hij vond het maar wat mooi allemaal! Vooral dat zingen voor hem, lekker meeklappen en met zijn armpjes in de lucht. Uiteindelijk heb ik hem om 20.50 uur naar boven gebracht en is hij lief gaan slapen. Het is de laatste dagen wel vaker een spelletje maken van het naar bed brengen. Ik laat hem rustig 15minuten huilen, maar als hij dan nog huilt, dan ga ik maar eens kijken. Ik zeg wel tegen hem als ik hem nog even meeneem naar beneden dat hij over bijv. 10 minuten weer naar bed gaat. Nu was het vanavond dus 20 minuten, en dan is het ook gewoon goed. Lijkt net of dat hij snapt wat ik zeg hihi.
stiekem snappen ze ook best veel he... en die 2e lijkt alles nog sneller te snappen... dus waarschuw je al vast Lief, dat hij zo genoten heeft van zijn dag! Gek he... nu al weer een jaar
Het is zo gigantisch snel gegaan, heb foto's terug zitten kijken donderdag van toen hij net geboren was en de keizersnede enzo. Kreeg gewoon tranen in me ogen en voelde heimwee whaha (hoezo lekkere emodoos)
Goeiemorgen Hier redelijk geslapen. Mijn meiske is heel langzaam aan het opknappen, als ze maar vooruit gaat. Ik voel nu pas hoe moe ik ben van de afgelopen week. Vandaag echt even bijkomen.
Bellie, zo te horen heeft Dinand een super gave verjaardag gehad. En is hij lekker verwend. Ik weet nog dat ons meisje ook van slag was met slapen op haar eerste verjaardag, is toch veel op één dag allemaal. Kaatje, wanneer weet jij het geslacht? Danitjuh, heel veel plezier vandaag met je vriendinnen. Klinkt als een gezellig dagje!
Ah goed zo MNM, fijn dat je meisje langzaam weer wat opknapt. Daar wordt het wel tijd voor he! Waar het ook tijd voor wordt is mooi en warm weer! Ben er zo aan toe aan wat warmere dagen. Daar knappen een hoop mensen ook van op! Moguh trouwens! Hier was het weer vroeg dag. Dinand werd om 07.30 wakker. Lekker boterhammetje gegeten en een lekker flesje melk gedronken. Nu is hij zijn luier aan het vol poepen wat met heul veel geweld en geluid gaat whaha. Hij zal er wel moeite mee hebben. Zou toch denken na die taart van gister dat het er wat makkelijker uit zou komen! Ach, als het er maar uitkomt, das het belangrijkste! Zal hem eens gaan verschonen. Plannen vandaag: None!
Patriesja, hoe is het nu met je rug? Geniet van je rustige dagje. Mermaid, hihi zie het al helemaal voor me, jij bent klaar voor een gezellig avondje, zit je man daar....... Marloes, jullie nog geen jongensnaam en wij nog geen meisjesnaam. Ik vind het wel moeilijk deze keer. Marleen, gefeliciteerd met je vader. Wat is hij nog jong zeg. Een druk dagje dus vandaag. Rono, waar heb je de boom voor nodig? Is het gelukt? Mamatien, en is het gelukt met opblijven? Frummel, mooie aparte namen in het lijstje. Wij houden ook van aparte namen. Jac, jeetje wat een gedoe zeg elke keer weer op en neer rijden.
Ja wordt echt wel tijd. Mijn meiske is vaak ziek, maar nog nooit zo erg als afgelopen week. Dat was echt onmenselijk. Jaaaaaa heerlijk warmere dagen. Wij vertrekken vandaag over 3 weken naar Tenerife! 8) Hihi heerlijk zo'n poepluier. Dinand vandaag lekker met zijn nieuwe speelgoedjes spelen?
Morgen dames Hier heerlijk uitgeslapen. Vriendlief had Declan mee naar beneden genomen zodat mama heerlijk kon blijven liggen Nu balen want we zijn croissantjes vergeten te halen Zo maar wententeefjes of pannenkoeken bakken dan Mijn zondag brunch is me heilig hihi
Het is koopzaondag in spijkenisse Straks ook ff boodschappen halen gister geen tijd voor gehad... groetjes kim
zwwai zwaai ... heb niet veel zin in het forum voel me niet echt lekker, heb al een paar dagen hoofdpijn duizelig moe last van mn buik en hartkloppingen... als ik me wat beter voel dan kom ik weer kletsen.
Goedemorgen allemaal, Even snel reageren, krijgen om 11 uur visite. Belliebel: geluukig heeft dinand het naar zijn zin gehad gisteren en wat is hij lekker verwend. Angiebaby: verstandig van je dat je minder zwaar werk gaat doen, goed aam jezelf blijven denken hoor. Kimm: knap hoor van ivy dat ze dat allemaal uittrekt. Die kleintjes zijn af en toe zo slim. Schildje: beterschap Jac: mooie buik Rono: mooie wagen en wat een leuk idee voor het kamertje. Wij hebben de wagen van Sara nog, de maxi cosi mura met 4 wielen. Kinderkamer: wij weten ook al wat we gaan doen. We maken een muur bruin en de rest creme wit. Dan kleden we het aan met stickers van schaapjes en het liedje van slaap kindje slaap. Zit nu op mijn foon te reageren, dus kan geen linkje toevoegen. Sara voelt zich gelukkig wat beter. De koorts is weg, maar af en toe heeft ze nog wal pijn. Afgelopen nacht voor het eerst weer 20 minuten laten huilen, vanzelf weer in slaap gevallen en doorgeslapen tot vanochtend 8:30. Hopelijk gaat het vannacht weer iets beter.