Marloes80, spannend ! Miracle, haha. ach ja je wordt er niet dik van. Mijn verslaving deze zwangerschap is knijpfruit. Ben ze gister vergeten te kopen Ga ze morgen dus missen op het werk
Kaatje, nee dat niet maar wel een klotsbuik en regelmatige bezoekjes aan de wc, LOL! Ohh knijpfruit is ook lekker, balen dat je ze vergeten bent te kopen..
Jac jullie varen! Schiet het een beetje op nu? En nu lees ik 19.00 stil en dan morgen weer verder! Ben benieuwd hoever jullie morgen komen Mamatien mooie filmpje hoor! En wat een hoop kleertjes heb je gehad! Altijd lekker! Kikker hopelijk kan de fysio wat betekenen voor je! BB10 ik meen wat te voelen maar ja zeker weten doe ik het niet. Mijn placenta ligt wel achter dus ik zou het kunnen voelen volgen het ziekenhuis. Kaatje leuk zeg een meeting! Lekker dat Levi zo goed heeft geslapen in zijn nieuwe bed! Wel balen van je droom! Rono ik vindt het echt een mooie boom hoor Lekker creatief bezig geweest! Paso wat een rare gast zeg alsof jou hubbie nu daar een bedpoot kan lassen.. Kunnen die lui niet beter nadenken Nienke wat een leuke stickers zeg! Die sweet dreams die ook op die site staat vindt ik ook heeeeel leuk hihi Kimm wow wat een mooie buik zeg! Frummel hoe is het met jou hubbie? Voelt hij zich weer goed? Geen last van rare dingen? Marloes veel plezier morgen! Zo ik ben weer terug van een middag/avond met alleen maar eten en kletsen hihi.. Erg gezellig en nu dus bomvol en bekaf! Voor het kamertje wil ik eigenlijk deze sticker gaan doen Muursticker BUIKJE VOL | MUURSTICKERS | MUURSTICKERS /HIP & TRENDY maar nu ik bij nienke weer een andere sticker heb gezien van sweet dreams ga ik weer twijfelen hahahaahaha Zo nu nog ff snel afwassen en dan naar bed toe!
wij hebben een sticker met dit gedichtje ik ga slapen, ik ben moe, sluit mijn beide oogjes toe. vaar dan tot de overkant, heerlijk zacht naar dromenland. en dan staan er sterren bij
Ha meiden, Leuk ze die stickers! @ 20weken echo: Je bent zeker de eerste van dit forum? Spannend meid!!! Wel onwijs leuk Ik wil dit op 1 muur: PiP Bunch of Flowers roze behang Is wel prijzig, maar ik vind hem zoooo gaaf! Dan de andere drie muren wit houden of heeeel licht roze...
ow dat is echt te meisjesachtig voor mij Ik vind deze erg leuk voor een meisje http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/verfenbehanghal/article10037629.jpg
allebei leuk!!! wij vinden deze leuk: Behang van Onszelf o.a. aaibaar behang, trendy kinderbehang, retrobehang, tafelkleden, gordijnstoffen, dekbedden en lampen. Mamatien, er zijn al 2 meiden geweest voor de 20 weken echo, miffy en marlous volgens mij.
@ pip behang. Wij wilde het in het rood bestellen maat bij ons kwam het niet uit met de lengte Het is bij ons bijna 4m hoog boven dus heb weinig zin in plak en knipwerk Vooral als het om zulke prijzen gaat.... Deze vond ik ook erg leuk: Patchwork rood meisjes behang Ruit-streep rood meisjes behang Stippeltje meisjes behang Pip chinese rose red romantisch behang Verder ben ik goed aan het nadenken over hoe te combineren. Wij hebben een oud huis. Rond om het raam creme (verf) kleurige kraaldelen. Aan de linker en rechter kant (behang) een stuk recht en daarna loopt het zo'n 4m. schuin omhoog. En tegen over het raam een deur en aan de linker en rechter zijde gewoon weer plek om te behangen. Aan 1 muur zat ik te denken met bloemen en de andere weer gecombineerd met stip en ruit. De stip en ruit worden iedere keer weer onderbroken door balken. En aan de andere schuine kant een effen behang. Verder hebben we een grote antieke kast op die kamer staan en antieke meubeltjes. Bij Leen Bakker heb ik van die leuke stoeltjes gezien! Zilver met roze fluffie bekleding! En ook een krukje dus hier komen er ook 2 van
Sherry, nee dat zou ik idd ook niet doen. Is het geen optie om je plafond te verlagen ? Is toch ook zonde van de stookkosten etc zo'n hoge ruimte. tot morgen
Nee dat maakt niet zo uit. Alles heeft goede isolatie. En op het punt dat het plafon dan zou moeten komen kan mijn vriend niet meer staan. Je bent afhankelijk van de balken en vanwege het schuine gedeelte moest dit op 2.10m. Aangezien mijn vriend 2.17m lang is zal hij moeite hebben met lopen
Jeetje Sjer, 2.17 wat een reus! Ik kom iedereen weltrusten wensen! En bedankt voor de leuke sites ik heb ze opgeslagen en ga op mijn gemak nog eens neuzen als ik weet wat onze ukkepuk wordt.
morge dames! kaatje. ik blijf alleen aan boord als ik bij de verloskundige ben geweest! zodat ik weet (in hoeverre je dat dan weet) dat ik nog geen ontsluiting heb. rono leuke boom geworden hoor. paso vreemde manier van doen die oude bekende. nienke oooch keertje ongezond moet kunnen hoor. en dan is het alleen maar lekker als ze zo goed eten. kim hoe is het met je?? nog druk met school? mooi buikje al hoor! mamatien leuk dat je kleertjes hen gekregen endat er dan ook nog leuke dingen tussen zitten. En ook nog zo veel. frummel. 3 van de 4 kindjes zijn ingeleid vanwege het werk. Mijn derde kindje is 2 weken te laat. hihi en ik weet dat het een risico is hoor. Maar als er echt nood aan de man is komen ze je van boord halen met de politieboot en of brandweer. Dus het is niet dat ik zonder begeleiding beval. Maar ik wil dit keer gewoon liever niet inleiden. En ik wil mijn mannetje er graag bij. En als ik eerder aan de wal ga. is er altijd de kans dat hij er niet bij is. Dus ja wat is beter. Met nood aan de wal komen met politie. of bevallen zonder man. Ja of inleiden. maar dat is geen echte optie voor mij op dit moment. marloes. veel succes vandaag bij de echo. miracle. haha ijsje in de winter. haha hoezo zwangerschapstic. haha sherry haha nee niet handig nee 2.10 je plafond en dan zo'n lange vent die door het huis moet. Vind het persoonlijk wel altijd heel erg mooi van die hoge plafonds. kamertjes ik zag al hele leuke ideeen voorbijkomen. Hier denk ik niet veel te doen. Als het een jongetje word komt ie bij onze zoon op de kamer. En als het een meisje word komt ze bij onze dochters op de kamer. Dus weinig te behangen of te decoreren jammer genoeg. Nou ja dan leef ik me wel uit met de kleertjes. Dit keer een zomerkindje. Al mijn andere waren winterkindjes. dus ik mag los. haha Dames dank jullie wel voor de antwoorden
Goedemorgen. O ik wordt lichamelijk behoorlijk afgestraft voor gister. Gelukkig kan ik rustig aan doen op het werk. ( komt geen zending ) Hoorde Levi vannacht 1x een huil geluidje geven. Daarna niets meer. Zag ik vanochtend dat hij had overgegeven en een diarree luier had. Sherry, ow ja dan is het idd geen optie. Jeetje lange vriend heb jij !
Goedemorgen! Kaatje: hoop dat je je snel beter voelt! Agh arme Levi Sherry: dat hoort juist bij zulke huizen joh, hoge plafonds Die stoelen zijn leuk ja! Dat is inderdaad een mega lange vriend! Jac: dan zou ik lekker aan boord blijven! Beetje sensatie met de politie erbij joh