Juli 2011 mama's DEEL 3!

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Rono, Jan 26, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MNM

MNM Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    3,844
    0
    0
    oooh heerlijk een rustig ochtendje en dan pas werken

2. MNM

MNM Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    3,844
    0
    0
    ja snap ik
    pfff niks aan

3. MNM

MNM Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    3,844
    0
    0
    ja echt vreemd en niet fijn als je toch al zo moe bent.
    pfff ja ***collega's. Ze kunenn zo klagen over van alles en nog wat.
    Hopelijk is de dag snel voorbij.

4. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
    mamachantal: jij ook pijnlijke harde buiken? ik heb het ook!!
    ik ben nu 50% gaan werken, maar het is mij allemaal nog wel veel hoor!

voor de rest weinig onthouden, sorry!

wij zijn er achter gekomen dat een 'vriendin' de hele boel besodemieterd heeft :(
    Zij claimde mijn beste vriendin vreselijk voor 3 jaar lang, honderden sms'jes en oh ze was zo zielig.
    Ze heeft geprobeerd (en met succes) om vriendinnen bij mijn beste vriendin weg te krijgen door heel erg te stoken en te liegen tegen beide.
    Nu begon ze dus mij zwart te maken, en toen gingen de ogen van mijn vriendin open, zij ontdekte het patroon...
    Ze heeft ook van haar moder gehoord da ze ernstig psyiarisch gestoord is en niet meer beter kan worden.
    Heeeeel verhaal, maar we zijn best in shock!
    Mijn 2 vriendinnetjes praten iig were met elkaar en hebben gehoord wat die 'vriendin' dus allemaal over de ander zei..
    Ze mochten het ook niet doorvertellen aan elkaar, want dan zou zij zichzelf wat aandoen...

5. MNM

MNM Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    3,844
    0
    0
    Zonnebeertje, jee wat erg zeg van je 'vriendin'.
    Gelukkig heeft je beste vriendin haar doorgekregen en ben jij uiteindelijk niet de dupe geworden.

6. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
    gelukkig niet!
    Al heeft ze wel beweerd dat mijn man is vreemdgegaan met 1 van mijn vriendinnen. Tegen vriendin 2 zei ze dat vriendin 1 dat gedaan had, tegen vriendin 1 vertelde ze dat vriendin 2 dat beweerde over haar. En zo keken die 2 meiden elkaar raar aan en gingen zich irriteren aan elkaar en uiteindelijk verbrak dat contact, achteraf om niks dus...
    Heeeel verhaal, er is zoooveel gelogen en verdraaid :(
    Bah!!

7. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,125
    0
    0
    Enschede
    Ik lees straks alles bij :) nadat het huishouden wat is opgeschoten :p

ben vanmorgen bij de vk geweest. alles goed :) bloeduitslagen voor zover die al binnen zijn, zijn goed. Heb nu gevraagd of ik ook in bad mag bevallen en dat mag:D JEUHHH:D heb alleen geen bad maar zelfs die heb ik gevonden...

de enige eis is dat er ook een bed beneden staat dat mocht ik gehecht moeten worden of te veel bloed verliezen dat ze kunnen ingrijpen....

voor de dames die wat meer informatie willen over een bad:

Welkom bij WaterOoievaar - Comfortabel Bevallen in Water!

tot later :)

8. MNM

MNM Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    3,844
    0
    0
    Zonnebeertje, dat meen je, wat erg zeg dat ze dat beweerd over jouw vriend. Belachelijk dat iemand zich zo moet verlagen.

Kimm, jaaaaaaaa alles goed bij de vk, heerlijk.
    Wat leuk dat je je wens kan realiseren om in bad te bevallen.

9. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,553
    3,058
    113
    leuk om in bad te bevallen:) helaas kan ik dat nergens kwijt al zou ik dat wel fijn gevonden hebben.
    naja toch kleine kans dat ik thuis beval hihi..

10. schildje

schildje Fanatiek lid

Feb 4, 2008
    1,665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Zo weer wat opgeknapt maar de oudste heeft vannacht weer gespuugd. Nu kon ik zijn bed verschonen. Manlief heeft niks meegekregen daarvan.
    Zelf veel last van mijn buik omdat ik zoveel hoest. Morgen controle bij de vk dus de kids gaan mee. De oudste leek het wel leuk om te zien wat ze dan gaan doen. Eerst maar eens even zien hoe wij deze dag doorkomen. :)

11. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Moguh allemaal. Hier lekker uitgeslapen tot 10 uur. Had het zo nodig! Was echt zo moe gisteren, gisteravond kregen we nog visite en ik trok het echt niet. Maar was wel gezellig hoor ondanks dat ik zo moe was.

Vanmiddag moet ik met de kleine man naar het LUMC toe voor controle van zijn hartje. Vind het altijd wel even spannend, maar alles zal wel goed zitten, anders was hij vast niet zo actief geweest.

Morgen naar de bedrijfsarts. Ben zeer benieuwd wat ze gaat zeggen. Moest straks me chef nog bellen om te vertellen dat ik er morgen heen moet! Heb zo geen zin om haar te bellen, mja goed, het moet.

Kreeg gister nog een lief priveberichtje op hyves van een collega van me. 1 oud mannetje waar ik het totaal niet van verwacht had. Hij wenste me beterschap en zei dat ik wel een beetje moest uitkijken voor cheffie, die kon volgens hem nog wel eens verrassend uit de hoek komen. Hij heeft iets meer meegemaakt met cheffie als wat ik heb meegemaakt. Maargoed vond het hoe dan ook erg lief van hem!

Kleine man ligt nu even lekker op bed. Moeten om half 3 in het ziekenhuis zijn, das precies de tijd dat hij normaal gesproken slaapt. Dus hopen dat hij nu even voor 1,5 uur zijn ogen sluit.

12. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
    Goeiemorgen meiden

@marloes, spannend je 20 weken echo vandaag!!! veel plezier!

@frummel, wat een leuke foto!

verder heb ik heel wat leuke kamertjes/behangetjes voorbij zien komen :)

verder heb ik nog niet zo heel goed bijgelezen...

Vandaag ga ik even opzoek naar een leuk kinderboek over broertje/zusje krijgen
    Mama wat zit er in je buik lijkt me een erg leuk boek, hopelijk hebben ze die. :)

13. MNM

MNM Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    3,844
    0
    0
    Schildje, fijn dat jij wat bent opgeknapt, maarja zo te horen is het virusje nog wel bij jullie in huis. Ah wat leuk dat de kids mee gaan naar de vk.

Bellie, oooh heerlijk zo uitslapen.
    kan me voorstellen dat je dat spannend vindt. Hoevaak wordt er naar zijn hartje gekeken?
    Wat lief zeg van die collega, dat doet je dan wel goed als iemand een prive-bericht stuurt he?
    Gelijk je stomme chef bellen dan ben je ervan af.

Patriesja, oh dat boek ken ik nog niet. Wij hebben van Kaatje: mama's buik. En kleine pluis van nijntje. Erg leuke boekjes, mijn meisje is er weg van.

14. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,125
    0
    0
    Enschede

dat nergens kwijt dat ken ik hahaha... als ik zo naar me woonkamer kijk dan denk ik... gut wat moet ik allemaal verschuiven om het te realiseren hihi...

15. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
    oh ik zal ze even onthouden :)

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Zo ik snipper een middagje. Vanochtend de hele werkplek opgeruimd en gesopt. Toen was er niets meer te doen dus gevraagd of ik naar huis kon. Geen zin om me nog 5 uur te vervelen.
    Levi is toch wel behoorlijk aan de diarree.Natte scheten en net met plassen liep er ook van alles mee

Frummel, schattige foto

Zonnebeertje, nou ja zeg. Wat een "vriendin"

Ik ga Levi op bed leggen en weer een diarree luier verschonen

17. Sherry

Sherry Niet meer actief

sorry hoor maar moet dit even kwijt...

MANNEN!!!

Vannacht rond een uurtje of 1 is op een groot gedeelte van het eiland de stroom er af geweest door een storing. Vriendlief kwam dit dus melden toen ik lag te slapen.

Toen ik niet snel reageerde met dat ik een zaklamp naast het bed had werd hij kwaad. Ondertussen was ook het alarm aan het loeien van de benzine pomp dus ik was gelijk goed wakker.

Was ik net weer in slaap komt hij terug met het verhaal dat hij de storing gemeld had. Vervolgens wordt er gebeld en gaat hij even naar vrienden (die zaten ook rechtop door het loeiende geluid). Lig ik weer wakker...

Vervolgens lig ik weer lekker te slapen word ik om 03.00u weer gewekt doordat hij zelf naar bed gaat en maar door bleef brabbelen (shut up!). Na een belofte om er met mij samen in de ochtend er vroeg uit te komen schiet overal alles weer aan...

Om 07.00u ging mijn wekker weer en aangezien hij in ploegendiensten zit en nou weekend heeft lag hij nog op bed. Gewoon er niet uit te krijgen en zelfs NU nog niet (na zonder te overdrijven 15 pogingen) de telefoon opnemen.

IK BEN ZOOOOOO OVER DE ZEIK.

Zouden dit de hormonen zijn?

Gisteren kreeg ik ook al te horen dat ik wellicht beter maar de komende 4.5mnd naar mijn ouders kon gaan. Mijn antwoord hier op was dat ik de kast leeg heb getrokken en zijn zooi in een tassen heb gedaan. Toen was het; sorry sorry!

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Nou ik geloof dat ik hem vannacht al lang buiten had gezet met de deuren op de knip. Snapt hij dan niet dat jij gewoon je slaap nodig hebt ?

19. MNM

MNM Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    3,844
    0
    0
    Kaatje, oh heerlijk zo'n snippermiddagje. Ik zou willen dat ik dat kon doen. ;) Maar niks doen is verschrikkelijk, dan duurt de dag extra lang.
    Aaaah zielige Levi. Heeft hij er last van?

Sherry, grrrr mannen. Daar zou ik ook kwaad om worden hoor, jij kan je rust ook gebruiken. En ook al zijn het hormonen dan moet hij het er maar mee doen. belachelijk dat je dan naar je ouders zou moeten, die mannen hoeven er al niks voor te doen tijdens de zwangerschap.

20. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

goedemiddag

vandaag bij de verloskundige geweest alles was goed..en heb met haar besproken dat ik eerder mijn glucosetest ga doen omdat ik toch veel drink en af en toe sterretjes zie..dat had ik dus ook bij levi..
    verder gaat ze overleggen zodat ik met ongeveer 36 weken word overgedragen aan de gyn in het ikazia..
    volgende week maandag de 20 weken echo spannend!

nog niets bijgelezen doe ik vanavond even man heeft deze week toch avonddienst...

nu weer aan de poets leuk hoor stoffenbanken met 3 katten grr..die heb ik gelukkig net al schoongemaakt met heet water en schoonmaakazijn dan zijn gelijk de haren weg ideaal..nu alleen nog even de vloer dweilen en miss als ik zin heb de ramen zemen dat moet wel weer gebeuren..

Share This Page