goedemorgen! Leuk weer een meisje erbij! Kaatje, veel wakker geweest dus... vandaag maar vroeg naar bed?
Moge allemaal! Jeeeej fightforlove, wat super een meid! De meiden zijn nog steeds in de meerderheid he? IK WIL HET OOK WETEN!!! En stiekum ga ik zo wel even kijken of ik geen afspraak zal gaan maken...mijn nieuwsgierigheid word echt te groot. Mja aan de andere kant over 2,5 week heb ik de 20 weken echo al...Zit een beetje in dubio!
De meiden zijn inderdaad in de meerderheid ja hihi grappig ik had iets gelezen en nu al vergeten wat ik erop wou antwoorden... zucht... pfff ben nog moe van gisteren
Fightforlove gefeliciteerd! Leuk leuk!!! Mermaid voel je je al weer wat beter? Schildje hihi Koek mama Ja dat is toch lekkerder dan ontbijt hahahaaha.. Oehhh ik wil ook naar de markt maar dat doe woensdagochtend wel Kaatje heerlijk zo'n nacht Nu vanavond lekker vroeg naar bed? @ geslacht: ik wil het ook weten heb de beeb gisteravond toegesproken dat hij/zij woensdag goed moet gaan liggen
morge dames. wat hebben jullie weer asociaal veel geschreven. het is niet bij te houden gewoon. Deel 3 ook alweer. Moest wel ff zoeken was jullie kwijt. maar heb jullie weer gevonden. Jullie zijn nog niet van me af. rono jammer dat je het niet geworden bent. Veel succs met verder zoeken. hoop dat je snel wat vind. Danitjuh gefeliciteerd met je goede echo. Jammer dat jeniet kon zien wat het word. Hopenlijk lukt het de volgende echo wel. belliebel fijn dat je controle bij de vk goed was. Nog 2.5 week. pffft duurt lang he. (moet ook nog 3 weekjes) maar gaat lukken! toch???? Mermaid succes bij je sollicitatie. hoop dat het lukt voor je. Jeluna. gefeliciteerd met jullie zeer waarschijnlijke jongen.Wel ontzettend goed zeg dat je nog een keer mag komen voor de zekerheid. nina nog gefeliciteerd met je verjaardag. hoop dat je snel beter voelt. Paso fijn dat alles goed was bij de vk. oke hb iets te laag maar daar doe je wat aan. hihi. fighforlove. fijn dat je nu "zeker" weet een meisje. super gefeliciteerd. kaatje. wat vervelend zoveel wakker. tukkie doen vandaag, of lekker vroeg naar bed vanavond. ega. Hier weer aan het varen. Main (rivier) is open. dus we kunnen weer een stukkie doen. kindjes al aan boord. had geen zin om 3 uur heen om mannetje naar boord te rijden. 3 uur terug naar huis en dan vandaag weer 3.5 uur te rijden. dus school gebeld dat ze een dagje vrij willen. hihi gelukkig werkte ze mee. Ze hebben ook alleen nog maar sóchtend school dus dat werkt ook mee. Iemand vroeg ook naar mijn schildklier onderzoek. (frummel) nou ik kan melden dat alles goed was. schildklier, nieren, lever en suiker. geen abnormale uitslagen. Nou weten we dat ook weer. Heb ik toch een heerlijk fluweelzacht huidje van mezelf haha.
@ Danitjuh: Hahaha, hopen dat de beeb luistert. Lief dat je het vraagt. Ik heb toevallig net alles eruit gegooit, dus nu voel ik me wel even wat beter . Mijn arme mama, want die heeft het allemaal opgeruimd (jaja, ik was te laat voor de wc )
Fight for love: Wat leuk een meisje!! Ik heb net mn meisje naar mn oma gebracht en ga zo de hele bovenverdieping ff doen.. is hart nodig!
hoi allemaal, ik heb net mijn beste vriendin aan de lijn gehad ze is dr slijmprop verloren en weeen om de de 7 min. Ik vind het zo spannend ik krijg er gewoon de zenuwen van hahaha Verder iedereen die weet wat het wordt super! Ik moet nog 1 nachtje slapen en dan hoop ik het ook te weten.... Verder heb ik al een week trek in goed gemarineerde spare-ribs ik denk dat ik die maar ga halen bij de slager voor in de oven En ik ben wel toe aan een zonnetje,al kan ik de tuindeur maar open zetten ben het zo zat dit koude weer...8) Nou meisies nog een fijne dag en tot snel! groetjes kim
Oooh spannend kim, ik vind dit soort momenten ook altijd zo spannend als het in mijn omgeving gebeurd. Leef altijd ontzettend mee hihi. Stiekem kan ik zelf ook niet wachten om weer zo'n klein kindje vast te mogen houden. Oh ik hoor er boven 1 in zijn handjes klappen. Ga hem er maar eens uithalen en eten geven.
He he, ik heb jullie gevonden! Ben terug van vakantie dus haak hier weer in, ga niet alles terug lezen
jac, fijn dat jullie weer verder kunnen en nog fijner dat de kindjes er al zijn! Wupje, hoe was de vakantie?
Over verveling gesproken. Het alles er al een tijdje voor in huis liggen maar niet aan toegekomen om het dan ook werkelijk te maken... aangezien dat het beneden aan kant is en ik vanmorgen dacht ach laat ik maar wat gaan doen heb ik deze maar gemaakt voor ivy
Hey!! Oh wat een heerlijk weer vandaag ! Wel koud maar het zonnetje maakt alles goed. Kyano en ik hebben vanochtend eerst wat gepoetst. Ja ja hij helpt al mee Wil altijd stofzuigen en dan loopt hij met dat ding en zegt 'kom maar stofzuiger' Ik lig in een deuk. Toen daarna even lekker rondje gefietst en naar de winkel geweest. Was weer gezellig. Straks komen mijn ouders, we krijgen een vaatwasser die van hun is geweest. Zij hebben een nieuwe keuken en deze was nog heel erg goed. Die nemen ze mee en dan halen we ons kleine diepvriesje weg op die plaats en morgen komen ze een nieuwe combi koel / vrieskast brengen. Ook hebben we een inductie kookplaat nu ipv een gasplaat dus onze keuken is weer een beetje gepimpt
Mermaid oh wat balen dat jij nu ook last van de buikgriep hebt . Beterschap! Schildje lastig hè als ze niet willen eten. Kyano heeft dat juist met avondeten. Vlees en aardappeltjes gaat nog wel maar kom niet met teveel groenten aanzetten want dat hoeft meneertje niet. Gelukkig bunkert hij wel van fruit, komkommers en tomaten dus het zal nog wel redelijk goed zitten met de groenten. Maar ik vind het ook altijd vervelend als hij weer eens niet eet en vervolgens wel een uur later met smaak een banaan eet. Ontbijt en lunch gaan bij hem juist wel weer heel goed. Kaatje ai niet fijn zon brakke nacht Hier moest Kyano rond 4 uur ook een keertje huilen maar sliep gelukkig gelijk verder. Jac is back ha ha! Fijn dat jullie weer kunnen varen en de kids aan boord zijn! Gelukkig geen gekke uitslagen bij het onderzoek. Kimmlee oh wat spannend voor jou vriendin! Marlous ik denk dat je Miracle bedoelt
@paso fijn dat de uitslag goed was! fijn is dat he het hartje horen! @fightforlove leuk hoor een meisje!