Juli 2011 mama's DEEL 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Is wel zo'n weer om ramen te zemen, heerlijk die zon.
    Alleen jammer dat ik vandaag de hele dag binnen zit.
    Fijn dat alles goed was bij de vk.
    Waarom word je overgedragen aan de gyn aan het einde van je zwangerschap?
    Succes met poetsen.

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    MVM. nee hij lijkt er geen last van te hebben. Eet wat minder en verder is het vooral vervelend dat bij iedere scheet zijn broek vol zit haha
    Heb hem maar een luier om gedaan

Fightforlove, weer goedgekeurd :) Sterretjes zien is idd niet goed. Had ik bij Levi ook. Heel irritant

3. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    @ kaatje: ach arme man! Hopeljik is het snel over!

@ fihtforlove: he bah een glucosetest maar wel beter dat je het laat doen!

@ sherry: leuk zo'n nacht!! Vervelende de mannen af en toe!

@ belliebel: hoe is het gegaan?

Ben vandaag aan het werk! Wel een erg lekker weekend gehad en lekker met de kleine gespeeld bij Ballorig!! en pannenkoeken gegeten!

4. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    oh ja morgen 20 weken echo!

5. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

ik word overgedragen aan de gyn omdat ik graag wil bevallen met een ruggeprik..bij levi ging ik hyperventileren en na een paar uur was ik echt moeen sliep al sinds tijden niet goed meer..dankzij de ruggeprik kon ik toen nog even slapen en had weer genoeg energie om te persen..heb ik btw op eigen gevoel gedaan want ze lieten de ruggeprik aan staan had ik niet om gevraagd maar vond het wel beter heb toen een pijnloze bevalling gehad..met het hechten heb ik ook helemaal niets gevoeld..

glucosetest:aag ja duurt wel lang zo'n test moet die dag ervoor veel dingen met suikers eten dan sochtends nuchter naar t zkh dan een glucosedrankje nemen en dan t mindere dan mag ik 2 uur wachten dan bloedprikken en naar huis.. ik neem mn ipod mee met een filmpje erop..maak ook afspraak voor over 3 weken dan heeft man weer avonddienst dus dan kan hij thuis voor levi zorgen..
    igg doe ik t wachten dit keer met een doel ipv 1,5 wachten bij de gyn;)

dweilen is al gedaan ga mezelf nu echt een schop geven hoor..voordat levi wakker word...

@kaatje: wanneer had je t meeste last van sterretjes zien? ik gewoon echt af en toe had t net in de auto op de terugweg gelukkig zat ik niet achter t stuur..en had me helemaal niet druk gemaakt en gwoon goed gegeten dus echt raar..

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik had het ook vaak in de auto. Misschien door de bewegende beelden ofzo ? Daarnaast als ik druk was. Voor mij dan echt een teken om even te gaan zitten en aan mezelf te denken

7. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Kaatje, oh gelukkig is hij er niet ziek van.

Nina, oooh heerlijk weekend zeg. Werkze nog even.
    Spannend morgen. Hoelaat mag je?

Fightforlove, oh fijn dat je dan aan de gyn wordt overgedragen. Is de vk dan ook bij de bevalling?

8. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hey dames!

Ik ben er nog :)
    Afgelopen weekend behoorlijk ziek geweest. Veel overgegeven en veel in bed gelegen. Nu gaat het wel weer maar ben nog steeds erg moe. Kyano is ook ziek geworden en had gisteravond nog 39.9 koorts (vanaf vrijdag) dus voor de zekerheid straks toch maar even naar de ha. Vanochtend tot aan zijn slaapje had hij 38.4, zul je zien dat hij nu beter wordt ;)
    Ik haak vanaf hier weer in maar weet niet of ik alles bij kan houden aangezien ik nog zo moe ben en 's avonds dus vroeg in bed lig.

Hopelijk gaat alles goed met iedereen!

Jolien oh fijn jij morgen 20 weken echo! Ik woensdag.
    Spannend hè, ik duim voor een goede echo.

9. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Jeetje jullie hebben/hadden het ook al te pakken dus. Bah.
    Arme Kyano. Je kunt maar voor de zekerheid even bij de ha laten nakijken of er nergens een ontsteking zit.
    Spannend jij ook al woensdag de 20 weken echo.

10. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    @ mnm: ik heb morgen 17.40 de echo!! leuk weer even naar de kleine man kijken en hopen dat alles goed is!

@ wupje: he bah!! Veel beterschap!! en ik zal woensdag voor je duimen!

@ figth: dat is misschien wel beter dan toch!! Ik ga ook niet meer zonder ruggenprik erin haha!

11. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Hallo meiden,

Hier even een ego berichtje en ook een niet leuk bericht. Vandaag bij de verloskundige konden ze het hartje niet vinden. Daarom doorgestuurd naar het zkh, hier bleek dat tussen de 14 en 15 weken ons kindje is overleden. Dit kwam erg koud op ons dak en zijn nog Een beetje beduusd. Woensdag ga ik naar het ziekenhuis en zal omdat het kindje al te groot is een mini bevalling worden ingeleid.

Zoals jullie zullen begrijpen zal ik dus op dit forum niet vaak meer te vinden zijn.

12. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ Nienke, Jeetje meis wat ontzettend naar nieuws :(:(:( Wat moet dat verschikkelijk zijn voor jullie zeg.....
    Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen, zo erg!
    Ik wens jullie ontzettend veel sterkte toe!!!!!

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nienke, torenhoog kippenvel. heb je een pb gestuurd. sterkte

14. BB10

BB10 Niet meer actief

Jeetje Nienke wat een ontzettend verdrietig nieuws. Ik snap dat de wereld dan even stil staat. Heel veel sterkte de komende tijd.

15. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Oh Nienke, wat erg..... ik weet niet wat ik moet zeggen, wordt er helemaal stil van. Heel veel kracht gewenst!!!

16. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    oh Nienke: neeeeeeeeeeeeeeeee wat is dit erg :(
    ik zit hier met tranen in mijn ogen :(
    Ik wil je heel veel sterkte en kracht toewensen voor deze moeilijk tijd!

17. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Nienke, oooooooooh meid wat erg zeg.
    Ik schrik er gewoon van en heb tranen in mijn ogen!!
    Zo laat nog dat je kindje moet overlijden. Verschrikkelijk meid.
    Het is zo ONEERLIJK!!!!
    Heel veel sterkte. Een dikke knuffel!

18. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Nienke jemig zeg! wat erg. Heel veel sterkte de komende tijd.

19. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Nienke, neeeee toch. wat erg! Heel veel sterkte ermee de komende tijd.

Met de oudste gaat het steeds beter. Zo goed dat hij morgen wellicht naar school gaat. Ik geef dan aan de juf door dat ze mij mobiel kan bellen als het niet meer gaat met hem.
    Dus ik ga morgen alleen met de jongste naar de vk. even wat dingen doorgeven hoe ik mij voel. Afgelopen week iets teveel last van mijn buik. Kan banden zijn en nu zal het zeker ook het hoesten er niet beter op maken. Ook wat last van mijn benen zo af en toe en de heupen. maar goed allemaal voor morgen.

20. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

Nienke: ik ben er helemaal stil van. Ik wil je veel sterkte en kracht toewensen de komende tijd. knuff

Deel Deze Pagina